跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 21322


4221#
發表於 05-11-23 17:22 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

Ka_wai 寫道:
咦...我有講過你唔掂咩? 無理由架,如花今朝係電話同我講話我個審美眼光好唔掂 ~~~無理由喎~~ 我真係有咁講過呀~~

另外, 講真你id個look真係好好好好 ~


好笑咩?? 睇睇下就慣架喇!! 係似BUN BUN咁啫, 無咩野既!

講開我真係吾想去攞個新ID呀! 可能仲核突!! :tongue: :tongue:


珍珠宮

積分: 31156

開心吸收勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


4222#
發表於 05-11-23 17:22 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

我要收工喇﹐趕返去安蔭見卓軒


伯爵府

積分: 15050


4223#
發表於 05-11-23 17:23 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

聰明豆 寫道:
[quote]
sabina_bb 寫道:
今日先叫做有返d胃口


係喎, 噖日吾聽見妳問我地食咩LUNCH喎!! [/quote]
我噖日肚餓都唔想食野呀 :cry: 今日食左個魚蛋河粉,今晚又係食魚蛋河. 無法啦我叫我亞媽幫我買返黎既, 費時要佢買唔同野咁煩啦. 剛剛我99又黎上同collins玩, 點知collins今日好遲先 晏覺, 咁放低d食物就走左去. 所以我屋企宜家好多食物, 唔驚肚餓無野食


伯爵府

積分: 16171


4224#
發表於 05-11-23 17:23 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

聰明豆 寫道:

有無買對龍鳳鈪過佢呀??


shu...shu 襯家, 而家d金貴呀~~


侯爵府

積分: 21322


4225#
發表於 05-11-23 17:24 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

kwan0520 寫道:
我經常話今日唔知聽日事﹐有得食就食﹐有得玩就玩﹐唔好諗咁多


YOU ARE RIGHT !! 我都覺得男人靠吾住, 我成日會諗我老公會走佬呀, 包二奶呀, 之類!! 總之吾諗咁多, 最緊要自己睇得開, 邊有天長地久架!


伯爵府

積分: 15050


4226#
發表於 05-11-23 17:24 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

煒良媽咪 寫道:
[quote]
sabina_bb 寫道:
好d啦, 有心. 不過我好驚個小b囉. 我firday會去婦產科再ck下求安心.

放心啦! 我陀煒良時病都係睇general practice, 醫生知你大肚ng會亂開藥 [/quote]
我唔係驚d藥我係驚d菌勁影響小b


侯爵府

積分: 21322


4227#
發表於 05-11-23 17:25 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

kwan0520 寫道:
我要收工喇﹐趕返去安蔭見卓軒


返去聽佢叫"姑姑"啦!


伯爵府

積分: 15050


4228#
發表於 05-11-23 17:25 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

聰明豆 寫道:
[quote]
sabina_bb 寫道:
佢噖日已經將佢d菌交左比佢亞媽, 咁你話佢有無樹呀.我今日都唔敢抱佢.我唔想野返比佢


係呀!! 面對面好應架! 小心D呀! :cry: :cry: [/quote]
我果日抱collins就係面對面囉 :-(


侯爵府

積分: 21322


4229#
發表於 05-11-23 17:26 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

Ka_wai 寫道:
shu...shu 襯家, 而家d金貴呀~~


咁又係! 0520, 收順D啦!


伯爵府

積分: 16171


4230#
發表於 05-11-23 17:27 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

sabina_bb 寫道:
佢噖日已經將佢d菌交左比佢亞媽, 咁你話佢有無樹呀.我今日都唔敢抱佢.我唔想野返比佢


總之都要小心D啦,D菌真係好屝利架~~


伯爵府

積分: 16171


4231#
發表於 05-11-23 17:28 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

聰明豆 寫道:

好笑咩?? 睇睇下就慣架喇!! 係似BUN BUN咁啫, 無咩野既!

講開我真係吾想去攞個新ID呀! 可能仲核突!! :tongue: :tongue:


唔得...一諗又想 ~
快D去攞啦,希望在明天嗎~~


伯爵府

積分: 15050


4232#
發表於 05-11-23 17:28 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

我都要 我想去洗白白


侯爵府

積分: 21322


4233#
發表於 05-11-23 17:28 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

sabina_bb 寫道:
我果日抱collins就係面對面囉 :-(


妳講 OCEAN PARK o個日?? o個日都見妳對佢好埋, 我都叫妳吾好對佢咁多, 細路囝D菌最勁架!


伯爵府

積分: 16171


4234#
發表於 05-11-23 17:29 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

聰明豆 寫道:
[quote]
kwan0520 寫道:
我經常話今日唔知聽日事﹐有得食就食﹐有得玩就玩﹐唔好諗咁多


YOU ARE RIGHT !! 我都覺得男人靠吾住, 我成日會諗我老公會走佬呀, 包二奶呀, 之類!! 總之吾諗咁多, 最緊要自己睇得開, 邊有天長地久架! [/quote]

你哋唔好咁"GREY"啦~~


侯爵府

積分: 21322


4235#
發表於 05-11-23 17:29 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

Ka_wai 寫道:
唔得...一諗又想 ~
快D去攞啦,希望在明天嗎~~


雙眼吊左上去, 妳話好睇極有界啦!


伯爵府

積分: 16171


4236#
發表於 05-11-23 17:30 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

kwan0520 寫道:
我要收工喇﹐趕返去安蔭見卓軒


BYEBYE~~


侯爵府

積分: 21322


4237#
發表於 05-11-23 17:30 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

sabina_bb 寫道:
我都要 我想去洗白白


妳以為放工呀?? 又去洗PAT PAT ??


伯爵府

積分: 16171


4238#
發表於 05-11-23 17:30 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

sabina_bb 寫道:
我都要 我想去洗白白


記住洗乾淨個PAT PAT呀~~


侯爵府

積分: 21322


4239#
發表於 05-11-23 17:32 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

Ka_wai 寫道:
你哋唔好咁"GREY"啦~~


襯家, 呢個年代太多D咁既事喇!! 妳無睇新聞架? 今日又有一單, 總之依傢灰定先, 起碼有個心理準備嘛! (咁當然吾想發生o係自己身上啦!)


伯爵府

積分: 16171


4240#
發表於 05-11-23 17:32 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

聰明豆 寫道:

雙眼吊左上去, 妳話好睇極有界啦!


我有個客都係咁呀,對眼係從底望上去,佢應該同你一樣無"效"好張CHAIR坐就影。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo