跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2088


4261#
發表於 09-9-29 13:13 |只看該作者
原帖由 ying2 於 09-9-29 10:35 發表


my bb is not that fat, coz she only takes 5-6meals and still 120ml/meal, sometimes less ar. I guess i'm a lazy mum I didn"t wake her up in the middle of the night... she gained 1lb this mth.
the co ...


你囡囡又幾細食喎, 佢幾重呀?

你話bf大女所以佢第一次病都成1歲, 咁你有冇bf細女ar? 希望佢抵抗力好d唔好成日俾人野到.

雖然你媽咪飛走之後要差唔多2個月新印印先返工, 但係你仲有1個姐姐ar ma, 冇所謂la, 唔洗急於請啱啱完合同嗰d la.


大宅

積分: 2088


4262#
發表於 09-9-29 13:22 |只看該作者
原帖由 jizoe 於 09-9-29 00:57 發表


係丫..我諗到時我會盡量做啦, 做唔掂就等老公返黎幫手拖地吸塵果D咋~~


你老公肯晩晩幫手做家務就好d, 我老公都幾懶, 唔叫都唔主動幫, 激c.


子爵府

積分: 10041

好媽媽勳章 醒目開學勳章


4263#
發表於 09-9-29 13:42 |只看該作者
PRINCESS,

我個b 都唔知算唔算介左..佢同我瞓就第二朝5點先食..
自己瞓就2-3點食..@.@

我返左兩日工.呢兩日都係sleep 左4.5hr咋..勁累.

原帖由 princessash 於 09-9-29 12:18 PM 發表
見到咁多BB已經戒左夜奶, 真係好羨慕.....我隻臭B到而家都未戒夜奶不特止, 晚晚仲好似唔使瞓咁, 成晚又喊又嗌扭抱, 我同C6都冇覺好瞓.....我決定放棄喇, 聽晚開始會比姐姐同臭B瞓算囉......

仲有臭B食奶真係食得好 ...
  


大宅

積分: 3266


4264#
發表於 09-9-29 13:49 |只看該作者
原帖由 princessash 於 09-9-29 12:18 發表
見到咁多BB已經戒左夜奶, 真係好羨慕.....我隻臭B到而家都未戒夜奶不特止, 晚晚仲好似唔使瞓咁, 成晚又喊又嗌扭抱, 我同C6都冇覺好瞓.....我決定放棄喇, 聽晚開始會比姐姐同臭B瞓算囉......

仲有臭B食奶真係食得好 ...


我個b又係咁, 佢之前都食到120-140ml, 但呢家只係食100-120ml, 仲要好辛苦逼佢, 佢先肯食, 因為佢一係通常食食下就瞓, 瞓左你再比佢食, 佢就勁喊. 一係唔瞓, 就唔肯啜. 比佢激死. 佢今日剛剛兩個月, 都係飲得咁少. 唉!!!. 佢之前食得好d, 唔知點解大d仲食得冇好.


子爵府

積分: 10293

好媽媽勳章 醒目開學勳章


4265#
發表於 09-9-29 13:51 |只看該作者
原帖由 jelly-pudding 於 09-9-29 10:38 發表


My son's poopoo is green green yellow yellow. When he dranks japanese milk powder before the poopoo was more yellow.

The texture is OK la, not hard not watery. My son has poopoo 1 or 2 times pe ...


My son's poo poo is also green green yellow yellow. Recently, he has poopoo once for 2 days, however, after haveing "OPEN MILK TEA", once a day.....I think he is quite "HOT GAS" !!!!

★★★★


子爵府

積分: 10293

好媽媽勳章 醒目開學勳章


4266#
發表於 09-9-29 13:58 |只看該作者
原帖由 princessash 於 09-9-29 12:18 發表
見到咁多BB已經戒左夜奶, 真係好羨慕.....我隻臭B到而家都未戒夜奶不特止, 晚晚仲好似唔使瞓咁, 成晚又喊又嗌扭抱, 我同C6都冇覺好瞓.....我決定放棄喇, 聽晚開始會比姐姐同臭B瞓算囉......

仲有臭B食奶真係食得好 ...


Princess...

我個都係ar....之前120-150 ml milk, 最近few weeks 90-100ml ja (drink 1 hour each time).....This week seems better....100-130 ml.(within 30 mins each time, sometimes, better, within 15 mins) So don't worry...may be he is just 5開胃.

我估有可能同佢個卡介苗有關, this few weeks 開始腫, this few days 先穿左咋

★★★★


子爵府

積分: 10293

好媽媽勳章 醒目開學勳章


4267#
發表於 09-9-29 14:04 |只看該作者
我ar B 5知算5算介夜奶.

早2days 成功:
1st day : last meal: 12:30 am Next meal: 7:00am
2nd day: last meal: 1:00 am Next meal: 7:30 am

This 2 days:
Feed her at 12:30am and at around 4am, he cried for milk and after feeding, cried for milk again at 10am =.="

Why don't he sleep after 12:30 and asked for milk again around 6am!!!

★★★★


侯爵府

積分: 21016

熱血勳章 好媽媽勳章


4268#
發表於 09-9-29 14:11 |只看該作者
梗係算啦bobomami...瞓到咁耐...你就好啦..


hehe你地d bb食咁多奶,幾好噃...我仔都係食 100ml,有時120ml,未介夜奶..不過佢出世8磅1, 滿月就有10磅半....而家都應該 over11磅....我都想佢快d介....


原帖由 bobomami 於 09-9-29 14:04 發表
我ar B 5知算5算介夜奶.

早2days 成功:
1st day : last meal: 12:30 am Next meal: 7:00am
2nd day: last meal: 1:00 am Next meal: 7:30 am

This 2 days:
Feed her at 12:30am and at around 4am, he cried for ...


侯爵府

積分: 21016

熱血勳章 好媽媽勳章


4269#
發表於 09-9-29 14:12 |只看該作者
wonber

did you get my PM ?? today deliver 3-6, pls let me you know once you recd the goods, thanks a lot !!

原帖由 wonber 於 09-9-29 13:49 發表


我個b又係咁, 佢之前都食到120-140ml, 但呢家只係食100-120ml, 仲要好辛苦逼佢, 佢先肯食, 因為佢一係通常食食下就瞓, 瞓左你再比佢食, 佢就勁喊. 一係唔瞓, 就唔肯啜. 比佢激死. 佢今日剛剛兩個月, 都係飲得咁少. ...


大宅

積分: 3266


4270#
發表於 09-9-29 14:15 |只看該作者
原帖由 高齡牛師奶 於 09-9-29 14:12 發表
wonber

did you get my PM ?? today deliver 3-6, pls let me you know once you recd the goods, thanks a lot !!


牛師奶,

好呀.


子爵府

積分: 10293

好媽媽勳章 醒目開學勳章


4271#
發表於 09-9-29 14:21 |只看該作者
原帖由 高齡牛師奶 於 09-9-29 14:11 發表
梗係算啦bobomami...瞓到咁耐...你就好啦..


hehe你地d bb食咁多奶,幾好噃...我仔都係食 100ml,有時120ml,未介夜奶..不過佢出世8磅1, 滿月就有10磅半....而家都應該 over11磅....我都想佢快d介....


...


Cow C9,

我讓左張大床俾C6 and BB 瞓ar...我就瞓sofa 床, 因為我C6好懶瞓低得BB cry, 我5得, BB有少少動靜 (甚至係疑似動靜)我都即刻彈起身 =.="

ar B 同c6瞓先有甘既效果咋.........

★★★★


大宅

積分: 2088


4272#
發表於 09-9-29 14:36 |只看該作者
原帖由 godbaby 於 09-9-29 10:35 發表
hi Mummy of Aug,

my baby is 1.5 months old now. and now my baby usually drinks around 60-70ml at 12:30am at nite. and then he will wake up and cry at around 4:30am, and i will give him a 奶咀, and t ...


我唔知我嘅理解啱唔啱, 如果錯請其他媽媽更正.

晩上最後一餐同朝早第一餐相差6小時已經算戒咗夜奶. 所以你bb應該算戒咗.

唔知係唔係個個bb一樣, 我個b如果4小時先餵一次就食多d, 如果3小時就食少d, 所以你都可以試試相隔耐少少先餵下餐.

BTW, 你bb張相個樣同我個b有d似


子爵府

積分: 10041

好媽媽勳章 醒目開學勳章


4273#
發表於 09-9-29 14:47 |只看該作者
bobomami,

我C6又係好懶瞓但係唔底得BB CRY..而我又係好醒瞓..
不過我要掉番轉..我要成晚看住我C6會唔會掙到我個B..


原帖由 bobomami 於 09-9-29 02:21 PM 發表


Cow C9,

我讓左張大床俾C6 and BB 瞓ar...我就瞓sofa 床, 因為我C6好懶瞓低得BB cry, 我5得, BB有少少動靜 (甚至係疑似動靜)我都即刻彈起身 =.="

ar B 同c6瞓先有甘既效果咋......... ...
  


子爵府

積分: 10293

好媽媽勳章 醒目開學勳章


4274#
發表於 09-9-29 15:03 |只看該作者
原帖由 adakitty 於 09-9-29 14:47 發表
bobomami,

我C6又係好懶瞓但係唔底得BB CRY..而我又係好醒瞓..
不過我要掉番轉..我要成晚看住我C6會唔會掙到我個B..


ada...

Ha-ha....same situation, 我都要看下C6有毛扎到ar B, 有毛同ar B 蓋皮.......

試過我C6驚ar B 張被著涼, 佢就自己用個身扎住張被, 名符其實 "come 被"

★★★★


禁止訪問

積分: 2511

好媽媽勳章


4275#
發表於 09-9-29 15:22 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 2511

好媽媽勳章


4276#
發表於 09-9-29 15:23 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10041

好媽媽勳章 醒目開學勳章


4277#
發表於 09-9-29 15:24 |只看該作者
bobomami,

我C6成日都幫阿B蓋被蓋到上條脛果個位..
我平時同C6每人一張被.因為C6都唔知係咪發冷既..
大熱天時..COME 棉被..熱C我..
我同阿仔(兩個都係)COME冷氣被咋..
佢係爛瞓到會整到張棉被淹沒左我個仔..我就要救番佢出黎囉..

原帖由 bobomami 於 09-9-29 03:03 PM 發表


ada...

Ha-ha....same situation, 我都要看下C6有毛扎到ar B, 有毛同ar B 蓋皮.......

試過我C6驚ar B 張被著涼, 佢就自己用個身扎住張被, 名符其實 "come 被" ...
  


禁止訪問

積分: 2511

好媽媽勳章


4278#
發表於 09-9-29 15:26 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 12823

醒目開學勳章 畀面勳章


4279#
發表於 09-9-29 15:26 |只看該作者
原帖由 aycc 於 09-9-29 12:32 發表


wow... 你仔仔2個月都未到已經食咁多lar, 都幾勁喎! 每日8餐咪要餵得好密?

我仔仔2個月+10日lar, 160-180ml x 5, 2個月時先得11磅咋.

你仔仔食日本奶粉時會唔會肥得慢d, 轉A+之後肥快d? ...

He drinks every 3 hours, daytime and night is the same. My maid is tired la coz my son needs to drink milk at mid-night.

My son drank Japanese milk powder in the 1st month, he gained 2.5lbs (from 6lb11oz to 9lb4oz). I think his weight increase faster after changing to A+.


子爵府

積分: 13105


4280#
發表於 09-9-29 15:28 |只看該作者
我下星期一返工啦,真係放假放到心散,雖然日日比對仔女玩,但好唔捨得....今次返工會忙到c....

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo