跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1274


421#
發表於 08-1-11 13:54 |只看該作者
原文章由 tsznok 於 08-1-11 13:37 發表



果張野...我前晚都睇過~!
話你知呢張野勁唔抵買,千其唔好買!點解咁講呢?!因為而家我用黎'嬲'住個女食奶張被仔,d料係100%同呢張餵奶圍一樣傢!張被仔我o向花園街出口店買,都只係30蚊(好似唔使咁貴添),但荷花呢張就 ...


係呀, 我未買嘅原因都係覺得唔抵, 不過唔知仲有咁嘅問題, 好彩未買.


別墅

積分: 764


422#
發表於 08-1-11 14:09 |只看該作者
原文章由 tsznok 於 08-1-11 13:37 發表



果張野...我前晚都睇過~!
話你知呢張野勁唔抵買,千其唔好買!點解咁講呢?!因為而家我用黎'嬲'住個女食奶張被仔,d料係100%同呢張餵奶圍一樣傢!張被仔我o向花園街出口店買,都只係30蚊(好似唔使咁貴添),但荷花呢張就 ...

唉.. 我都想試下用圍巾遮住餵奶.. 我係屋企試過幾次.. 但阿囡太有性格.. 一有野遮住佢.. 佢就鬧人.. 跟住唔肯食.. 直至我拎開條巾為止..
有次爸爸仲懶醒.. 係我餵奶時話阿囡邊會發脾氣啫.. 你自己以為之嘛.. 我試俾你睇.. 跟手就搵野遮住阿囡.. 阿囡即刻鬧佢同絶食抗議.. 笑到我死..
我最叻個次都係係我老公架車度餵咋.. 個日凍.. 著住件褸都遮到.. 我老公都話睇唔到野囉.. 所以先俾我餵咋..


侯爵府

積分: 21494

好媽媽勳章


423#
發表於 08-1-11 14:17 |只看該作者
我見有d人買到張好似係單扣/魔術貼咁坎款傢,好似話係d乜鬼日本款,見幾好,不過唔知邊度買呢...

原文章由 zoe98chan 於 08-1-11 13:54 發表


係呀, 我未買嘅原因都係覺得唔抵, 不過唔知仲有咁嘅問題, 好彩未買.
§ 為左食得好又健康啲,靚太橫行廚房中… §


大宅

積分: 1414


424#
發表於 08-1-11 18:51 |只看該作者
原文章由 tsznok 於 08-1-11 14:17 發表
我見有d人買到張好似係單扣/魔術貼咁坎款傢,好似話係d乜鬼日本款,見幾好,不過唔知邊度買呢...


如果自己拎張被仔/被堅加d魔術貼work 唔 work?!


別墅

積分: 764


425#
發表於 08-1-11 20:17 |只看該作者
三寶媽.. 我想問下你買的軟墊.. 係邊隻牌子的 同埋幾錢呀?
我今日去babyoutlet問.. 佢話ameda係無出軟墊呢個配件喎...


侯爵府

積分: 21494

好媽媽勳章


426#
發表於 08-1-11 21:15 |只看該作者
其實冇問題傢~!
自己加對魔術貼o向兩隻角位就掂晒~

原文章由 珊珊媽媽 於 08-1-11 18:51 發表


如果自己拎張被仔/被堅加d魔術貼work 唔 work?!
§ 為左食得好又健康啲,靚太橫行廚房中… §


侯爵府

積分: 21494

好媽媽勳章


427#
發表於 08-1-11 21:21 |只看該作者
darling, babyoutlet 冇咁多配件賣傢!
去呢度睇啦,非常多 ameda 既配件/配合餵o既人奶周邊產品~
http://www.homecare-medical.com/php/shop/big5_shop.php?locat_id=3
你拉到中間位就會見~

原文章由 JD11 於 08-1-11 20:17 發表
三寶媽.. 我想問下你買的軟墊.. 係邊隻牌子的 同埋幾錢呀?
我今日去babyoutlet問.. 佢話ameda係無出軟墊呢個配件喎...
§ 為左食得好又健康啲,靚太橫行廚房中… §


男爵府

積分: 6482


428#
發表於 08-1-11 22:01 |只看該作者
原文章由 tsznok 於 08-1-11 10:46 發表


你咁樣都俾人講呀?咁我估我既動作會仲騎呢,格格格~~~
平時要當街餵奶時係咁既...
先抱好個女,再搵張被仔'嬲'住自己個頭+身體+BB,咁就o向入面拉低領口+一邊胸圍,扶好呀女食奶後,先'捐'番自己個頭出黎,呀女就向'被仔 ...


我就有塊過頭穿0既布
人地係荷花買黎送比我..
餵奶0既動作都係同你一樣low
如果人地唔係睇住成個動作
都唔知我塊布入面有乜..haha


男爵府

積分: 6482


429#
發表於 08-1-11 22:05 |只看該作者
原文章由 zoe98chan 於 08-1-11 11:30 發表


我都帶囡囡出過幾次街, 但有 一次去尖沙嘴海港城就勁慘, 一來商場內無任何可坐嘅地方; 想去咖啡店喂, 又勁多人無位; 又剛飲完茶, 無理由又去餐廳吃架; 終於勁辛苦地找到一個傷殘廁所, 但只可換尿片, 無得坐, 又勁 ...


我就係驚有你呢d情況...
所以...我出親街都會帶定一支凍奶出去
以防萬一冇地方餵 !


男爵府

積分: 6482


430#
發表於 08-1-11 22:10 |只看該作者
原文章由 linglaulau 於 08-1-11 12:17 發表


WA.... 單拖推車仔... 勁呀~
上次我都係單拖推車仔出TST.... 上巴士都幾le hea 呀~~
好在有好心人幫我&讓位比我坐咋.....

其實我都唔係好敢周街餵呀... 我老公都唔多like...
有次出街.. 搭緊車返嚟塞車. ...


下..你老公唔比你餵都有0既 ??
我老公冇所謂ka...
不過如果係人多地方..佢會睇實我...
唔比我走光low !!!


男爵府

積分: 6482


431#
發表於 08-1-11 22:18 |只看該作者
原文章由 linglaulau 於 08-1-11 12:47 發表



我都試過係toilet 餵.... 感覺好唔衛生呀!! >.<
仲有d人 成日都好大力關門... bang 一聲我都嚇一跳... 何況係bb! 有次仲有個人入咗幾格.. 可能見污漕又走入第二格.. 次次都鬼咁大力... 我咪開聲話有bb係度叫佢細 ...


我唔敢係廁所餵...因為感覺真係好DIRTY


男爵府

積分: 6482


432#
發表於 08-1-11 22:24 |只看該作者
原文章由 zoe98chan 於 08-1-11 13:11 發表


我係荷花見過, 都打算買. 不過最慘係無得坐, 站係都真係好唔方便, 有得坐, 我用衫庶住都可以喂.



YEAH...我諗你講緊我0個條 !!!
不過企係度餵真係好攰 ~~


男爵府

積分: 6482


433#
發表於 08-1-11 22:35 |只看該作者
原文章由 tsznok 於 08-1-11 13:26 發表
我老公開頭都唔鍾意傢,但佢見我冇話攪到走光益街坊,加上我好堅定地同老公講:"唔好心邪,我而家餵緊人奶不之幾咁positive!"之後就由得我囉~~~~

而家出街真係好方便傢,即時數得出要拎咩野出街 : 尿片、濕紙巾、即棄尿 ...


我都係執你呢D野出街咋...
但係點解可以一大袋0既 ???


男爵府

積分: 6482


434#
發表於 08-1-11 22:38 |只看該作者
原文章由 tsznok 於 08-1-11 13:37 發表



果張野...我前晚都睇過~!
話你知呢張野勁唔抵買,千其唔好買!點解咁講呢?!因為而家我用黎'嬲'住個女食奶張被仔,d料係100%同呢張餵奶圍一樣傢!張被仔我o向花園街出口店買,都只係30蚊(好似唔使咁貴添),但荷花呢張就 ...


E...我0個張唔洗縛帶KA喎~~
我個FD都係荷花買比我KA...
係一個扣...可以過頭穿KA喎~~


男爵府

積分: 6482


435#
發表於 08-1-11 22:40 |只看該作者
原文章由 JD11 於 08-1-11 14:09 發表

唉.. 我都想試下用圍巾遮住餵奶.. 我係屋企試過幾次.. 但阿囡太有性格.. 一有野遮住佢.. 佢就鬧人.. 跟住唔肯食.. 直至我拎開條巾為止..
有次爸爸仲懶醒.. 係我餵奶時話阿囡邊會發脾氣啫.. 你自己以為之嘛.. 我試 ...


我個仔都唔鍾意有野遮住佢KA
不過肚餓同遮住..佢寧願揀食左野先..
係到半飽...佢就開始發脾氣LA...HAHA


複式洋房

積分: 322


436#
發表於 08-1-12 12:07 |只看該作者

回覆 #17 tsznok 的文章

我太遲睇到大家既討論添~我尋日買左...
等等試下用先~


別墅

積分: 764


437#
發表於 08-1-12 13:16 |只看該作者
原文章由 tsznok 於 08-1-11 21:21 發表
darling, babyoutlet 冇咁多配件賣傢!
去呢度睇啦,非常多 ameda 既配件/配合餵o既人奶周邊產品~
http://www.homecare-medical.com/php/shop/big5_shop.php?locat_id=3
你拉到中間位就會見~

...

Thanks~~
等我打去問下詳情先...


侯爵府

積分: 21494

好媽媽勳章


438#
發表於 08-1-12 15:05 |只看該作者
我一個中SIZE既斜揹袋已經攪得掂,真係好輕便~~~
你係咪拎好多條片,好多衫仔呀、被仔呀果D呀?

原文章由 phoebe_liu 於 08-1-11 22:35 發表


我都係執你呢D野出街咋...
但係點解可以一大袋0既 ???
§ 為左食得好又健康啲,靚太橫行廚房中… §


別墅

積分: 764


439#
發表於 08-1-12 16:14 |只看該作者
我早2日去做產後檢查.. 要做抺片.. 呢2日就又有血流出黎.. 都唔知係惡露未清定係黎m.. 阿b呢家7個星期多.. 我又全人奶.. 無理由咁快黎m架..
你地有無咁的情況呀?


侯爵府

積分: 21494

好媽媽勳章


440#
發表於 08-1-12 16:19 |只看該作者
我都想講,我好似黎番m!!!
尋晚開始既,但份量勁少,少到好似有dd血跟分泌出咁,巾上唔多,通常都係去完vv抹時先見有dd粉色血。

原文章由 JD11 於 08-1-12 16:14 發表
我早2日去做產後檢查.. 要做抺片.. 呢2日就又有血流出黎.. 都唔知係惡露未清定係黎m.. 阿b呢家7個星期多.. 我又全人奶.. 無理由咁快黎m架..
你地有無咁的情況呀? ...
§ 為左食得好又健康啲,靚太橫行廚房中… §

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo