跳至

首頁

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 46216


4281#
發表於 05-6-13 22:57 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3674


4282#
發表於 05-6-13 23:54 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

唉....bb 訓左成4個幾鐘,宜家食完奶眼碌碌...唔知今晚幾點先肯訓....


大宅

積分: 1308


4283#
發表於 05-6-14 00:38 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

我b女呢幾日開始又係咁, 食完唔肯訓, 係都要抱同行黎行去, 又或者訓得果2個鐘又醒.... 搞到我老公同我都好辛苦.
日頭我都好靠奶奶揍, 如果唔係真係完全冇得訓.... :-(


大宅

積分: 2297


4284#
發表於 05-6-14 12:29 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

奇怪問下,點解食奶咀連鼻型都唔靚既?
我都冇比奶咀bb,都係唔想啜到佢咀型唔靚同怕依賴.
我大肚時係街見過1個大約4,5yrs以上行緊街都食奶咀(佢阿媽係度),我覺得好可怕.(定係我小見識?)
沙沙 寫道:
hellora,

我沒有俾奶咀佢食...大女都沒有...驚啜到佢咀型, 鼻型唔靚...現在已經唔靚呢...



大宅

積分: 3674


4285#
發表於 05-6-14 12:33 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

我諗唔係成日食,應該ok...bb都是用奶樽飲奶的...

結果...尋晚b仔1:30am先肯訓....


公爵府

積分: 25533

開心吸收勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


4286#
發表於 05-6-14 13:36 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

christy:

我都叫阿媽買舊玉比bb陀試o下先.因為bb訓訓o下會無緣無顧喊.


Fannylok:

我老公睇書話bb飲完奶後,將bb打則抱一陣,等的奶流入個胃,昨天bb"ur"完後再食奶多30ml,平時100ml.不過都係一時時好快"ur",有時都好長時間才掃到風 我阿b昨晚都是2hrs一餐, ,我bb都是dirty boy, 剩係肚餓才喊,有大小都唔喊.


大宅

積分: 2297


4287#
發表於 05-6-14 14:28 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

me2.我e+打4都話唔生第2個.其實bb都唔係太唔乖.但因我全bf,真係有苦自己知.周身骨痛,nipple又痛呢下先4.又訓得比以前少咁多.
我都辛苦到發皮4,想4....

carollung 寫道:
我bb才3w大,我已頂唔順,我怕我已入在精神病院了!我生在一個都怕怕啦,你o地o鍾可以生兩個佩服!佩服!


大宅

積分: 2297


4288#
發表於 05-6-14 14:33 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

forty+ ,
你講得好攪笑~~

[quote]
其實佢個樣都幾豬兜,我地叫佢豬兜妹。哩張相係精挑細選,唔可失禮人麻。:mrgreen:

[quote]


hellora,
自己都唔鍾意個名,就唔好要喇,實改到啱心水先啦~
最多過左42日而已,但唔好聽就煩了.

沙沙,我叫我媽整米袋,不過我冇覺得特別work.但我bb半夜係訓長d的,4-5個hrs先喊要奶.


公爵府

積分: 25533

開心吸收勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


4289#
發表於 05-6-14 14:37 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

Fannylok:

bb食飽後眼6 6 唔肯訓,隔一陣又喊,隔一陣又喊,再幫佢掃風佢仲有得"ur"之後佢就喊,要再食奶,所以就知道bb食唔飽,因為昨天下午同bb掃清後再食夠,佢訓在三個半鍾有多, bb食奶好快,但掃風就好長時間,夜晚我沒有心機幫bb掃風,所以......,有時我覺得掃風唔清bb都訓得唔臨.


all:

我沒有想過比bb食奶咀.


禁止訪問

積分: 46216


4290#
發表於 05-6-14 15:44 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2297


4291#
發表於 05-6-14 16:47 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

係呢,大家用緊邊隻片同濕紙巾?


大宅

積分: 4722


4292#
發表於 05-6-14 17:23 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

forty+,
我個印印exactly同你嗰個一樣, 加埋佢已經嚟咗我屋企兩三個月所以已經熟習咗, 廣東話依家都ok, 好肯學嘢煮餸好好味! 佢都未揍過nb, 我重未放心比佢揍B, 諗住等BB滿月先教, 依家佢BBD嘢剩係識烚奶樽&開奶!
點可以影到張o甘攪笑嘅相㗎?

Hellora,
我臭B都係搵師父改名, 第一轉D名ma ma, 今日嗰轉就幾好, 如無意外我臭B依兩日就會有中文名嗱! English name就改咗!

carollung,
我未生之前諗過比奶咀bb食, 買咗㖭, 但依家臭B仔touchwood未算好曳, 暫時我都吾比佢食住, 遲D再睇下點!

mrs_e.c,
尿片我用pampers, 我屋企有吾同牌子嘅濕紙巾, 有nuk, pigeon, johnson & pampers, 暫時用過nuk & pigeon, 我覺得nuk幾好用! 我以後都吾會買pigeon, 因為太薄, BB 疴完大大要成十張先抹得乾淨!

o甘究竟邊隻濕紙巾好用D?


大宅

積分: 3674


4293#
發表於 05-6-14 18:02 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

all,

我個臭b都唔係好肯食奶咀,叻到吐番出黎! 有時個奶咀work果陣都係一訓著就拎開個奶咀架啦....(不過已經開始唔work....)

smallfish123,

最後都選到1,2個ok 0既....不過再有下一個我都唔係好想搵人改,只計筆劃,意思欠奉,而且師父講左bb d性格, 弱項等會令到自己潛意息覺得個仔真係有呢d問題.....或者我真係唔應該去聽埋一份....我老公樣樣都好,最唔鐘意佢迷信! 睇怕有下1個佢都要俾人改名....

我用huggies濕紙巾,唔係咁soft,但好大張同厚...阿仔成日都"大鑊金",都係2張ok! 另外johnson都ok。尿片我用huggies同pampers, huggies又係厚同冇咁soft,pampers當然係好軟但貴! 暫時我都係買左2包尿片(用pampers coupon -$15),之前都係人地送。再買會試下其他,好多人話妮飄好,有冇mami用緊??

mrs e_c,

我都知你bf好辛苦,見你係其他topic求救....我就係捱唔住太辛苦...你有冇諗過pump出黎俾bb食??

all,

你地覺得自己體力恢復未?? 我宜家其實唔駛點揍bb,只係日頭餵奶粉/pump奶,其他野都交俾媽咪同工人, 老公,但係我發現體力仍然好差,出去九龍一轉番黎已經累到...要訓番幾個鐘...唔知同我冇食過補品有冇關係....呢兩日仲覺得傷口有d痛...d惡露仲死唔斷尾,都唔知點補好...


大宅

積分: 3674


4294#
發表於 05-6-14 18:06 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

all,

你地bb一餐(用奶樽)連掃風, 換尿片要幾耐呢??


男爵府

積分: 8810


4295#
發表於 05-6-14 18:26 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

尿片我都係用pampers, 濕紙巾我用pigeon,或者我未試過用過其他牌子啦,但我都發現Pigeon真係要用好幾將先至抺得乾淨,等我又試下買nuk黎用下先

如果我用奶樽餵奶,掃埋風加換埋尿片,前後大約半個鐘到啦

至於名,方面,本來搵人check過亞女欠水,要改個有水邊既名,但係老公仍然想用返係我大住肚五個月時一早改定果個名,所以~~~如冇意外都會叫做"穎喬",英文名老公都改埋lu,叫做"DANICA"好似係一個女賽車手個名,意思係"MORNING STAR"喎


禁止訪問

積分: 46216


4296#
發表於 05-6-14 18:42 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13747


4297#
發表於 05-6-14 19:09 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

我都冇比奶咀bb,我阿媽話啜奶咀醜樣兼無益。不過大女奶奶揍,佢都有比奶咀大女啜,不過佢都唔係成日啜,個咀無変型.


mrs_e.c 寫道:
奇怪問下,點解食奶咀連鼻型都唔靚既?
我都冇比奶咀bb,都係唔想啜到佢咀型唔靚同怕依賴.
我大肚時係街見過1個大約4,5yrs以上行緊街都食奶咀(佢阿媽係度),我覺得好可怕.(定係我小見識?)
[quote]
沙沙 寫道:
hellora,

我沒有俾奶咀佢食...大女都沒有...驚啜到佢咀型, 鼻型唔靚...現在已經唔靚呢...

[/quote]
我係一個都幾八卦嘅人, believe in 因果, 風水命理。有果必有因 。


子爵府

積分: 13747


4298#
發表於 05-6-14 19:22 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

我生大女嗰陣痛到想死,話過唔會再生。跟住揍佢就更精彩,佢係喊包兼痴身,我大小2便都要帶埋佢入厕所,更加唔想再生。不過一個意外,又再嚟一個,唉。幸好,小b比起家姐暫時都好揍好多,但係佢都似乎一日古惑過一日,冇初初返嚟頭一日咁乖。:evil:

mrs_e.c 寫道:
me2.我e+打4都話唔生第2個.其實bb都唔係太唔乖.但因我全bf,真係有苦自己知.周身骨痛,nipple又痛呢下先4.又訓得比以前少咁多.
我都辛苦到發皮4,想4....

[quote]
carollung 寫道:
我bb才3w大,我已頂唔順,我怕我已入在精神病院了!我生在一個都怕怕啦,你o地o鍾可以生兩個佩服!佩服!
[/quote]
我係一個都幾八卦嘅人, believe in 因果, 風水命理。有果必有因 。


大宅

積分: 4722


4299#
發表於 05-6-14 19:33 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

hellora,
我臭B一餐約大數用30minutes, 有時45minutes!
我體力都好吾惦, 我又好似你o甘,有媽咪、工人同老公, 都有腰骨痛&傷口痛! 我諗係因為我曳成日吾瞓床嘅關係!

Christy,
係呀! 試下nuk濕紙巾! Pigeon真係好吾掂! 聽人講無香味嘅Johnson都幾好!

Forty,
我臭B初初都好乖, 又係同你個B一樣一日古惑過一日, 之前瞓醒會喺床度自己同自己玩, 依家就學識喊到拆天摟人抱.......
陣痛真係好鬼痛, 真係一百級痛, 諗起都怕怕......

To all,
Help 呀!!! :-( 有無B食奶有時會有"濁"親嘅情況㗎? 依排臭B食奶有時會"濁"親, 有時又發出D古怪聲, 呼吸又快, 好鬼驚呀! :-( :-( :-(


複式洋房

積分: 127


4300#
發表於 05-6-14 19:35 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

hellora 寫道:
你地覺得自己體力恢復未?? 我宜家其實唔駛點揍bb,只係日頭餵奶粉/pump奶,其他野都交俾媽咪同工人, 老公,但係我發現體力仍然好差,出去九龍一轉番黎已經累到...要訓番幾個鐘...唔知同我冇食過補品有冇關係....呢兩日仲覺得傷口有d痛...d惡露仲死唔斷尾,都唔知點補好...


我阿B剛剛滿月,開刀之後的腰痛好返D,但抱B多左,手腕好痛!阿B成11磅,而家抱佢我都帶護腕。

自己的惡露一直斷下斷下,雖然未清,但都照補,事關下個月先補怕太燥!其他的媽咪又點呢?
Sharon's Baby Date [img align=left]http://lilypie.com/baby1/060511/2/14/4/+8 [/img] Sharon is a gift from God!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!! [img align=left]http://www.imse.hku.hk/lkychan/sharon/fullmoon.jpg[/img]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo