跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4722


4221#
發表於 05-6-11 18:55 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

Cindymak,
豈有此理你老公, 要打佢!! 你未開始發皮4佢就發! 生BB出嚟o甘辛苦BB又o甘得意,如果佢真係發你脾4就真係抵打!

Cindymak,carollung & manchan
touchwood, 我BB暫時喺夜晚重係爛瞓豬仔一隻, 但朝早就成日要人抱~喊到聲都沙埋, 你地話點忍心吾抱佢?

forty,
你阿B真係好得意, 我想"meet"佢面仔一下, haha!


大宅

積分: 1515


4222#
發表於 05-6-11 21:57 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

all

我這幾日都考慮奶咀的問題, 我試過想買2次但都放返低, 因為我驚佢會依賴奶咀, 我寧願佢依賴我好了(可能現在我還頂得順吧)!

另外, 我想問pump出來餵人奶的媽媽, 若bb一個月左右, 大約每次飲多少安奶呢? 因我下星期一要去見工, 但我pump不到, 只能用手, 故我想預下要預幾多奶給bb!

forty,

你個女好得意, 還記得我出生時也是9磅, 我爸說我在bb房是好受歡迎的! 我相信你bb也是一樣人見人愛! (he he! 順便讚埋自己 )

smallfish123

我想問下你怎樣把2幅相並排的呢? 我整極到唔得.


大宅

積分: 1790


4223#
發表於 05-6-11 22:00 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

沙沙,

你好犀利呀!! 一個人搞兩個 b, 我而家就係担心緊下星期我老公番咗工之後, 我一個人搞兩件, 都唔知到時會點??!! 話就話會有個工人响度, 但係我就唔會放心比佢搞個細 b 囉!! 同埋佢從來都未煮過嘢比我哋食, 所以到時我都担心, 到頭來又係我一個做哂所有嘢囉!!


禁止訪問

積分: 46216


4224#
發表於 05-6-11 22:15 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 46216


4225#
發表於 05-6-11 22:18 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 56748


4226#
發表於 05-6-12 02:56 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

睇見你地傾揍b經,真係開心..好過我抱都未抱過囡囡先
大家比心機呀~
我d惡露未清我唔理得咁多照食啦~因為上次無人理我,我又乜都唔識,今次有人幫我仲等咩...
有人話,人一生要找到四個人1) 自己2) 深愛你的人3) 你最深愛的人4) 共你過一生的人             在你出世一刻,我一次過找到這四個人


水晶宮

積分: 56748


4227#
發表於 05-6-12 02:57 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

沙沙:
我都擔心緊囡囡返黎之後,,我要一個揍兩個~
我仲無工人,........慘......我一定變巔婆~
有人話,人一生要找到四個人1) 自己2) 深愛你的人3) 你最深愛的人4) 共你過一生的人             在你出世一刻,我一次過找到這四個人


大宅

積分: 3674


4228#
發表於 05-6-12 11:03 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

尋日bb終於甩臍帶啦! arm arm 1個月!


別墅

積分: 603


4229#
發表於 05-6-12 12:00 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

求救......

請問有無bb面上出左好多粒粒,幾星期都仲未退嫁?
我個b面上d粒粒最初只在額頭,過幾日已自己會退,但後來面珠上長出既粒粒就成兩星期都未退晒,仲有農,時起時退。之前一直用清水勤勤為bb抹面,尋日見仲未好轉,就煲左金銀花+百菊花水幫bb抹面,但今朝見bb d粒粒好似仲嚴重左,原本只得幾粒有農,而家變左好多粒都有農。

想問:
1. 搽左金銀花+百菊花水後有這情況是否正常?
2. 之前睇過醫生,醫生無用過葯,都係話自己會退,但而家bb情況嚴重左,洗唔洗再去睇醫生呀?
3. 有無人有經驗,d粒粒要幾耐先退晒?

謝謝!


大宅

積分: 3674


4230#
發表於 05-6-12 12:12 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

小谷,

我個b都係成面粒粒,仲未退....有用金銀花水去抹,但都係時起時散....d人話遲d會慢慢退的,所以我都唔係太擔心...

我個b仲開始有頭泥...


男爵府

積分: 8810


4231#
發表於 05-6-12 12:15 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

我個女已經用左奶咀啦,佢多數扭眼訓先至用,我怕我唔比佢用奶咀係都要啜我個乳頭時,咁咪仲麻煩!!
我個女係日頭先至會扭人抱,夜晚就會訓得好冧,食完即訓,但係日頭就算我抱住佢訓冧左之後,一放落床仔,佢會好快紮醒,仲會係好驚果隻,跟住就大喊一聲,都唔知佢幾時先至可以自己訓得定d

all ,
我想問如果我想同亞女介人奶,我可以做d咩,如果谷奶,我應該忍痛,定係泵出黎呢,如果唔泵,照比亞女啜,我唔再飲木瓜湯,唔飲奶,咁會唔會自自然然,唔再上奶架,仲有一個月就返工,我想係返工前兩個星期將亞女交比奶奶,所以想開始同亞女轉奶粉,但又唔知可以點入手喎


































































大宅

積分: 4722


4232#
發表於 05-6-12 12:28 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

Fannylok,
用photoshop, 將張相resize先, 然後用copy & paste 嘅方法, 就可以張2幅相並排嗱!

小谷,
我阿B面上都有粒粒, 不過吾係好嚴重, 我就用金銀花㷛水幫阿b沖涼咋, so far 都ok, 吾知其他媽咪幫吾幫到你?

hellora,
你bb條臍帶你之前緊係用alcohol抹得好乾淨, 有本外國書話臍帶抹得越乾淨越難甩! 我bb就啱啱3weeks嗰日甩, 重要揾咗好耐先揾返條臍帶! haha!


複式洋房

積分: 127


4233#
發表於 05-6-12 12:37 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

沙沙 寫道:
還有呢我昨日同小B去健康院check 耳仔..唔合格呢...姑娘話小B可能耳水未收哂...所以唔合格...但我就好驚佢耳仔有問題...唉. :cry: 做人呀媽真係乜都擔心呢...攪到我亂諗野....[/quote]

沙沙:
我也明白你的擔心,我小B之前check耳不合格,我憂到不得了,諗左好多野! :-( :-( :-(
後來我husband打去私家醫院問,原來私家醫院2至4個月先check,仲叫我地唔好咁擔心。上網check話這些檢查只是scanning,即使現在合格,亦不代表一定聽力就完全正常,家長要多留意觀察。
我們可以做的是觀察,希望我們的小B都平安健康! :lol:
Sharon's Baby Date [img align=left]http://lilypie.com/baby1/060511/2/14/4/+8 [/img] Sharon is a gift from God!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!! [img align=left]http://www.imse.hku.hk/lkychan/sharon/fullmoon.jpg[/img]


大宅

積分: 4722


4234#
發表於 05-6-12 12:56 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

kitsumyuen & 沙沙,
究竟聽覺測試幾時做㗎? why我阿B好似無做???
真係, 最緊要我地BB健健康康呀! 最重要!


禁止訪問

積分: 46216


4235#
發表於 05-6-12 13:30 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 603


4236#
發表於 05-6-12 13:34 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

hellora & smallfish,

想問你地用左金銀花水抹之後bb有無mud野反應? 因我個b用完第二日d粒粒多左,唔知係咪d金銀花谷佢d毒出黎??
仲有,你地係用金銀花only or 金銀花+白菊花?


大宅

積分: 1515


4237#
發表於 05-6-12 13:36 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

smallfish123

THANKS! 等我試下先.

我阿b在3星期左右做了聽覺測試, 係健康院安排的; 因阿b郁, 所以護士要我餵住人奶比佢安撫住佢!

hellora

我阿b都好似有頭泥, 個頭好似甩皮, 我昨日買了端士寶寶一隻抗敏油, 睇下得唔得先! 其實點先知係頭泥? 同有什麼方法解決呢?


別墅

積分: 603


4238#
發表於 05-6-12 13:38 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

smallfish,

我個b都有做聽力測試,係出世第二日未出院前做的,出院時還有一張紙作記錄,交給健康院睇的。


大宅

積分: 3674


4239#
發表於 05-6-12 13:51 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

smallfish123 寫道:

hellora,
你bb條臍帶你之前緊係用alcohol抹得好乾淨, 有本外國書話臍帶抹得越乾淨越難甩! 我bb就啱啱3weeks嗰日甩, 重要揾咗好耐先揾返條臍帶! haha!


smallfish123,

係呀,用酒精每日3次...醫生都話"越乾淨越難甩"!

聽力測試係健康院安排的,我bb都約左星期三做(到時成5wk),希望pass啦!

小谷,

我係用金銀花+白菊花,用左之後係會謝,不過又會起番....

Fannylok,

bb近額頭d頭髮有d類似老泥0既野痴住,我買左olive oil,等我今日開始試下得唔得...


伯爵府

積分: 17555


4240#
發表於 05-6-12 14:01 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

Christy
你想戒人奶嗎?你可以隔2餐比奶粉BB食,等BB吸小D人奶,還要帶個貼身的胸圍,千其唔好泵出黎,之後你要再比多幾餐奶粉BB食,慢慢噤唔再餵人奶,好快就會唔上奶啦.
http://hk.myblog.yahoo.com/handmadeson

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo