立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 7640
原文章由 anaBB 於 08-1-3 14:18 發表 點解唔要黃色 我由細到大都用黃色:-P
子爵府
積分: 10535
原文章由 蛋蛋媽 於 08-1-3 14:18 發表 咁我真係傻lor, 我冇諗過你屋企唔裝電話咁高招呢:cry: , 咁auntie或你點搵佢架....咁似水怪嘅:mrgreen:
禁止訪問
積分: 14059
禁止發言
積分: 21629
積分: 11166
原文章由 蛋蛋媽 於 08-1-3 13:21 發表 最終冇去呀, 我驚c6 13號唔肯去, 我決定第一次留番比你地lor...:loveliness:
伯爵府
積分: 15130
原文章由 shirleytong28 於 08-1-3 14:21 發表 我打俾佢囉 我呢個僱主用佢一兩蚊唔係咁過份姐 有時佢會msn我 報告鱷少情況囉
原文章由 Baby承恩 於 08-1-3 14:21 發表 最終無register 到呀....不過下星期一又有interview喇...係表哥最終揀左果間...希望得啦.
原文章由 Lulu皇后 於 08-1-3 14:24 發表 係咪要報名架?唔該幫我報啦,我呢排好忙好少上嚟,追唔切
原文章由 蛋蛋媽 於 08-1-3 14:31 發表 琴日迦南打比我話佢地出年入學d bb要夠20個月先in, 又話早前試過in一dbb, 因為太早in, 佢地乜都唔識, 所以e家出年先in....其實我覺得咁好似正常d
原文章由 anaBB 於 08-1-3 14:33 發表 瑞瑞3月應該有得in:mrgreen:
翡翠宮
積分: 94382
原文章由 蛋蛋媽 於 08-1-3 14:34 發表 小車, 你係咪有個list呀, 定我地e家再報過呢?:-P
原文章由 anaBB 於 08-1-3 14:21 發表 未用到咁新, 通常"file"有"print preview"禁
原文章由 shirleytong28 於 08-1-3 14:35 發表 蛋媽 你報左迦南呀
原文章由 littlecar 於 08-1-3 14:36 發表 地方唔同收費都唔同左....仲有唔知大家想唔想bbq......再報會好d... 蛋嫣你有時間..可以係出面出一次post嘛
侯爵府
積分: 23339
原文章由 水怪 於 08-1-3 14:20 發表 我屋企有裝電話架﹗
原文章由 esther_fong 於 08-1-3 14:45 發表 雖則你屋企有裝電話,但係你工人唔會聽電話,就等同於你個電話係廢既
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy