跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 31156

開心吸收勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


4281#
發表於 05-11-24 09:39 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

Ka_wai 寫道:

OIC~~~明白啦~~
喂...我可能今晚唔去搞個頭啦,唉...佢哋話唔好咁快整番直喎,驚d頭髮會屎呀~~


算啦﹐試嚇搵野搽嚇個頭可能會好D呢


侯爵府

積分: 21322


4282#
發表於 05-11-24 09:41 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

kwan0520 寫道:
個個男人﹐你包二奶咪包二奶囉﹐個老婆都隻眼開隻眼閉﹐使唔使連大連細一齊帶落香港﹐仲要係D朋友面前晒命呀 佢根本都唔俾面個老婆﹐如果係我我都會殺死佢


嘩! 0520, 妳都係激進派喎??

個男人一開始搵二奶就代表佢心目中已經無左個大婆架啦, 又洗嘜比面佢丫!!

嗱! 比著我依傢可以好冷靜咁同妳地講: 我吾會刹佢, 自己一係要自刹, 一係要坐監?? 有嘜為呢??

不過都發生o係我身上時, 會吾會都咁冷靜就好難講喇!! :evil: :evil:


侯爵府

積分: 21322


4283#
發表於 05-11-24 09:41 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

Ka_wai 寫道:
咩新聞呀?


吓???


侯爵府

積分: 21322


4284#
發表於 05-11-24 09:42 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

Ka_wai 寫道:
咁我係唔係要多謝你先呀~~


吾洗多謝格?? 記得call我呀!


侯爵府

積分: 21322


4285#
發表於 05-11-24 09:43 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

Ka_wai 寫道:
嘻嘻~~襯家, 我老公都叫我幫keep佢d銀紙架~~


咁咪好囉! 男人就係衰在無女人諗得咁周詳, 失敗之作!


侯爵府

積分: 21322


4286#
發表於 05-11-24 09:44 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

Ka_wai 寫道:
OIC~~~明白啦~~
喂...我可能今晚唔去搞個頭啦,唉...佢哋話唔好咁快整番直喎,驚d頭髮會屎呀~~


咁妳諗住點搞呀?? 梗係吾好整直啦, 比左咁多銀兩side哂!! 第二個款有第二個款好睇啫!!


珍珠宮

積分: 31156

開心吸收勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


4287#
發表於 05-11-24 09:45 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

聰明豆 寫道:

唉! 襯家, 有幸褔少99妳都吾做?? side d 喎??

對我黎講, 我都覺得女人係要有工作先好既, 所以我都知自己無咁好命吾洗做, 但就好想做野一半, 湊細路一半咁囉! 因為細路仔大大下又要跟工課又要教養, 好C煩架!!


喂喂! 講開又講嘛! 怕咩離題啫?? 吾係專登針對妳個問題喎? 只係攞第二d野講下無咁悶嘛!


如果我有BB﹐我都想做半職媽咪


侯爵府

積分: 21322


4288#
發表於 05-11-24 09:45 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

Ka_wai 寫道:
哦....今日報紙話佢2奶落咗嚟~~唉.."人間悲劇"。 :-(


個二奶大陸女人黎講算吾錯架喇!! 加上個男人又吾樣衰, 又係老世, 我係二奶都痴埋去啦!

襯家, 妳得閒睇多d報紙, 增廣見聞呀!


伯爵府

積分: 15050


4289#
發表於 05-11-24 09:46 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

聰明豆 寫道:
[quote]
sabina_bb 寫道:
唉就係衰唔忍心囉. :cry:


我都係吾忍心架, 但如果好似依傢咁既身世, 我一定會同個囡隔離, 野到我都話食下藥啫, 至怕傳到比個細既就麻煩嘛!!

妳今日返到工嗱? 點呀? 好返哂未?? [/quote]
好返啦, 不過我宜家仲好想


侯爵府

積分: 21322


4290#
發表於 05-11-24 09:47 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

kwan0520 寫道:
如果我有BB﹐我都想做半職媽咪


但係妳話如果淨係妳 bf 供樓同生活費, 佢會好吃力, 妳再整個bb, 仲要做半職媽咪?? 佢咪仲吃力??


侯爵府

積分: 21322


4291#
發表於 05-11-24 09:49 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

sabina_bb 寫道:
好返啦, 不過我宜家仲好想


呢家野妳最拿手架啦, 都吾只病既時候!! 一陣11點又話要去 陣先喇!!


珍珠宮

積分: 31156

開心吸收勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


4292#
發表於 05-11-24 09:51 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

聰明豆 寫道:

但係妳話如果淨係妳 bf 供樓同生活費, 佢會好吃力, 妳再整個bb, 仲要做半職媽咪?? 佢咪仲吃力??


可能唔係同依個BF生呢﹐有機會我會找另一個 妳地有無好介紹


大宅

積分: 4515


4293#
發表於 05-11-24 09:51 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

我見你d頭髮冇做色,我覺得你做 d 色會好睇 d,亞 mon 前排電咗髮(我見佢有做色的)睇落都OK,我有幾個同事都係電髮加做色,效果會好好多架! 唔係紅色喎,金啡/陰陽色效果較佳!

Ka_wai 寫道:

OIC~~~明白啦~~
喂...我可能今晚唔去搞個頭啦,唉...佢哋話唔好咁快整番直喎,驚d頭髮會屎呀~~


我叫伯謙 - 媽咪叫我Bebe,我係2003年10月23日出世,依家有28磅、89cm高、啱啱2歲啦!! ***** Singapore trip ******* SINGAPORE TRIP PHOTO - LOT 2


侯爵府

積分: 21322


4294#
發表於 05-11-24 09:53 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

kwan0520 寫道:
可能唔係同依個BF生呢﹐有機會我會找另一個 妳地有無好介紹


ee............好衰架!! 呵....妳想包二佬??


侯爵府

積分: 21322


4295#
發表於 05-11-24 09:54 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

cherly 寫道:
我見你d頭髮冇做色,我覺得你做 d 色會好睇 d,亞 mon 前排電咗髮(我見佢有做色的)睇落都OK,我有幾個同事都係電髮加做色,效果會好好多架!


襯家有做色架! 只係無咁明顯, o係陽光下先見到囉!


珍珠宮

積分: 31156

開心吸收勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


4296#
發表於 05-11-24 09:55 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

Ka_wai﹐

我D同事叫我lunch去中環睇Hipo﹐妳過唔過到黎呀﹖
今晚妳唔去整頭﹐不如今晚去睇啦﹐如去葵芳可約如花一齊


大宅

積分: 4515


4297#
發表於 05-11-24 10:00 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

就係要勁出色先好睇架嘛,邊個會同你去沙灘欣賞你個頭喎!

聰明豆 寫道:
襯家有做色架! 只係無咁明顯, o係陽光下先見到囉!
我叫伯謙 - 媽咪叫我Bebe,我係2003年10月23日出世,依家有28磅、89cm高、啱啱2歲啦!! ***** Singapore trip ******* SINGAPORE TRIP PHOTO - LOT 2


伯爵府

積分: 16171


4298#
發表於 05-11-24 10:01 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

聰明豆 寫道:

唉! 襯家, 有幸褔少99妳都吾做?? side d 喎??

對我黎講, 我都覺得女人係要有工作先好既, 所以我都知自己無咁好命吾洗做, 但就好想做野一半, 湊細路一半咁囉! 因為細路仔大大下又要跟工課又要教養, 好C煩架!!

喂喂! 講開又講嘛! 怕咩離題啫?? 吾係專登針對妳個問題喎? 只係攞第二d野講下無咁悶嘛!


唔.....我覺得如果我唔做嘢齋做少奶...會"side"咗我個人。雖然我學歷唔高,但我都做咗咁多年係社會大學都學咗好多嘢,所以我同我&老公講過,假使我哋發咗達,我都仲會去打吓工既。

另外,其實係我生完jeffrey後,我老細有提議我叫我改返半日工,不過我屎都唔制,我覺得返得半日工我點請得起工人喎,到時咪又係要我做哂,仲要返完半日工返去又要買送煮飯洗衫執屋,仲有喎我返咗工個半日邊個同我湊仔呀,叫婆婆湊都要俾錢啦,於是我好快就同老細講"no way"~~ 所以呢,我而家返工,屋企有工人,起碼我放工返到嚟唔使煩食個餐,淨係專心同jeffrey玩&睇吓jason哥d功課,我覺得ok架。


珍珠宮

積分: 31156

開心吸收勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


4299#
發表於 05-11-24 10:02 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

聰明豆 寫道:

ee............好衰架!! 呵....妳想包二佬??


我都未結婚﹐都未有一佬﹐點樣可以包二佬呀


伯爵府

積分: 16171


4300#
發表於 05-11-24 10:03 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

聰明豆 寫道:

咁妳諗住點搞呀?? 梗係吾好整直啦, 比左咁多銀兩side哂!! 第二個款有第二個款好睇啫!!


其實我都唔知佢會唔會唔收我錢幫我拉番正,不過係我又驚唔好意思~~ 唉....總之就係唔搞好過搞~~ :-(

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo