想生BB

跳至

首頁

尾頁
   16


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


4361#
發表於 12-7-25 18:01 |只看該作者
tungkiu 發表於 12-7-25 17:59
下,可唔可以唔減呀?你瞓多啲,BB都健康啲

呢個問題都係留番俾E生啦,佢都如果唔係覺得有問題/風險太大,都唔會無啦啦叫人減既,總之隨緣啦


大宅

積分: 3724


4362#
發表於 12-7-25 18:02 |只看該作者

引用:hello,各位JM,新人報到啊。我今日5w6d,

原帖由 dorathy_fung 於 12-07-25 發表
hello,各位JM,新人報到啊。我今日5w6d,但由發現bingo嗰日開始就不斷流啡血了(兩年前試過5w小X過一次, ...
嘩,一變咗學校,即刻多咗人報名、歡迎呀同學仔,你要保重呀!澳洲睇中醫會唔會好貴?




大宅

積分: 2841


4363#
發表於 12-7-25 18:02 |只看該作者
doristws 發表於 12-7-25 17:51
因為尋日打風,所以我叫佢唔好落街買,到落咗坡佢又要趕住返落馬州,要趕公司車返東莞,所以我咪話我自己去買 ...
叫外賣啦.. 唔好又飲ABC湯.. 始終係罐頭呀


大宅

積分: 3724


4364#
發表於 12-7-25 18:03 |只看該作者

引用:我番去會加埋oscar個期,印象中已經check左

原帖由 Purybaby 於 12-07-25 發表
我番去會加埋oscar個期,印象中已經check左既係咪雨嫣? superkawai同tungkiu係咪都check左呀?



...
我8月13先oscar





別墅

積分: 615


4365#
發表於 12-7-25 18:03 |只看該作者

引用:Quote:dorathy_fung+發表於+12-7-25+17:43+

原帖由 ling330 於 12-07-25 發表
恭喜你呀, 你入岩班房啦... 放心啦, 我地LEE到D JM都好有正能量.. 大家都會支持過每一關.. 你個wk數同我差 ...
係啊,有你哋真好,有D咩都可以搵個人問下,大家又可以互相support




大宅

積分: 2841


4366#
發表於 12-7-25 18:05 |只看該作者
doristws 發表於 12-7-25 17:56
食紫菜係有益架...不過所有野過量都係唔好既...妳怕太喊咪買D煲湯果種返嚟煲囉,都好好味架 ...

紫菜放湯要比D彊呀, 其實都有D涼嫁.. 唔好過量就OK啦~


大宅

積分: 3724


4367#
發表於 12-7-25 18:05 |只看該作者

引用:Quote:dorathy_fung+發表於+12-7-25+17:43+

原帖由 ling330 於 12-07-25 發表
恭喜你呀, 你入岩班房啦... 放心啦, 我地LEE到D JM都好有正能量.. 大家都會支持過每一關.. 你個wk數同我差 ...
你個B可以做姐姐/哥哥Lu




別墅

積分: 615


4368#
發表於 12-7-25 18:06 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+dorathy_fung+於+12-07-25+發

原帖由 tungkiu 於 12-07-25 發表
嘩,一變咗學校,即刻多咗人報名、歡迎呀同學仔,你要保重呀!澳洲睇中醫會唔會好貴?



...
會啊,劑劑藥都成10蚊。執藥又麻煩,但為左BB好幾辛苦幾麻煩都值的




大宅

積分: 2841


4369#
發表於 12-7-25 18:06 |只看該作者
doristws 發表於 12-7-25 17:56
食紫菜係有益架...不過所有野過量都係唔好既...妳怕太喊咪買D煲湯果種返嚟煲囉,都好好味架 ...

係呀, 蕃茄紫菜湯好好飲, 比小小瘦肉吊下味...


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


4370#
發表於 12-7-25 18:06 |只看該作者
ling330 發表於 12-7-25 18:02
叫外賣啦.. 唔好又飲ABC湯.. 始終係罐頭呀

叫外賣,我又食得果DD,好浪費呀...飲埋今日都係兩次啫,我雪櫃仲有菜芯,唔夠先整通粉食啦


大宅

積分: 3724


4371#
發表於 12-7-25 18:07 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ling330+於+12-07-25+發表恭

原帖由 dorathy_fung 於 12-07-25 發表
係啊,有你哋真好,有D咩都可以搵個人問下,大家又可以互相support
你喺咁遠?有屋企人照顧嗎?




子爵府

積分: 13931


4372#
發表於 12-7-25 18:08 |只看該作者
doristws 發表於 12-7-25 14:23
緊係無問題啦...歡迎Maggie同學

多謝班長....我係maggie..bb依家13w3d

魚魚媽


大宅

積分: 2841


4373#
發表於 12-7-25 18:08 |只看該作者
Purybaby 發表於 12-7-25 17:56
阿ling你升左呢嘞,新同學dorathy個b細過你

係呀係呀.. 升左呢...我要照顧弟弟/妹妹先


大宅

積分: 3724


4374#
發表於 12-7-25 18:08 |只看該作者

引用:Quote:doristws+發表於+12-7-25+14:23+緊係

原帖由 maggie_kaki 於 12-07-25 發表
多謝班長....我係maggie..bb依家13w3d
又一個大B




伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


4375#
發表於 12-7-25 18:10 |只看該作者
tungkiu 發表於 12-7-25 18:02
嘩,一變咗學校,即刻多咗人報名、歡迎呀同學仔,你要保重呀!澳洲睇中醫會唔會好貴?



...

我哋仲要係傳統名校添....所以特別多人報讀


子爵府

積分: 13931


4376#
發表於 12-7-25 18:10 |只看該作者
雨嫣 發表於 12-7-25 15:42
想問下呢...我地宜家食唔食得牛腩牛肚麵果D架?

我有食呀.....不過我本身就係唔介口.....不過我知我有bb,所以都係食小小
魚魚媽


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


4377#
發表於 12-7-25 18:10 |只看該作者
ling330 發表於 12-7-25 18:05
紫菜放湯要比D彊呀, 其實都有D涼嫁.. 唔好過量就OK啦~

哦,知道


大宅

積分: 2841


4378#
發表於 12-7-25 18:10 |只看該作者
tungkiu 發表於 12-7-25 18:05
你個B可以做姐姐/哥哥Lu
係呀, 係呀..


子爵府

積分: 13137


4379#
發表於 12-7-25 18:11 |只看該作者

引用:hello,各位JM,新人報到啊。我今日5w6d,

原帖由 dorathy_fung 於 12-07-25 發表
hello,各位JM,新人報到啊。我今日5w6d,但由發現bingo嗰日開始就不斷流啡血了(兩年前試過5w小X過一次, ...
我5/6wk都有流啡同見紅架,但最緊要係放鬆,多瞓床,少操勞。
加油呀!



I just want to have healthy babies!


子爵府

積分: 13931


4380#
發表於 12-7-25 18:12 |只看該作者
雨嫣 發表於 12-7-25 15:53
我好想食, 但C6話唔食得喎, 可能佢驚燥熱, 加上又用好多藥材去憫, 所以佢唔俾食 ...

又唔係日日食~~~我覺得ok囉

魚魚媽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo