我阿b昨晚都是2hrs一餐,
,我bb都是dirty boy, 剩係肚餓才喊,有大小都唔喊.
mrs_e.c 寫道:
奇怪問下,點解食奶咀連鼻型都唔靚既?
我都冇比奶咀bb,都係唔想啜到佢咀型唔靚同怕依賴.
我大肚時係街見過1個大約4,5yrs以上行緊街都食奶咀(佢阿媽係度),我覺得好可怕.(定係我小見識?)![]()
[quote]
沙沙 寫道:
hellora,
我沒有俾奶咀佢食...大女都沒有...驚啜到佢咀型, 鼻型唔靚...現在已經唔靚呢...![]()
mrs_e.c 寫道:
me2.我e+打4都話唔生第2個.其實bb都唔係太唔乖.但因我全bf,真係有苦自己知.周身骨痛,nipple又痛呢下先4.又訓得比以前少咁多.
我都辛苦到發皮4,想4....![]()
[quote]
carollung 寫道:
我bb才3w大,我已頂唔順,我怕我已入在精神病院了!我生在一個都怕怕啦,你o地o鍾可以生兩個佩服!佩服!![]()
hellora 寫道:
你地覺得自己體力恢復未?? 我宜家其實唔駛點揍bb,只係日頭餵奶粉/pump奶,其他野都交俾媽咪同工人, 老公,但係我發現體力仍然好差,出去九龍一轉番黎已經累到...要訓番幾個鐘...唔知同我冇食過補品有冇關係....呢兩日仲覺得傷口有d痛...d惡露仲死唔斷尾,都唔知點補好...