想生BB

跳至

首頁

尾頁
   16


大宅

積分: 2841


4301#
發表於 12-7-25 17:06 |只看該作者
doristws 發表於 12-7-25 17:00
雨嫣亞B 5.2cm,所以妳亞B的確係巨D

似乎班長一陣返到屋企, 要update埋BB尺寸個list喎... 雖然我仲未睇到, 但見到你地個個都好健康我都好興奮呀!


大宅

積分: 4865


4302#
發表於 12-7-25 17:06 |只看該作者

引用:我搭緊車番屋企,一邊食緊雞尾包一邊報告

原帖由 Purybaby 於 12-07-25 發表
我搭緊車番屋企,一邊食緊雞尾包一邊報告

阿b今日有5.55cm,醫生話正常,不停見到阿b郁手郁腳,未 ...
好野,大左好多呀!你C6想要仔定女呀?咁緊張嘅!




子爵府

積分: 13137


4303#
發表於 12-7-25 17:09 |只看該作者

引用:係喎,今日都未見三胎同學仔zarara188喎

原帖由 doristws 於 12-07-25 發表
係喎,今日都未見三胎同學仔zarara188喎
係呀!因為我三隻小豬搞到我日瞓夜瞓呀!陪完呢隻又要陪果隻。



I just want to have healthy babies!


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


4304#
發表於 12-7-25 17:09 |只看該作者
ling330 發表於 12-7-25 17:06
似乎班長一陣返到屋企, 要update埋BB尺寸個list喎... 雖然我仲未睇到, 但見到你地個個都好健康我都好興奮 ...

嘩,咁樣班長會變得好忙架...因為我哋呢班唔少學生哦


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


4305#
發表於 12-7-25 17:10 |只看該作者
zarara188 發表於 12-7-25 17:09
係呀!因為我三隻小豬搞到我日瞓夜瞓呀!陪完呢隻又要陪果隻。



...

唔見咗妳,我有D擔心嗎


大宅

積分: 3724


4306#
發表於 12-7-25 17:11 |只看該作者

引用:我搭緊車番屋企,一邊食緊雞尾包一邊報告

原帖由 Purybaby 於 12-07-25 發表
我搭緊車番屋企,一邊食緊雞尾包一邊報告

阿b今日有5.55cm,醫生話正常,不停見到阿b郁手郁腳,未 ...
Wa,大隻到呀?恭喜哂呀班長!




子爵府

積分: 13137


4307#
發表於 12-7-25 17:12 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+doristws+於+12-07-25+發表係

原帖由 Purybaby 於 12-07-25 發表
我正想問呢個問題
班長,辛苦晒!

你當我係11w啦!因為佢地三個唔同size



I just want to have healthy babies!


侯爵府

積分: 21862

開心吸收勳章 BK Milk勳章


4308#
發表於 12-7-25 17:12 |只看該作者
Purybaby 發表於 12-7-25 17:04
有爭0.35mm咁多?不過見到阿b手腳好長,可能似c6
我媽又係咁話亞B, 又話佢似我C6


大宅

積分: 3724


4309#
發表於 12-7-25 17:12 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+tungkiu+於+12-07-25+發表Tun

原帖由 zarara188 於 12-07-25 發表
Zarara 11w
你去咗邊呀




大宅

積分: 3724


4310#
發表於 12-7-25 17:14 |只看該作者

引用:Quote:Purybaby+發表於+12-7-25+16:52+我搭

原帖由 jorlam 於 12-07-25 發表
恭喜呀!!
我要等到16/8返醫院做Oscar先可以再見到小B...好漫長!!
我13號呀,真係等到頸都長




伯爵府

積分: 15109


4311#
發表於 12-7-25 17:15 |只看該作者

引用:Quote:Purybaby+發表於+12-7-25+16:52+我搭

原帖由 mtlai 於 12-07-25 發表
勁呀!! 最大果個係PURYBABY你個B呀!
我想問幾時先會知道個B係咩碼既B架? 成日聽D朋友講話咩大碼B細碼B~
應該無咁快知掛,因為急速發育係最後3個月,所以到時先知架




大宅

積分: 3724


4312#
發表於 12-7-25 17:15 |只看該作者

引用:Quote:Purybaby+發表於+12-7-25+16:52+我搭

原帖由 mtlai 於 12-07-25 發表
勁呀!! 最大果個係PURYBABY你個B呀!
我想問幾時先會知道個B係咩碼既B架? 成日聽D朋友講話咩大碼B細碼B~
中途一路checking,醫生會講咖




伯爵府

積分: 15109


4313#
發表於 12-7-25 17:16 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Purybaby+於+12-07-25+發表我

原帖由 mrs.simple 於 12-07-25 發表
好野,大左好多呀!你C6想要仔定女呀?咁緊張嘅!



...
佢想要女,但佢見到4d個形態話覺得似仔,我就睇唔出嘞




大宅

積分: 3175


4314#
發表於 12-7-25 17:16 |只看該作者
haha.. 我係10號... 但係都有成2個星期.. 真係好難等..


子爵府

積分: 13137


4315#
發表於 12-7-25 17:16 |只看該作者

引用:Quote:ling330+發表於+12-7-25+16:17+各位

原帖由 doristws 於 12-07-25 發表
我今日食奇異果,同埋偷食一片芝士
我又係食奇異果呀!
點解芝士要偷吃!我地唔食得架?



I just want to have healthy babies!


伯爵府

積分: 15109


4316#
發表於 12-7-25 17:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+doristws+於+12-07-25+發表係

原帖由 zarara188 於 12-07-25 發表
係呀!因為我三隻小豬搞到我日瞓夜瞓呀!陪完呢隻又要陪果隻。



...
你要瞓3倍既時間




伯爵府

積分: 15109


4317#
發表於 12-7-25 17:21 |只看該作者

引用:haha..+我係10號...+但係都有成2個星期..+

原帖由 crystalaugur 於 12-07-25 發表
haha.. 我係10號... 但係都有成2個星期.. 真係好難等..
你10/8係oscar定產檢呀?




子爵府

積分: 13137


4318#
發表於 12-7-25 17:21 |只看該作者

引用:我搭緊車番屋企,一邊食緊雞尾包一邊報告

原帖由 Purybaby 於 12-07-25 發表
我搭緊車番屋企,一邊食緊雞尾包一邊報告

阿b今日有5.55cm,醫生話正常,不停見到阿b郁手郁腳,未 ...
嘩!又一個大隻b呀!勁!!



I just want to have healthy babies!


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


4319#
發表於 12-7-25 17:22 |只看該作者
zarara188 發表於 12-7-25 17:16
我又係食奇異果呀!
點解芝士要偷吃!我地唔食得架?

因為响雪櫃攞出嚟...唔可以俾人發現架


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


4320#
發表於 12-7-25 17:22 |只看該作者
Purybaby 發表於 12-7-25 17:17
你要瞓3倍既時間

同埋要食三倍份量既食物...哈哈

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo