想生BB

跳至

首頁

尾頁
   270


禁止訪問

積分: 4077


4281#
發表於 16-1-7 21:45 |只看該作者

引用:你地好。+我聖誕節假期初診翁翁,唉,怪我

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 4077


4282#
發表於 16-1-7 21:45 |只看該作者

引用:你地好。+我聖誕節假期初診翁翁,唉,怪我

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


用戶要求終止服務

積分: 6940


4283#
發表於 16-1-8 00:12 |只看該作者

引用:你地好。+我聖誕節假期初診翁翁,唉,怪我

原帖由 太陽大地 於 16-01-07 發表
你地好。 我聖誕節假期初診翁翁,唉,怪我自己做唔夠research 同常識貧乏,去完返嚟結果好迷茫唔知點算好 ...
1. 如果我每個月儲卵,啲雪卵費會唔會好多? 我FSH係10.8, 我有冇可能靠食保健品同保養身體改善到卵子的質素同數目, 可以一次谷返多啲卵,唔駛抽咁多次同雪呢?
答: 應該係雪胎吧?卵少真係無辦法,要每月儲卵,條路確實比其他人難行,我都經歷緊同作戰中。FSH 高係可以改善,食supplement 同做運動,但你amh 係咪都好低?運動係最有效,一定要做!

2. 我舊年10月用肚照超音波check過冇發現有朱古力瘤,但今次見翁翁比佢用陰超就照到有了! 我有兩個懷疑: 究竟係咪我舊年11月開始轉睇的中醫啲藥引致我翻發(食左短短2個月咋!)? 定係肚照超音波係唔夠陰超check得清楚?
用陰超好準架,咩都照到哂,如果子宮內膜移位都有機會引致朱古力瘤。

3. 如果係中醫啲藥令我朱古力瘤復發,但我本身個人又腎虛宮寒,想生bb, 可以點算? 我應該把心一横唔理,有左先至算,定係唔好再食中藥?
答:去睇開翁時預約定睇埋中醫,但記得搵陳院長,佢好d

4. 有樣白痴野: 我返香港後,一心諗住day 9開始努力dodo, 點知返到嚟check極紅d都白雪雪。一時醒起會唔會因為我初診果日day 3 食左排卵藥,搞到自己一早day8 排左?(我平時排卵日都係day 12的) 嗚嗚嗚~~~ 我miss左個cycle了?表情符號排卵藥係會提前左同縮短個排卵期嗎?我好死蠢呀!
答:排卵棒好難作準架,要驗血同照陰超先知幾時快排




複式洋房

積分: 101


4284#
發表於 16-1-8 10:13 |只看該作者

回覆:台灣愛群IVF分享區

好多謝你地咁多位jm的回應呀! 睇完你地的回答我好眼淺,喊左出嚟 好感激你地!!

講真我真係好無助,我c6 又係乜都唔識,我自己就朦查查,周圍的親友又唔可以幫到手(因為唔想佢地知).

謝謝你地! 我其實仲有好多野請教你地,多謝你地!



禁止訪問

積分: 874


4285#
發表於 16-1-8 12:37 |只看該作者

引用:好多謝你地咁多位jm的回應呀!+睇完你地的

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 101


4286#
發表於 16-1-8 12:52 |只看該作者

回覆:ccsin102 的帖子

誠心祝福你成功!


複式洋房

積分: 255


4287#
發表於 16-1-9 11:51 |只看該作者
請問大家去台灣住邊間酒店?我下次去放胎,有冇好介紹?我之前有住民宿又有住酒店,都是好近愛群的。民宿hk$3xx/晚,但要行樓梯,酒店住park,我覺得好好,但特價都要差不多hk$900/晚,下次去要住4晚就偏貴左。


大宅

積分: 1872


4288#
發表於 16-1-9 22:21 |只看該作者

引用:請問大家去台灣住邊間酒店?我下次去放胎,

原帖由 Nail06 於 16-01-09 發表
請問大家去台灣住邊間酒店?我下次去放胎,有冇好介紹?我之前有住民宿又有住酒店,都是好近愛群的。民宿hk ...
其實park 折左900都已經算平,佢又舒服
如果你想再平d, 可以住富濠,有d jm 覺得佢舊,但我又覺得佢ok, 上次我住精緻房愛群價大約700幾

標準房$2470
商務房$2730
精緻房$2990
豪華房$3250

放胎最緊要住得近診所
可以email 去hold 房,講明愛群病人,去到先比錢




大宅

積分: 2154


4289#
發表於 16-1-9 23:28 |只看該作者
leeleemrs 發表於 16-1-9 22:21
其實park 折左900都已經算平,佢又舒服
如果你想再平d, 可以住富濠,有d jm 覺得佢舊,但我又覺得佢ok, 上 ...
請問呢 park 酒店全名係咩呀? 我都要訂酒店放胎啦。
謝謝了


大宅

積分: 1872


4290#
發表於 16-1-9 23:31 |只看該作者

引用:Quote:leeleemrs+發表於+16-1-9+22:21+其實

原帖由 okangel168 於 16-01-09 發表
請問呢 park 酒店全名係咩呀? 我都要訂酒店放胎啦。
謝謝了
Park Taipei
台北美侖 ~ 在大安站出口
我放胎個次唔係因為佢升到$1300/n, 我會繼續住佢




大宅

積分: 2154


4291#
發表於 16-1-9 23:36 |只看該作者
本帖最後由 okangel168 於 16-1-10 08:23 編輯
leeleemrs 發表於 16-1-9 23:31
Park Taipei
台北美侖 ~ 在大安站出口
我放胎個次唔係因為佢升到$1300/n, 我會繼續住佢

謝謝你


大宅

積分: 2154


4292#
發表於 16-1-10 08:24 |只看該作者
leeleemrs 發表於 16-1-9 23:31
Park Taipei
台北美侖 ~ 在大安站出口
我放胎個次唔係因為佢升到$1300/n, 我會繼續住佢
請問 Park Taipei 附近有冇餐廳岩放胎之後食架?


禁止訪問

積分: 4077


4293#
發表於 16-1-10 10:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Nail06+於+16-01-09+發表請問

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2214


4294#
發表於 16-1-10 11:12 |只看該作者

引用:Quote:leeleemrs+發表於+16-1-9+23:31+Park

原帖由 okangel168 於 16-01-10 發表
請問 Park Taipei 附近有冇餐廳岩放胎之後食架?
Park旁有間快炒店。。。有中式小菜食。。味道吾錯!




大宅

積分: 1872


4295#
發表於 16-1-10 11:18 |只看該作者

引用:Quote:leeleemrs+發表於+16-1-9+23:31+Park

原帖由 okangel168 於 16-01-10 發表
請問 Park Taipei 附近有冇餐廳岩放胎之後食架?
有好幾個地方可以食:
1)富濠下邊有間日本餐廳,入邊可以食照燒雞定食,鹽燒三文魚定食
2)富濠對面馬路吉野家既雞飯可以食,尤其當你見完醫生已經好夜
3)日本餐廳過一個鋪有海南雞飯,記得要白飯,不要油飯
4)行遠少少,聯合醫院對面有間M One cafe[google map 會搵到], 佢既三文魚蛋奄列好好味,但記得走cheese
5)再入少少的旅人咖啡館[在google map]都會搵到,佢又係有好好味既三文魚奄列
6)旁邊有間祥發港式茶餐廳,簡d 雞做既碟頭飯

輪住食呢幾間,咁就捱過左幾日




複式洋房

積分: 101


4296#
發表於 16-1-10 12:24 |只看該作者

回覆:台灣愛群IVF分享區

我用Google map 揾到,富濠酒店的東面同南面的食店係咁嘅。
(紅點係富濠)
1452399635993.jpg


複式洋房

積分: 101


4297#
發表於 16-1-10 12:24 |只看該作者

回覆:台灣愛群IVF分享區

我用Google map 揾到,富濠酒店的東面同南面的食店係咁嘅。
(紅點係富濠)
1452399635993.jpg


複式洋房

積分: 101


4298#
發表於 16-1-10 12:25 |只看該作者

回覆:台灣愛群IVF分享區

本帖最後由 太陽大地 於 16-1-10 12:37 編輯

DEL

1452399906324.jpg (289.97 KB, 下載次數: 0)

1452399906324.jpg


複式洋房

積分: 101


4299#
發表於 16-1-10 12:30 |只看該作者

回覆:台灣愛群IVF分享區

富濠以北有大戶屋同starbucks
1452400081908.jpg


複式洋房

積分: 101


4300#
發表於 16-1-10 12:31 |只看該作者

回覆:台灣愛群IVF分享區

富濠對面有吉野家同聖瑪莉
1452400245050.jpg


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo