跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 7995


4321#
發表於 05-11-24 10:20 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

ka_wai,
but i don't think your hair is so odd, i found the highlight + curly hair is fine.. instead i don't like my hair now,, it is not what i expected.

also, please don't . you will receive good news tonight ( check your mail box.. )


伯爵府

積分: 16171


4322#
發表於 05-11-24 10:21 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

聰明豆 寫道:

咁係咪做同海豚游水o個d呀?? 或者佢個返呢份都得, 個位要打打燈咁囉!


我做唔到同海豚游水o個d架,因我身形唔好著起個d衫會嚇到無人睇架。


侯爵府

積分: 21322


4323#
發表於 05-11-24 10:22 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

Ka_wai 寫道:
襯家, 我 :-( 係因為我覺得唔抵嗎~~
其實我有做開色架,一年1-2次,不過每次都會係做近番原色,另外條條就會係啡, 金, 紅咁囉。


如果一年做1-2次色, 都可以做勁色D丫, D頭髮都吾會太鴛鴦色既!


伯爵府

積分: 16171


4324#
發表於 05-11-24 10:22 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

聰明豆 寫道:

阿襯家妳咁緊張個頭都係因為要去飲啫!! 究竟邊個結婚咁比面呀?? :mrgreen: :mrgreen:


咦...我咁緊個頭其實唔關要去飲既事架,主要係我而家因為個頭無哂自信心,其實不嬲都無架啦。仲有個餐飲係我中學同學結婚。


侯爵府

積分: 21322


4325#
發表於 05-11-24 10:23 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

monmantong 寫道:
ka_wai,
also, please don't . you will receive good news tonight ( check your mail box.. )


作水妳個MON MON, 成日提住呢D事!!


伯爵府

積分: 16171


4326#
發表於 05-11-24 10:24 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

聰明豆 寫道:
佢梗係話無問題啦, 吾通想同妳再整過咩?? D髮型師就係咁衰架喇, 大部份都自以為是! :evil: :evil:

吾洗幾個月既, 其實妳有耐性既話, 一個月倒都過返耳仔架喇, 到時會好好睇架! 依傢諗個方法夾下佢, 見得人咪OK囉!


我覺得本身個髮型係無問題,只不係.......我個頭突在太[size=x-large]啦.....個位唔多襯我啫~~


大宅

積分: 4515


4327#
發表於 05-11-24 10:24 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)


都好喎,聽講安安年事已高要揾接班熊貓啦,你可以入紙試試喎!反正你咁深色 ~ fit 晒!

Ka_wai 寫道:
咁唔知我可以打咩工呢? 係唔係扮安安佳佳呀~ 諗起都唔錯可以成日瞓覺。
我叫伯謙 - 媽咪叫我Bebe,我係2003年10月23日出世,依家有28磅、89cm高、啱啱2歲啦!! ***** Singapore trip ******* SINGAPORE TRIP PHOTO - LOT 2


伯爵府

積分: 16171


4328#
發表於 05-11-24 10:26 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

cherly 寫道:

魚與熊掌 & 食得咸魚 ... 想靚就埂要付出架啦!
沙灘夠寬濶,你行去邊都有 陽光晒住,先至睇到你頭髮做咗色吖嘛!


咁你意思係唔係指叫我再付出整番直好d呀?
喂....不如我係頭頂放盞燈仔照住,咁咪就算無陽光都見到d colour囉。


伯爵府

積分: 16171


4329#
發表於 05-11-24 10:27 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

聰明豆 寫道:

仲有冷氣歎添! 但係污糟喎?? 妳吾怕呀??


怕呀~~ 諗起都搞嘢,明明係tv到見到白雪雪,點知見真貓就灰灰咁。


侯爵府

積分: 21322


4330#
發表於 05-11-24 10:28 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

Ka_wai 寫道:
咦...我咁緊個頭其實唔關要去飲既事架,主要係我而家因為個頭無哂自信心,其實不嬲都無架啦。仲有個餐飲係我中學同學結婚。


唓! 都係C9仔咯, 又吾洗溝仔, 仲有咩有信心無信心啫?? 妳老公咪比妳俘虜左囉!!


侯爵府

積分: 21322


4331#
發表於 05-11-24 10:29 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

cherly 寫道:

都好喎,聽講安安年事已高要揾接班熊貓啦,你可以入紙試試喎!反正你咁深色 ~ fit 晒!


但首先要比我地樁兩野對眼先喎!

仲有呀! 襯家, 無得著衫架!


伯爵府

積分: 16171


4332#
發表於 05-11-24 10:29 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

monmantong 寫道:
ka_wai,
but i don't think your hair is so odd, i found the highlight + curly hair is fine.. instead i don't like my hair now,, it is not what i expected.

also, please don't . you will receive good news tonight ( check your mail box.. )


咦....mon妹你真係識氹人既啫~~
至於信箱........一切隨緣啦~~~


大宅

積分: 4515


4333#
發表於 05-11-24 10:30 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)


你個頭都算大?? 咁我咪係巨頭!?
洗乜冇自信啫,人靚就襯乜髮型都靚架啦,你唔好忘記你係 72 之花嚟先得架!

Ka_wai 寫道:
我覺得本身個髮型係無問題,只不係.......我個頭突在太[size=x-large]啦.....個位唔多襯我啫~~
我叫伯謙 - 媽咪叫我Bebe,我係2003年10月23日出世,依家有28磅、89cm高、啱啱2歲啦!! ***** Singapore trip ******* SINGAPORE TRIP PHOTO - LOT 2


伯爵府

積分: 16171


4334#
發表於 05-11-24 10:30 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

聰明豆 寫道:

如果一年做1-2次色, 都可以做勁色D丫, D頭髮都吾會太鴛鴦色既!


我以前會成個頭做淺啡,點知過多2-3個月到,個頭頂就會有d深色既頭髮出嚟,總之見到就唔多開心囉~~


伯爵府

積分: 16171


4335#
發表於 05-11-24 10:31 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

聰明豆 寫道:

作水妳個MON MON, 成日提住呢D事!!


襯家....乖乖地面對現實....好唔好~~


侯爵府

積分: 21322


4336#
發表於 05-11-24 10:31 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

cherly 寫道:

你個頭都算大?? 咁我咪係巨頭!?
洗乜冇自信啫,人靚就襯乜髮型都靚架啦,你唔好忘記你係 72 之花嚟先得架!


72幾時選左美架?? 我無資格參賽呀?? :-( :-( 係都講聲我去投下票丫!!


伯爵府

積分: 16171


4337#
發表於 05-11-24 10:32 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

cherly 寫道:

都好喎,聽講安安年事已高要揾接班熊貓啦,你可以入紙試試喎!反正你咁深色 ~ fit 晒!


係呀....咁我要增定肥先得囉,唔知可唔可請埋我老公呢?佢有對熊貓眼喎~~


侯爵府

積分: 21322


4338#
發表於 05-11-24 10:32 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

Ka_wai 寫道:
我以前會成個頭做淺啡,點知過多2-3個月到,個頭頂就會有d深色既頭髮出嚟,總之見到就唔多開心囉~~


妳原來都好似如花咁, 有咩少少事就吾開心架??

咪咁啦! 內在夠美就OK架喇!!


男爵府

積分: 7995


4339#
發表於 05-11-24 10:33 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

why me,, i really hope it is a happy thing for all ..

i am more nervous than all of you, because St.Cat result is later..


作水妳個MON MON, 成日提住呢D事!!


伯爵府

積分: 16171


4340#
發表於 05-11-24 10:33 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

聰明豆 寫道:

唓! 都係C9仔咯, 又吾洗溝仔, 仲有咩有信心無信心啫?? 妳老公咪比妳俘虜左囉!!


唉.....你唔明架啦~~ 就算做咗C9仔同有老公,唔代表我要放棄自己架嗎~~~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo