想生BB

跳至

首頁

尾頁
   270


複式洋房

積分: 101


4321#
發表於 16-1-14 08:53 |只看該作者

回覆:台灣愛群IVF分享區

想請教你地: 如果我想請假去翁翁度取卵,翁翁會唔會寫請假紙㗎?佢會寫我係乜野理由?會直接寫ivf, 定係可以寫婦科手術就得? 唔該!


複式洋房

積分: 255


4322#
發表於 16-1-14 13:34 |只看該作者
leeleemrs 發表於 16-1-14 00:11
其實你既卵都幾靚喎,而家confirm 一粒都無晒??

系,確認左1粒都冇。為左計劃生B,辭左份工,又睇中醫,由iui到ivf都用左大部份儲畜,連放胎機會都冇,冇錢重新再開始喇,爭扎左2日,都系要面對現實,決定放棄。
如果比左負能量比你地,吾好意思,因為我實好吾開心,吾知同邊個講好,c6最近工作壓力好大,吾想加重佢壓力。


大宅

積分: 3009


4323#
發表於 16-1-14 13:36 |只看該作者

回覆:Nail06 的帖子

佢冇提意你係day 3就雪嘛?




複式洋房

積分: 255


4324#
發表於 16-1-14 13:40 |只看該作者
冇喎。其實去台灣果幾次都有阻礙,可能注定我同BB冇緣。


大宅

積分: 3009


4325#
發表於 16-1-14 13:41 |只看該作者

回覆:Nail06 的帖子

加油!食返啲supplement 同做多啲運動再來過!我也明白!因為我啲雪胎麻麻地!也驚到時溶雪時死哂!浪費錢食藥同打針!
不過我現在唯有安慰定自己!如果真係咁唔好彩!下次唯有做多小小準備!打理好自己才做多次




大宅

積分: 3009


4326#
發表於 16-1-14 13:43 |只看該作者

回覆:Nail06 的帖子

唔緊要啦!唔好咁灰!我也是辭職為了做ivf! 見到銀行啲錢已經冇左一大半!但同自己講錢可以好快搵返!但時間追唔返




複式洋房

積分: 255


4327#
發表於 16-1-14 13:46 |只看該作者
吾會再試喇,身心都好累。我同c6商量左,以後我地2人世界。祝您好孕!


大宅

積分: 1872


4328#
發表於 16-1-14 16:36 |只看該作者

引用:吾會再試喇,身心都好累。我同c6商量左,以

原帖由 Nail06 於 16-01-14 發表
吾會再試喇,身心都好累。我同c6商量左,以後我地2人世界。祝您好孕!
可能當你決定放棄既時候,小天使會靜靜雞黎搵你。祝福你



點評

hugohk    發表於 16-1-15 01:12


大宅

積分: 1872


4329#
發表於 16-1-14 16:37 |只看該作者

引用:想請教你地:+如果我想請假去翁翁度取卵,

原帖由 太陽大地 於 16-01-14 發表
想請教你地: 如果我想請假去翁翁度取卵,翁翁會唔會寫請假紙㗎?佢會寫我係乜野理由?會直接寫ivf, 定係可 ...
你要留意你公司接唔接受外地醫生發既醫生紙




大宅

積分: 2154


4330#
發表於 16-1-14 18:39 |只看該作者
我上年 9 月申請左 speedy immigration inspection, 但今日羅左新既 passport, 但張 speedy immigration inspection certificate 係寫舊既 passport no. 請問有無JM 知道我下星期去台灣時, 係咪用唔到 speedy immigration inspection 呀?


複式洋房

積分: 101


4331#
發表於 16-1-14 18:55 |只看該作者

回覆:leeleemrs 的帖子

謝回覆。 咁翁翁會係醫生紙度寫我因乜野理由請假?


複式洋房

積分: 101


4332#
發表於 16-1-14 19:01 |只看該作者

回覆:Nail06 的帖子

或者你同b6 去下旅行散下心,好多人都係行開下放鬆左個人就有了。 而且jm話你啲卵其實都不錯,你唔好放棄,趁仲有月經有卵都有機會!


大宅

積分: 3009


4333#
發表於 16-1-15 00:00 |只看該作者

回覆:太陽大地 的帖子

不過台灣醫生紙香港承認嘛?




大宅

積分: 3009


4334#
發表於 16-1-15 00:05 |只看該作者

回覆:太陽大地 的帖子

我係香港做iui~果時唔想比公司知
醫生寫張醫生紙係朱古力瘤問題做檢查(因為我有朱古力瘤)




別墅

積分: 918


4335#
發表於 16-1-15 09:46 |只看該作者

回覆:Nail06 的帖子

我明白你的心情,我和你一樣辭工及駛了大部分積蓄去做ivf,最後都是一場空,傷心又傷身。但冇辦法,始終要生活,不要如我一樣浪費了成年時間去傷心,什麼也做不到,要對自己好點




複式洋房

積分: 255


4336#
發表於 16-1-15 11:02 |只看該作者
leeleemrs 發表於 16-1-14 16:36
可能當你決定放棄既時候,小天使會靜靜雞黎搵你。祝福你

多謝你,不過吾敢再抱希望喇。


複式洋房

積分: 255


4337#
發表於 16-1-15 11:04 |只看該作者
太陽大地 發表於 16-1-14 19:01
或者你同b6 去下旅行散下心,好多人都係行開下放鬆左個人就有了。 而且jm話你啲卵其實都不錯,你唔好放棄, ...

都會去旅行散下心,新年後開始搵工,要努力為防老儲點錢。


複式洋房

積分: 255


4338#
發表於 16-1-15 11:05 |只看該作者
肥多多 發表於 16-1-15 09:46
我明白你的心情,我和你一樣辭工及駛了大部分積蓄去做ivf,最後都是一場空,傷心又傷身。但冇辦法,始終要生 ...

你做左幾次ivf?


別墅

積分: 918


4339#
發表於 16-1-15 11:27 |只看該作者

回覆:Nail06 的帖子

做了一次,中左但小產




複式洋房

積分: 255


4340#
發表於 16-1-15 11:30 |只看該作者
肥多多 發表於 16-1-15 11:27
做了一次,中左但小產

冇雪胎再放?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo