聰明豆 寫道:
72幾時選左美架?? 我無資格參賽呀?? :-( :-( 係都講聲我去投下票丫!!![]()
![]()
Ka_wai 寫道:
[quote]
聰明豆 寫道:
72幾時選左美架?? 我無資格參賽呀?? :-( :-( 係都講聲我去投下票丫!!![]()
![]()
[/quote]
kwan0520 寫道:
我大約每三個月就會去做一次色﹐因我D頭髮生得好快
cherly 寫道:
埂唔係啦,點只我一個人玩? ~ 各方意見:賽果係 ka_wai 妹大熱勝出呀!![]()
你哋唔記得咩? 第一次 gathering 去大華食 tea,番嚟睇相個個都異口同聲大讚 ka_wai 又靚又上鏡呀!![]()
![]()
嗱.....trevormami....我講事實咋~~
Ka_wai 寫道:
講個真係既事實俾你哋知呀,我個friend trevormami就真係超級靚女嚟架,想當年我哋一齊做jun sec,佢係我哋個pool之花嚟架。不知有幾多鬼人想同佢做吓friend呀。嗱.....trevormami....我講事實咋~~
![]()