跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3899


4241#
發表於 05-4-22 23:12 |只看該作者

Re:零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)

cc... ... 比個5黎.. i like 紅酒


琥珀宮

積分: 165356


4242#
發表於 05-4-22 23:12 |只看該作者

Re:零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)

卡卡**

哈∼∼哈∼∼
妳知我講咩架
哀人”紅酒”呀


子爵府

積分: 10053


4243#
發表於 05-4-22 23:12 |只看該作者

Re:零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)

金撈今咗杯tequila就唔見咗人, 唔通wing咗
卡嘢


侯爵府

積分: 24274


4244#
發表於 05-4-22 23:12 |只看該作者

Re:零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)

SZEYUEN 寫道:
草草**

其實我唔係好like啤
又多氣飲得多成日去廁所
我like紅油&白蘭地
可以慢慢飲好正


絲:
紅油係入油用

你愛黎飲???


大宅

積分: 3899


4245#
發表於 05-4-22 23:13 |只看該作者

Re:零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)

草本... 謙謙真係好似妳隻佬


子爵府

積分: 10053


4246#
發表於 05-4-22 23:13 |只看該作者

Re:零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)

我就怕飲紅酒, 事關飲完會頭痛
卡嘢


侯爵府

積分: 24274


4247#
發表於 05-4-22 23:13 |只看該作者

Re:零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)

SZEYUEN 寫道:
卡卡**

哈∼∼哈∼∼
妳知我講咩架
哀人”紅酒”呀


哀人?
定衰人先?
兩者不同喎


琥珀宮

積分: 165356


4248#
發表於 05-4-22 23:14 |只看該作者

Re:零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)

草草**

笑我


侯爵府

積分: 24274


4249#
發表於 05-4-22 23:14 |只看該作者

Re:零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)

仙仙
Yes I know...
所以除左Yiu yiu
好多0411BB都係似老豆


子爵府

積分: 10053


4250#
發表於 05-4-22 23:15 |只看該作者

Re:零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)

kyleung 寫道:

哀人?
定衰人先?
兩者不同喎
卡嘢


琥珀宮

積分: 165356


4251#
發表於 05-4-22 23:15 |只看該作者

Re:零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)

衰婆草本


子爵府

積分: 10053


4252#
發表於 05-4-22 23:15 |只看該作者

Re:零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)

豬囡都似豬茵架
卡嘢


侯爵府

積分: 24274


4253#
發表於 05-4-22 23:15 |只看該作者

Re:零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)


SZEYUEN 寫道:
衰婆草本



大宅

積分: 4485


4254#
發表於 05-4-22 23:16 |只看該作者

Re:零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)


子爵府

積分: 10053


4255#
發表於 05-4-22 23:16 |只看該作者

Re:零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)

sammiy
卡嘢


公爵府

積分: 27329


4256#
發表於 05-4-22 23:16 |只看該作者

Re:零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)


侯爵府

積分: 24274


4257#
發表於 05-4-22 23:16 |只看該作者

Re:零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)

唔講喇!
要開水同亞仔沖涼喇!!!
我好準時, 11pm!!


子爵府

積分: 10053


4258#
發表於 05-4-22 23:16 |只看該作者

Re:零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)

點呀叻姐
卡嘢


琥珀宮

積分: 165356


4259#
發表於 05-4-22 23:17 |只看該作者

Re:零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)

Sammiy**

睇完大長金先上bk
下次唔好啦


侯爵府

積分: 24274


4260#
發表於 05-4-22 23:17 |只看該作者

Re:零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)

聽日未必帶謙謙
因為朝早同完爸爸踢波
佢應該熱到變左一個水人 water boy

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo