Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)
smallfish
唔記得講埋過工人潻。佢係印印,ok呀,個人本身好乾淨,哩排咁熱,佢一日沖兩次涼。雖然佢唔識廣東話,暫時加埋body language 都可以溝通到,煮飯初初都唔係咁懂,而家都可以應付到一般嘅菜。不過到我返工就擔心啲,因為佢未揍過nb,我暫時都唔敢比佢攪小b。到小b滿咗月啦,我就會要佢學到獨立料理到小b。
你個工人又點呢?
smallfish123 寫道:
forty+,
你D中文打字係吾係比之前叻咗好多呢? 我真係好鬼鐘意你阿B, 好鬼得意! 見一次讚一次先得!
係喎, 你工人點呀?
我係一個都幾八卦嘅人, believe in 因果, 風水命理。有果必有因 。