跳至

首頁

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 2511

好媽媽勳章


4281#
發表於 09-9-29 15:28 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 12823

醒目開學勳章 畀面勳章


4282#
發表於 09-9-29 15:29 |只看該作者
原帖由 bobomami 於 09-9-29 13:58 發表


Princess...

我個都係ar....之前120-150 ml milk, 最近few weeks 90-100ml ja (drink 1 hour each time).....This week seems better....100-130 ml.(within 30 mins each time, sometimes, better, within 15 mi ...


My son started to drink 160ml - 170ml these 2 days We feed him 150ml (with 5 spoonful of A+ milk powder) he is not enough, so we add some more water.


子爵府

積分: 10041

好媽媽勳章 醒目開學勳章


4283#
發表於 09-9-29 15:30 |只看該作者
Alsan,

how long the lesson will take?
I need to pumping the milk before go to have lesson.

原帖由 alsan 於 09-9-29 03:23 PM 發表

hi ada,

i will take lesson later today or tmr. but i can ask the sales to arrange u a lesson, he's nice and not hard sell
  


大宅

積分: 1150

好媽媽勳章


4284#
發表於 09-9-29 15:39 |只看該作者
又好耐無 post.

你o地計佢 1 個月 2 個月, 係計周數定新曆o架? 我囡囡 7 月 31 日出生, 以新曆就未夠 2 個月, 以周數就足 8 周了, 可以算 2 個月?

佢出生 2.75kg (6.06磅), 前日睇醫生, 醫生同佢連衫連片連兩隻銀腳"額"磅, 有 5.54kg, 醫生話當 5.4kg 左右 (11.90 磅)了.

而家佢食約 140-150ml x 5-6 (半夜有時要食有時唔使) + 1 次埋身. 140-150ml 之中, 通常有 100-150ml 係人奶, 其餘係奶粉補足.



子爵府

積分: 10041

好媽媽勳章 醒目開學勳章


4285#
發表於 09-9-29 15:41 |只看該作者
CY ma,

我返左啦..
個天都對我算唔錯架啦..我返到公司果陣又冇咩做..
不過好累同眼瞓就真..我而家係公司一日泵3次奶..
泵奶就成為左我日常要做既一部份...
你個time table 係點??

我果個係 :

5:00 埋身
6:30 泵清佢
8:30 開工之前又泵
12:15 lunch 前
16:15
20:15 (食完dinner 後)
00:00 埋身
我final 都係決定左買過個新既pump.
c6話2手都要2千..不如買個新喎...
又唔見2.5k (好睬問到人us邊度買平咋..仲要唔洗比tax)


未返工既媽媽..你地有得瞓好瞓多d啦..
好似我咁想瞓都冇得瞓..


原帖由 chunyatmama 於 09-9-29 03:28 PM 發表
我下星期一返工啦,真係放假放到心散,雖然日日比對仔女玩,但好唔捨得....今次返工會忙到c....
  


子爵府

積分: 13237

好媽媽勳章 醒目開學勳章


4286#
發表於 09-9-29 15:44 |只看該作者
大家講開bb食奶

我b女一日6-7餐,120-130ml/餐

我諗我果個都算戒左夜奶,我通常11:30-12:30餵最後一餐,之後佢就會到5:30-6:30先再叫食

佢依家半晚唔喊(其實之前都唔多喊,係我醒佢飲多 ),我同c6都訓得好好多


子爵府

積分: 13237

好媽媽勳章 醒目開學勳章


4287#
發表於 09-9-29 15:46 |只看該作者
ada,

好勁呀,一日可以泵咁多次,細佬一定夠食

原帖由 adakitty 於 09-9-29 15:41 發表
CY ma,

我返左啦..
個天都對我算唔錯架啦..我返到公司果陣又冇咩做..
不過好累同眼瞓就真..我而家係公司一日泵3次奶..
泵奶就成為左我日常要做既一部份...
你個time table 係點??

我果個係 :

5:00 埋身
6:30 泵清 ...


子爵府

積分: 13237

好媽媽勳章 醒目開學勳章


4288#
發表於 09-9-29 15:47 |只看該作者
我想問,食輪狀係咪一定要兒料e生先有得食架??

有無九龍區既介紹呀
(我亞b係健康院打針)


子爵府

積分: 10041

好媽媽勳章 醒目開學勳章


4289#
發表於 09-9-29 15:57 |只看該作者
其實只係pump 多左兩次咋..
因為返工既時間唔3唔4..如果唔係8點30泵清佢..我就要12:15果轉再早d泵..比佢谷既話個量又會drop.
所以都幾麻煩架..希望快d捱過6個月啦..咁可以唔洗pump 咁密..

之前大仔好多時都成日要食..但係又唔係唔夠佢食喎..
佢只不過想搵野啜..拿安全感..
所以果時唔會點谷..一放工我就唔pump 架啦..
而家細仔又唔係咁..除非佢好肚餓啦..如果唔係好似呼顯我咁..所以都幾頭痛..

原帖由 De_baby1 於 09-9-29 03:46 PM 發表
ada,

好勁呀,一日可以泵咁多次,細佬一定夠食
  


大宅

積分: 1150

好媽媽勳章


4290#
發表於 09-9-29 16:04 |只看該作者
我都係今個星期返工, 囡囡就去o左 6299 度, 我每日放工去幾個鐘陪下佢咁.

我就咁:

6:00am 起身泵一次
9:30am 返到公司泵一次
1:00pm lunch 泵一次
4:30pm 又泵多一次
8:00pm 埋身
11:30pm 泵埋訓覺

不過有時會有半小時誤差, 早半小時晏半小時咁.

我都覺得而家每次泵o既量少o左, 朝早o個次隔o左成晚, 都係得 150ml, 之後每次都係通常 80-120ml, 愈夜就愈差.

而且o係公司泵 3 次, 每次連埋洗o野成個鐘, 即係返工 9 個鐘用o左 3 個鐘泵奶, 呢個 schedule 唔知 keep 到幾耐.


侯爵府

積分: 21016

熱血勳章 好媽媽勳章


4291#
發表於 09-9-29 16:10 |只看該作者
嘩..你地bb介晒奶奶..好好呀...我果個仲未呀

ada

你好堅.好有心機,細佬一定肥肥白白啦....講真.你地人奶媽真係要俾十個叻你地囉!!

debaby

我收左貨喇.你呢??你唸住幾開始食呀??

原帖由 De_baby1 於 09-9-29 15:44 發表
大家講開bb食奶

我b女一日6-7餐,120-130ml/餐

我諗我果個都算戒左夜奶,我通常11:30-12:30餵最後一餐,之後佢就會到5:30-6:30先再叫食

佢依家半晚唔喊(其實之前都唔多喊,係我醒佢飲多 ),我 ...


子爵府

積分: 13237

好媽媽勳章 醒目開學勳章


4292#
發表於 09-9-29 16:13 |只看該作者
tucuxi & ada,

你地返工都咁勤力泵,我真係一個懶媽媽....

我仲放緊假,但我通常都係pump2-3次,朝早果次可以pump到150-220ml,之後通常4點-5點先再pump,依家一日得2-3餐係人奶,其餘都係奶粉
我依家好少比佢埋身食,因為真係唔知佢食左幾多

ada....原來谷係會令到奶量跌架咩???


子爵府

積分: 13237

好媽媽勳章 醒目開學勳章


4293#
發表於 09-9-29 16:16 |只看該作者
cowc9,

我未收到貨呀,係咪送來前會打比我呀?

我唔知自己可以餵到佢幾耐,餵得一餐得一餐
所以我應該無咁快食,我估最快都要3個先食得.......我想問,係問一定要跟足佢既instruction食先得架(1日3次,每次3粒??)

原帖由 高齡牛師奶 於 09-9-29 16:10 發表
嘩..你地bb介晒奶奶..好好呀...我果個仲未呀

ada

你好堅.好有心機,細佬一定肥肥白白啦....講真.你地人奶媽真係要俾十個叻你地囉!!

debaby

我收左貨喇.你呢??你唸住幾開始食呀??

...


大宅

積分: 2088


4294#
發表於 09-9-29 16:17 |只看該作者
原帖由 jelly-pudding 於 09-9-29 15:26 發表

He drinks every 3 hours, daytime and night is the same. My maid is tired la coz my son needs to drink milk at mid-night.

My son drank Japanese milk powder in the 1st month, he gained 2.5lbs (from 6 ...


I can imagine how tired your maid is. Thanks for the info, I think I'll also switch to A+ later.


子爵府

積分: 13237

好媽媽勳章 醒目開學勳章


4295#
發表於 09-9-29 16:19 |只看該作者
我想問...bb通常細碼片會用到幾大架??

我b女出世2.69kg,一個月就3.69kg.....屋企仲有5包s碼pamxxxs(啱啱開始用)

咁我依家有2張huggies $20 coupon,咁我應該買s碼定m碼呢???


大宅

積分: 2088


4296#
發表於 09-9-29 16:22 |只看該作者
原帖由 De_baby1 於 09-9-29 15:47 發表
我想問,食輪狀係咪一定要兒料e生先有得食架??

有無九龍區既介紹呀
(我亞b係健康院打針)



唔係呀, 我樓下個普通e生都有得食.


子爵府

積分: 13237

好媽媽勳章 醒目開學勳章


4297#
發表於 09-9-29 16:26 |只看該作者
o...thanks

咁我打去問下我睇開果個e生有無先

原帖由 aycc 於 09-9-29 16:22 發表



唔係呀, 我樓下個普通e生都有得食.


男爵府

積分: 6517

醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


4298#
發表於 09-9-29 16:32 |只看該作者
原帖由 princessash 於 09-9-29 12:18 發表
見到咁多BB已經戒左夜奶, 真係好羨慕.....我隻臭B到而家都未戒夜奶不特止, 晚晚仲好似唔使瞓咁, 成晚又喊又嗌扭抱, 我同C6都冇覺好瞓.....我決定放棄喇, 聽晚開始會比姐姐同臭B瞓算囉......

仲有臭B食奶真係食得好 ...


原來咁多bb都係咁...我都冇介夜奶...我覺得bb食得太少...通常唔過120ml...

尋日有一餐食50ml咋(唔知係鼻窒定對針有反應)...又唔敢迫佢食..迫佢食佢個樣好似想嘔咁...
https://i.ksd-i.com/s/630x_86400_d73df9dd036307410a503045cbbfae07/static.koreastardaily.com/profile/23243/138969.jpg


子爵府

積分: 13237

好媽媽勳章 醒目開學勳章


4299#
發表於 09-9-29 16:33 |只看該作者
我果個都係咁架.....成日扮嘔架

原帖由 wincat 於 09-9-29 16:32 發表


原來咁多bb都係咁...我都冇介夜奶...我覺得bb食得太少...通常唔過120ml...

尋日有一餐食50ml咋(唔知係鼻窒定對針有反應)...又唔敢迫佢食..迫佢食佢個樣好似想嘔咁... ...


子爵府

積分: 10041

好媽媽勳章 醒目開學勳章


4300#
發表於 09-9-29 16:36 |只看該作者
tucuxi,

你買多set parts 得唔得呀..??
我有兩set..so only 洗一次就ok..咁可以慳番d時間..

de_baby,

係呀.谷既會drop 架..
谷=full..咁大腦就會收到message..你個b唔飲奶奶..

牛牛,

有時都有衝動餵奶粉架..
不過一諗起..個pump 咁貴..即刻縮沙..


原帖由 tucuxi 於 09-9-29 04:04 PM 發表
我都係今個星期返工, 囡囡就去o左 6299 度, 我每日放工去幾個鐘陪下佢咁.

我就咁:

6:00am 起身泵一次
9:30am 返到公司泵一次
1:00pm lunch 泵一次
4:30pm 又泵多一次
8:00pm 埋身
11:30pm 泵埋訓覺

不過有時會有 ...
  

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo