自由講場

跳至

首頁

尾頁
   19


珍珠宮

積分: 44166


421#
發表於 14-10-7 07:36 |只看該作者

引用:為人子女,+望見有不少家長以為學生沒有思考

原帖由 為人子女 於 14-10-06 發表
本帖最後由 為人子女 於 14-10-6 13:01 編輯

為人子女, 望見有不少家長以為學生沒有思考能力, 各种持反 ...
完全明白!雖然都唔認同某部份人激進行為,過激只會引政府暴力鎮壓及市民辱罵,但我知仲有好多好似你甘愛香港既年輕人,所以都會支持你地!


男爵府

積分: 5240


422#
發表於 14-10-7 07:38 |只看該作者

引用:佔中三屎話唔比18歲以下既人參加佔中, 但講

原帖由 Sindy 於 14-10-06 發表
佔中三屎話唔比18歲以下既人參加佔中, 但講左咁耐, 特登搵中學生靜坐罷課時啟動佔中, 分明前言不對後語, 利 ...
明白係為將來好,但係有太多政棍係利用呢個事件黎得到益處,潛在太多經濟及政治問題,香港未來既主人翁自己害緊香港都唔知。

點評

kikako_hk    發表於 14-10-7 11:23


伯爵府

積分: 19987

虎到金來勳章 親子王國15週年勳章


423#
發表於 14-10-7 07:38 |只看該作者

回覆:為人子女, 我有話跟各位家長說 (佔中事件)

其實我本來都支持佔中的,但都搞咗咁多日啦,政府都唔點理,又塞車又影響人哋做唔到生意,個原意偏離咗,我就覺得唔太好。為何不見好就收呢?

點評

Late  Agree  發表於 14-10-7 16:04


男爵府

積分: 9834


424#
發表於 14-10-7 07:56 |只看該作者

回覆:ivylam82 的帖子

佢地佔領馬路時犯法的,你都支持?如果學生為濟貧,去打刧金鋪/銀行你都支持?





子爵府

積分: 11317


425#
發表於 14-10-7 08:02 |只看該作者

回覆:為人子女, 我有話跟各位家長說 (佔中事件)

楼主已承認佔中係非法集會了!!


大宅

積分: 2882


426#
發表於 14-10-7 08:07 |只看該作者

回覆:Sindy 的帖子

我地永遠唔會知咩人需要幫,咩人唔需要,就好似綜緩咁,好多人呃,亦好多人真正需要,咁難道全部唔比?

難道搭車時,讓座比一個大肚婆,佢話唔使,咁以後見到大肚婆就唔讓?我地教仔女永遠獨善其身?

心永遠係最重要的。




大宅

積分: 2882


427#
發表於 14-10-7 08:50 |只看該作者

回覆:bobolam 的帖子

如果香港係法治社會,犯法係佢地的錯,可以拉佢,唔滿意可以報警,警察唔做事係政府的錯,暴力非禮辱罵係反對者的錯。




男爵府

積分: 9834


428#
發表於 14-10-7 09:26 |只看該作者

回覆:ivylam82 的帖子

你贊成武力清場?




珍珠宮

積分: 49916


429#
發表於 14-10-7 10:03 |只看該作者

回覆:為人子女, 我有話跟各位家長說 (佔中事件)

做父母的,當然想了解仔女,但了解唔等於比佢哋扭計,而家成班細路扭計唔返屋企,仲要大條道理,佢哋話佢哋明自己做緊乜,細路仔咁講嘢有幾出奇,我個仔幾歲大夠話乜都識乜都明啦!
大人唔想同D細路講嘢唔回應好正常,細路背後嗰班大人又唔見佢哋出黎?


珍珠宮

積分: 34011

2018復活節勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 親子王國15週年勳章


430#
發表於 14-10-7 10:06 |只看該作者

引用:我只想問樓主一事,此時此刻,你覺得佔中人

原帖由 monmon108 於 14-10-07 發表
我只想問樓主一事,此時此刻,你覺得佔中人士做嘅一切,係合法?我只係想清楚知道這點,其他嘢吾駛同我講

...
權利 與 義務!係一個好重要的課題。

問下樓主小學有無讀過...仲好啦!

點評

monmon108  樓主吾答我   發表於 14-10-7 15:40


大宅

積分: 2882


431#
發表於 14-10-7 10:24 |只看該作者

回覆:bobolam 的帖子

我讚成和平散去,希望梁特首向學生釋出善意。

如果政府要清場,咩方法都好,就自己承擔一切後果同責任,自己動手,清楚講明要趕散人群;要拉人,講清楚犯左邊條罪,一切跟足程序,學年拒捕就係佢錯。而唔係借反對人士郁手,攪到傷亡慘重,先施施然走出嚟做救世主收拾殘局。

講真,政府真係要停課咁多日?真係冇辦法幫到受影響市民?




子爵府

積分: 10287


432#
發表於 14-10-7 11:13 |只看該作者

引用:成日~講+甘地唔該~唔好淨係諗睇到個+成果

原帖由 ning.. 於 14-10-07 發表
成日~講 甘地

唔該~唔好淨係諗睇到個 成果。
因為佢地唔知當年英國人係點對印度人先會出黎公民抗命,


出自維基百科,自由嘅百科全書甘地(Gujarati: મોહનદાસ કરમચંદ ગાંધી,Hindi: मोहनदास करमचंद गांधी, IAST: mohandās karamcand gāndhī,IPA:/ mohən̪d̪as kərəmtʃən̪d̪ gan̪d̪ʱi /,1869年10月2號—1948年1月30號)係印度政治、印度獨立運動嘅精神領袖。一般人認為佢係印度最偉大嘅政治領袖,佢帶領國家邁向獨立,脫離英國嘅殖民統治,譽為「聖雄甘地」。佢嘅「唔用暴力嘅真理」哲學(satyagraha),影響咗全世界嘅民族主義者同嗰啲爭取和平變革嘅國際運動。喺印度,公認佢係國父,為咗紀念甘地,每年10月2號佢嘅生日定做國家假日。喺2007年6月15號聯合國大會一致通過決議,宣佈10月2號做「國際非暴力日」


子爵府

積分: 10287


433#
發表於 14-10-7 11:15 |只看該作者

回覆:為人子女, 我有話跟各位家長說 (佔中事件)

甘地係反英國不再做英國殖民地,而家你地係中國人唔通想脫離中國,將香港變成國家,定回歸英國懷抱,定跟住美國尾巴走呢


珍珠宮

積分: 34184

好媽媽勳章


434#
發表於 14-10-7 11:50 |只看該作者
ivylam82 發表於 14-10-7 08:07
我地永遠唔會知咩人需要幫,咩人唔需要,就好似綜緩咁,好多人呃,亦好多人真正需要,咁難道全部唔比?

難 ...
唔係你所講咁的, 已經講左, 你見到需要幫既人, 你首先搞清楚佢要咩, 以前有個笑話, 就係盲人過馬路, 你一見到佢以為佢想過馬路, 夾硬扶佢過馬路, 但原來人地係過完架喇, 你夾硬扶返佢回頭, 咪幫倒忙囉, 仲唔明? 你應該問下佢係咪要幫忙先.. 你其實係大人定學生? 點解回覆咁似我D細路發'副'氣果陣時既? 唉

點評

taidy    發表於 14-10-7 13:14
kikako_hk    發表於 14-10-7 12:08


禁止訪問

積分: 17185

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 畀面勳章


435#
發表於 14-10-7 12:07 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 36783

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章


436#
發表於 14-10-7 12:11 |只看該作者
本帖最後由 魚兒小寶貝 於 14-10-7 12:13 編輯

樓主好好了,都算叫做有"聽"下其他聲音,JM們也很有耐性啊! 我對眼好攰,睇唔晒咁多板。法律界某些人口說支持,但唔會陪你地去佔啊! 亦唔會罷工,因為知道會瀨野啊!唔支持阻街及阻馬路、阻人搵食、故意擊、扣押他人財物、強迫別人配合。。。唔等於支持黑社會打人、暴力、非禮(明眼人都知沒意圖)。龔廣培校長給學生的信睇左未?未睇就快d睇啦!

點評

babie2  樓主好好了 --> Agreed!!!   發表於 14-10-7 12:15


珍珠宮

積分: 34774


437#
發表於 14-10-7 12:15 |只看該作者
好似...............

【當的士大佬遇上“神”】

琴晚晚上十點幾,生意認真麻麻地,我去到觀塘APN等客...


乘客:司機大佬,唔該旺角....

(見到佢一身黑衫黑褲黑社會既造型,大約估佢去旺角佔中,立刻無名火起,想踼佢落車,但由於生意真係好差,唯有忍住啖氣先。。。)

我面帶微笑:好,係唔係去佔中果度呀?

乘客:係阿,琴日我地被人搞,今晚要去支援,要去覆桌。。。

我仍然很有禮貌面微笑的道:支援好,覆桌好!

乘客:司機大佬,你都支持佔中呀?

我深呼一啖氣:支......支...

我心諗: (支你XX)

乘客:反佔中班人擺明就係收錢搞事啦,一點良心都無。。。

(去度呢一刻,我真係忍唔住)

我:老老實實,我琴日都有份去反佔中,你口口聲聲話反佔中有錢收,請問係邊度收錢?

乘客:下,你唔係支持佔中架咩?

我:我係支持佔中,唔係支持佔旺,佔銅,佔金鐘,你地係唔係唔知道中環係邊呀?駛唔駛我車你去呀?

乘客:司機,你冷靜d先!

我:成日話佔中佔中,你地旺角佔過少少去旺中(旺角中心),我都當你地係佔中,呢家塞住條阿皆老街,彌敦道都唔知做乜?

乘客:佔旺係想令到民眾醒覺,令到大家關注我地呢個行動。。

我:咁比你地搞一搞,我直頭成個人醒覺晒啦

乘客:唉,司機,我都知佔中對你地做成影響,但要鬥爭,就必然要有所犧牲,你要怪就去怪689啦

我:你要鬥爭,就要我地犧牲,呢個係乜道理呀?

乘客:咁d差人捉左d打人既人,然後私下放左佢,又咩道理呀?

我:差人點做關我X事!老老實實,佢地成日抄牌,我恨不得你地燒左個交通部佢,問題係你地的的確確阻住條路呀!

乘客:為民主自由係咁架啦,司機你都唔好埋沒你既良心,一齊黎支持啦

(講到呢度,我實在頂唔住氣,將架車泊埋阿皆老街近九龍城警署一邊,決意同佢理論一番)

乘客:司機,你做咩停車?

我:呢程我當送比你,唔收你錢,我問你,你地成日話香港無自由,到底你地覺得邊度無自由先?
我:呢程我當送比你,唔收你錢,我問你,你地成日話香港無自由,到底你地覺得邊度無自由先?

(這時我抬頭一望倒後鏡,看到這個乘客咬牙切齒,手握拳頭,而且面色陰沉,在的士界打滾多年經驗話比我知。。。不對路,經歷多件靈異事件既我,亦都不自覺地心寒起來)

乘客:共產黨d暴行,你唔係唔知下麻。。司機。。

(我問佢香港有乜唔自由,佢竟然答我共產黨,我絕對有理由懷疑佢精神狀況極度不穩定,為了自身安全,我決定先去安慰佢)

我:你。。冷靜d先,共產黨係仆街我都知,不過要反共產黨都要食飯ga,宜家你地咁塞住條街,係阻住人地搵食喎!

乘客大聲喝道:我地香港人唔係豬,唔係餵飽我地就得,我地要真正民主,真正自由,司機,你真係甘心只做一隻豬咩?

(這句我真嚇左一跳,除左係因為佢大喝一聲之外,最大原因係一個香港人努力工作,安居樂業,對佢地黎講只不過係一隻豬既行為。。)

我:我.......

(當我正想把話講落去時,這個乘客已經搶先把我既說話打斷)

乘客:你等等先,我未講完,你地唔好咁自私,淨係掛著搵食得唔得呀?

我驚訝地:我.............我自私?

乘客:我地為左爭取民主自由,係條街度訓左不知幾多日,你地唔支持唔緊要,都唔好阻住我地

我一臉無耐:我....我阻住你地?

我心諗:(你地霸住條馬路,搞到民不聊生...係我自私?,你地搵d雜物封著條馬路,竟然變成係我阻住佢地。。。係唔係痴線架?)

乘客:如果香港人個個都好似你咁,呢個香港就無得救。。。

(呢一刻我終於明白到,身為一個平民,係唔應該介入學生同政府之間既鬥爭。。)

(點解?因為好明顯,呢場並唔係一場普通既所謂公民抗命,而係納粹黨大戰共產黨,像我這種平民百姓介入當中,只會弄得屍骨全無,身敗名裂......)

我:你既說話令我矛塞頓開,小弟佩服萬分,我真係諗唔到你地為左民主自由,可以咁偉大

此時,呢個乘客既電話響起來...

乘客:我聽個電話先...

"喂,未到阿,我岩岩講服左個的士司機支持我地既佔中行動.."

"轉移去金鐘?,咁啦,係洗衣街等啦,個的士司機好支持我地,唔收我地錢"

喂,未到阿,我岩岩講服左個的士司機支持我地既佔中行動.."

"轉移去金鐘?,咁啦,係洗衣街等啦,個的士司機好支持我地,唔收我地錢"

(聽到佢係電話既對話,我內心泛起莫名既恐懼,腦海裡浮現著"騎劫"二字)

乘客:司機大佬,唔該先去洗衣街接一接人,然後再去金鐘。。唔該

(我所擔心既事終於發生了)

(騎劫我既民意,我可以忍,想騎我架的士!?我吥!妄想!)

我:下?金鐘,我係九龍車,香港果邊我唔係咁熟路喎,咁啦,呢程我免費車你去到旺角,你地去搭第二架車啦

乘客:唔緊要,我識路,我可以帶你去

我:其實我今日屋企有d事,諗住車埋你出旺角就收工架啦

乘客:講真,屋企既事你之後可以慢慢再處理,但係爭取真普選,如果今次過左,以後再無機會既啦

(真係生舊叉燒好過生你)

我:言下之意,你認為爭取真普選比起屋企重要?

乘客:咁講,屋企係屬於個人既事,爭取民主自由係全香港人既事,我地佔中,日曬雨淋,我地唔係為左自己,我地係幫你去爭取,幫香港人去抗爭......

我:.....幫我去爭取,幫香港人去抗爭....
你地日曬雨淋,日日訓街,爭取左咁多日,就係為左我去爭取........封左幾條馬路,我簡直感動到想喊

乘客:我地日日咁辛苦為香港,你地又做過d乜呀?你為社會做過d乜呀?

我:原來你覺得日日訓街塞住條路就係為香港付出,為社會貢獻,我真心覺得,你地將來唔駛去搵工,直接去做一個職業流浪漢....

乘客:講極都唔明,爭取民主自由,你識個屁咩?!

最後,個佔中人氏都有比返程去旺角既的士錢我。。

點評

wendyheshan    發表於 14-10-7 15:23


大宅

積分: 2882


438#
發表於 14-10-7 12:18 |只看該作者
回覆 Sindy 的帖子

我想講,就算嗰個拉盲人過路既人係幫倒忙,我都欣賞佢努力幫人既心,仲未明?
就算嗰個係我個仔,第一次幫盲人,幫錯咗,我唔會怪佢拉錯盲人過馬路,只會教佢經一事長一智。

仲有,我係大人係學生,並唔重要,因為我只想議事論事,理性討論,唔想人生攻擊。

點評

taidy    發表於 14-10-7 13:21


翡翠宮

積分: 78137

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


439#
發表於 14-10-7 12:19 |只看該作者

回覆:為人子女, 我有話跟各位家長說 (佔中事件)

有咁嘅父母,香港有危險

香港撒瑪利亞防止自殺會熱線:23892222
撒瑪利亞會熱線(多種語言)︰28960000
生命熱線︰23820000
東華三院芷若園熱線︰18281
社會福利署熱線︰23432255
醫院管理局精神健康專線(24小時精神健康熱線諮詢服務):24667350
明愛向晴熱線:18288


珍珠宮

積分: 36783

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章


440#
發表於 14-10-7 12:38 |只看該作者
我甚麼也有看,TVB、now、ATV、蘋果、東方、星島、明報。。。當然睇唔晒,多方面去睇,先會分辨到一d野!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo