立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
伯爵府
積分: 15109
原帖由 doristws 於 12-07-25 發表 係喎,今日都未見三胎同學仔zarara188喎
大宅
積分: 4865
原帖由 Purybaby 於 12-07-25 發表 截至今日25/7各同學們既小B週數如下: ladystalk: 12wk1d
積分: 2893
積分: 3724
原帖由 jorlam 於 12-07-25 發表 Hi,各位JM你哋好,我係新嚟嘅同學仔,今日係9w4d呀!
原帖由 Purybaby 於 12-07-25 發表 有左之後,除左磅重我都唔敢度腰圍
原帖由 雨嫣 於 12-07-25 發表 我反而無咩暗瘡, 係久唔久一兩粒, 但我最大問題係咀唇勁乾, 乾到一塊塊咁甩皮架, 但我已經飲好多水, 又搽埋 ...
原帖由 maggie_kaki 於 12-07-25 發表 可唔可以加埋我呀?
原帖由 doristws 於 12-07-25 發表 我唔單止咀唇仲有對小腿都勁甩皮
積分: 15117
CHLORIS^^ 發表於 12-7-25 14:54 我剛剛瞓醒就要追番十幾版我今日12w5,旺角好大雨,班長記住小心呀! ...
tungkiu 發表於 12-7-25 15:04 試下凡士林啦,我work呀
原帖由 doristws 於 12-07-25 發表 妳尋晚玩到好夜呢
CHLORIS^^ 發表於 12-7-25 15:13 尋晚食完飯十二點未到就返到屋企啦,之後差唔多兩點瞓,反正放假c6又去左返工,咪由得自己係咁瞓囉 ...
原帖由 doristws 於 12-07-25 發表 凡士林好"粒"架
積分: 3906
Summire123 發表於 12-7-25 15:21 Doris好硬頸架佢寧願唔搽
原帖由 doristws 於 12-07-25 發表 ,妳實在太了解我啦
男爵府
積分: 5259
原帖由 jorlam 於 12-07-25 發表 你哋好勁呀,離開一陣已經幾版,有排追⋯
tungkiu 發表於 12-7-25 15:31 真係曳
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy