跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 17555


4241#
發表於 05-6-12 14:04 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

各位
其實D粒粒唔洗理佢,好快會無啦(姑娘話的),其實我3個B都有出粒粒,但我都無整佢的,所以你地唔洗驚.
http://hk.myblog.yahoo.com/handmadeson


大宅

積分: 4722


4242#
發表於 05-6-12 14:13 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

小谷, 沙沙, hellora, fannylok,
點解D聰聽覺測試有時出生做, 有時一個月先做? o甘我阿B出世時第三日做咗, 係吾係之後吾洗再做嗱?

沙沙,
小B仲o甘細我吾敢比佢戒夜奶呀! 因為腸胃都未develop得好好! 我阿B同你小B差吾多,食完12點-1點果餐, 跟住約5個鐘先喊醒, 可能朝早成日眼仔碌碌&喊到拆天嘅關係!

小谷,
我剩係用金銀花only咋, 無乜特別反應, o甘又好似比之前多咗少少, 不過我朝早會成日用紗巾用凍滾水抹面仔!

hellora & fannylok,
睇書話頭泥係用olive oil 清理!


別墅

積分: 603


4243#
發表於 05-6-12 15:51 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

hellora, smallfish & wing,

多謝你們的回覆,聽左我已無咁擔心。 :-P

該用戶已被刪除

4244#
發表於 05-6-12 15:56 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 56748


4245#
發表於 05-6-12 16:23 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

沙沙:
我囡囡仲係醫院呀...佢未足月要訓箱~
有人話,人一生要找到四個人1) 自己2) 深愛你的人3) 你最深愛的人4) 共你過一生的人             在你出世一刻,我一次過找到這四個人


子爵府

積分: 13747


4246#
發表於 05-6-12 20:17 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

smallfish

我阿b第一日番屋企嗰晚已經一瞓6個鍾到朝早7am比我攪醒佢先至食奶。我都驚bb咁細食少餐唔好,但係姑娘話冇問題,仲叫我唔駛攪醒佢食奶,佢肚餓就自然會攞食。所以你應該唔駛擔心bb腸胃唔適應啩,你bb仲大過我個大舊b咁多日。

我係一個都幾八卦嘅人, believe in 因果, 風水命理。有果必有因 。


子爵府

積分: 13747


4247#
發表於 05-6-12 20:24 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

kcpak

你好似想搵帥父幫bb改名,係咪? 我會搵一個唔出名嘅帥父,係同事介紹話幾多人搵佢喎(佢自己個b早兩個月出世都喺搵佢,啲名都唔錯,唔娘)。我見佢價錢唔貴,改名$500,睇風水$1,500(以我間700呎屋計),我約咗佢同嚟睇風水兼幫阿b改名啦。如果你要個帥父聯絡資料,你可以pm我。


我係一個都幾八卦嘅人, believe in 因果, 風水命理。有果必有因 。


複式洋房

積分: 127


4248#
發表於 05-6-12 20:32 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

原本我小B面上的粒粒只有少少,有D似暗瘡,濃不太多。書就話是媽咪賀爾蒙影響,遲些會無事。後來,肩頸開始有,我就帶佢見醫生,醫生話皮膚敏感,是普遍的,給了藥膏,塗了之後沒有濃,好多了!現在也Keep住用金銀菊花洗臉,塊面滑番D啦!
Sharon's Baby Date [img align=left]http://lilypie.com/baby1/060511/2/14/4/+8 [/img] Sharon is a gift from God!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!! [img align=left]http://www.imse.hku.hk/lkychan/sharon/fullmoon.jpg[/img]


子爵府

積分: 13747


4249#
發表於 05-6-12 20:37 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

沙沙

唔好咁擔心,一定冇事嘅,bb好好多時啲反應都會唔同,有啲b敏感啲,有啲冇咁敏感, 即好似有啲b扎得犀利啲,有啲定啲。唔好亂諗嘢ok?
我係一個都幾八卦嘅人, believe in 因果, 風水命理。有果必有因 。


子爵府

積分: 13747


4250#
發表於 05-6-12 20:43 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

Zukina
其實我個b唔係好肥,係大隻就真,不過佢塊面珠就好好肉,好似家姐細時。

你呢,你個工人幾時到呀,佢嚟咗幇你做家務會好好多架啦。好多在職媽媽都有兩個b都應付到,所以你都應該應付得到架。


我係一個都幾八卦嘅人, believe in 因果, 風水命理。有果必有因 。


大宅

積分: 4722


4251#
發表於 05-6-12 20:54 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

forty+,
你D中文打字係吾係比之前叻咗好多呢? 我真係好鬼鐘意你阿B, 好鬼得意! 見一次讚一次先得!

係喎, 你工人點呀?


禁止訪問

積分: 46216


4252#
發表於 05-6-12 22:26 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 46216


4253#
發表於 05-6-12 22:36 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1308


4254#
發表於 05-6-12 22:40 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

kitsumyuen 寫道:
原本我小B面上的粒粒只有少少,有D似暗瘡,濃不太多。書就話是媽咪賀爾蒙影響,遲些會無事。後來,肩頸開始有,我就帶佢見醫生,醫生話皮膚敏感,是普遍的,給了藥膏,塗了之後沒有濃,好多了!現在也Keep住用金銀菊花洗臉,塊面滑番D啦!

我奶奶教用土銀花洗臉, 都有助減少d 粒粒.


翡翠宮

積分: 75533


4255#
發表於 05-6-13 10:18 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

各位:
我個b塊面都開始有粒粒啦! :-( 我都覺得係因為我食過薑醋? 呢兩日每日加2-3餐奶粉,我覺得自已d奶開始少呀!有d唔開心 :-( ,但又想佢d黃快d退!好矛盾!


珍珠宮

積分: 34740


4256#
發表於 05-6-13 11:04 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

SMALLFISH:
<有本外國書話臍帶抹得越乾淨越難甩!>
我個B第8日就甩臍帶,咁咪即係我抹得唔乾淨?

沙沙,smallfish123 & forty+:
一個個姑娘講野唔同,有D就話訓得耐冇問題,有D就話要每隔3個鐘要叫醒佢比奶佢食,都唔知信邊個好.

KCPAK:
你BB仲要訓幾耐箱呀?

JK923:
其實你比你BB食多D人奶,食密D,咁佢就痾多D尿/屎,都一樣有助退黃呢.


大宅

積分: 2297


4257#
發表於 05-6-13 11:57 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

大家有冇手腕痛呀?
我第1胎以前又未抱過bb,應該開頭抱得唔用又粗勞,e+超痛 :cry: 都唔知點算........ :cry:
大家(esp.BF MAMA)每日半夜可以訓到幾hrs ar?
我b半夜訓得長,有4-5hrs.但我日頭密集式BF+others(如掃風),都攪到我超級疲憊不堪.
想問下人奶b/奶粉b d ngng味會唔會話邊種難聞d 架?


大宅

積分: 4722


4258#
發表於 05-6-13 12:03 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

^O^,
<我個B第8日就甩臍帶,咁咪即係我抹得唔乾淨? >
傻瓜, 臍帶o甘快甩就好啦! 我覺得洗臍帶好煩呀! 我都係依書直說 , 打你嗱!
我初初夜晚都係每隔3個鐘想叫醒BB佢比奶佢食奶, 點知隻爛瞓豬仔叫極都吾醒, 都無佢辦法, o甘姑娘就話少過5個鐘都ok, 但朝早就一定要比足佢食!

jk923,
係喎, 我食少咗薑醋(我媽咪吾喺度無迫我食), 臭B D粒粒好似少咗, 吾通真係有關? ^O^講得啱, 比你BB食多D人奶&食密D係有助退黃, 但如果你堅持每日餵2-3餐奶粉,你可吾可以勤DpumpD奶出嚟呀?


珍珠宮

積分: 34740


4259#
發表於 05-6-13 12:04 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

mrs_e.c.

我冇手腕痛喎,可能你的抱姿唔好.我第一胎時都只係手臂痛咋!

B半夜有時可訓到4-5個鐘,但日頭就2個鐘食一次.

應該係奶粉BB D NGNG難聞D.


大宅

積分: 4722


4260#
發表於 05-6-13 12:10 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

mrs_e.c
我無手腕痛呀! 但係尾龍骨痛, 有時行都痛!
我BB半夜都係瞓4-5hrs, 但我係餵半人奶咋!
我估奶粉b d ngng 會臭D, 因為奶粉難消化D, 我吾知啱吾啱㗎! 不過我知奶粉B 疴多D ngng 過人奶B!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo