懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 13237

好媽媽勳章 醒目開學勳章


4341#
發表於 09-2-16 10:58 |只看該作者
點解我差唔多晚晚都有架..........


原帖由 hlbaby2004 於 09-2-16 10:53 發表
我冇!


子爵府

積分: 12823

醒目開學勳章 畀面勳章


4342#
發表於 09-2-16 11:02 |只看該作者
原帖由 De_baby1 於 09-2-16 10:42 發表
想問下你地有左之後,有無流nose血呀?


冇噃. 不過新年果排好凍就有一兩日"呻" 鼻涕時有少少血.


複式洋房

積分: 420


4343#
發表於 09-2-16 11:05 |只看該作者
原帖由 mincola 於 09-2-16 09:45 發表
lemonkennis,

咁你今日仲有冇返工呀! 你要bedrest多d喎.....


我今日仲要返工呀, 不過我都係乖乖坐定定,
唔會周圍貢囉~ 都 13 週喇, 都仲有啡, 真係好擔心~


複式洋房

積分: 420


4344#
發表於 09-2-16 11:13 |只看該作者
Jelly-pudding, hlbaby2004, 雨晴 B,

多謝關心呀, 今日仲有少少啡呀,
不過無尋日咁多, 希望到明天就完全無啦~
我會再訓多 D...睇下有無幫助~
大家都要 take care 呀~


大宅

積分: 2643


4345#
發表於 09-2-16 11:17 |只看該作者
你有冇去睇e生?

原帖由 De_baby1 於 09-2-16 10:58 發表
點解我差唔多晚晚都有架..........
人人常歡笑 不要眼淚掉


大宅

積分: 2643


4346#
發表於 09-2-16 11:21 |只看該作者
點解你唔攞sick leave 返屋企 bed rest 呀!

宜家我地bb 就係no.1!

原帖由 lemonkennis 於 09-2-16 11:05 發表


我今日仲要返工呀, 不過我都係乖乖坐定定,
唔會周圍貢囉~ 都 13 週喇, 都仲有啡, 真係好擔心~
人人常歡笑 不要眼淚掉


男爵府

積分: 5761

醒目開學勳章


4347#
發表於 09-2-16 11:36 |只看該作者
我上星期見鍾炎午醫生,佢覆咗我醫生收費,順產收12000,開刀收13000,但如果經我介紹的話,有9折,即順產10800,開刀11700,折扣咗其實同佢06年的收費差不多。另外,我忘記咗係房入面親口問鍾醫生8月份放不放假,不過,我出咗房門后問姑娘,姑娘話暫時鍾醫生沒有請假



原帖由 黃師奶 於 09-2-14 10:44 發表


Dr.Chung咩收費呀????


男爵府

積分: 5761

醒目開學勳章


4348#
發表於 09-2-16 11:46 |只看該作者
肚臍上下的黑線成一條直線的話,好大機會係仔。

原帖由 superbreadkaka 於 09-2-15 23:29 發表
我都有同樣的情況, 兩個月左右肚臍週圍就生左d毛毛, 到而家四個月, 肚臍上下d毛毛連成左一條直線。原來生仔個肚先有毛毛架? 中醫師話我嗰個似係仔, 但前日產檢醫生就話可能係女。

...


男爵府

積分: 5452

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


4349#
發表於 09-2-16 11:49 |只看該作者
我都生左D毛毛, 不過唔多...


原帖由 venusnjoo 於 09-2-16 11:46 發表
肚臍上下的黑線成一條直線的話,好大機會係仔。



兒女是耶和華所賜的產業.所懷的胎、是他所給的賞賜。
詩 127:3

我的肺腑是你所造的.我在母腹中、你已覆庇我。我要稱謝你、因我受造奇妙可畏.你的作為奇妙.這是我心深知道的。
詩篇139:13-14


男爵府

積分: 8253

好媽媽勳章


4350#
發表於 09-2-16 11:51 |只看該作者
原帖由 lemonkennis 於 09-2-16 11:13 發表
Jelly-pudding, hlbaby2004, 雨晴 B,

多謝關心呀, 今日仲有少少啡呀,
不過無尋日咁多, 希望到明天就完全無啦~
我會再訓多 D...睇下有無幫助~
大家都要 take care 呀~ ...


你休息多d嘞,不過過咗3個月應該都冇咁擔心嘅,唔好郁動咁多,踎低嗰d動作唔好做. 如果仲繼續流好多日啡睇吓醫生好d.
第2胎媽咪feel到bb郁未? 我今朝feel到嘞(幾日後16wks),未起床前feel到bb心跳(好快的),肚皮上有輕微郁動添好肯定係佢! 好開心! 人地話第2胎早d feel到我冇估到咁快! 第1胎就要大約20wks嘞.


伯爵府

積分: 18707

好媽媽勳章 畀面勳章


4351#
發表於 09-2-16 11:56 |只看該作者
原帖由 De_baby1 於 09-2-16 10:33 發表
thanks lalababe520.....~

無 鼻 水 、 喉 嚨 痛 和 扁 桃 腺 發 炎 的 症 狀 , 只 係 乾 咳 , 好 辛 苦 才 能 咳 出 痰 。 入 夜 後 , 躺 在 牀 上 咳 得 更 厲 害 , 根 本 無 法 入 睡
-->呢d完全係我既病徵呀...... ...


你要小心d 身子, 有時我咳幾聲, 子宮側面d 位都好痛.

可以試下飲咸柑桔水or 鹽水, 可能會好些


子爵府

積分: 13237

好媽媽勳章 醒目開學勳章


4352#
發表於 09-2-16 12:03 |只看該作者
多謝關心呀...

各位媽咪都要小心身體呀~

原帖由 lalababe520 於 09-2-16 11:56 發表


你要小心d 身子, 有時我咳幾聲, 子宮側面d 位都好痛.

可以試下飲咸柑桔水or 鹽水, 可能會好些


伯爵府

積分: 18707

好媽媽勳章 畀面勳章


4353#
發表於 09-2-16 12:06 |只看該作者
原帖由 jelly-pudding 於 09-2-16 10:37 發表


你咁快又見醫生啦? 我個醫生話由宜家開始4星期見佢一次, 所以我要等到 March 10th 呀 ~~~


我星期三係第二次去屯門醫院照u/s(因為健康院冇儀器照), oscar 果次係特登年初4去威院照.

如果可以既話真係想裝個攝影機入去, 時時刻刻睇實佢


大宅

積分: 2791

畀面勳章


4354#
發表於 09-2-16 12:08 |只看該作者
係咩, 要說沒照過u/s先得, 我10/3到廣華產檢, 你3號check完可否告知程序, 我好驚要用鴨咀鉗, 謝謝!!


原帖由 De_baby1 於 09-2-16 10:23 發表
Hello...我都係排左廣華呀...但要到3/3先第一次檢查.....

聽聞話如果想係廣華第一次產檢時有得照u/s...要同e生講話你之前無照過,佢地先會同你照架~


子爵府

積分: 13237

好媽媽勳章 醒目開學勳章


4355#
發表於 09-2-16 12:11 |只看該作者
有呀....

5/2睇dr. yu時佢已經開左咳藥水比我,跟住上星期又去番自己睇開個e生度睇,,,,,食左藥後d痰少左,但d咳都係咁勁

今晚放工去睇何ec,希望佢幫到我,我好擔心自己會影響到小b,,,,,我自覺肚細左,好驚......: (

原帖由 hlbaby2004 於 09-2-16 11:17 發表
你有冇去睇e生?


子爵府

積分: 13237

好媽媽勳章 醒目開學勳章


4356#
發表於 09-2-16 12:13 |只看該作者
因為我book左3月中見dr. yu,所以我都會如實同nurse講話自己有照過..

無問題,檢查完再返來報告~

原帖由 cutieparadise 於 09-2-16 12:08 發表
係咩, 要說沒照過u/s先得, 我10/3到廣華產檢, 你3號check完可否告知程序, 我好驚要用鴨咀鉗, 謝謝!!


大宅

積分: 3380

好媽媽勳章 醒目開學勳章


4357#
發表於 09-2-16 12:17 |只看該作者
雨晴B,

大肚婆會易D發炎, 我諗我地要小心D先得....


原帖由 雨晴B 於 09-2-16 10:39 發表


我上個星期都好牙痛, 好在依家好好多, 不過仲有流牙血


大宅

積分: 3380

好媽媽勳章 醒目開學勳章


4358#
發表於 09-2-16 12:20 |只看該作者
lemonkennis,

可唔可以請假回家休息bedrest啊?


原帖由 lemonkennis 於 09-2-16 11:05 發表


我今日仲要返工呀, 不過我都係乖乖坐定定,
唔會周圍貢囉~ 都 13 週喇, 都仲有啡, 真係好擔心~


子爵府

積分: 12823

醒目開學勳章 畀面勳章


4359#
發表於 09-2-16 12:38 |只看該作者
原帖由 cutieparadise 於 09-2-16 12:08 發表
係咩, 要說沒照過u/s先得, 我10/3到廣華產檢, 你3號check完可否告知程序, 我好驚要用鴨咀鉗, 謝謝!!


我都好驚鴨咀鉗....

我呢個星期四去呀, 家姐叫我騙佢地話冇睇 + 冇出去照過 u/s. 如果唔係佢地唔會幫我照喎...


複式洋房

積分: 115


4360#
發表於 09-2-16 12:39 |只看該作者
縱觀各位準媽咪最近的post, 我有以下回應:

1. 我肚皮正中有條打直的紋, 幾乎由心口直落, 顏色越來越深...肚皮都有多左毛毛....

2. 呢幾日非常頭痛, 但同休息冇關, 因為已經訓好多. 好痛, 但又唔敢食藥! 之前懷孕初期都冇, 係近排先痛.

3. 流鼻血: 未至於流出來, 但每天清潔分泌物時, 有時見到有血. 不過我知大肚期間咁都係正常既.

4. 頭三個月都冇嘔, 反而啱啱過左三個月, 開始嘔!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo