想生BB

跳至

首頁

尾頁
   16


侯爵府

積分: 21862

開心吸收勳章 BK Milk勳章


4261#
發表於 12-7-25 16:29 |只看該作者
ling330 發表於 12-7-25 16:20
我有食南記既牛腩粉...不過間中食
咦, 你係元朗人


大宅

積分: 2893


4262#
發表於 12-7-25 16:29 |只看該作者
我頭先瞓覺發咗個夢呀,夢到阿B出咗世啦,但我唔知佢係男定女,只知佢有對大眼,你話我係咪諗得太多呢


大宅

積分: 3724


4263#
發表於 12-7-25 16:30 |只看該作者

引用:我頭先瞓覺發咗個夢呀,夢到阿B出咗世啦,

原帖由 CHLORIS^^ 於 12-07-25 發表
我頭先瞓覺發咗個夢呀,夢到阿B出咗世啦,但我唔知佢係男定女,只知佢有對大眼,你話我係咪諗得太多呢:happ ...
你下次記住醒前記得除BB條褲睇下呀




侯爵府

積分: 21862

開心吸收勳章 BK Milk勳章


4264#
發表於 12-7-25 16:34 |只看該作者
CHLORIS^^ 發表於 12-7-25 16:29
我頭先瞓覺發咗個夢呀,夢到阿B出咗世啦,但我唔知佢係男定女,只知佢有對大眼,你話我係咪諗得太多呢:happ ...

唔止你呀, 我早輪都係, 有時夢見係B仔, 有時夢見係B女, 最近果次發夢我放佢落床仔, 佢係咁係張床仔都轉身, 之後我抱起佢打左佢手仔一下, 佢竟然係對住我笑...


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


4265#
發表於 12-7-25 16:37 |只看該作者
ling330 發表於 12-7-25 16:20
笑牛牌既芝士得唔得嫁?

我食一片卡夫咋


大宅

積分: 2893


4266#
發表於 12-7-25 16:37 |只看該作者
tungkiu 發表於 12-7-25 16:30
你下次記住醒前記得除BB條褲睇下呀
不過有樣嘢都幾好笑,都係年幾前嘅事啦,有一日我發夢見到我個同事佢2公婆抱住個BB黎搵我,話自己生咗個女,之後我第二日話咗俾佢知,因為我知佢地兩公婆計劃緊生BB嘅,點知過咗一兩個月之後,佢真係有咗,今個月仲生埋啦,仲要真係女黎架!


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


4267#
發表於 12-7-25 16:38 |只看該作者
tungkiu 發表於 12-7-25 16:30
你下次記住醒前記得除BB條褲睇下呀

妳都曳曳呀


男爵府

積分: 6230


4268#
發表於 12-7-25 16:39 |只看該作者

引用:update+截至今日25/7各同學們既小B週數如下

原帖由 Purybaby 於 12-07-25 發表
update 截至今日25/7各同學們既小B週數如下: (加埋新同學仔)

ladystalk: 12wk1d
班長,重有我呀!
我今日11w3d.
而家要追你地,追得好辛苦!



PLANNING~~~~~


男爵府

積分: 5259


4269#
發表於 12-7-25 16:45 |只看該作者
ling330 發表於 12-7-25 16:17
各位同學..又係時候食生果啦!

三點零食左個蘋果...到頭先又覺得肚餓,所以食左個腸仔飽.


大宅

積分: 3724


4270#
發表於 12-7-25 16:47 |只看該作者

引用:Quote:ling330+發表於+12-7-25+16:17+各位

原帖由 jorlam 於 12-07-25 發表
三點零食左個蘋果...到頭先又覺得肚餓,所以食左個腸仔飽.
你都好拆得噃




大宅

積分: 3724


4271#
發表於 12-7-25 16:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Purybaby+於+12-07-25+發表up

原帖由 adamanbaby 於 12-07-25 發表
班長,重有我呀!
我今日11w3d.
而家要追你地,追得好辛苦!
班長應該差不多報告喇




大宅

積分: 2893


4272#
發表於 12-7-25 16:48 |只看該作者
我三點幾食咗個麵頂住個胃到而家,返工反而食得多啲,放假食少少都頂住


大宅

積分: 3175


4273#
發表於 12-7-25 16:51 |只看該作者
回覆 雨嫣 的帖子

我一直都有食牛腩粉.. 我又唔見得有燥喎..
但係c6唔俾食.. 真係慘.. 自己偷食下啦.. haha


伯爵府

積分: 15109


4274#
發表於 12-7-25 16:52 |只看該作者

回覆:有左六星期無乜害喜症狀仲未照未好實在感 ...(延續篇)

我搭緊車番屋企,一邊食緊雞尾包一邊報告

阿b今日有5.55cm,醫生話正常,不停見到阿b郁手郁腳,未停過,一時就向上申到對腳直一直,好攪笑。醫生度埋頸皮話正常但當然下星期醫院再度清楚d啦,c6見到4d影住阿b正面即刻問醫生係咪睇到男定女,仲心急過我,但醫生話下次檢查就會知嘞!

依家安樂晒,幾驚因為我食葯多影響到阿b呀!

番到屋企再update同學仔既週數!




大宅

積分: 3175


4275#
發表於 12-7-25 16:53 |只看該作者
大家有無參加惠氏媽媽會.. 而家有媽媽奶粉試飲喎.. 400克.. 可以試10日.. 好著數丫..haha


男爵府

積分: 5259


4276#
發表於 12-7-25 16:53 |只看該作者
tungkiu 發表於 12-7-25 16:47
你都好拆得噃

HEHEE...肚餓嘛....


子爵府

積分: 13137


4277#
發表於 12-7-25 16:54 |只看該作者

引用:Tungkiu:9w4d +

原帖由 tungkiu 於 12-07-25 發表
Tungkiu:9w4d
Zarara 11w



I just want to have healthy babies!


子爵府

積分: 13137


4278#
發表於 12-7-25 16:54 |只看該作者

引用:Tungkiu:9w4d +

原帖由 tungkiu 於 12-07-25 發表
Tungkiu:9w4d
Zarara 11w



I just want to have healthy babies!


侯爵府

積分: 21862

開心吸收勳章 BK Milk勳章


4279#
發表於 12-7-25 16:54 |只看該作者
Purybaby 發表於 12-7-25 16:52
我搭緊車番屋企,一邊食緊雞尾包一邊報告

阿b今日有5.55cm,醫生話正常,不停見到阿b郁手郁腳,未 ...
嘩...你果個仲唔係巨B


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


4280#
發表於 12-7-25 16:55 |只看該作者
Purybaby 發表於 12-7-25 16:52
我搭緊車番屋企,一邊食緊雞尾包一邊報告

阿b今日有5.55cm,醫生話正常,不停見到阿b郁手郁腳,未 ...

嘩,妳亞B又大咗好多喎,恭喜晒
妳有冇偷偷睇吓老公有冇眼濕濕呀

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo