懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2643


4281#
發表於 09-2-15 11:44 |只看該作者
牛c9

荃豐個檔野叫咩名?

宜家係唔係好多人用NUK?

原帖由 高齡牛師奶 於 09-2-15 09:33 發表
HLBABY

喂..荃豐有檔嘢好平.NUK都係 $30.4, 我經常係佢隻買嘢.又唔水行咁遠.佢D嘢仲平過JUSCO BB SHOW.

但又唔可以講多嘢買...我呢..AVENT 奶咀係佢度買$42但JUSCO都唔得!!
佢地有sET裝買架.

6669

祝您快D無事呀 ...
人人常歡笑 不要眼淚掉


侯爵府

積分: 21016

熱血勳章 好媽媽勳章


4282#
發表於 09-2-15 12:48 |只看該作者
我係用nuk,用得幾好.但我配chu chu咀.soft D,阿仔鍾意d,我上胎只係bf左2week左右.今次會try 耐d...

荃豐果間叫美美.係第一個門口入左之後.近toilet位置.好鬼鼠架個位..好細間..但勝在齊.唔水我嘢嘢去jusco or citistore.


原帖由 hlbaby2004 於 09-2-15 11:44 發表
牛c9

荃豐個檔野叫咩名?

宜家係唔係好多人用NUK?


珍珠宮

積分: 32721

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


4283#
發表於 09-2-15 12:49 |只看該作者
原帖由 piglet0529 於 09-2-15 09:24 發表


雨晴B,

你好番晒味呀?


piglet0529,

多謝你呀......

我好返好多喇, 依家日日都訓得好好, 希望小b都一樣健康成長


珍珠宮

積分: 32721

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


4284#
發表於 09-2-15 12:51 |只看該作者
原帖由 ying2 於 09-2-15 09:55 發表


其實如果你初頭會試餵人奶,你大可叫老公去8月初嘅灣仔bb展才買奶樽和烚奶器(如果買nuk),因為烚奶器佢真係做到幾平,烚奶器都賣$500頭(唔記得包唔包奶樽,好似包,另外我自己再加奶樽). 濕紙巾仲平,我記得自己買了1箱( ...


我細妹個女, 出左世2個月開始到依家3歲, 都唔肯訓bb床, 同佢亞媽訓



男爵府

積分: 8253

好媽媽勳章


4285#
發表於 09-2-15 16:32 |只看該作者
原帖由 雨晴B 於 09-2-15 12:51 發表


我細妹個女, 出左世2個月開始到依家3歲, 都唔肯訓bb床, 同佢亞媽訓


第時bb出世,大家要堅持d唔好同bb瞓呀! bb梗係鐘意同大人瞓,我個女一直自己瞓(由bb至現在),早個月試過我同佢一齊瞓咗幾日午覺,佢就唔肯自己瞓! 當然我冇就佢,堅持佢瞓番自己張床. 之後我都唔同佢瞓了,或者偶然一次咁. 所以真係唔"就"得,不然自己以後會好辛苦!
我都係用nuk,覺得好好用,冇乜風,不過我個女為食,所以我諗乜嘢奶樽佢都會食.

牛c9,
我去bb展係平日佢一開門就去,所以買nuk原全唔使排隊不知幾輕鬆,又掃grobags,d舊款賣半價咋,真係唔知去邊度揾! 我走嘅時候d人潮就入黎,所以即閃. 不過今年冇我份lu.

[ 本帖最後由 ying2 於 09-2-15 16:34 編輯 ]


禁止訪問

積分: 2511

好媽媽勳章


4286#
發表於 09-2-15 18:15 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 2511

好媽媽勳章


4287#
發表於 09-2-15 18:18 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 652

畀面勳章


4288#
發表於 09-2-15 20:09 |只看該作者
jelly:

可否比Dr.Lam電話我呀......我想book佢做結構呀......THX...


大宅

積分: 1058


4289#
發表於 09-2-15 20:58 |只看該作者
le兩日心情好似唔係太好, 唔知你地會唔會呢, 可能已經到左3個月, 之前反胃感覺冇咁強烈, 但又有另一問題就係唔知小b係裡面係唔係健康-.-好似我咁, le3-4日, 只係早上刷牙同下午5點幾個胃頂得好勁之外, 好似冇咩其他反應, 另外到而家我都仲係唔食得太多野, 飯只食得4-5啖就已經唔想再食, 唉.......有d擔心, 而家要等到24號先返威院產檢, 仲有排等............係呢, 你地琴日情人節點同老公過, 哈哈, 我老公琴日好叻咁中午煲左蕃茄薯仔湯我飲吖, 佢已經進步左好多la, 不過琴日佢想同我行埋時, 我就唔多like, 可能真係怕整到小b, 自己又緊張, 一d興奮感覺都冇, 仲要做到一半就冇做la, 之後我同佢講, 我就係冇咁心情, 一來自己仲未係太舒服, 二來真係怕整親小b......你地呢, 你地會唔會好似我咁吖, 定或係我自己有問題-.-


禁止訪問

積分: 2511

好媽媽勳章


4290#
發表於 09-2-15 21:36 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 283


4291#
發表於 09-2-15 21:48 |只看該作者
原帖由 jelly-pudding 於 09-2-15 00:41 發表


係呀佢照structure 同埋照4D 都係收$800. 都係BK 其他媽咪介紹我的. 我April 6th 照 structure, 我家姐就3月中去佢度照4D.


想問吓林翠苗醫生o向邊區架??


別墅

積分: 740


4292#
發表於 09-2-15 21:53 |只看該作者
唔知大家肚皮有無生毛毛? 我發現我肚皮多左0的毛毛, 以前無0架... 之前0係其他forum 見過人講, 生"仔"肚臍對上對落都會有毛... 唔知有無人有經驗? (其實做oscar時醫生都有話70%係仔)


子爵府

積分: 12823

醒目開學勳章 畀面勳章


4293#
發表於 09-2-15 22:01 |只看該作者
原帖由 黃師奶 於 09-2-15 20:09 發表
jelly:

可否比Dr.Lam電話我呀......我想book佢做結構呀......THX...


hi我聽日返公司check 返個tel 再話你知.


子爵府

積分: 12823

醒目開學勳章 畀面勳章


4294#
發表於 09-2-15 22:02 |只看該作者
原帖由 Melody院長 於 09-2-15 21:48 發表


想問吓林翠苗醫生o向邊區架??


Mongkok 呀~


複式洋房

積分: 283


4295#
發表於 09-2-15 22:10 |只看該作者
jelly: 可唔可以比埋電話我呀.. thanks!
同埋我想問吓幾多週做結構架???


複式洋房

積分: 127


4296#
發表於 09-2-15 22:34 |只看該作者
林翠苗醫生

九龍旺角彌敦道688號旺角中心第一期十九樓1917-18室

電話: 2787 3830


複式洋房

積分: 127


4297#
發表於 09-2-15 22:53 |只看該作者
原帖由 Melody院長 於 09-2-15 22:10 發表
jelly: 可唔可以比埋電話我呀.. thanks!
同埋我想問吓幾多週做結構架???


好似係18-22週為最理想時間!


複式洋房

積分: 127


4298#
發表於 09-2-15 22:59 |只看該作者
我都想問吓啲已有小朋友嘅媽咪,邊隻牌子嘅奶樽好用呀?我喺百貨公司見到啲價錢都好參差喎!


複式洋房

積分: 283


4299#
發表於 09-2-15 23:17 |只看該作者
Thanks! Tintoto


別墅

積分: 934


4300#
發表於 09-2-15 23:29 |只看該作者
我都有同樣的情況, 兩個月左右肚臍週圍就生左d毛毛, 到而家四個月, 肚臍上下d毛毛連成左一條直線。原來生仔個肚先有毛毛架? 中醫師話我嗰個似係仔, 但前日產檢醫生就話可能係女。

原帖由 cowcowbb 於 09-2-15 21:53 發表
唔知大家肚皮有無生毛毛? 我發現我肚皮多左0的毛毛, 以前無0架... 之前0係其他forum 見過人講, 生"仔"肚臍對上對落都會有毛... 唔知有無人有經驗? (其實做oscar時醫生都有話70%係仔) ...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo