懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 13237

好媽媽勳章 醒目開學勳章


4361#
發表於 09-2-16 12:47 |只看該作者
我d nose 血次次都係訓到夜自己流出來架~



原帖由 JenJen1st 於 09-2-16 12:39 發表
縱觀各位準媽咪最近的post, 我有以下回應:

1. 我肚皮正中有條打直的紋, 幾乎由心口直落, 顏色越來越深...肚皮都有多左毛毛....

2. 呢幾日非常頭痛, 但同休息冇關, 因為已經訓好多. 好痛, 但又唔敢食藥! 之前懷孕初 ...


子爵府

積分: 13237

好媽媽勳章 醒目開學勳章


4362#
發表於 09-2-16 12:53 |只看該作者
我想問,.......係咪去政府e院做產檢,even e生只比到診紙,都可以攞返公司當一日病假架?


公爵府

積分: 29008

醒目開學勳章 畀面勳章 陪月勳章


4363#
發表於 09-2-16 12:56 |只看該作者
各位牛MAMA, 唔好甘緊張啦, 而家我地大部份都過左3個月啦, 一齊都STABLE好多!! 如果小B仲令你地好唔舒服的話, TRY下叫老公摸住個肚, 叫小B再乖D呀, (因為BB對低磁性既聲音係敏感D架) 我TRY左2日, 小B真係唔洗我成晚去TOLIET, 攪到冇覺好訓, 同埋條腰&背脊已經冇之前甘痛, 大家加油~~~~:)
9w1d  2.41cm / 10w2d  3.46cm (吳弓彈) / 13w 6.69cm (揮手2次) / 16w1d BPD 3.09cm(4oz) / 18w4d BPD 4.21cm 9oz


大宅

積分: 1529


4364#
發表於 09-2-16 12:58 |只看該作者
De_baby1

唔使驚, 我過年都咳左成3weeks, 我睇何ec食左4日藥已經無咳, 因為戒口自己瘦左, 但係上個星期做產檢bb size 都ok.

休息多d, 記得戒口, 唔好擔心!

原帖由 De_baby1 於 09-2-16 12:11 發表
有呀....

5/2睇dr. yu時佢已經開左咳藥水比我,跟住上星期又去番自己睇開個e生度睇,,,,,食左藥後d痰少左,但d咳都係咁勁

今晚放工去睇何ec,希望佢幫到我,我好擔心自己會影響到小b,,,,,我自覺肚細左,好驚......: (

...


伯爵府

積分: 18707

好媽媽勳章 畀面勳章


4365#
發表於 09-2-16 12:59 |只看該作者
原帖由 venusnjoo 於 09-2-16 11:46 發表
肚臍上下的黑線成一條直線的話,好大機會係仔。


@@ 我有一條好長既黑線 係肚臍上下.


大宅

積分: 2643


4366#
發表於 09-2-16 13:11 |只看該作者
政府e生好衰,你話冇睇c家先同你做!

原帖由 jelly-pudding 於 09-2-16 12:38 發表


我都好驚鴨咀鉗....

我呢個星期四去呀, 家姐叫我騙佢地話冇睇 + 冇出去照過 u/s. 如果唔係佢地唔會幫我照喎...
人人常歡笑 不要眼淚掉


複式洋房

積分: 283


4367#
發表於 09-2-16 13:16 |只看該作者
原帖由 De_baby1 於 09-2-16 10:58 發表
點解我差唔多晚晚都有架..........


我都有呀....我問過健康院 d 姑娘..佢地話正常架...好多孕婦都會流架....


複式洋房

積分: 420


4368#
發表於 09-2-16 13:19 |只看該作者
原帖由 mincola 於 09-2-16 12:20 發表
lemonkennis,

可唔可以請假回家休息bedrest啊?


我今日應該用唔甩喇, 宜家公司睇 sick leave rate 睇得好緊, 我都唔敢亂放假~ 我諗住臨放工就早 d 走, 返屋企抖抖囉


複式洋房

積分: 420


4369#
發表於 09-2-16 13:22 |只看該作者
原帖由 De_baby1 於 09-2-16 12:53 發表
我想問,.......係咪去政府e院做產檢,even e生只比到診紙,都可以攞返公司當一日病假架?


應該可以架, 有政府既到診紙, 只要佢有寫住係 "產前檢查", 咁就可以返公司請病假架喇.... 不過宜家政府都好小心, 佢會寫得好清楚你上午 or 下午去過, 如果你公司好嚴既, 可能只會比你放半天咋~


子爵府

積分: 12823

醒目開學勳章 畀面勳章


4370#
發表於 09-2-16 13:40 |只看該作者
原帖由 lemonkennis 於 09-2-16 13:22 發表


應該可以架, 有政府既到診紙, 只要佢有寫住係 "產前檢查", 咁就可以返公司請病假架喇.... 不過宜家政府都好小心, 佢會寫得好清楚你上午 or 下午去過, 如果你公司好嚴既, 可能只會比你放半天咋~ ...


我星期四個booking 係09:00am... 真係仲早過返工 (我返09:30am 架)... 你地知唔知第一次檢查要幾耐? 你估 11:30am 走得未呢? 因為我娘家好近廣華, 我打算攪掂就上亞媽度訓番個零鐘至再返公司.


子爵府

積分: 13006

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


4371#
發表於 09-2-16 14:05 |只看該作者
原帖由 jelly-pudding 於 09-2-16 10:09 發表


我今朝去check 吓自己個肚, 真係有d毛毛喎.... 不過好幼同埋唔係生得好密. 我唔知我未有bb之前本身有冇架呢? 莫非我呢胎真係囝囝?


我個肚皮都有毛毛呀!
birth 5.3lbs
1M 7.9lbs ; 2M6D 10.8lbs ; 3M4D 11.5lbs ; 4M8D 13.78lbs ; 1Dto5M 14.7lbs ; 6.5M 16.2lbs ; 9M 16.5lbs ; 10M 17.8lbs ; 13M 19.2lbs


子爵府

積分: 12823

醒目開學勳章 畀面勳章


4372#
發表於 09-2-16 14:11 |只看該作者
原帖由 piglet0529 於 09-2-16 14:05 發表


我個肚皮都有毛毛呀!


多唔多? 我就唔算好多, 而且唔係一條直線.


複式洋房

積分: 161


4373#
發表於 09-2-16 14:13 |只看該作者
I already go KW on Feb/12..if you really need to have U/S. you need to tell them you did not have U/S and no oscar report ga...

Cos last time I bring my oscar report, then the nurse not permit to have U/S ga la..

need to have 鴨咀鉗 ga....


原帖由 cutieparadise 於 09-2-16 12:08 發表
係咩, 要說沒照過u/s先得, 我10/3到廣華產檢, 你3號check完可否告知程序, 我好驚要用鴨咀鉗, 謝謝!!


複式洋房

積分: 161


4374#
發表於 09-2-16 14:29 |只看該作者
Hi All sister,

你哋會唔會成日都擔心小B情況ga? 因為害喜情況好咗


子爵府

積分: 13006

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


4375#
發表於 09-2-16 14:29 |只看該作者
原帖由 jelly-pudding 於 09-2-16 14:11 發表


多唔多? 我就唔算好多, 而且唔係一條直線.


都幾多呀, 不過好幼, 唔講唔覺, 另有一條直線係肚臍上下
birth 5.3lbs
1M 7.9lbs ; 2M6D 10.8lbs ; 3M4D 11.5lbs ; 4M8D 13.78lbs ; 1Dto5M 14.7lbs ; 6.5M 16.2lbs ; 9M 16.5lbs ; 10M 17.8lbs ; 13M 19.2lbs


子爵府

積分: 13237

好媽媽勳章 醒目開學勳章


4376#
發表於 09-2-16 14:29 |只看該作者
princessash,

係呀.....咁我放工即刻去睇何ec先得.....

為左小b,我地都要小心身體~

原帖由 princessash 於 09-2-16 12:58 發表
De_baby1

唔使驚, 我過年都咳左成3weeks, 我睇何ec食左4日藥已經無咳, 因為戒口自己瘦左, 但係上個星期做產檢bb size 都ok.

休息多d, 記得戒口, 唔好擔心!

...


子爵府

積分: 13237

好媽媽勳章 醒目開學勳章


4377#
發表於 09-2-16 14:33 |只看該作者
我記得上次約完期,登記個女士話叫我預多d時間喎,佢講明第一次會耐d架,所以我諗好大機會會接近1點先走得~

原帖由 jelly-pudding 於 09-2-16 13:40 發表


我星期四個booking 係09:00am... 真係仲早過返工 (我返09:30am 架)... 你地知唔知第一次檢查要幾耐? 你估 11:30am 走得未呢? 因為我娘家好近廣華, 我打算攪掂就上亞媽度訓番個零鐘至再返公司. ...


子爵府

積分: 13237

好媽媽勳章 醒目開學勳章


4378#
發表於 09-2-16 14:39 |只看該作者
oic...thanks a lot~

原帖由 Melody院長 於 09-2-16 13:16 發表


我都有呀....我問過健康院 d 姑娘..佢地話正常架...好多孕婦都會流架....


男爵府

積分: 5761

醒目開學勳章


4379#
發表於 09-2-16 14:41 |只看該作者
報告我的狀況,上星期15w6d去咗鍾炎午醫生覆診,bb有10cm長,計算頭圍BPD有3.5CM,GA(HC)Hadlock有16w2d,係一個男仔,同我上一胎係女湊成一個正式的好字。終於各取所需,我要女,我老公要仔,希望各位0908媽媽心願能夠達成。


子爵府

積分: 13237

好媽媽勳章 醒目開學勳章


4380#
發表於 09-2-16 14:45 |只看該作者
恭喜你呀......~

請問咩係GA(HC)Hadlock?

原帖由 venusnjoo 於 09-2-16 14:41 發表
報告我的狀況,上星期15w6d去咗鍾炎午醫生覆診,bb有10cm長,計算頭圍BPD有3.5CM,GA(HC)Hadlock有16w2d,係一個男仔,同我上一胎係女湊成一個正式的好字。終於各取所需,我要女,我老公要仔,希望各位0908媽媽心願能夠達成。 ...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo