跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 21322


4301#
發表於 05-11-24 10:04 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

cherly 寫道:
就係要勁出色先好睇架嘛,邊個會同你去沙灘欣賞你個頭喎!


都吾洗沙灘既, 我去OCEAN PARK都印賞到阿襯家個頭架!


珍珠宮

積分: 31156

開心吸收勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


4302#
發表於 05-11-24 10:04 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

Ka_wai 寫道:

唔.....我覺得如果我唔做嘢齋做少奶...會"side"咗我個人。雖然我學歷唔高,但我都做咗咁多年係社會大學都學咗好多嘢,所以我同我&老公講過,假使我哋發咗達,我都仲會去打吓工既。

另外,其實係我生完jeffrey後,我老細有提議我叫我改返半日工,不過我屎都唔制,我覺得返得半日工我點請得起工人喎,到時咪又係要我做哂,仲要返完半日工返去又要買送煮飯洗衫執屋,仲有喎我返咗工個半日邊個同我湊仔呀,叫婆婆湊都要俾錢啦,於是我好快就同老細講"no way"~~ 所以呢,我而家返工,屋企有工人,起碼我放工返到嚟唔使煩食個餐,淨係專心同jeffrey玩&睇吓jason哥d功課,我覺得ok架。


所以一早都叫妳請工人﹐妳現在既選擇係正確架


伯爵府

積分: 16171


4303#
發表於 05-11-24 10:05 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

cherly 寫道:
我見你d頭髮冇做色,我覺得你做 d 色會好睇 d,亞 mon 前排電咗髮(我見佢有做色的)睇落都OK,我有幾個同事都係電髮加做色,效果會好好多架! 唔係紅色喎,金啡/陰陽色效果較佳!


咦......人哋已經做咗highlight架啦~~~個底色係啡黑,d條條係橙啡呀 :-( :-( :-(


伯爵府

積分: 16171


4304#
發表於 05-11-24 10:06 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

聰明豆 寫道:

襯家有做色架! 只係無咁明顯, o係陽光下先見到囉!


好彩你睇到啫~~~唔係既話我又想 :-( :-( :-(


伯爵府

積分: 16171


4305#
發表於 05-11-24 10:07 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

kwan0520 寫道:
Ka_wai﹐

我D同事叫我lunch去中環睇Hipo﹐妳過唔過到黎呀﹖
今晚妳唔去整頭﹐不如今晚去睇啦﹐如去葵芳可約如花一齊


lunch我唔過啦,我得1粒鐘食飯唔想太趕呀。
另外我未決定去唔去搞頭,我想去叫佢幫我剪剪前面個"執"。


侯爵府

積分: 21322


4306#
發表於 05-11-24 10:07 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

Ka_wai 寫道:
其實我都唔知佢會唔會唔收我錢幫我拉番正,不過係我又驚唔好意思~~ 唉....總之就係唔搞好過搞~~ :-(


都吾係既! 係搞高左少少咁啫!


大宅

積分: 4515


4307#
發表於 05-11-24 10:08 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)


咁如果你襯家轉去 Ocean park 番工,個頭咪掂晒唔水再整囉!

聰明豆 寫道:
[quote]
cherly 寫道:
就係要勁出色先好睇架嘛,邊個會同你去沙灘欣賞你個頭喎!


都吾洗沙灘既, 我去OCEAN PARK都印賞到阿襯家個頭架! [/quote]
我叫伯謙 - 媽咪叫我Bebe,我係2003年10月23日出世,依家有28磅、89cm高、啱啱2歲啦!! ***** Singapore trip ******* SINGAPORE TRIP PHOTO - LOT 2


侯爵府

積分: 21322


4308#
發表於 05-11-24 10:08 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

Ka_wai 寫道:
好彩你睇到啫~~~唔係既話我又想 :-( :-( :-(


又喊??

不過妳不嬲都吾LIKE做色架啦! 依傢都係只限陽光下見到咋喎!!


伯爵府

積分: 16171


4309#
發表於 05-11-24 10:10 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

cherly 寫道:
就係要勁出色先好睇架嘛,邊個會同你去沙灘欣賞你個頭喎!


係太約3-4年前,我每次做highlight都唔會做太勁既色啦,因為我好怕新頭髮出嚟後個頭會有兩種色,咁我又唔想搞得咁密。喂.....仲有呀.....唔係得沙灘只會有陽光架。


侯爵府

積分: 21322


4310#
發表於 05-11-24 10:10 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

cherly 寫道:

咁如果你襯家轉去 Ocean park 番工,個頭咪掂晒唔水再整囉!


咁係咪做同海豚游水o個d呀?? 或者佢個返呢份都得, 個位要打打燈咁囉!


伯爵府

積分: 16171


4311#
發表於 05-11-24 10:10 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

聰明豆 寫道:

都吾洗沙灘既, 我去OCEAN PARK都印賞到阿襯家個頭架!


yes~~~ 其實係我樓下都睇到架~~


伯爵府

積分: 16171


4312#
發表於 05-11-24 10:11 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

kwan0520 寫道:

所以一早都叫妳請工人﹐妳現在既選擇係正確架


咁人哋驚無端端屋企多個人唔慣嗎?


侯爵府

積分: 21322


4313#
發表於 05-11-24 10:11 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

Ka_wai 寫道:
係太約3-4年前,我每次做highlight都唔會做太勁既色啦,因為我好怕新頭髮出嚟後個頭會有兩種色,咁我又唔想搞得咁密。喂.....仲有呀.....唔係得沙灘只會有陽光架。


阿襯家妳咁緊張個頭都係因為要去飲啫!! 究竟邊個結婚咁比面呀?? :mrgreen: :mrgreen:


大宅

積分: 4515


4314#
發表於 05-11-24 10:12 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

我能我大近視啫! 好心你就唔好揀啡黑啦,東方人黑頭髮上啡黑色,做咗色就會好似冇做咁架!!我做淺金色局好耐都唔多覺架! :tongue:

Ka_wai 寫道:
咦......人哋已經做咗highlight架啦~~~個底色係啡黑,d條條係橙啡呀 :-( :-( :-(
我叫伯謙 - 媽咪叫我Bebe,我係2003年10月23日出世,依家有28磅、89cm高、啱啱2歲啦!! ***** Singapore trip ******* SINGAPORE TRIP PHOTO - LOT 2


伯爵府

積分: 16171


4315#
發表於 05-11-24 10:13 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

聰明豆 寫道:

都吾係既! 係搞高左少少咁啫!


諗起就 都嚟,我明明同佢講唔要咁高,佢話無問題,到出咗嚟我話好高喎,佢話啱架啦,呢個位無問題架啦,唉....唔知要留幾多個月先至正常d呢? :-( :-(


侯爵府

積分: 21322


4316#
發表於 05-11-24 10:17 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

Ka_wai 寫道:
諗起就 都嚟,我明明同佢講唔要咁高,佢話無問題,到出咗嚟我話好高喎,佢話啱架啦,呢個位無問題架啦,唉....唔知要留幾多個月先至正常d呢? :-( :-(


佢梗係話無問題啦, 吾通想同妳再整過咩?? D髮型師就係咁衰架喇, 大部份都自以為是! :evil: :evil:

吾洗幾個月既, 其實妳有耐性既話, 一個月倒都過返耳仔架喇, 到時會好好睇架! 依傢諗個方法夾下佢, 見得人咪OK囉!


伯爵府

積分: 16171


4317#
發表於 05-11-24 10:17 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

cherly 寫道:

咁如果你襯家轉去 Ocean park 番工,個頭咪掂晒唔水再整囉!


咁唔知我可以打咩工呢? 係唔係扮安安佳佳呀~ 諗起都唔錯可以成日瞓覺。


伯爵府

積分: 16171


4318#
發表於 05-11-24 10:19 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

聰明豆 寫道:
又喊??

不過妳不嬲都吾LIKE做色架啦! 依傢都係只限陽光下見到咋喎!!


襯家, 我 :-( 係因為我覺得唔抵嗎~~
其實我有做開色架,一年1-2次,不過每次都會係做近番原色,另外條條就會係啡, 金, 紅咁囉。


大宅

積分: 4515


4319#
發表於 05-11-24 10:19 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)


魚與熊掌 & 食得咸魚 ... 想靚就埂要付出架啦!
沙灘夠寬濶,你行去邊都有 陽光晒住,先至睇到你頭髮做咗色吖嘛!

Ka_wai 寫道:
係太約3-4年前,我每次做highlight都唔會做太勁既色啦,因為我好怕新頭髮出嚟後個頭會有兩種色,咁我又唔想搞得咁密。喂.....仲有呀.....唔係得沙灘只會有陽光架。
我叫伯謙 - 媽咪叫我Bebe,我係2003年10月23日出世,依家有28磅、89cm高、啱啱2歲啦!! ***** Singapore trip ******* SINGAPORE TRIP PHOTO - LOT 2


侯爵府

積分: 21322


4320#
發表於 05-11-24 10:19 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

Ka_wai 寫道:
咁唔知我可以打咩工呢? 係唔係扮安安佳佳呀~ 諗起都唔錯可以成日瞓覺。


仲有冷氣歎添! 但係污糟喎?? 妳吾怕呀??

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo