想生BB

跳至

首頁

尾頁
   16


大宅

積分: 3175


4321#
發表於 12-7-25 17:23 |只看該作者
oscar 丫.. c+做.. 政府就13/8


子爵府

積分: 13137


4322#
發表於 12-7-25 17:23 |只看該作者

引用:Quote:zarara188+發表於+12-7-25+16:54+Zar

原帖由 doristws 於 12-07-25 發表
終於見到妳啦...仲以為到妳失咗踪添...我哋搵咗Purybaby做班長呀
我知呀!班長好偉大架!學期尾班主任一定要記佢一個大功先得!



I just want to have healthy babies!


大宅

積分: 3724


4323#
發表於 12-7-25 17:25 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+doristws+於+12-07-25+發表終

原帖由 zarara188 於 12-07-25 發表
我知呀!班長好偉大架!學期尾班主任一定要記佢一個大功先得!



...
學期尾應該係2月




別墅

積分: 670


4324#
發表於 12-7-25 17:26 |只看該作者

引用:update+截至今日25/7各同學們既小B週數如下

原帖由 Purybaby 於 12-07-25 發表
update 截至今日25/7各同學們既小B週數如下: (加埋新同學仔)

ladystalk: 12wk1d
13weeks4





大宅

積分: 2893


4325#
發表於 12-7-25 17:26 |只看該作者
Purybaby 發表於 12-7-25 16:52
我搭緊車番屋企,一邊食緊雞尾包一邊報告

阿b今日有5.55cm,醫生話正常,不停見到阿b郁手郁腳,未 ...
聽日終於可以見到阿B啦,希望好似班長個B咁活潑,會同我揮手就好啦~我成個月無見過小B啦!


子爵府

積分: 13137


4326#
發表於 12-7-25 17:28 |只看該作者

引用:Quote:zarara188+發表於+12-7-25+17:09+係

原帖由 doristws 於 12-07-25 發表
唔見咗妳,我有D擔心嗎
多謝你呀!呢度真係好warm!

後日我就真係會入醫院留一晚,觀察吓個心臟,順便見埋另一個幫我減胎嘅醫生。好緊張呀!



I just want to have healthy babies!


子爵府

積分: 13137


4327#
發表於 12-7-25 17:30 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+zarara188+於+12-07-25+發表Z

原帖由 tungkiu 於 12-07-25 發表
你去咗邊呀
嘻嘻!做豬媽媽成日做嘅嘢囉!



I just want to have healthy babies!


子爵府

積分: 13137


4328#
發表於 12-7-25 17:32 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+zarara188+於+12-07-25+發表

原帖由 Purybaby 於 12-07-25 發表
你要瞓3倍既時間
冇錯!至少都瞓14粒鐘架!




I just want to have healthy babies!


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


4329#
發表於 12-7-25 17:32 |只看該作者
zarara188 發表於 12-7-25 17:28
多謝你呀!呢度真係好warm!

後日我就真係會入醫院留一晚,觀察吓個心臟,順便見埋另一個幫我減 ...

到時盡量放鬆D,咁就咩都順順利利架...總之驚就返嚟班房,我哋成班同學仔都會幫到妳減壓架

點評

ling330  冇錯...  發表於 12-7-25 17:51


子爵府

積分: 13137


4330#
發表於 12-7-25 17:34 |只看該作者

引用:Quote:zarara188+發表於+12-7-25+17:16+我

原帖由 doristws 於 12-07-25 發表
因為响雪櫃攞出嚟...唔可以俾人發現架
哎呀!好心你就聽話,攞出來攤一陣先食啦!



I just want to have healthy babies!


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


4331#
發表於 12-7-25 17:35 |只看該作者
CHLORIS^^ 發表於 12-7-25 17:26
聽日終於可以見到阿B啦,希望好似班長個B咁活潑,會同我揮手就好啦~我成個月無見過小B啦!
...

妳個B肯定活潑啦...妳聽日幾點睇E生??咁聽日就等妳返嚟報告囉一切順利


子爵府

積分: 13137


4332#
發表於 12-7-25 17:36 |只看該作者

引用:Quote:Purybaby+發表於+12-7-25+17:17+你要

原帖由 doristws 於 12-07-25 發表
同埋要食三倍份量既食物...哈哈
食得落就好囉!
不過呢兩日好似嘔少咗dd,希望越食越多啦!



I just want to have healthy babies!


大宅

積分: 3906


4333#
發表於 12-7-25 17:36 |只看該作者

回覆:CHLORIS^^ 的帖子

我都係呀好期待呀




伯爵府

積分: 15109


4334#
發表於 12-7-25 17:40 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Purybaby+於+12-07-25+發表up

原帖由 Superkawai 於 12-07-25 發表
13weeks4
最大既b係superkawai呀!




大宅

積分: 2893


4335#
發表於 12-7-25 17:40 |只看該作者
doristws 發表於 12-7-25 17:35
妳個B肯定活潑啦...妳聽日幾點睇E生??咁聽日就等妳返嚟報告囉一切順利 ...
聽日8:45AM去廣華,唔知要唔要等好耐呢?


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


4336#
發表於 12-7-25 17:40 |只看該作者
zarara188 發表於 12-7-25 17:34
哎呀!好心你就聽話,攞出來攤一陣先食啦!

平時亞媽同C6係到實唔俾食,呢兩日媽媽有感冒唔會出嚟,所以我先可以偷食咋,我都有聽妳哋講,已經攤咗十分鐘先食架,最衰呢兩日勁落雨啦,唔係就落街買紫菜同乳酪食下添呀


伯爵府

積分: 15109


4337#
發表於 12-7-25 17:42 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+doristws+於+12-07-25+發表唔

原帖由 zarara188 於 12-07-25 發表
多謝你呀!呢度真係好warm!

後日我就真係會入醫院留一晚,觀察吓個心臟,順便見埋另一個幫我減 ...
放心啦,我地成班都支持你架,一切順利!



點評

ling330    發表於 12-7-25 17:53


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


4338#
發表於 12-7-25 17:42 |只看該作者
Purybaby 發表於 12-7-25 17:40
最大既b係superkawai呀!

暫時應該係呀,但係最細好似仍然係亞LING喎


子爵府

積分: 13137


4339#
發表於 12-7-25 17:42 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+zarara188+於+12-07-25+發表

原帖由 tungkiu 於 12-07-25 發表
學期尾應該係2月
係呀!到時個個攞成績表,諗吓都開心呀!



I just want to have healthy babies!


伯爵府

積分: 15109


4340#
發表於 12-7-25 17:43 |只看該作者

引用:Quote:zarara188+發表於+12-7-25+17:34+哎

原帖由 doristws 於 12-07-25 發表
平時亞媽同C6係到實唔俾食,呢兩日媽媽有感冒唔會出嚟,所以我先可以偷食咋,我都有聽妳哋講,已經攤咗十分鐘 ...
你c6又話買俾你既?




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo