跳至

首頁

尾頁
   0


琥珀宮

積分: 165356


4221#
發表於 05-4-22 23:03 |只看該作者

Re:零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)

金金**

保守型一件頭架都好
腰側有2個窿幫fish
個兩舊豬肉cool得未咁辛苦


子爵府

積分: 10053


4222#
發表於 05-4-22 23:04 |只看該作者

Re:零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)

cc~
佢淨係中意啜d手指咋
SZEYUEN 寫道:
卡卡**

好大隻手呀
卡嘢


大宅

積分: 4613


4223#
發表於 05-4-22 23:04 |只看該作者

Re:零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)

C,卡野,草本
我要TEQ.POP喎


侯爵府

積分: 24274


4224#
發表於 05-4-22 23:04 |只看該作者

Re:零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)

Update大家
我老爺已經唔再講:錫錫咀仔先

已經變左做:
你有冇錫咀仔呀?

好似好咸濕咁 :tongue: :tongue: :tongue:


子爵府

積分: 10053


4225#
發表於 05-4-22 23:04 |只看該作者

Re:零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)

草本~
calbee都有呢個玩具, 不過佢係啜個膠明位
卡嘢


侯爵府

積分: 24274


4226#
發表於 05-4-22 23:05 |只看該作者

Re:零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)

金金:
Tequila pop?
我arm


子爵府

積分: 10053


4227#
發表於 05-4-22 23:05 |只看該作者

Re:零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)

金撈~
我之前真係試過買成枝teq.番屋企pop架
卡嘢


琥珀宮

積分: 165356


4228#
發表於 05-4-22 23:06 |只看該作者

Re:零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)

金金**

TEQ.POP
”woo”我著火啦


侯爵府

積分: 24274


4229#
發表於 05-4-22 23:06 |只看該作者

Re:零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)

絲絲,野野:
你地鐘意咩啤?
I like 生力
貪佢夠苦
唔苦唔好飲


子爵府

積分: 10053


4230#
發表於 05-4-22 23:07 |只看該作者

Re:零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)

草本~
好like謙謙呢張大頭相, 嗲嗲哋咁, 好可愛
卡嘢


琥珀宮

積分: 165356


4231#
發表於 05-4-22 23:07 |只看該作者

Re:零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)

原來妳地一倨二個都係酒
失敬..失敬..失敬..


子爵府

積分: 10053


4232#
發表於 05-4-22 23:08 |只看該作者

Re:零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)

生力要肥仔細樽至好飲, 呢排都係飲藍帶肥樽, 貪抵飲, 有時又會飲藍妹&青島
卡嘢


侯爵府

積分: 24274


4233#
發表於 05-4-22 23:08 |只看該作者

Re:零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)

下午佢地好似講番容x兒
不過我想補充一句
我唔介意人地整容
因為整完,靚,個人又有多左自信
幾好丫!
不過好似Do姐,趙x儀果d整到人唔人咁
就唔太好


大宅

積分: 3899


4234#
發表於 05-4-22 23:10 |只看該作者

Re:零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)

my favour
kyleung 寫道:
金金:
Tequila pop?
我arm


子爵府

積分: 10053


4235#
發表於 05-4-22 23:10 |只看該作者

Re:零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)

係, do姐開始變夏惠e咁, 真係替佢難過
卡嘢


侯爵府

積分: 24274


4236#
發表於 05-4-22 23:10 |只看該作者

Re:零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)

我有兩次飲完青島都發燒
可能太涼
幫我<出火>呀
所以好少飲青島lu
藍妹都係淡


琥珀宮

積分: 165356


4237#
發表於 05-4-22 23:10 |只看該作者

Re:零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)

草草**

其實我唔係好like啤
又多氣飲得多成日去廁所
我like紅油&白蘭地
可以慢慢飲好正


侯爵府

積分: 24274


4238#
發表於 05-4-22 23:10 |只看該作者

Re:零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)

謙謙大口仔都有柔情一面


子爵府

積分: 10053


4239#
發表於 05-4-22 23:11 |只看該作者

Re:零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)

cc~
你飲紅油
卡嘢


子爵府

積分: 10053


4240#
發表於 05-4-22 23:12 |只看該作者

Re:零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)

加埋梳呢個頭, 成個官仔骨骨款
kyleung 寫道:
謙謙大口仔都有柔情一面
卡嘢

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo