跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 32721

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


4321#
發表於 09-9-29 19:40 |只看該作者
我有個白痴問題想問:
岩岩屋企做節, 好開心咁食左好多"豉椒炒蜆"...
咁依左會唔會收奶呀?
好後悔食左呀...


大宅

積分: 2088


4322#
發表於 09-9-29 20:23 |只看該作者
同你差唔多, 我嗰個就2m3d時11lbs, 佢一直都係喺100個中嘅第25個嗰條線上, 中小b一名.

我bb11pm食最後一餐, 跟住就等到7-7:30am先食, 戒就一定係戒咗, 但半夜會eeaa, 俾奶咀佢又瞓過, 成個月喇, 晩晩如是, 知唔知點先可以令佢一覺瞓天光ar???




原帖由 ying2 於 09-9-29 17:33 發表


依家2個月1星期差唔多11lbs. 我仲bf緊呀,臨瞓才餵奶粉,不過明顯地我冇咁緊張,有時過鐘餵咁.

連續瞓6小時已是好開始,已叫戒咗夜奶嘞.

boboma,
點解bb瞓大床唔瞓bb床? 慣咗就唔肯自己瞓了. ...


大宅

積分: 1529


4323#
發表於 09-9-29 20:39 |只看該作者
報告:
我今日用左米水開奶比臭B飲, 佢好似幾鐘意(雖然都係餐餐打交咁), 飲到140 - 160ml (之前一排飲得嗰 80 - 100ml). 米水開奶又冇咁熱氣, 各位奶粉BB可以試下!

Ada

Motherplus 冇鬼用既....係食頭一個禮拜多左dd奶, 之後又去返原本奶量....我而家淨係夠臭B食 2-3餐咋.....

Jelly-pudding

唔好咁開稀奶粉呀.....營養唔夠之餘, BB 可能會肚痾.....你寧願比水BB飲算啦.....

牛牛

我收到啦, thank you honey 等我餵多兩個禮拜人奶收工就食先.....


大宅

積分: 2988

好媽媽勳章 畀面勳章 大廚勳章


4324#
發表於 09-9-29 20:49 |只看該作者
hi~ 好耐冇係度同大家傾計喇, 一直都好忙, 我老公一返工, 就得我一個人湊亞b, 前個排亞b仲學人扭計, 日頭係咁瞓, 夜晚又唔瞓喎, 我就同佢掉轉, 日頭瞓唔到, 夜晚鬼咁眼瞓... 個排我真係想死..... 攰到咩咁呀, 好啋有日老公請假比我瞓佢湊b, 之後佢半夜放工返黎就睇住亞b我就瞓覺到天光, 到天光我湊番就佢瞓覺, 咁樣我先好d咋!
但係由上個星期5開始我就訓練亞b日頭唔瞓, 起碼有4-5個鐘唔比佢瞓啦, 佢終於都肯夜晚瞓喇, 有時可以一轉覺瞓5個半鐘, 真係感謝主! 咁呢幾日我既精神就好番好多喇...
琴日帶左亞b返健康院打針, 每個大肶仔都要吉1針, 但係亞b好叻仔, 每次比姑娘吉完都係喊左2聲就唔喊, 返到屋企就係咁瞓覺, 今日就好好多, 見到我老公仲係咁笑, 好彩咋, 唔係都嚇死我老公, 佢勁緊張... 驚亞b會發燒, 1日打返黎n次係咁問我有冇探熱, 有冇燒咁, 又話要唔要帶亞b去睇醫生, 我同佢講, 就黎睇醫生既係佢 =.="
唉... 我同老公最終都決定左將亞b放係99度比佢湊喇... 我地2個都勁唔捨得, 但真係冇計, 鬼叫個衰佬一直都呃佢亞媽話我仲返緊工... 如果依家先同佢講話我冇做, 實有排煩, 加上我都想過番d正常既生活, 仲有其他原因, 咁多樣野加埋, 唯有就將亞b放係99度啦... 唉! 實掛死我地喇, 依家未去嫲嫲度, 我老公已經1日對住亞b講幾次唔捨得... 攪到我都心大心細添.........


大宅

積分: 2988

好媽媽勳章 畀面勳章 大廚勳章


4325#
發表於 09-9-29 20:50 |只看該作者
原帖由 雨晴B 於 09-9-29 19:40 發表
我有個白痴問題想問:
岩岩屋企做節, 好開心咁食左好多"豉椒炒蜆"...
咁依左會唔會收奶呀?
好後悔食左呀...


要白色個d淡豆豉先會收奶架


大宅

積分: 1058


4326#
發表於 09-9-29 20:57 |只看該作者
咁細個怕唔怕佢濟吖......如果可以我都想試下用米水


原帖由 princessash 於 09-9-29 20:39 發表
報告:
我今日用左米水開奶比臭B飲, 佢好似幾鐘意(雖然都係餐餐打交咁), 飲到140 - 160ml (之前一排飲得嗰 80 - 100ml). 米水開奶又冇咁熱氣, 各位奶粉BB可以試下!

Ada

Motherplus 冇鬼用既....係食頭一個禮拜多左d ...


大宅

積分: 1529


4327#
發表於 09-9-29 21:00 |只看該作者
雨晴

我都未減到....而家132lbs....未生之前108lbs....而家仲要著大肚褲.....

我叫C6比錢我做機佢又唔肯, 做 gym 我又懶, 灰晒......

原帖由 雨晴B 於 09-9-28 15:16 發表
見你地個個修身都修得好快, 雖然仲未到未生之前咁, 但好我好多啦....我仲有30 lbs.... =.="

前2日我執下d衫, 一路執真係一路想喊, 件件都唔岩著...真係冇一件岩.....

依家我出街, 次次都有人讓位比我坐....(大肚果 ...


大宅

積分: 1529


4328#
發表於 09-9-29 21:09 |只看該作者
我d米水好稀架, BB再大d就煲傑d.....傑d嗰陣你就比少d奶粉, e.g. 原本5勺奶粉開100ml, 你就照比5勺奶粉,
但係開到110 - 120ml....

我大囡都係飲米水大, 好好架, 皮膚又好, poo poo 又唔乾

原帖由 ceciy1006 於 09-9-29 20:57 發表
咁細個怕唔怕佢濟吖......如果可以我都想試下用米水


珍珠宮

積分: 32721

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


4329#
發表於 09-9-29 21:17 |只看該作者
原帖由 erica615 於 09-9-29 20:50 發表


要白色個d淡豆豉先會收奶架


好彩o者...

我已經係窮mama, 唔想連果少少都冇晒


珍珠宮

積分: 32721

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


4330#
發表於 09-9-29 21:18 |只看該作者
原帖由 princessash 於 09-9-29 21:00 發表
雨晴

我都未減到....而家132lbs....未生之前108lbs....而家仲要著大肚褲.....

我叫C6比錢我做機佢又唔肯, 做 gym 我又懶, 灰曬......



princessash,
我依家都係由內到外仲係著緊大肚時著果d呀


大宅

積分: 1058


4331#
發表於 09-9-29 21:25 |只看該作者
o.....等我下星期都開始試......係唔係餐餐都係用米水, 定點架.......


原帖由 princessash 於 09-9-29 21:09 發表
我d米水好稀架, BB再大d就煲傑d.....傑d嗰陣你就比少d奶粉, e.g. 原本5勺奶粉開100ml, 你就照比5勺奶粉,
但係開到110 - 120ml....

我大囡都係飲米水大, 好好架, 皮膚又好, poo poo 又唔乾

...


禁止訪問

積分: 14149

有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章 陪月勳章


4332#
發表於 09-9-29 21:31 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1529


4333#
發表於 09-9-29 21:38 |只看該作者
我餐餐都用架, 你朝早煲定 (半 mud 米既份量), 用暖壺裝住, 就夠用 一日. 一日用唔晒就要倒左去.....

原帖由 ceciy1006 於 09-9-29 21:25 發表
o.....等我下星期都開始試......係唔係餐餐都係用米水, 定點架.......


大宅

積分: 2988

好媽媽勳章 畀面勳章 大廚勳章


4334#
發表於 09-9-29 21:38 |只看該作者
原帖由 雨晴B 於 09-9-29 21:17 發表


好彩o者...

我已經係窮mama, 唔想連果少少都冇晒


少少都好過冇吖, 可能會有奇蹟出現突然多奶呢 起碼都好過我吖, 2日就收晒奶, 上奶唔見咁快, 收奶就話都冇咁易......


大宅

積分: 2988

好媽媽勳章 畀面勳章 大廚勳章


4335#
發表於 09-9-29 21:40 |只看該作者
原帖由 princessash 於 09-9-29 21:00 發表
雨晴

我都未減到....而家132lbs....未生之前108lbs....而家仲要著大肚褲.....

我叫C6比錢我做機佢又唔肯, 做 gym 我又懶, 灰晒......


我都係差唔多咁既磅數呀, 不過我未有亞b之前都係肥既, 同依家只係差十幾磅, 心目中都想減番至少20磅呀, 唔知有冇可能同埋幾時可以實現到


大宅

積分: 2497


4336#
發表於 09-9-29 21:53 |只看該作者
我阿b仲差,照計佢食100-120ml,但多數食50-60就瞓,整醒佢都唔會食,或者逼佢食就作嘔.但1hr左右佢就喊要食奶,因為未飽呀ma,咁即係唔係3hr食一次,而係1.5hr食一次.仲密過全人奶bb,係咪我太縱壞佢?

原帖由 wonber 於 09-9-29 13:49 發表


我個b又係咁, 佢之前都食到120-140ml, 但呢家只係食100-120ml, 仲要好辛苦逼佢, 佢先肯食, 因為佢一係通常食食下就瞓, 瞓左你再比佢食, 佢就勁喊. 一係唔瞓, 就唔肯啜. 比佢激死. 佢今日剛剛兩個月, 都係飲得咁少. ...


男爵府

積分: 5761

醒目開學勳章


4337#
發表於 09-9-29 22:04 |只看該作者
princessash,

我見你係facebook啲相都唔係好肥,真係唔似有132磅。

我宜家磅數同你差唔多,不過,我未有第一個時就123磅,生完第一個去咗133,宜家135。差唔多著番未有第二胎時的衫,不過,我想減多15磅,或者要用機去減la。

btw,你係咪有15week ml架,我個同學仔係ubs做有15week ml,仲好似係full pay tim。


侯爵府

積分: 21016

熱血勳章 好媽媽勳章


4338#
發表於 09-9-29 22:07 |只看該作者
wonber
我會1日2次呀. 我想收會陰呀~~

princess

give me 5..我未生107磅.而家都係131磅~~~

仲係著緊大肚衫衭 ~~~灰爆~~~~~~~


原帖由 wonber 於 09-9-29 18:55 發表
牛師奶

我收到啦. 你會一日兩次定一日食一次呀?


子爵府

積分: 12823

醒目開學勳章 畀面勳章


4339#
發表於 09-9-29 22:15 |只看該作者
原帖由 princessash 於 09-9-29 20:39 發表
報告:
我今日用左米水開奶比臭B飲, 佢好似幾鐘意(雖然都係餐餐打交咁), 飲到140 - 160ml (之前一排飲得嗰 80 - 100ml). 米水開奶又冇咁熱氣, 各位奶粉BB可以試下!

Ada

Motherplus 冇鬼用既....係食頭一個禮拜多左d ...
Really? Gum what shall I do? I do notb want to make 180ml (6 spoonful of milk powder to him wor). My baby is only 7 weeks old if he drinks 180ml x 8meals per day will be too much. But if I feed him only 150ml (5 spoonful of milk powder), he is not satisfied still ask for food wor!


大宅

積分: 1529


4340#
發表於 09-9-29 22:17 |只看該作者
Venus

我個 pat 同大比係重災區, 完全唔知點減 今胎真係變肥C9

我唔係 UBS 架, 我有 12 weeks ml, 加埋自己 d 假同埋攞左兩個禮拜 no pay leave, 所以 mid-Nov 先返工

原帖由 venusnjoo 於 09-9-29 22:04 發表
princessash,

我見你係facebook啲相都唔係好肥,真係唔似有132磅。

我宜家磅數同你差唔多,不過,我未有第一個時就123磅,生完第一個去咗133,宜家135。差唔多著番未有第二胎時的衫,不過,我想減多15磅,或者要用機去減la。

btw, ...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo