立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
侯爵府
積分: 21322
kwan0520 寫道: 我覺得女人要有自己既工作﹐有自己既積蓄﹐唔好依賴另一半﹐假如有嘜事都可以自力更生。
kwan0520 寫道: 今朝個單新聞﹐個個男人 諗起都嬲
kwan0520 寫道: 認同妳講法
sabina_bb 寫道: 我又無咁諗過喎 不過我覺得其實男女都無變, so far我都好信我老公既
珍珠宮
積分: 31156
sabina_bb 寫道: 今日好左好多lu, 不過個心仲係好擔心個胎. 我諗都係要睇左ultrasound我個心先會安樂 我已book左另一個醫生聽日睇, 不過我諗住睇下今晚放工有無得睇.
聰明豆 寫道: [quote] kwan0520 寫道: 認同妳講法
sabina_bb 寫道: 唉就係衰唔忍心囉. :cry:
sabina_bb 寫道: 咦你好少咁早上黎喎. 攪咩呀你
伯爵府
積分: 16171
聰明豆 寫道: 係呀! 今日仲影埋個二奶樣出黎, 我老公話: 差幾遠! 即時比我炳: 梗係啦! 年紀都爭成個對, 生得佢出啦! 邊個後生吾靚啫?? :evil: :evil:
聰明豆 寫道: 阿襯家妳心地好, 吾洗驚之後會受苦喎? 打牌?? 我黎陪妳打丫!!
聰明豆 寫道: 係呀! 所以所有銀兩由我keep, 我老公如果做錯d咩樹, 佢一毫子都吾洗止意攞呀!!
大宅
積分: 4515
Ka_wai 寫道: 咁如果女人有得做梗係做好啦,一嚟唔使令自己脫節,二嚟我覺得起碼可以洗吓自己錢。呀....假使我老公係搵得好多好多既,我都會繼續做嘢,講真我唔係咁想做全職C9,簡中1-2week都ok既。喂....你哋好似離哂題喎,我當初係指兩公婆其實唔使計得咁開,最好就係公一份婆一份,好似我咁,老公既錢就係我既錢,我既錢都有可能係佢既錢既~~
Ka_wai 寫道: [quote] kwan0520 寫道: 今朝個單新聞﹐個個男人 諗起都嬲
kwan0520 寫道: 無野只不過借題發揮
kwan0520 寫道: 有個男人包二奶﹐俾個老婆殺了自己跳樓死了
Ka_wai 寫道: 早晨~~~ 咁如果女人有得做梗係做好啦,一嚟唔使令自己脫節,二嚟我覺得起碼可以洗吓自己錢。呀....假使我老公係搵得好多好多既,我都會繼續做嘢,講真我唔係咁想做全職C9,簡中1-2week都ok既。喂....你哋好似離哂題喎,我當初係指兩公婆其實唔使計得咁開,最好就係公一份婆一份,好似我咁,老公既錢就係我既錢,我既錢都有可能係佢既錢既~~
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy