跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 18061

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


4221#
發表於 09-9-28 15:36 |只看該作者
唔知係咪因為我生完大仔時已經肥左一截,加上我又重得太少,我上兩個星期磅已經差不多去番未生細b之前的磅數了,未坐完月已經可以著到一條生完大仔3個月時買的牛仔褲

跟住早兩日,再著到條未有阿女前買的牛仔褲了,不過我個肚好鬆,我都著唔到d收腹架,d太熱我d皮膚受唔到呢!

要查下d firming野先得
我 要 舉 起 救 恩 的 杯 、 稱 揚 耶 和 華 的 名 。詩 116:13兒 女 是 耶 和 華 所 賜 的 產 業 . 所 懷 的 胎 、 是 他 所 給 的 賞 賜 。詩 127:3


子爵府

積分: 13006

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


4222#
發表於 09-9-28 15:40 |只看該作者
原帖由 雨晴B 於 09-9-28 15:16 發表
見你地個個修身都修得好快, 雖然仲未到未生之前咁, 但好我好多啦....我仲有30 lbs.... =.="

前2日我執下d衫, 一路執真係一路想喊, 件件都唔岩著...真係冇一件岩.....

依家我出街, 次次都有人讓位比我坐....(大肚果 ...


我見過2手market有得賣physical now送個封信, 好似within $200.-, 咁你咪可以同佢去?!
birth 5.3lbs
1M 7.9lbs ; 2M6D 10.8lbs ; 3M4D 11.5lbs ; 4M8D 13.78lbs ; 1Dto5M 14.7lbs ; 6.5M 16.2lbs ; 9M 16.5lbs ; 10M 17.8lbs ; 13M 19.2lbs


子爵府

積分: 13006

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


4223#
發表於 09-9-28 15:47 |只看該作者
原帖由 alsan 於 09-9-27 23:57 發表

Piglet
Haha.. how come your son also wear a similar clothes as Jelly's son!! hee hee... Pink Pink!

I have 20lbs excess, my colleague said my patpat is very big!! my husband call me Fat c9. All my c ...


jelly 件靚的, 咁我係piglet怪, 冇理由見到唔買, 仲要係half price 有stitch, 已經買咗over半年, 早幾個week未著到太大件, 依家都有的大, 入面加件長袖底...

pink pink! 佢冇得反抗!

[ 本帖最後由 piglet0529 於 09-9-28 15:48 編輯 ]
birth 5.3lbs
1M 7.9lbs ; 2M6D 10.8lbs ; 3M4D 11.5lbs ; 4M8D 13.78lbs ; 1Dto5M 14.7lbs ; 6.5M 16.2lbs ; 9M 16.5lbs ; 10M 17.8lbs ; 13M 19.2lbs


男爵府

積分: 5452

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


4224#
發表於 09-9-28 15:55 |只看該作者
我一早就到左生之前的體重啦, 仲輕多兩磅添, 但係我未有BB前都好重, 成135磅...唔知有冇可能再減多D呢?係就好啦...


原帖由 BigPig阿花 於 09-9-28 15:36 發表
唔知係咪因為我生完大仔時已經肥左一截,加上我又重得太少,我上兩個星期磅已經差不多去番未生細b之前的磅數了,未坐完月已經可以著到一條生完大仔3個月時買的牛仔褲

跟住早兩日,再著到條未有阿女前買的牛仔褲了,不過 ...



兒女是耶和華所賜的產業.所懷的胎、是他所給的賞賜。
詩 127:3

我的肺腑是你所造的.我在母腹中、你已覆庇我。我要稱謝你、因我受造奇妙可畏.你的作為奇妙.這是我心深知道的。
詩篇139:13-14


侯爵府

積分: 21016

熱血勳章 好媽媽勳章


4225#
發表於 09-9-28 16:11 |只看該作者
而家都好懶帶..不過try best lor...
我仲有25磅要減呀.....


原帖由 adakitty 於 09-9-28 12:37 發表
今日第一日返工..暫時呢..
冇咩特別野整..只係忙泵奶..哈哈..


牛牛,

你日頭係著住束衣/腰封??
我而家先著咋..勁cool..好唔慣..
之前係屋企著住好鬼唔方便... ...


侯爵府

積分: 21016

熱血勳章 好媽媽勳章


4226#
發表於 09-9-28 16:12 |只看該作者
Orderd 左喇.聽日下晝 3-6送貨 !!


原帖由 wonber 於 09-9-28 12:28 發表
牛師奶,

我pm左Hk$690比你啦. Thanks.


大宅

積分: 3762


4227#
發表於 09-9-28 16:19 |只看該作者
原帖由 雨晴B 於 26-9-2009 16:11 發表
請為他們一家祈禱吧
http://hk.myblog.yahoo.com/carmen-anthony/article?mid=2&fid=-1&action=next

咦,有個8月媽媽有事喎!

我誠心祝願阿蚊早日康復!
亦祈求上帝聽到禱告,讓阿蚊有所得著.


阿蚊係雯,BB係林
,加埋就是霖,"黎諾霖"就是"爸爸承諾媽媽同女女"


禁止訪問

積分: 2511

好媽媽勳章


4228#
發表於 09-9-28 16:41 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 2511

好媽媽勳章


4229#
發表於 09-9-28 16:43 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 934


4230#
發表於 09-9-28 17:07 |只看該作者
係呀係呀, d人真係好多事架, 上星期六同囡囡去左新城市行街, 喺育嬰房門口有張長櫈, c6幫囡囡掃風(我啱啱bf完), 隔離個阿伯見到c6棟直囡囡, 不停喺度話咁細個bb唔可以咁抱架, 要打橫抱架, c6咪不斷話掃緊風囉, 點知個阿伯仲不停話佢, 激到佢c!

原帖由 雨晴B 於 09-9-26 00:10 發表
ada,

我有次同亞b去兒科覆診, 又係有個亞婆走埋黎勁話我同c6, 做咩比咁少3亞b著...佢都short short地....關佢鬼事, 仲要不停咁話我地呀!!

sugar,
我個陪月做到下個星期一咋, 平時下午我都可以sleep下, 到陪月走我 ...


大宅

積分: 2088


4231#
發表於 09-9-28 17:28 |只看該作者
各位媽媽好呀...

好耐冇上黎la, 由上年11月一直都追到你地d posts, 今次真係投降, 最近一個月冇法子追得返....

原來做全職媽媽真係好辛苦, 24小時stand by, 冇曬自己時間, 有都瞓多陣... 不過睇住bb一日比一日大, 到e家已經識望住人笑同埋識同人eeoo咁講野, 真係辛苦d都值.


大宅

積分: 2088


4232#
發表於 09-9-28 17:38 |只看該作者
jizoe,

你係唔係去咗天水圍坐月未返自己屋企呀? 返屋企之後如果未請到工人會唔會有人幫你呀? 你話齋又湊bb又做家務真係好難架, 我媽每個星期都黎我屋企2-3日幫手煮食都係好勉強咋!


大宅

積分: 2088


4233#
發表於 09-9-28 17:43 |只看該作者
jelly

你個icon個BB係咪你嘅仔仔? 如果係... 真係俾你攪到佢成個靚囡囡.


子爵府

積分: 13006

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


4234#
發表於 09-9-28 17:53 |只看該作者
原帖由 alsan 於 09-9-28 16:41 發表

haha, me 2. 前几日去街有人讓坐俾我... 我c6一直笑.... 我聽日都執衫, 睇來要買番几件番工著.... 我真係變左c9啦


我聽日都要check下的返工鞋先, 我陪月生一個隻腳大一碼, 係收唔番架!
birth 5.3lbs
1M 7.9lbs ; 2M6D 10.8lbs ; 3M4D 11.5lbs ; 4M8D 13.78lbs ; 1Dto5M 14.7lbs ; 6.5M 16.2lbs ; 9M 16.5lbs ; 10M 17.8lbs ; 13M 19.2lbs


男爵府

積分: 8253

好媽媽勳章


4235#
發表於 09-9-28 17:53 |只看該作者
原帖由 aycc 於 09-9-28 17:28 發表
各位媽媽好呀...

好耐冇上黎la, 由上年11月一直都追到你地d posts, 今次真係投降, 最近一個月冇法子追得返....

原來做全職媽媽真係好辛苦, 24小時stand by, 冇曬自己時間, 有都瞓多陣... 不過睇住bb一日比一日大, ...


hello. 記得你呀! 你係全職媽媽?

今日帶大&細女去睇e生,又落雨,我地3個大人帶2個細佬都好lei hea! 唉,b女又有鼻塞&咳,e生話佢有少少傷風,鼻水倒流咳... 2個月第2次傷風,雖然好輕微但都要食藥嘛,我大女d咳終於尾聲嘞,已2wks冇返學,依家又"野"到細b...希望快d好啦. 大家可想而知我呢幾個wks係幾慘呢! 我媽又病,傷風咳,老公都有少少,好彩我&工人冇事咋,唔係點頂,我老公話我勁,捱咁多晚都唔病 ,話抵請個陪月喎. 我話呢d叫母愛呀!
大女嗰時bf,1yrs old才第1次病呢!


男爵府

積分: 5452

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


4236#
發表於 09-9-28 17:58 |只看該作者
絕對同意! d人真係好多事架, 我日日返亞媽度食飯, 亞媽住隔離座, 我咪手抱個b過去啦, 而且我亞媽度有床仔, 門口個保安日日話我唔好抱個b, 我心諗, 我唔抱佢, 佢會自己行咩!




原帖由 superbreadkaka 於 09-9-28 17:07 發表
係呀係呀, d人真係好多事架, 上星期六同囡囡去左新城市行街, 喺育嬰房門口有張長櫈, c6幫囡囡掃風(我啱啱bf完), 隔離個阿伯見到c6棟直囡囡, 不停喺度話咁細個bb唔可以咁抱架, 要打橫抱架, c6咪不斷話掃緊風囉, 點知 ...


兒女是耶和華所賜的產業.所懷的胎、是他所給的賞賜。
詩 127:3

我的肺腑是你所造的.我在母腹中、你已覆庇我。我要稱謝你、因我受造奇妙可畏.你的作為奇妙.這是我心深知道的。
詩篇139:13-14


男爵府

積分: 8253

好媽媽勳章


4237#
發表於 09-9-28 17:59 |只看該作者
原帖由 piglet0529 於 09-9-28 17:53 發表


我聽日都要check下的返工鞋先, 我陪月生一個隻腳大一碼, 係收唔番架!


我有好多對尖頭鞋唔啱着 ,依家係着平底鞋咋.

早2日見轉季勁減,唔使10mins即刻買咗對open-toes,顏色又靚,好開心呀!


子爵府

積分: 12823

醒目開學勳章 畀面勳章


4238#
發表於 09-9-28 18:11 |只看該作者
原帖由 aycc 於 09-9-28 17:43 發表
jelly

你個icon個BB係咪你嘅仔仔? 如果係... 真係俾你攪到佢成個靚囡囡.


Hehe yes yes, this is my son ar!

Your baby also very cute.


子爵府

積分: 12823

醒目開學勳章 畀面勳章


4239#
發表於 09-9-28 18:14 |只看該作者
原帖由 ying2 於 09-9-28 17:59 發表


我有好多對尖頭鞋唔啱着 ,依家係着平底鞋咋.

早2日見轉季勁減,唔使10mins即刻買咗對open-toes,顏色又靚,好開心呀!


What is the color of your new shoes? I want to buy shoes too but I have nearly 50 pairs of shoes at home already @.@ I think I will wear them first and buy new shoes in winter la~

piglet, my shoes size back normal la, I can wear my old shoes la.


子爵府

積分: 10041

好媽媽勳章 醒目開學勳章


4240#
發表於 09-9-28 18:20 |只看該作者
ALSAN/牛牛/花,

我而家著緊果d係束衣囉..
成件落..去到大脾果個位..
唔焗唔熱..ok喎..我係台灣買架..好似3-4百蚊左右..
我買左兩件..我想再買多件..
wocal 好似有款幾好..佢有隻貼身d架..不過好似要去d指定既shop 先有得試..

alsan,

hot yoga..how much? 有冇得試堂..?
我驚頂唔順..

原帖由 alsan 於 09-9-28 04:43 PM 發表

i will go to hv hot yoga maybe this week.
btw, any 束褲冇咁焗>?? 我買番條呀
  

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo