跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 31156

開心吸收勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


4361#
發表於 05-11-24 11:14 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

cherly 寫道:

擺 trevormami 上枱添!! :tongue: 咁trevormami 幾時有機會現身比我哋欣賞吓呀!


You can see her photo in Jeffrey's HP


伯爵府

積分: 16171


4362#
發表於 05-11-24 11:14 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

cherly 寫道:


擺 trevormami 上枱添!! :tongue: 咁trevormami 幾時有機會現身比我哋欣賞吓呀!


我講既係事實~~

係喎....不如我哋x'mas又揾d嘢搞吓囉!


伯爵府

積分: 16171


4363#
發表於 05-11-24 11:16 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

kwan0520 寫道:

You can see her photo in Jeffrey's HP


cherly,咁你上去慢慢搵啦~~~


珍珠宮

積分: 31156

開心吸收勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


4364#
發表於 05-11-24 11:19 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

Ka_wai 寫道:

cherly,咁你上去慢慢搵啦~~~


搵唔到出聲我幫妳


伯爵府

積分: 16171


4365#
發表於 05-11-24 11:23 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

kwan0520 寫道:

搵唔到出聲我幫妳


喂...喂...喂...唔準幫拖呀~~ 等佢搵吓嗎~~


禁止訪問

積分: 25


4366#
發表於 05-11-24 11:29 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 16171


4367#
發表於 05-11-24 11:35 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

Trevormami 寫道:
Carrie: Are you friend of mine? You make me so embarrassing. If they see me and found that is not what you describe, I'll feel so awkward.


作屎呀~~~寫我個名出嚟~~
其實你都唔使咁謙啦,你諗吓我咁款都算xx之花啦。你係實至名歸既~~


珍珠宮

積分: 31156

開心吸收勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


4368#
發表於 05-11-24 11:36 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

Trevormami 寫道:
Carrie: Are you friend of mine? You make me so embarrassing. If they see me and found that is not what you describe, I'll feel so awkward.


妳放心啦﹐我見過妳張相﹐我都覺得妳係“靚女”﹐我會投妳一票﹐但Ka_wai唔準嬲


伯爵府

積分: 16171


4369#
發表於 05-11-24 11:38 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

kwan0520 寫道:

妳放心啦﹐我見過妳張相﹐我都覺得妳係“靚女”﹐我會投妳一票﹐但Ka_wai唔準嬲


傻啦~~~點會嬲啫,我從來都無覺得自己係"靚女"~ :tongue: 講真要投票我都會係投trevormami啦。


伯爵府

積分: 16171


4370#
發表於 05-11-24 11:55 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

[size=large]襯家,

你去咗邊呀?????????


[size=large]如花,

你條少粉腸又去咗邊呀?


珍珠宮

積分: 31156

開心吸收勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


4371#
發表於 05-11-24 12:00 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

Ka_wai﹐

大老細突然返左黎﹐佢地唔出得去行街﹐妳睇嚇今晚定聽晚去睇HIPO﹐我BF今晚去打波﹐我會好得閒


伯爵府

積分: 16171


4372#
發表於 05-11-24 12:02 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

kwan0520 寫道:
Ka_wai﹐

大老細突然返左黎﹐佢地唔出得去行街﹐妳睇嚇今晚定聽晚去睇HIPO﹐我BF今晚去打波﹐我會好得閒


ok~~係喎~我已經唔記得諗我今晚會點tim。


伯爵府

積分: 15050


4373#
發表於 05-11-24 12:06 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

Ka_wai 寫道:
[size=large]如花,

你條少粉腸又去咗邊呀?

點呀大粉睇 叫人地出黎有咩樹


侯爵府

積分: 21322


4374#
發表於 05-11-24 12:06 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

Ka_wai 寫道:
其實應該係cherly自己一個去玩選美咋。


ee...........咁啫CHERLY選完送左個獎比妳??


侯爵府

積分: 21322


4375#
發表於 05-11-24 12:08 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

Ka_wai 寫道:
化妝搞吓都得既~~
咦...襯家, 諗諗吓好似啱你多D喎~~


都啱我既, 但我又吾LIKE成日瞓!!


伯爵府

積分: 16171


4376#
發表於 05-11-24 12:08 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

sabina_bb 寫道:
點呀大粉睇 叫人地出黎有咩樹


無咩樹~~不過無你係到好似..... 咗d咁囉。
點呀?唔好咁擔心啦~~


伯爵府

積分: 16171


4377#
發表於 05-11-24 12:08 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

聰明豆 寫道:

ee...........咁啫CHERLY選完送左個獎比妳??


唔多覺我有收過喎~~


伯爵府

積分: 15050


4378#
發表於 05-11-24 12:09 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

Ka_wai 寫道:
[quote]
kwan0520 寫道:
Ka_wai﹐

大老細突然返左黎﹐佢地唔出得去行街﹐妳睇嚇今晚定聽晚去睇HIPO﹐我BF今晚去打波﹐我會好得閒


ok~~係喎~我已經唔記得諗我今晚會點tim。
[/quote]
喂我都想買褸比collins, +wai你可唔可以幫我選一兩件. 我想買3yrs old. budget $1xx-$2xx. 得唔得. 我驚我一個人買唔到6件.


伯爵府

積分: 16171


4379#
發表於 05-11-24 12:10 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

聰明豆 寫道:

都啱我既, 但我又吾LIKE成日瞓!!


咁我同你咪都唔啱做囉~~


侯爵府

積分: 21322


4380#
發表於 05-11-24 12:10 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

Ka_wai 寫道:
唔好講到我哋咁啦,襯家可能會投番自己一票呢~~


邊有人投自己架?? ?-( ?-( 況且, 我邊夠阿襯家妳黎啫??

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo