跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 21322


4261#
發表於 05-11-24 09:12 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

kwan0520 寫道:
我覺得女人要有自己既工作﹐有自己既積蓄﹐唔好依賴另一半﹐假如有嘜事都可以自力更生。


係呀! 所以所有銀兩由我keep, 我老公如果做錯d咩樹, 佢一毫子都吾洗止意攞呀!!


侯爵府

積分: 21322


4262#
發表於 05-11-24 09:14 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

kwan0520 寫道:
今朝個單新聞﹐個個男人 諗起都嬲


係呀! 今日仲影埋個二奶樣出黎,
我老公話: 差幾遠!
即時比我炳: 梗係啦! 年紀都爭成個對, 生得佢出啦! 邊個後生吾靚啫?? :evil: :evil:


侯爵府

積分: 21322


4263#
發表於 05-11-24 09:15 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

kwan0520 寫道:
認同妳講法


多謝! 原來都吾係淨係我睇得咁灰既! 女人既保障啫! 男人信得過, 我都識爬樹囉!


侯爵府

積分: 21322


4264#
發表於 05-11-24 09:17 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

sabina_bb 寫道:
我又無咁諗過喎 不過我覺得其實男女都無變, so far我都好信我老公既


無衝激既時候梗係信格!!


珍珠宮

積分: 31156

開心吸收勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


4265#
發表於 05-11-24 09:17 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

sabina_bb 寫道:

今日好左好多lu, 不過個心仲係好擔心個胎. 我諗都係要睇左ultrasound我個心先會安樂 我已book左另一個醫生聽日睇, 不過我諗住睇下今晚放工有無得睇.


唔好咁擔心喇﹐無事架


珍珠宮

積分: 31156

開心吸收勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


4266#
發表於 05-11-24 09:18 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

聰明豆 寫道:
[quote]
kwan0520 寫道:
認同妳講法


多謝! 原來都吾係淨係我睇得咁灰既! 女人既保障啫! 男人信得過, 我都識爬樹囉! [/quote]


侯爵府

積分: 21322


4267#
發表於 05-11-24 09:19 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

sabina_bb 寫道:
唉就係衰唔忍心囉. :cry:


我都係吾忍心架, 但如果好似依傢咁既身世, 我一定會同個囡隔離, 野到我都話食下藥啫, 至怕傳到比個細既就麻煩嘛!!

妳今日返到工嗱? 點呀? 好返哂未??


侯爵府

積分: 21322


4268#
發表於 05-11-24 09:19 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

sabina_bb 寫道:
咦你好少咁早上黎喎. 攪咩呀你


吾係呀?? ?-( ?-( 9點幾食完早餐, 差吾多啦!


伯爵府

積分: 16171


4269#
發表於 05-11-24 09:22 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

早晨~~~

kwan0520 寫道:
我覺得女人要有自己既工作﹐有自己既積蓄﹐唔好依賴另一半﹐假如有嘜事都可以自力更生。


咁如果女人有得做梗係做好啦,一嚟唔使令自己脫節,二嚟我覺得起碼可以洗吓自己錢。呀....假使我老公係搵得好多好多既,我都會繼續做嘢,講真我唔係咁想做全職C9,簡中1-2week都ok既。喂....你哋好似離哂題喎,我當初係指兩公婆其實唔使計得咁開,最好就係公一份婆一份,好似我咁,老公既錢就係我既錢,我既錢都有可能係佢既錢既~~


珍珠宮

積分: 31156

開心吸收勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


4270#
發表於 05-11-24 09:22 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

聰明豆 寫道:

係呀! 今日仲影埋個二奶樣出黎,
我老公話: 差幾遠!
即時比我炳: 梗係啦! 年紀都爭成個對, 生得佢出啦! 邊個後生吾靚啫?? :evil: :evil:


個個男人﹐你包二奶咪包二奶囉﹐個老婆都隻眼開隻眼閉﹐使唔使連大連細一齊帶落香港﹐仲要係D朋友面前晒命呀 佢根本都唔俾面個老婆﹐如果係我我都會殺死佢


伯爵府

積分: 16171


4271#
發表於 05-11-24 09:22 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

kwan0520 寫道:

今朝個單新聞﹐個個男人 諗起都嬲


咩新聞呀?


伯爵府

積分: 16171


4272#
發表於 05-11-24 09:24 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

聰明豆 寫道:

阿襯家妳心地好, 吾洗驚之後會受苦喎? 打牌?? 我黎陪妳打丫!!


咁我係唔係要多謝你先呀~~


伯爵府

積分: 16171


4273#
發表於 05-11-24 09:25 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

sabina_bb 寫道:
今日好左好多lu, 不過個心仲係好擔心個胎. 我諗都係要睇左ultrasound我個心先會安樂 我已book左另一個醫生聽日睇, 不過我諗住睇下今晚放工有無得睇.


唔好咁擔心啦,去照吓都好既,起碼令你放心~


伯爵府

積分: 16171


4274#
發表於 05-11-24 09:26 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

聰明豆 寫道:

係呀! 所以所有銀兩由我keep, 我老公如果做錯d咩樹, 佢一毫子都吾洗止意攞呀!!


嘻嘻~~襯家, 我老公都叫我幫keep佢d銀紙架~~


大宅

積分: 4515


4275#
發表於 05-11-24 09:27 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

Good Morning !!
我叫伯謙 - 媽咪叫我Bebe,我係2003年10月23日出世,依家有28磅、89cm高、啱啱2歲啦!! ***** Singapore trip ******* SINGAPORE TRIP PHOTO - LOT 2


珍珠宮

積分: 31156

開心吸收勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


4276#
發表於 05-11-24 09:30 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

Ka_wai 寫道:

咁如果女人有得做梗係做好啦,一嚟唔使令自己脫節,二嚟我覺得起碼可以洗吓自己錢。呀....假使我老公係搵得好多好多既,我都會繼續做嘢,講真我唔係咁想做全職C9,簡中1-2week都ok既。喂....你哋好似離哂題喎,我當初係指兩公婆其實唔使計得咁開,最好就係公一份婆一份,好似我咁,老公既錢就係我既錢,我既錢都有可能係佢既錢既~~


無野只不過借題發揮


珍珠宮

積分: 31156

開心吸收勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


4277#
發表於 05-11-24 09:32 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

Ka_wai 寫道:
[quote]
kwan0520 寫道:

今朝個單新聞﹐個個男人 諗起都嬲


咩新聞呀? [/quote]

有個男人包二奶﹐俾個老婆殺了自己跳樓死了


伯爵府

積分: 16171


4278#
發表於 05-11-24 09:35 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

kwan0520 寫道:

無野只不過借題發揮


OIC~~~明白啦~~
喂...我可能今晚唔去搞個頭啦,唉...佢哋話唔好咁快整番直喎,驚d頭髮會屎呀~~


伯爵府

積分: 16171


4279#
發表於 05-11-24 09:37 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

kwan0520 寫道:

有個男人包二奶﹐俾個老婆殺了自己跳樓死了


哦....今日報紙話佢2奶落咗嚟~~唉.."人間悲劇"。 :-(


侯爵府

積分: 21322


4280#
發表於 05-11-24 09:38 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

Ka_wai 寫道:
早晨~~~
咁如果女人有得做梗係做好啦,一嚟唔使令自己脫節,二嚟我覺得起碼可以洗吓自己錢。呀....假使我老公係搵得好多好多既,我都會繼續做嘢,講真我唔係咁想做全職C9,簡中1-2week都ok既。喂....你哋好似離哂題喎,我當初係指兩公婆其實唔使計得咁開,最好就係公一份婆一份,好似我咁,老公既錢就係我既錢,我既錢都有可能係佢既錢既~~


唉! 襯家, 有幸褔少99妳都吾做?? side d 喎??

對我黎講, 我都覺得女人係要有工作先好既, 所以我都知自己無咁好命吾洗做, 但就好想做野一半, 湊細路一半咁囉! 因為細路仔大大下又要跟工課又要教養, 好C煩架!!

喂喂! 講開又講嘛! 怕咩離題啫?? 吾係專登針對妳個問題喎? 只係攞第二d野講下無咁悶嘛!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo