想生BB

跳至

首頁

尾頁
   16


伯爵府

積分: 15109


4281#
發表於 12-7-25 16:56 |只看該作者

引用:Quote:Purybaby+發表於+12-7-25+16:52+我搭

原帖由 雨嫣 於 12-07-25 發表
嘩...你果個仲唔係巨B
唔記得你阿b幾多cm,我阿b真係大好多咩?




伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


4282#
發表於 12-7-25 16:56 |只看該作者
crystalaugur 發表於 12-7-25 16:53
大家有無參加惠氏媽媽會.. 而家有媽媽奶粉試飲喎.. 400克.. 可以試10日.. 好著數丫..haha ...

一個會都未參加呀


伯爵府

積分: 15109


4283#
發表於 12-7-25 16:57 |只看該作者

引用:Quote:Purybaby+發表於+12-7-25+16:52+我搭

原帖由 doristws 於 12-07-25 發表
嘩,妳亞B又大咗好多喎,恭喜晒
妳有冇偷偷睇吓老公有冇眼濕濕呀
...
佢只係笑囉,邊有眼淚,佢應該無淚線既



點評

doristws    發表於 12-7-25 17:01


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


4284#
發表於 12-7-25 16:58 |只看該作者
zarara188 發表於 12-7-25 16:54
Zarara 11w

終於見到妳啦...仲以為到妳失咗踪添...我哋搵咗Purybaby做班長呀


大宅

積分: 2841


4285#
發表於 12-7-25 16:59 |只看該作者
雨嫣 發表於 12-7-25 16:29
咦, 你係元朗人

元朗勝利牛丸好正...


大宅

積分: 2096


4286#
發表於 12-7-25 16:59 |只看該作者
CHLORIS^^ 發表於 12-7-25 16:03
燥熱架?我間唔中都有食牛腩同牛根喎!
牛腩牛根我都有食呀! 不過牛肚果D內臟我就無食囉~


子爵府

積分: 13137


4287#
發表於 12-7-25 17:00 |只看該作者

引用:你地陀b呢有無生暗倉呀 +

原帖由 Summire123 於 12-07-25 發表
你地陀b呢有無生暗倉呀
有呀!額頭開始生!



I just want to have healthy babies!


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


4288#
發表於 12-7-25 17:00 |只看該作者
Purybaby 發表於 12-7-25 16:56
唔記得你阿b幾多cm,我阿b真係大好多咩?

雨嫣亞B 5.2cm,所以妳亞B的確係巨D

點評

雨嫣    發表於 12-7-25 17:04


大宅

積分: 3906


4289#
發表於 12-7-25 17:00 |只看該作者

回覆:ling330 的帖子

我每個禮拜都會去食架



點評

ling330    發表於 12-7-25 17:07


大宅

積分: 2096


4290#
發表於 12-7-25 17:01 |只看該作者
CHLORIS^^ 發表於 12-7-25 16:29
我頭先瞓覺發咗個夢呀,夢到阿B出咗世啦,但我唔知佢係男定女,只知佢有對大眼,你話我係咪諗得太多呢:happ ...
我都發過呢個夢呀! 一模一樣, 又係好大對眼, 不過最後俾我望到佢係女仔~~
但四五日後... 我再發夢時夢見亞B, 又變左男仔呢~~~


大宅

積分: 2841


4291#
發表於 12-7-25 17:01 |只看該作者
jorlam 發表於 12-7-25 16:45
三點零食左個蘋果...到頭先又覺得肚餓,所以食左個腸仔飽.
我今日都買定左吞拿魚飽.. 一陣可以食


大宅

積分: 3906


4292#
發表於 12-7-25 17:02 |只看該作者

回覆:Purybaby 的帖子

好西利呀班長個b兩個都好食得




侯爵府

積分: 21862

開心吸收勳章 BK Milk勳章


4293#
發表於 12-7-25 17:02 |只看該作者
本帖最後由 雨嫣 於 12-7-25 17:03 編輯
Purybaby 發表於 12-7-25 16:56
唔記得你阿b幾多cm,我阿b真係大好多咩?

我都係5.2cm咋, 你有無問埋醫生亞B頸皮係幾多mm呀?


大宅

積分: 3906


4294#
發表於 12-7-25 17:02 |只看該作者

回覆:mtlai 的帖子

點解我無夢到既




男爵府

積分: 5259


4295#
發表於 12-7-25 17:03 |只看該作者
Purybaby 發表於 12-7-25 16:52
我搭緊車番屋企,一邊食緊雞尾包一邊報告

阿b今日有5.55cm,醫生話正常,不停見到阿b郁手郁腳,未 ...

恭喜呀!!
我要等到16/8返醫院做Oscar先可以再見到小B...好漫長!!


大宅

積分: 2841


4296#
發表於 12-7-25 17:03 |只看該作者
Purybaby 發表於 12-7-25 16:52
我搭緊車番屋企,一邊食緊雞尾包一邊報告

阿b今日有5.55cm,醫生話正常,不停見到阿b郁手郁腳,未 ...
放心晒啦, 大食媽咪你可以放心繼續食食食..


伯爵府

積分: 15109


4297#
發表於 12-7-25 17:04 |只看該作者

引用:Quote:Purybaby+發表於+12-7-25+16:56+唔記

原帖由 doristws 於 12-07-25 發表
雨嫣亞B 5.2cm,所以妳亞B的確係巨D
有爭0.35mm咁多?不過見到阿b手腳好長,可能似c6




伯爵府

積分: 15109


4298#
發表於 12-7-25 17:05 |只看該作者

引用:+本帖最後由+雨嫣+於+12-7-25+17:03+編輯+\

原帖由 雨嫣 於 12-07-25 發表
本帖最後由 雨嫣 於 12-7-25 17:03 編輯
0.10cm



點評

雨嫣  咁又真係薄過我, 我亞B有1.3mm  發表於 12-7-25 17:07


大宅

積分: 2096


4299#
發表於 12-7-25 17:05 |只看該作者
Purybaby 發表於 12-7-25 16:52
我搭緊車番屋企,一邊食緊雞尾包一邊報告

阿b今日有5.55cm,醫生話正常,不停見到阿b郁手郁腳,未 ...
勁呀!! 最大果個係PURYBABY你個B呀!
我想問幾時先會知道個B係咩碼既B架? 成日聽D朋友講話咩大碼B細碼B~


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


4300#
發表於 12-7-25 17:06 |只看該作者
本帖最後由 doristws 於 12-7-25 17:07 編輯
Purybaby 發表於 12-7-25 17:04
有爭0.35mm咁多?不過見到阿b手腳好長,可能似c6

唔止爭0.35CM咁多,仲有妳亞B個週數係細個雨嫣個B架...所以兩者加埋算係大好多架啦

點評

雨嫣    發表於 12-7-25 17:21

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo