Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)
沙沙 寫道:
還有呢我昨日同小B去健康院check 耳仔..唔合格呢...姑娘話小B可能耳水未收哂...所以唔合格...但我就好驚佢耳仔有問題...唉. :cry: 做人呀媽真係乜都擔心呢...攪到我亂諗野....[/quote]
沙沙:
我也明白你的擔心,我小B之前check耳不合格,我憂到不得了,諗左好多野! :-( :-( :-(
後來我husband打去私家醫院問,原來私家醫院2至4個月先check,仲叫我地唔好咁擔心。上網check話這些檢查只是scanning,即使現在合格,亦不代表一定聽力就完全正常,家長要多留意觀察。
我們可以做的是觀察,希望我們的小B都平安健康! :lol:
Sharon's Baby Date
[img align=left]http://lilypie.com/baby1/060511/2/14/4/+8
[/img]
Sharon is a gift from God!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!
[img align=left]http://www.imse.hku.hk/lkychan/sharon/fullmoon.jpg[/img]