kwan0520 寫道:
個個男人﹐你包二奶咪包二奶囉﹐個老婆都隻眼開隻眼閉﹐使唔使連大連細一齊帶落香港﹐仲要係D朋友面前晒命呀佢根本都唔俾面個老婆﹐如果係我我都會殺死佢
![]()
0520, 妳都係激進派喎??


Ka_wai 寫道:
OIC~~~明白啦~~![]()
喂...我可能今晚唔去搞個頭啦,唉...佢哋話唔好咁快整番直喎,驚d頭髮會屎呀~~![]()
聰明豆 寫道:
襯家有做色架! 只係無咁明顯, o係陽光下先見到囉!![]()
![]()
聰明豆 寫道:
唉! 襯家, 有幸褔少99妳都吾做??![]()
side d 喎??
![]()
![]()
對我黎講, 我都覺得女人係要有工作先好既, 所以我都知自己無咁好命吾洗做, 但就好想做野一半, 湊細路一半咁囉! 因為細路仔大大下又要跟工課又要教養, 好C煩架!!![]()
![]()
喂喂! 講開又講嘛! 怕咩離題啫?? 吾係專登針對妳個問題喎? 只係攞第二d野講下無咁悶嘛!![]()
![]()
所以呢,我而家返工,屋企有工人,起碼我放工返到嚟唔使煩食個餐,淨係專心同jeffrey玩&睇吓jason哥d功課,我覺得ok架。