跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 7640


421#
發表於 08-1-3 14:20 |只看該作者
因為綠色係比較純,黃色係溝稀左

原文章由 anaBB 於 08-1-3 14:18 發表
點解唔要黃色 我由細到大都用黃色:-P


子爵府

積分: 10535


422#
發表於 08-1-3 14:20 |只看該作者
我屋企有裝電話架﹗

原文章由 蛋蛋媽 於 08-1-3 14:18 發表
咁我真係傻lor, 我冇諗過你屋企唔裝電話咁高招呢:cry: , 咁auntie或你點搵佢架....咁似水怪嘅:mrgreen:


禁止訪問

積分: 14059

好媽媽勳章 畀面勳章


423#
發表於 08-1-3 14:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7640


424#
發表於 08-1-3 14:21 |只看該作者
我打俾佢囉 我呢個僱主用佢一兩蚊唔係咁過份姐 有時佢會msn我 報告鱷少情況囉

原文章由 蛋蛋媽 於 08-1-3 14:18 發表
咁我真係傻lor, 我冇諗過你屋企唔裝電話咁高招呢:cry: , 咁auntie或你點搵佢架....咁似水怪嘅:mrgreen:


禁止發言

積分: 21629

醒目開學勳章 畀面勳章


425#
發表於 08-1-3 14:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11166


426#
發表於 08-1-3 14:24 |只看該作者
係咪要報名架?唔該幫我報啦,我呢排好忙好少上嚟,追唔切
原文章由 蛋蛋媽 於 08-1-3 13:21 發表
最終冇去呀, 我驚c6 13號唔肯去, 我決定第一次留番比你地lor...:loveliness:
未經本人許可, 不得轉載


伯爵府

積分: 15130

畀面勳章


427#
發表於 08-1-3 14:25 |只看該作者
你咁放心嘅? 我o個時自己一個人住就試過冇裝電話...但都覺得唔方便喇

原文章由 shirleytong28 於 08-1-3 14:21 發表
我打俾佢囉 我呢個僱主用佢一兩蚊唔係咁過份姐 有時佢會msn我 報告鱷少情況囉


伯爵府

積分: 15130

畀面勳章


428#
發表於 08-1-3 14:31 |只看該作者
琴日迦南打比我話佢地出年入學d bb要夠20個月先in, 又話早前試過in一dbb, 因為太早in, 佢地乜都唔識, 所以e家出年先in....其實我覺得咁好似正常d

原文章由 Baby承恩 於 08-1-3 14:21 發表
最終無register 到呀....不過下星期一又有interview喇...係表哥最終揀左果間...希望得啦.


禁止發言

積分: 21629

醒目開學勳章 畀面勳章


429#
發表於 08-1-3 14:33 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 15130

畀面勳章


430#
發表於 08-1-3 14:34 |只看該作者
小車, 你係咪有個list呀, 定我地e家再報過呢?:-P

原文章由 Lulu皇后 於 08-1-3 14:24 發表
係咪要報名架?唔該幫我報啦,我呢排好忙好少上嚟,追唔切


男爵府

積分: 7640


431#
發表於 08-1-3 14:35 |只看該作者
蛋媽 你報左迦南呀

原文章由 蛋蛋媽 於 08-1-3 14:31 發表
琴日迦南打比我話佢地出年入學d bb要夠20個月先in, 又話早前試過in一dbb, 因為太早in, 佢地乜都唔識, 所以e家出年先in....其實我覺得咁好似正常d


伯爵府

積分: 15130

畀面勳章


432#
發表於 08-1-3 14:36 |只看該作者
呀, 係呀, 應該好似係3月in, 另外有兩間就要20個月人仔先得

原文章由 anaBB 於 08-1-3 14:33 發表
瑞瑞3月應該有得in:mrgreen:


翡翠宮

積分: 94382

馬年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


433#
發表於 08-1-3 14:36 |只看該作者
地方唔同收費都唔同左....仲有唔知大家想唔想bbq......再報會好d...

蛋嫣你有時間..可以係出面出一次post嘛


原文章由 蛋蛋媽 於 08-1-3 14:34 發表
小車, 你係咪有個list呀, 定我地e家再報過呢?:-P


子爵府

積分: 10535


434#
發表於 08-1-3 14:38 |只看該作者
岩岩搵到啦,唔該哂﹗

原文章由 anaBB 於 08-1-3 14:21 發表
未用到咁新, 通常"file"有"print preview"禁


伯爵府

積分: 15130

畀面勳章


435#
發表於 08-1-3 14:41 |只看該作者
係呀, e家有可以响internet報, 你又報左先啦...佢又話冇哂上午班喇, 只有下午班, 其實我地d細b, 上午班都一早比d適齡bb讀哂啦...就算其他學校我都估只有下午班讀...真係唔低嘞:tongue:

原文章由 shirleytong28 於 08-1-3 14:35 發表
蛋媽 你報左迦南呀


伯爵府

積分: 15130

畀面勳章


436#
發表於 08-1-3 14:44 |只看該作者
遵命!
(其實我好忙架 , 啱啱老細行開博大mo )

原文章由 littlecar 於 08-1-3 14:36 發表
地方唔同收費都唔同左....仲有唔知大家想唔想bbq......再報會好d...

蛋嫣你有時間..可以係出面出一次post嘛


侯爵府

積分: 23339


437#
發表於 08-1-3 14:45 |只看該作者
原文章由 水怪 於 08-1-3 14:20 發表
我屋企有裝電話架﹗


雖則你屋企有裝電話,但係你工人唔會聽電話,就等同於你個電話係廢既


禁止發言

積分: 21629

醒目開學勳章 畀面勳章


438#
發表於 08-1-3 14:45 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 21629

醒目開學勳章 畀面勳章


439#
發表於 08-1-3 14:48 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10535


440#
發表於 08-1-3 14:48 |只看該作者
栗子前排發燒時,我有打過去問佢栗子情況,實驗測試,我個工人係識聽電話架﹗ 因為我之前教過佢,睇來電顯示,係我同C6打番去就要聽,其他就唔好聽﹗


原文章由 esther_fong 於 08-1-3 14:45 發表


雖則你屋企有裝電話,但係你工人唔會聽電話,就等同於你個電話係廢既

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo