跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5452

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


4301#
發表於 09-9-29 16:37 |只看該作者
我個B唔止扮嘔, 係真嘔, 不過, 呢個星期好返D啦, 冇再勁嘔, 只係吐兩啖, 聽日仲要返威院覆診, 希望亞B冇事啦...



原帖由 De_baby1 於 09-9-29 16:33 發表
我果個都係咁架.....成日扮嘔架



兒女是耶和華所賜的產業.所懷的胎、是他所給的賞賜。
詩 127:3

我的肺腑是你所造的.我在母腹中、你已覆庇我。我要稱謝你、因我受造奇妙可畏.你的作為奇妙.這是我心深知道的。
詩篇139:13-14


子爵府

積分: 10041

好媽媽勳章 醒目開學勳章


4302#
發表於 09-9-29 16:38 |只看該作者
wincat,

give me five..
我個仔有時用樽餵佢..佢食食下又係好似想作嘔咁..
埋身呢..我要塞佢個頭埋胸啜..佢啜啜下又會鬆口..
我又塞佢..佢有時仲會發脾4話我好迫佢食..

原帖由 wincat 於 09-9-29 04:32 PM 發表


原來咁多bb都係咁...我都冇介夜奶...我覺得bb食得太少...通常唔過120ml...

尋日有一餐食50ml咋(唔知係鼻窒定對針有反應)...又唔敢迫佢食..迫佢食佢個樣好似想嘔咁... ...
  


子爵府

積分: 13237

好媽媽勳章 醒目開學勳章


4303#
發表於 09-9-29 16:39 |只看該作者
ada,....oic

我好多時朝早都谷,唔谷果日又無咁多奶,等我仲等登夜晚唔pump等朝早多d奶添

原帖由 adakitty 於 09-9-29 16:36 發表
tucuxi,

你買多set parts 得唔得呀..??
我有兩set..so only 洗一次就ok..咁可以慳番d時間..

de_baby,

係呀.谷既會drop 架..
谷=full..咁大腦就會收到message..你個b唔飲奶奶..

牛牛,

有時都有衝動餵奶粉架..
不 ...


子爵府

積分: 10041

好媽媽勳章 醒目開學勳章


4304#
發表於 09-9-29 16:39 |只看該作者
sweetcuecat,

可能早排腸胃唔係幾好呢..

你早排食mother plus 得唔得?

alsan,

你又食成點..??

原帖由 sweetcutecat 於 09-9-29 04:37 PM 發表
我個B唔止扮嘔, 係真嘔, 不過, 呢個星期好返D啦, 冇再勁嘔, 只係吐兩啖, 聽日仲要返威院覆診, 希望亞B冇事啦...

  


子爵府

積分: 10041

好媽媽勳章 醒目開學勳章


4305#
發表於 09-9-29 16:41 |只看該作者
de_baby1,

你試下瞓之前泵清佢..
朝早一樣會谷奶..

原帖由 De_baby1 於 09-9-29 04:39 PM 發表
ada,....oic

我好多時朝早都谷,唔谷果日又無咁多奶,等我仲等登夜晚唔pump等朝早多d奶添
  


子爵府

積分: 13237

好媽媽勳章 醒目開學勳章


4306#
發表於 09-9-29 16:41 |只看該作者
我果個都有堅嘔,都係1-2啖,之前都試過嘔好多 (因為中間無掃風 )

但有時佢飲人奶嘔,我真係想打佢pat pat

原帖由 sweetcutecat 於 09-9-29 16:37 發表
我個B唔止扮嘔, 係真嘔, 不過, 呢個星期好返D啦, 冇再勁嘔, 只係吐兩啖, 聽日仲要返威院覆診, 希望亞B冇事啦...


子爵府

積分: 13237

好媽媽勳章 醒目開學勳章


4307#
發表於 09-9-29 16:42 |只看該作者
好...等我今晚試下先

原帖由 adakitty 於 09-9-29 16:41 發表
de_baby1,

你試下瞓之前泵清佢..
朝早一樣會谷奶..


侯爵府

積分: 21016

熱血勳章 好媽媽勳章


4308#
發表於 09-9-29 16:47 |只看該作者
de baby

pls check PM


大宅

積分: 1150

好媽媽勳章


4309#
發表於 09-9-29 16:58 |只看該作者
原帖由 adakitty 於 09-9-29 16:36 發表
tucuxi,

你買多set parts 得唔得呀..??
我有兩set..so only 洗一次就ok..咁可以慳番d時間..

de_baby,

係呀.谷既會drop 架..
谷=full..咁大腦就會收到message..你個b唔飲奶奶..

牛牛,

有時都有衝動餵奶粉架..
不 ...


咦 swing o個個 "L" 型o個舊o野都有得賣嗎?


男爵府

積分: 5452

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


4310#
發表於 09-9-29 16:58 |只看該作者
ada,

好似好左d, 一日兩次埋身, pump兩次都ok, 但pump的量都係得60-80ml左右, 比之前好d啦, 我係睇下我捱到幾耐, 最好餵到耐d啦!


原帖由 adakitty 於 09-9-29 16:39 發表
sweetcuecat,

可能早排腸胃唔係幾好呢..

你早排食mother plus 得唔得?

alsan,

你又食成點..??


[ 本帖最後由 sweetcutecat 於 09-9-29 17:15 編輯 ]


兒女是耶和華所賜的產業.所懷的胎、是他所給的賞賜。
詩 127:3

我的肺腑是你所造的.我在母腹中、你已覆庇我。我要稱謝你、因我受造奇妙可畏.你的作為奇妙.這是我心深知道的。
詩篇139:13-14


子爵府

積分: 13237

好媽媽勳章 醒目開學勳章


4311#
發表於 09-9-29 17:00 |只看該作者
cow c9,

送貨果個按錯門鐘
but佢地call左我,會再送貨呀...thanks

原帖由 高齡牛師奶 於 09-9-29 16:47 發表
de baby

pls check PM


子爵府

積分: 13237

好媽媽勳章 醒目開學勳章


4312#
發表於 09-9-29 17:02 |只看該作者
見你咁成功,我都心思思想試

原帖由 sweetcutecat 於 09-9-29 16:58 發表
ada,

好似好左d, 一日兩次埋身, pump兩次都ok, 但pump的量都係得60-80ml左右, 比次前好d啦, 我係睇下我捱到幾耐, 最好餵到耐d啦!


大宅

積分: 1368


4313#
發表於 09-9-29 17:14 |只看該作者
乳頭中間有一粒白色小粒,好似暗瘡油脂粒,可能係乳頭有個出口塞左,自己又唔敢 "挑" 同 "禁",等左兩星期后去健康院比姑娘睇,姑娘話係塞左,幫我用針 "吉" 一下,"揤" 同"禁",話禁左D白色嘢出嚟后就即刻比呀B啜,等個口暢通番。點知 "吉" 完 ,"禁" 同 "揤"個D白色奶都清唔到出來,"吉"左一針個傷口位繼續 "禁"都係出血,姑娘不知如何,就 pass 比醫生睇,醫生話無事,出血個位會在 3-5日內停止出血。無出血后可keep住埋身餵。
1/2小時后回到家都已/1停止出血,我都有keep住比呀B啜。到今日已一星期,個粒白色油脂粒依然在。
請問有無mama試過有 ?
有無方法可以清左粒白色粒 ?


男爵府

積分: 8253

好媽媽勳章


4314#
發表於 09-9-29 17:33 |只看該作者
原帖由 aycc 於 09-9-29 13:13 發表


你囡囡又幾細食喎, 佢幾重呀?

你話bf大女所以佢第一次病都成1歲, 咁你有冇bf細女ar? 希望佢抵抗力好d唔好成日俾人野到.

雖然你媽咪飛走之後要差唔多2個月新印印先返工, 但係你仲有1個姐姐ar ma, 冇所謂la, 唔洗 ...


依家2個月1星期差唔多11lbs. 我仲bf緊呀,臨瞓才餵奶粉,不過明顯地我冇咁緊張,有時過鐘餵咁.

連續瞓6小時已是好開始,已叫戒咗夜奶嘞.

boboma,
點解bb瞓大床唔瞓bb床? 慣咗就唔肯自己瞓了.


大宅

積分: 1368


4315#
發表於 09-9-29 17:54 |只看該作者
換張新相,我仔仔滿月個日。重4.7kg


禁止訪問

積分: 2511

好媽媽勳章


4316#
發表於 09-9-29 18:30 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 2511

好媽媽勳章


4317#
發表於 09-9-29 18:37 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3266


4318#
發表於 09-9-29 18:55 |只看該作者
牛師奶

我收到啦. 你會一日兩次定一日食一次呀?


禁止訪問

積分: 14149

有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章 陪月勳章


4319#
發表於 09-9-29 19:00 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 14149

有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章 陪月勳章


4320#
發表於 09-9-29 19:03 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo