懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1545


4261#
發表於 09-2-14 22:47 |只看該作者
3so,

OIC.

原來把脈真係分倒仔定女, 好神奇呀!

原帖由 3so 於 09-2-10 00:53 發表
係呀, 我曾經問過我個中E點樣把脈分到仔定女, 佢話如果把到個左邊手腕個脈象明顯強D, 係仔, 右邊脈象強就係女呀


大宅

積分: 1545


4262#
發表於 09-2-14 22:51 |只看該作者
lalababe520,

多謝你呀, 我會多d休息架啦, 唉, 仲係好担心!

如果你缺鐵就食多d含鐵既食物, 西e都叫我食多d:牛肉,波菜,豬肝等等, 如果食鐵丸又怕會便秘....


原帖由 lalababe520 於 09-2-10 01:22 發表


我都好怕痛, 好怕生唔出, 唯有生之前行多d 樓梯 同 散步

bb 生命力好強, 你休息多d, 得閒叫佢乖啦, 要聽話~~

我今日都死忍飲左d 孕婦奶粉, 好想嘔出來, 跟住我同bb 講: 要加油, 唔好嘔出來丫~~ 之後就訓左幾小時 ...


大宅

積分: 2643


4263#
發表於 09-2-14 22:56 |只看該作者
6669,
你要多d休息!

原帖由 6669 於 09-2-14 22:51 發表
lalababe520,

多謝你呀, 我會多d休息架啦, 唉, 仲係好担心!

如果你缺鐵就食多d含鐵既食物, 西e都叫我食多d:牛肉,波菜,豬肝等等, 如果食鐵丸又怕會便秘....


...
人人常歡笑 不要眼淚掉


大宅

積分: 1545


4264#
發表於 09-2-14 22:57 |只看該作者
alsan,

係呀, 中e真係好睇自己個感覺, 所以我唸我會睇佢睇到產後~產後調理, 佢話睇吓我到時揀順產定開刀, then佢就幫我做調理, 仲叫我產後唔好亂咁飲補湯喎!

多謝你的安慰呀, 我會努力休息多d, 同小b打氣, 今日都15wk啦, 我都同自己講己經好穩唔好唸咁多, 希望一切順利啦!

原帖由 alsan 於 09-2-10 09:56 發表


6699
其實中e真係人夾人, 我覺得如果你之前睇過佢, 覺得佢work的話, 咁咪得囉. 我個中e其實依家俾我d藥都係保子宮的多, 同埋我有d便秘, 所以中e順手幫我週理囉. 我自從食左西e開的materna之後, 便秘又番來,所以唔 ...


大宅

積分: 2643


4265#
發表於 09-2-14 23:00 |只看該作者
請問各位sisters,大家有冇去Jusco 既bb展執平野?
我只係要買奶樽和烚奶器,其他可以用返個囡個d,想問下8月前Jusco會唔會再有bb展?
人人常歡笑 不要眼淚掉


複式洋房

積分: 104


4266#
發表於 09-2-15 00:07 |只看該作者
原帖由 jelly-pudding 於 09-2-14 18:34 發表
HAPPY VALENTINES' DAY!!!!

我今日大出血呀~ 老公要去剪髮,咁我就自己去左冼醫生度拎返份OSCAR 同 驗血報告啦~ 之後打算慢慢行去油麻地永安睇吓BB野,點知經過間媽媽世界就出事啦~ 我原本打算買個$169側睡枕之嘛,點知 ...


我今日都去左油麻地永安呀....睇左衫仔,奶樽,烚奶樽機..
不過諗住遲DD, 等VIP SALE先買


子爵府

積分: 12823

醒目開學勳章 畀面勳章


4267#
發表於 09-2-15 00:13 |只看該作者
原帖由 janicepy 於 09-2-15 00:07 發表

我今日都去左油麻地永安呀....睇左衫仔,奶樽,烚奶樽機..
不過諗住遲DD, 等VIP SALE先買


我會 22/2 同家姐去 Jusco BB 展,到時會買奶樽, 沖涼盤果D"林嬸野"


別墅

積分: 740


4268#
發表於 09-2-15 00:26 |只看該作者
Congratulations to you too! 依家可以放下心頭大石,安心養胎。
林翠苗0既structure 咁平? 之前我見人地$800 係做4D, 原來做結構都咁平,可以考慮搵佢做喎!

原帖由 高齡牛師奶 於 09-2-14 16:19 發表
cowcowbb

congradulations ^^^^^^

Let me tell you ...好似係$800包一隻cd呀...^^


別墅

積分: 740


4269#
發表於 09-2-15 00:30 |只看該作者
jelly-pudding, 林翠苗照結構平咁多0既? 我今日問其中一個醫生佢收$1200, 仁安就要$1500...
其實4D我都諗住搵林翠苗做,平平地玩0下又可以幫小B拍靚靚4D相。 ^_^

原帖由 jelly-pudding 於 09-2-14 18:17 發表


$700 include photos. If you want DVD add extra $100 total $800.


子爵府

積分: 12823

醒目開學勳章 畀面勳章


4270#
發表於 09-2-15 00:38 |只看該作者
原帖由 janicepy 於 09-2-15 00:07 發表


我今日都去左油麻地永安呀....睇左衫仔,奶樽,烚奶樽機..
不過諗住遲DD, 等VIP SALE先買


About BB 床, 你地會買幾大張呢? 我亞妹有個朋友可以俾一張我, 不過成 2呎 x 4呎, 好似大張左D. 因為想慳地方原本我打算大約 2呎 x 3呎零左右嘅床仔用住一兩年先.

不過就要自己俾$買. 如果要張大嘅 2nd hand 就可以唔駛$. 各位你地會點揀呢? 細床大概可以訓幾耐呢?


子爵府

積分: 12823

醒目開學勳章 畀面勳章


4271#
發表於 09-2-15 00:41 |只看該作者
原帖由 cowcowbb 於 09-2-15 00:30 發表
jelly-pudding, 林翠苗照結構平咁多0既? 我今日問其中一個醫生佢收$1200, 仁安就要$1500...
其實4D我都諗住搵林翠苗做,平平地玩0下又可以幫小B拍靚靚4D相。 ^_^

...


係呀佢照structure 同埋照4D 都係收$800. 都係BK 其他媽咪介紹我的. 我April 6th 照 structure, 我家姐就3月中去佢度照4D.


子爵府

積分: 13006

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


4272#
發表於 09-2-15 01:25 |只看該作者
原帖由 jelly-pudding 於 09-2-14 18:34 發表
HAPPY VALENTINES' DAY!!!!

我今日大出血呀~ 老公要去剪髮,咁我就自己去左冼醫生度拎返份OSCAR 同 驗血報告啦~ 之後打算慢慢行去油麻地永安睇吓BB野,點知經過間媽媽世界就出事啦~ 我原本打算買個$169側睡枕之嘛,點知 ...


咁快買衫俾bb呀? 我好鍾意piglet架, 的piglet bb衫好靚, 小b咁細唔會介意我盼到佢粉紅色成個女仔咁掛! hehe!
birth 5.3lbs
1M 7.9lbs ; 2M6D 10.8lbs ; 3M4D 11.5lbs ; 4M8D 13.78lbs ; 1Dto5M 14.7lbs ; 6.5M 16.2lbs ; 9M 16.5lbs ; 10M 17.8lbs ; 13M 19.2lbs


珍珠宮

積分: 32721

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


4273#
發表於 09-2-15 01:27 |只看該作者
原帖由 jelly-pudding 於 09-2-15 00:41 發表


係呀佢照structure 同埋照4D 都係收$800. 都係BK 其他媽咪介紹我的. 我April 6th 照 structure, 我家姐就3月中去佢度照4D.


林翠苗好似同巫少慈同一診所, 我搵巫少慈做structure, 收費一樣


伯爵府

積分: 18707

好媽媽勳章 畀面勳章


4274#
發表於 09-2-15 08:31 |只看該作者
原帖由 hlbaby2004 於 09-2-14 23:00 發表
請問各位sisters,大家有冇去Jusco 既bb展執平野?
我只係要買奶樽和烚奶器,其他可以用返個囡個d,想問下8月前Jusco會唔會再有bb展?



好似2月25日屯門吉之島會有 bb展, 我會去看啊!


子爵府

積分: 13006

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


4275#
發表於 09-2-15 09:24 |只看該作者
原帖由 雨晴B 於 09-2-15 01:27 發表


林翠苗好似同巫少慈同一診所, 我搵巫少慈做structure, 收費一樣


雨晴B,

你好番晒味呀?
birth 5.3lbs
1M 7.9lbs ; 2M6D 10.8lbs ; 3M4D 11.5lbs ; 4M8D 13.78lbs ; 1Dto5M 14.7lbs ; 6.5M 16.2lbs ; 9M 16.5lbs ; 10M 17.8lbs ; 13M 19.2lbs


侯爵府

積分: 21016

熱血勳章 好媽媽勳章


4276#
發表於 09-2-15 09:33 |只看該作者
HLBABY

喂..荃豐有檔嘢好平.NUK都係 $30.4, 我經常係佢隻買嘢.又唔水行咁遠.佢D嘢仲平過JUSCO BB SHOW.

但又唔可以講多嘢買...我呢..AVENT 奶咀係佢度買$42但JUSCO都唔得!!
佢地有sET裝買架.

6669

祝您快D無事呀..食鐵PILLS係會便秘呀.所以最好唔好食呀....

COWBB
喂..林翠苗..真係正到爆..我第一胎時佢收$550,仲好細心好細心..照左20分鐘有多...HIGHLY RECOMMEND !!!!!!



原帖由 hlbaby2004 於 09-2-14 23:00 發表
請問各位sisters,大家有冇去Jusco 既bb展執平野?
我只係要買奶樽和烚奶器,其他可以用返個囡個d,想問下8月前Jusco會唔會再有bb展?


男爵府

積分: 8253

好媽媽勳章


4277#
發表於 09-2-15 09:55 |只看該作者
原帖由 hlbaby2004 於 09-2-14 23:00 發表
請問各位sisters,大家有冇去Jusco 既bb展執平野?
我只係要買奶樽和烚奶器,其他可以用返個囡個d,想問下8月前Jusco會唔會再有bb展?


其實如果你初頭會試餵人奶,你大可叫老公去8月初嘅灣仔bb展才買奶樽和烚奶器(如果買nuk),因為烚奶器佢真係做到幾平,烚奶器都賣$500頭(唔記得包唔包奶樽,好似包,另外我自己再加奶樽). 濕紙巾仲平,我記得自己買了1箱(3年前). 早上去人少,11-12点後就人多.

我張bb床係細嗰隻,好似2呎x3.5呎,亞女可瞓到差不多2歲,我女係中碼b. 如果大碼b應該唔得. 不過其實要睇你bb仲肯唔肯瞓,我表姐個女1.5歲已經換小童床,佢唔肯瞓bb床 .


男爵府

積分: 8253

好媽媽勳章


4278#
發表於 09-2-15 09:55 |只看該作者
duplicated


大宅

積分: 1003


4279#
發表於 09-2-15 10:12 |只看該作者
原帖由 alsan 於 09-2-14 17:47 發表


JESSBB

我睇緊何樹勛醫師安胎,你search 下佢個名會check到contact!


唔該晒!! 等我有時間就去睇下先!!


侯爵府

積分: 21016

熱血勳章 好媽媽勳章


4280#
發表於 09-2-15 10:20 |只看該作者
ying2

yes. you are right.我仔歲半..而家已經唔肯瞓BB床架喇..
灣仔會展..我都去左一次..但nuk 條隊..真係嚇到我丫....果個moment,係no pay我都唔會去排果隻架....'
我估嘛...一開場就去就very ok.但咁辛苦,又來回幾十蚊車錢..如果唔係勁多嘢買..我就唔會去喇^^^

如果有車又可能會好d嘅...^^^



原帖由 ying2 於 09-2-15 09:55 發表


其實如果你初頭會試餵人奶,你大可叫老公去8月初嘅灣仔bb展才買奶樽和烚奶器(如果買nuk),因為烚奶器佢真係做到幾平,烚奶器都賣$500頭(唔記得包唔包奶樽,好似包,另外我自己再加奶樽). 濕紙巾仲平,我記得自己買了1箱( ...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo