懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3380

好媽媽勳章 醒目開學勳章


4321#
發表於 09-2-16 09:44 |只看該作者
6669,

咁你要多d休息啊.....唔好咁夜訓喇....


原帖由 6669 於 09-2-16 00:48 發表
alsan,

係呀, 做媽媽真辛苦, 唔係驚呢樣又驚嗰樣, 遲早變產前抑鬱!mouth:mouth:" />

我d流啡仲未停呀, 侵日去咗睇中ec, 佢話呀b好頑皮, 可能要調理長d既時間, 叫我比d耐性喎, 我話移傢唔信你仲信邊個?

唉, ...


大宅

積分: 3380

好媽媽勳章 醒目開學勳章


4322#
發表於 09-2-16 09:45 |只看該作者
lemonkennis,

咁你今日仲有冇返工呀! 你要bedrest多d喎.....


原帖由 lemonkennis 於 09-2-16 09:36 發表
好唔開心呀, 我真係一波未平一波又起呢~
上個星期無端端皮膚敏感搞到個肚生濕疹,
成個肚都紅色, 花喱碌..... 昨天星期日, 剛剛 13 week....
無端端又流啡......究竟我係食錯乜野呢~
兩日假期都應該休息充足架喎.... ...


子爵府

積分: 12823

醒目開學勳章 畀面勳章


4323#
發表於 09-2-16 10:09 |只看該作者
原帖由 mincola 於 09-2-16 09:39 發表
cowcowbb,

我個肚暫時冇生毛毛....我都未知係仔定女, 不過我朋友firm咗係仔, 佢個肚皮都生毛毛喎....


我今朝去check 吓自己個肚, 真係有d毛毛喎.... 不過好幼同埋唔係生得好密. 我唔知我未有bb之前本身有冇架呢? 莫非我呢胎真係囝囝?


子爵府

積分: 13237

好媽媽勳章 醒目開學勳章


4324#
發表於 09-2-16 10:10 |只看該作者
Hi all,

我之前用MxK個名入過來架啦....我預產期由28-8-09改左做25-8-09,聽日就做oscar啦,好緊張呀

好慘呀...我咳左成2個星期都未好,食左e生d藥都仲係咳,夜晚直頭咳到訓唔到,c6仲要比我嘈到出廳訓

我好驚我d咳會影響小b呀


子爵府

積分: 12823

醒目開學勳章 畀面勳章


4325#
發表於 09-2-16 10:10 |只看該作者
原帖由 lemonkennis 於 09-2-16 09:36 發表
好唔開心呀, 我真係一波未平一波又起呢~
上個星期無端端皮膚敏感搞到個肚生濕疹,
成個肚都紅色, 花喱碌..... 昨天星期日, 剛剛 13 week....
無端端又流啡......究竟我係食錯乜野呢~
兩日假期都應該休息充足架喎.... ...


今日重有冇呀? 記住休息多d呀.


伯爵府

積分: 18707

好媽媽勳章 畀面勳章


4326#
發表於 09-2-16 10:16 |只看該作者
原帖由 jelly-pudding 於 09-2-16 10:09 發表


我今朝去check 吓自己個肚, 真係有d毛毛喎.... 不過好幼同埋唔係生得好密. 我唔知我未有bb之前本身有冇架呢? 莫非我呢胎真係囝囝?


你幾時會去照u/s? 我過2日就可以去照, 好想知仔定女.
我媽話大肚婆預感好靈, 佢話你會感應到佢係仔定女.


子爵府

積分: 13237

好媽媽勳章 醒目開學勳章


4327#
發表於 09-2-16 10:18 |只看該作者
我開始到依家都覺得小b會係仔,唔知佢係咪真係boy呢....hehe

希望聽日照oscar會睇到啦~

原帖由 lalababe520 於 09-2-16 10:16 發表


你幾時會去照u/s? 我過2日就可以去照, 好想知仔定女.
我媽話大肚婆預感好靈, 佢話你會感應到佢係仔定女.


子爵府

積分: 12823

醒目開學勳章 畀面勳章


4328#
發表於 09-2-16 10:19 |只看該作者
原帖由 lalababe520 於 09-2-16 10:16 發表


你幾時會去照u/s? 我過2日就可以去照, 好想知仔定女.
我媽話大肚婆預感好靈, 佢話你會感應到佢係仔定女.


我上星期照左, 醫生話未係太睇得清楚不過好似仔多d, 下次要3月10日呀.

呢個星期四會第一次去廣華不過唔知有冇得安排照u/s 呢?


大宅

積分: 2643


4329#
發表於 09-2-16 10:20 |只看該作者
你要保重身体! 今日凉左,著多件衫

原帖由 lemonkennis 於 09-2-16 09:36 發表
好唔開心呀, 我真係一波未平一波又起呢~
上個星期無端端皮膚敏感搞到個肚生濕疹,
成個肚都紅色, 花喱碌..... 昨天星期日, 剛剛 13 week....
無端端又流啡......究竟我係食錯乜野呢~
兩日假期都應該休息充足架喎.... ...
人人常歡笑 不要眼淚掉


子爵府

積分: 13237

好媽媽勳章 醒目開學勳章


4330#
發表於 09-2-16 10:23 |只看該作者
Hello...我都係排左廣華呀...但要到3/3先第一次檢查.....

聽聞話如果想係廣華第一次產檢時有得照u/s...要同e生講話你之前無照過,佢地先會同你照架~

原帖由 jelly-pudding 於 09-2-16 10:19 發表


我上星期照左, 醫生話未係太睇得清楚不過好似仔多d, 下次要3月10日呀.

呢個星期四會第一次去廣華不過唔知有冇得安排照u/s 呢?


伯爵府

積分: 18707

好媽媽勳章 畀面勳章


4331#
發表於 09-2-16 10:27 |只看該作者
原帖由 De_baby1 於 09-2-16 10:18 發表
我開始到依家都覺得小b會係仔,唔知佢係咪真係boy呢....hehe

希望聽日照oscar會睇到啦~

希望你睇到啦 ^_^
你小心身子, 我上網search到關於孕婦咳既資料, 你可以參考下, 不過都係聽醫生話好d



孕 婦 咳 嗽 可 致 小 產

天 氣 忽 冷 忽 熱 , 加 上 快 將 轉 季 , 特 別 容 易 引 起 咳 嗽 感 冒 , 尤 其 孕 婦 抵 抗 力 特 別 弱 , 一 旦 染 上 咳 嗽 就 要 非 常 小 心 , 中 醫 師 話 可 能 會 導 致 小 產 !
嚴 重 乾 咳 致 胎 痛
彭 明 慧 指 , 咳 嗽 的 成 因 可 分 為 感 染 細 菌 或 本 身 氣 管 敏 感 兩 種 , 兩 種 都 會 因 懷 孕 而 增 加 嚴 重 性 。
Amy 懷 孕 7 個 月 , 碰 上 過 年 前 氣 溫 驟 降 至 10 嵖 , 她 就 開 始 不 斷 咳 嗽 。 「 無 鼻 水 、 喉 嚨 痛 和 扁 桃 腺 發 炎 的 症 狀 , 只 係 乾 咳 , 好 辛 苦 才 能 咳 出 痰 。 入 夜 後 , 躺 在 牀 上 咳 得 更 厲 害 , 根 本 無 法 入 睡 。 」
她 看 了 三 次 私 家 醫 生 , 都 說 因 為 她 懷 孕 , 不 能 開 重 藥 , 只 能 靠 她 自 身 抵 抗 力 抵 禦 病 菌 。 「 但 有 天 半 夜 , 我 咳 到 個 胎 的 位 置 像 撕 裂 般 痛 楚 , 嚇 到 即 時 往 醫 院 看 急 症 ! 」
幸 好 醫 生 檢 查 後 證 實 胎 兒 無 恙 , 但 Amy 再 吃 了 4 天 藥 , 咳 嗽 仍 無 好 轉 , 於 是 她 轉 看 中 醫 , 吃 了 個 多 星 期 中 藥 後 , 咳 嗽 才 總 算 遏 止 。 「 中 醫 話 我 的 情 況 叫 『 子 嗽 』 喎 ! 」
「 子 嗽 」 有 特 別 療 法
註 冊 中 醫 彭 明 慧 解 釋 : 「 『 子 嗽 』 亦 叫 『 妊 娠 咳 嗽 』 , 即 懷 孕 期 間 染 上 的 咳 嗽 。 孕 婦 的 血 液 下 墜 以 養 胎 , 故 抵 抗 力 會 較 弱 , 加 上 胎 兒 會 將 橫 隔 膜 往 上 頂 , 容 易 刺 激 呼 吸 系 統 的 末 梢 神 經 , 因 此 若 孕 婦 染 上 感 冒 咳 嗽 , 病 情 會 較 嚴 重 。 今 年 過 年 後 天 氣 忽 冷 忽 熱 , 加 上 快 要 轉 季 , 平 時 體 質 差 或 有 鼻 敏 感 的 孕 婦 尤 其 容 易 患 上 感 冒 咳 嗽 。 」
彭 醫 師 指 , 若 妊 娠 咳 嗽 劇 烈 兼 反 覆 不 癒 , 恐 有 傷 胎 之 虞 。 「 孕 婦 經 常 咳 嗽 , 尤 其 病 情 嚴 重 者 , 容 易 導 致 流 產 或 早 產 。 而 妊 娠 期 最 初 3 個 月 更 是 高 危 期 。 」
她 續 指 , 治 療 任 娠 咳 嗽 跟 感 冒 引 起 的 咳 嗽 有 別 , 大 原 則 是 止 嗽 與 安 胎 並 重 , 着 重 養 陰 潤 肺 以 止 咳 , 但 具 體 療 法 應 先 由 醫 生 了 解 孕 婦 的 咳 嗽 情 況 而 定 。 而 當 咳 嗽 稍 緩 , 可 服 用 以 下 3 款 養 陰 潤 肺 的 食 療 , 所 用 藥 材 都 是 藥 性 平 和 , 累 積 千 百 年 經 驗 適 合 孕 婦 服 用 , 亦 可 作 平 時 補 身 。

3 款 止 咳 食 療
川 貝 百 合 燉 雪 梨
材 料 : 川 貝 10g 、 乾 百 合 15g 、 雪 梨 2 個 、 冰 糖 少 許 。
做 法 : 雪 梨 去 芯 及 椗 , 切 成 小 塊 。 川 貝 樁 碎 。 將 所 有 材 料 放 入 燉 盅 , 加 入 1 碗 半 至 2 碗 水 , 隔 水 燉 約 1 小 時 。
鹹 柑 桔 茶
材 料 : 鹹 柑 桔 2 顆 。 以 食 鹽 醃 製 逾 年 的 四 季 桔 為 佳 。
做 法 : 將 鹹 柑 桔 壓 爛 , 加 入 適 量 熱 開 水 焗 服 。
潤 肺 止 嗽 湯
材 料 : 川 貝 15g 、 乾 百 合 20g 、 北 杏 15g 、 玉 竹 30g 、 枇 杷 葉 10g 、 陳 皮 1 片 、 雪 梨 5 個 、 瘦 肉 12 両 。
做 法 : 雪 梨 去 芯 去 椗 , 切 塊 。 川 貝 樁 碎 。 陳 皮 浸 軟 刮 囊 。 將 約 5 公 升 水 煲 滾 後 放 入 所 有 材 料 , 再 滾 後 轉 中 小 火 煲 約 2 小 時 , 加 少 許 鹽 調 味 即 成 。
飲 食 小 貼 士
1. 孕 婦 咳 嗽 期 間 , 忌 吃 過 甜 、 辛 辣 、 燥 熱 和 生 冷 食 物 。
2. 喝 適 量 淡 鹽 水 對 止 咳 很 有 效 , 更 有 預 防 作 用 。
3. 多 喝 溫 開 水 。 將 溫 開 水 含 在 口 中 也 有 上 佳 的 止 咳 效 果 。


伯爵府

積分: 18707

好媽媽勳章 畀面勳章


4332#
發表於 09-2-16 10:29 |只看該作者
原帖由 jelly-pudding 於 09-2-16 10:19 發表


我上星期照左, 醫生話未係太睇得清楚不過好似仔多d, 下次要3月10日呀.

呢個星期四會第一次去廣華不過唔知有冇得安排照u/s 呢?


我上次oscar 照都唔confirm, 希望星期三可以睇得清楚d


子爵府

積分: 13237

好媽媽勳章 醒目開學勳章


4333#
發表於 09-2-16 10:33 |只看該作者
thanks lalababe520.....~

無 鼻 水 、 喉 嚨 痛 和 扁 桃 腺 發 炎 的 症 狀 , 只 係 乾 咳 , 好 辛 苦 才 能 咳 出 痰 。 入 夜 後 , 躺 在 牀 上 咳 得 更 厲 害 , 根 本 無 法 入 睡
-->呢d完全係我既病徵呀.......好驚呀

其實我亞媽都整左幾次川貝比我飲,但都無好轉....我諗住今晚放工去灣仔睇何ec...希望佢幫到我止咳....我真係好驚我咁咳法,會影響到小b呀.....


原帖由 lalababe520 於 09-2-16 10:27 發表

希望你睇到啦 ^_^
你小心身子, 我上網search到關於孕婦咳既資料, 你可以參考下, 不過都係聽醫生話好d



孕 婦 咳 嗽 可 致 小 產

http://healt ...


珍珠宮

積分: 32721

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


4334#
發表於 09-2-16 10:34 |只看該作者
原帖由 lalababe520 於 09-2-16 08:16 發表


係咪為左果方面嘈?
我c6都係掂左我幾次only, 我用手幫他ops:" />


唔係....果日要去佢家姐到bbq, 咁我又未收得工, 佢話我咁遲, 所以嘈


珍珠宮

積分: 32721

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


4335#
發表於 09-2-16 10:35 |只看該作者
原帖由 lalababe520 於 09-2-16 08:16 發表


係咪為左果方面嘈?
我c6都係掂左我幾次only, 我用手幫他ops:" />


不過佢要的時間我都只係同一你樣用手囉....


子爵府

積分: 12823

醒目開學勳章 畀面勳章


4336#
發表於 09-2-16 10:37 |只看該作者
原帖由 lalababe520 於 09-2-16 10:29 發表


我上次oscar 照都唔confirm, 希望星期三可以睇得清楚d


你咁快又見醫生啦? 我個醫生話由宜家開始4星期見佢一次, 所以我要等到 March 10th 呀 ~~~


珍珠宮

積分: 32721

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


4337#
發表於 09-2-16 10:38 |只看該作者
原帖由 lemonkennis 於 09-2-16 09:36 發表
好唔開心呀, 我真係一波未平一波又起呢~
上個星期無端端皮膚敏感搞到個肚生濕疹,
成個肚都紅色, 花喱碌..... 昨天星期日, 剛剛 13 week....
無端端又流啡......究竟我係食錯乜野呢~
兩日假期都應該休息充足架喎.... ...


乖, 冇事既, 小b知道你錫佢, 佢唔會百厭, take more rest


珍珠宮

積分: 32721

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


4338#
發表於 09-2-16 10:39 |只看該作者
原帖由 mincola 於 09-2-16 09:37 發表
ceciy1006,

我成日都心情唔好o家....哈哈......因為唔知亞b佢點樣, 又唔知佢有冇大喎......我都要等到星期六先可以見下佢, 希望一切順利啦......

自從check到有咗之後, 我都冇同老公咩咩lu, 佢又冇主動想咩咩, 而 ...


我上個星期都好牙痛, 好在依家好好多, 不過仲有流牙血


子爵府

積分: 13237

好媽媽勳章 醒目開學勳章


4339#
發表於 09-2-16 10:42 |只看該作者
想問下你地有左之後,有無流nose血呀?


大宅

積分: 2643


4340#
發表於 09-2-16 10:53 |只看該作者
我冇!

原帖由 De_baby1 於 09-2-16 10:42 發表
想問下你地有左之後,有無流nose血呀?
人人常歡笑 不要眼淚掉

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo