跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 34740


4261#
發表於 05-6-13 12:16 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

smallfish123:

尾龍骨痛, then u hv to rest more, o/w yr back bone wl even be more painful when u are old.

bf bb shd hv more poo poo than formula bb, my bb almost poos every time he has bfmilk.


大宅

積分: 4722


4262#
發表於 05-6-13 12:25 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

^O^,
係呀, 我要瞓多D床, 坐喺度對住部電腦耐D都痛, 都係怪我曳吾悶得! :-(

<bf bb shd hv more poo poo than formula bb>
人家都係依leaflet直說咋! :-( 話BF milk 易吸收D所以BB少D大便, 我又錯了....... :-( :-( :-(


珍珠宮

積分: 34740


4263#
發表於 05-6-13 12:34 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

smallfish123

you may not be wrong, maybe diff bb has diff reaction


男爵府

積分: 8810


4264#
發表於 05-6-13 12:38 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

dear all
我冇同亞女洗兩日臍帶就甩左啦,唔通真係越乾淨越難甩


大宅

積分: 4722


4265#
發表於 05-6-13 13:07 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

^O^,


christy,
我之前每日同臭B每日洗臍帶3次, 之後我懶減到2次, 不過anyway都甩咗, 吾洗再洗好嘢!

BB出世後就無咗隻狗(大頭相)? 點解呀? 好慘呀!


男爵府

積分: 8810


4266#
發表於 05-6-13 13:25 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

smallfish
係呀,我唔洗一日之後,係亞女尿片到見到有少少血跡,跟住第二日又唔洗,我亞媽同亞女沖完涼話我知臍帶就甩,點知唔夠四個鐘就甩左,但甩左我都唔敢攪佢個肚臍住
本來我想POST亞女將相架,但係我RESIZE唔到,所以咩都冇哂LU,坐完月返到自己屋企再攪過


公爵府

積分: 25533

開心吸收勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


4267#
發表於 05-6-13 13:37 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

smallfish123 & ^0^

你o地bb夜晚可以訓4-5hrs,你o地就好啦,我bb夜晚最多訓3.5hrs.好多時2hrs.日頭都是這樣 :-( :-( :-( :-( :-( :-( 疲勞轟炸,好累 有時訓訓下突然間咸.成日都肚餓......


珍珠宮

積分: 34740


4268#
發表於 05-6-13 15:35 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

carollung:

回想我大女NB時夜晚都係個零兩個鐘醒一次,真係好累.佢仲要到14個月大先可以一覺訓天光!我簡直係行屍走肉!希望你個B好快會一覺訓天光啦!


男爵府

積分: 8810


4269#
發表於 05-6-13 16:47 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

尋日我亞'女麻'黎左睇我個女,仲比左兩件法寶亞女,亞女今日開始訓得好冧冇再紮下紮下啦,9:00起左身之後12:00又訓,2:00-2:30食奶,跟住又訓過,中途冇醒過,亞'女麻'D法寶真係勁


大宅

積分: 3674


4270#
發表於 05-6-13 17:07 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

hi all,

我想問下你地bb係咪食飽就訓?? 如果唔係,醒果陣喊唔喊(食飽左同換左片) ? bb每日都有1,2個時段完全唔訓,又要人抱! 點算??

christy,

咩法寶咁勁??

今日去健康院見姑娘,已經唔係好覺胸果個硬塊!


子爵府

積分: 11900


4271#
發表於 05-6-13 17:56 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

我阿b都係9日就甩左臍帶,甩之前見佢有血時幾驚
我姑仔話就甩係咁,所以見血就快甩仲好啦
我就可以條片成日"high"到佢,所以甩得咁快

我b前friday擺完滿月,唔知係咪太多人又嘈
佢果晚成晚鈕計到朝早5點,呢2日都鈕到成
4點多,唔知係咪嚇親...唉~今晚又唔知點:-(
我就快比佢玩死...唔怪得我老公話我瘦得咁快
係受阿bb的折磨,佢話阿b幫我keep fit,唔駛比
錢人做瘦身,不過真係瘦左,由未生時70kg,
after 3week60kg,e家就57.5kg,如果仲係
咁進度,可能真係好快會keep 番以前咁就好啦
唔駛比我老公話我肥~


公爵府

積分: 25533

開心吸收勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


4272#
發表於 05-6-13 18:07 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

^O^:

o下!14個月大先訓天光,我bb才3w大,我已頂唔順,我怕我已入在精神病院了!我生在一個都怕怕啦,你o地o鍾可以生兩個佩服!佩服!
我剛剛發現bb成日喊,是因為佢食飽後我掃風掃唔晒,佢想食但又有風頂住個胃,個肚仲餓緊,所以好快肚餓.成日喊

christy:

我想除在我同hellora好想知之外,還有好多媽咪都想知你果o的法寶???

hellora:

我bb一訓醒就喊,一定要食奶,食飽在有時訓,有時隔一陣才訓.


禁止訪問

積分: 46216


4273#
發表於 05-6-13 18:23 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13747


4274#
發表於 05-6-13 19:18 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

hellora,

係呀,我個大舊b都係肚餓同痾咗ngng先會喊,其餘時間瞓多,或者四圍睇吓嘢。不過個個bb唔同,真係好睇彩數。我個大女細時係唔係都喊,抱住都喊,都唔知佢想點。嗰陣同奶奶住,主要都係奶奶揍,佢揍到話辛苦到想死。



我係一個都幾八卦嘅人, believe in 因果, 風水命理。有果必有因 。


男爵府

積分: 8810


4275#
發表於 05-6-13 19:23 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

dear all
我亞'女麻'佢去左廟到求左道符同攞左舊玉去開光比亞女陀,本來我都唔係咁信LEE D 野架,諗住老人家比亞女既咪照用LOR, 點知今日亞女真係訓得好冧,平時有少少聲都會嚇醒或者係紮醒架,但今日我試過有好多次閉門,跌左個煲蓋佢都唔醒,到夠鐘食奶先至起身咋, LEE D 法寶真係唔到我唔信


子爵府

積分: 13747


4276#
發表於 05-6-13 19:25 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

smallfish

唔記得講埋過工人潻。佢係印印,ok呀,個人本身好乾淨,哩排咁熱,佢一日沖兩次涼。雖然佢唔識廣東話,暫時加埋body language 都可以溝通到,煮飯初初都唔係咁懂,而家都可以應付到一般嘅菜。不過到我返工就擔心啲,因為佢未揍過nb,我暫時都唔敢比佢攪小b。到小b滿咗月啦,我就會要佢學到獨立料理到小b。

你個工人又點呢?



smallfish123 寫道:
forty+,
你D中文打字係吾係比之前叻咗好多呢? 我真係好鬼鐘意你阿B, 好鬼得意! 見一次讚一次先得!

係喎, 你工人點呀?
我係一個都幾八卦嘅人, believe in 因果, 風水命理。有果必有因 。


大宅

積分: 1515


4277#
發表於 05-6-13 20:19 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

carollung

我阿b又是這樣, 夜晚瞓2個鐘就醒要食奶, 不過我都慣了, 只希望佢飲完奶好快就"ur", 等我不用掃太耐風, 可以快d瞓!

"我剛剛發現bb成日喊,是因為佢食飽後我掃風掃唔晒,佢想食但又有風頂住個胃,個肚仲餓緊,所以好快肚餓.成日喊"

你點發現的? 那你怎樣解決呢?

沙沙

我阿b剛和你相反, 是個dirty boy! 因為佢就算有大大都唔會喊, 幫我慳返不少


子爵府

積分: 13747


4278#
發表於 05-6-13 21:25 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

smallfish
唔知點解唔見咗我早前回應你嘅post。

我打字係比初初快咗, 不過都係未夠快同熟練,有時啲字搵唔到。

多謝你咁賞識阿b,佢上鏡啫,其實佢個樣都幾豬兜,我地叫佢豬兜妹。哩張相係精挑細選,唔可失禮人麻。:mrgreen:

[quote]
smallfish123 寫道:
forty+,
你D中文打字係吾係比之前叻咗好多呢? 我真係好鬼鐘意你阿B, 好鬼得意! 見一次讚一次先得!

我係一個都幾八卦嘅人, believe in 因果, 風水命理。有果必有因 。


子爵府

積分: 13747


4279#
發表於 05-6-13 21:33 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

^0^

<<沙沙,smallfish123 & forty+:
一個個姑娘講野唔同,有D就話訓得耐冇問題,有D就話要每隔3個鐘要叫醒佢比奶佢食,都唔知信邊個好>>

我係一個懶媽媽,所以揀信嗰個話瞓得耐冇冇問題。 :mrgreen:

其實我覺得最緊要係睇阿b食少餐有冇咩唔正常同埋體重增長會唔會唔ok。
我係一個都幾八卦嘅人, believe in 因果, 風水命理。有果必有因 。


大宅

積分: 3674


4280#
發表於 05-6-13 21:45 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

沙沙, carollung, forty+,

咁睇黎我bb都好正常....每日有1-2節(餐同餐之間)唔訓或少訓....其他時間都算訓得"淋"0既....你地有冇俾奶咀bb食?? 本來我都唔想俾,但係有時扭得太緊要,bb又累又唔肯訓,俾奶咀佢啜幾下即訓...媽咪話訓著就拎開就ok...

kittypo,

揍得辛苦但瘦番可以當獎勵!我有媽咪同工人幫手,唔知幾時先瘦得番...

Christy,

真係咁神奇??

大家改好bb名未?? 我老公搵人改,但係改出黎d名我覺得ma ma...好煩!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo