美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   49


男爵府

積分: 6918


4221#
發表於 25-2-14 10:30 |只看該作者
greentea000 發表於 25-2-14 10:10
你使唔使長時間搽防曬霜/化妝?卸妝用咩產品?有無定期做通毛孔護理?
...

我習慣早上搽防曬+ 少少粉底 之後不再補
卸妝用fancl 落妝油,之後洗面奶
有定期10 天去針清1 次


珍珠宮

積分: 47510

馬年勳章 2024年龍年勳章


4222#
發表於 25-2-14 10:53 |只看該作者
sun6628 發表於 25-2-14 10:30
我習慣早上搽防曬+ 少少粉底 之後不再補
卸妝用fancl 落妝油,之後洗面奶
有定期10 天去針清1 次

Fancl 應該卸得好乾淨
仲有10日針清1次, 非常勤力

我都想知有咩產品可以減少粉刺

LRP 有隻粉刺精華, 我覺得有D效,但好乾, 只能用係相關位置
Skin ceutical 有款[color=var(--JKqx2)]RA 水漾激活煥膚精華 , 質地好水, 唔乾, 但好似去粉刺效果不太明顯


水晶宮

積分: 51699


4223#
發表於 25-2-14 11:10 |只看該作者
sun6628 發表於 25-2-14 10:30
我習慣早上搽防曬+ 少少粉底 之後不再補
卸妝用fancl 落妝油,之後洗面奶
有定期10 天去針清1 次

生粉刺/做針清係咩位置?

1支fancl mco你用幾耐?乾手用?

頑固/深層粉刺的確需要暴力清除,例如做針清。不過長遠應該做蒸面令毛孔內油脂自己排出,或者搽杏仁酸、水楊酸溶解毛孔內角栓。


水晶宮

積分: 67599


4224#
發表於 25-2-14 11:16 |只看該作者
greentea000 發表於 25-2-14 10:28
老人家下學期送唔到飯,我諗住叫兩個小姐提前適應自己帶飯。我好懶,靠唔住。

咁就Zojirushi同Tiger各 ...

你可以買2個0.52L象印,一個裝飯一個裝餸,我見好多同學都係咁,而且燜燒壺比保溫飯壺輕巧。

我通常煲100度水倒入壺蓋好,然後炒飯/粉麵意粉,20min後煮好,倒左壺內熱水再放入食物,個飯壺keep到下午都仲係熱到出煙,燜燒壺比一般飯壺保溫好多。


男爵府

積分: 6918


4225#
發表於 25-2-14 12:16 |只看該作者
greentea000 發表於 25-2-14 11:10
生粉刺/做針清係咩位置?

1支fancl mco你用幾耐?乾手用?

乾手用 pump 2 下
大約 2.5 個月
因為我買左 大支D $140-150 咁上下價錢果支
之前有支$98 果隻是細支


珍珠宮

積分: 41374


4226#
發表於 25-2-14 14:33 |只看該作者

回覆樓主:

今年還是收到公司送的花,我選了深粉玫瑰,有10支。
甚麼職位可以15薪呢?


珍珠宮

積分: 35338

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章


4227#
發表於 25-2-14 16:28 |只看該作者
asweetmom 發表於 25-2-14 14:33
今年還是收到公司送的花,我選了深粉玫瑰,有10支。
甚麼職位可以15薪呢 ...

公司情人節有花送? 仲有10支咁多?
請問你嗰間係咩公司?


珍珠宮

積分: 41374


4228#
發表於 25-2-14 17:42 |只看該作者
fundfund 發表於 25-2-14 16:28
公司情人節有花送? 仲有10支咁多?
請問你嗰間係咩公司?

每年都有的,由1支到5支到10支,由只派女員工到今年男員工也有,男員工可以拿回家送老婆老媽!

10支就沒有甚麼包裝了,就和自己去花墟道買的1束10支一樣。

小公司比較有人情味,還有生日假和結婚紀念日假。


水晶宮

積分: 51699


4229#
發表於 25-2-14 18:55 |只看該作者
asweetmom 發表於 25-2-14 17:42
每年都有的,由1支到5支到10支,由只派女員工到今年男員工也有,男員工可以拿回家送老婆老媽!
...

股東仔女開始接手未,會唔會想減福利?

唔續約果批內地員工就係15薪,仲有宿舍住。雖然話宿舍收10%人工,但表現好可以免除。人工18K,年假15日,3年合約。呢批只係想搵錢儲錢,我係微信群組見到好多個返到老家已經買樓,開始相睇。3年時間,靠自己可以完成2件人生大事。
attach0/tmp/phptFTD87
attach1/tmp/phpLD7Oqt


水晶宮

積分: 51699


4230#
發表於 25-2-14 19:05 |只看該作者
Elenalan 發表於 25-2-14 11:16
你可以買2個0.52L象印,一個裝飯一個裝餸,我見好多同學都係咁,而且燜燒壺比保溫飯壺輕巧。

我通常煲100 ...

如果帶2個,咁1個湯+肉,另1個飯+菜,午餐食得好豐富。

紙包奶+生果可以留返做下午茶,否則1星期有3日小姐要外面食埋下午茶先捱到返屋企。成日話肚餓,今個月加$500膳食費。

同事話eagle依家都平,我睇埋再決定。


男爵府

積分: 8722


4231#
發表於 25-2-14 19:26 |只看該作者
茶,
想問吓你M22 ResurFX一共做咗幾多次?
你第一次打嘅能量已經over 40 mJ?
Thanks


水晶宮

積分: 51699


4232#
發表於 25-2-15 12:22 |只看該作者
sun6628 發表於 25-2-14 12:16
乾手用 pump 2 下
大約 2.5 個月
因為我買左 大支D $140-150 咁上下價錢果支

我依家嘅通毛孔懶人方法:
1.每次卸完妝用熱毛巾敷面,趁毛孔張開用粉刺壓圈清理一下鬆動油脂粒。
2.每星期用1次蒸面機,然後唔搽嘢半小時,等毛孔內油脂排出。如果毛孔無堵塞,好快就成面油淋淋。
3.每星期用2次果酸棉片去角質,抹之前濕敷一陣效果更好。
如果你無其他機會令毛孔張開,例如劇烈運動,毛孔堆積10日油脂先針清1次都唔係辦法。

你係咪仲用緊lancome防曬霜,有新產品。
attach0/tmp/phptJakg7
attach1/tmp/phpMHrD0T


水晶宮

積分: 51699


4233#
發表於 25-2-15 12:28 |只看該作者

回覆樓主:

昨日惠康車厘子又大粒又夠深色,仲平過佳寶$35/2lb。
attach0/tmp/phphue4jH
attach1/tmp/phpropHgh
attach2/tmp/phppkHzdR
attach3/tmp/phpxnqFar


水晶宮

積分: 51699


4234#
發表於 25-2-15 12:50 |只看該作者
me920 發表於 25-2-14 10:53
Fancl 應該卸得好乾淨
仲有10日針清1次, 非常勤力

如果覺得makehappyskin貴,可以參考佢嘅成分買其他平價產品。但重點係堅持用,粉刺問題無得一勞永逸。
attach0/tmp/phpEUZyLd
attach1/tmp/phpKV45Ki


水晶宮

積分: 51699


4235#
發表於 25-2-15 14:08 |只看該作者

回覆樓主:

事关无理由退货,5月1日起正式实施→

https://mp.weixin.qq.com/s/uHW0AzZ-eSNY0sRiffj1xQ
attach0/tmp/phpO0CU3d
attach1/tmp/phpQeJwqD
attach2/tmp/phpIQGeN2


男爵府

積分: 6918


4236#
發表於 25-2-15 15:28 |只看該作者
greentea000 發表於 25-2-15 12:22
我依家嘅通毛孔懶人方法:
1.每次卸完妝用熱毛巾敷面,趁毛孔張開用粉刺壓圈清理一下鬆動油脂粒。
2.每星 ...

妳真的好細心咁教我和好詳細,謝謝妳。

請問果酸綿片那裡買到?萬寧屈臣氏有嗎?

蒸面機如果淘寶可以嗎?有冇邊D好介紹?

是我用lancome防曬因爲覺得對我來說最吾笠


珍珠宮

積分: 41374


4237#
發表於 25-2-15 16:58 |只看該作者
greentea000 發表於 25-2-14 18:55
股東仔女開始接手未,會唔會想減福利?

唔續約果批內地員工就係15薪,仲有宿舍住。雖然話宿舍收10%人工, ...

股東的孩子大部分不想接手,有兩個有心的先在其他大公司歷練,做到中高層才能回來。還有一個自己創業,目前發展不錯,已有50人團隊。

老員工都快退休了,不會有甚麼改動,最快第二代才改革員工福利制度。

你公司請內地人成本感覺比香港人還高,是有甚麼特殊要求嗎?


水晶宮

積分: 51699


4238#
發表於 25-2-15 22:38 |只看該作者
bbbchoco 發表於 25-2-14 19:26
茶,
想問吓你M22 ResurFX一共做咗幾多次?
你第一次打嘅能量已經over 40 mJ?

m22 resurfx 雖然叫非剝脫點陣激光,打得高能量一樣可以破皮見血。你諗清楚選擇佢嘅理由係咩,同埋有無咁多修復時間。

如果接受到破皮見血,打中等程度能量,修復期5~7日,我依家會選擇endymed黃金微針,效果更好更持久。

好趕時間,又唔想咁痛苦,局部(額頭、眉心、眼周、嘴角)打m22 resurfx就平靚正。


水晶宮

積分: 51699


4239#
發表於 25-2-15 22:42 |只看該作者

回覆樓主:

动辄数千元的“大路灯”值得入手吗?来看看宁波市消保委这个比较试验→

宁波市消保委

2025年02月10日

https://mp.weixin.qq.com/s/wRQX_ZAwg5uLk-FuwS8Evw

見好天,去行下沙灘玩下水。
attach0/tmp/phpbR5DUr
attach1/tmp/phpEzUa4l


男爵府

積分: 8722


4240#
發表於 25-2-16 07:12 |只看該作者
greentea000 發表於 25-2-15 22:38
m22 resurfx 雖然叫非剝脫點陣激光,打得高能量一樣可以破皮見血。你諗清楚選擇佢嘅理由係咩,同埋有無咁 ...

我主力係想攪眼紋,因為唔想打Botox住,thermage我見朋友嘅效果都麻麻地
所以咪住試吓d平野

我睇小红書係有好多見血case,有啲冇見血,但係就腫一兩日

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo