在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 15067


421#
發表於 08-7-20 12:40 |只看該作者
原文章由 CottonCandy 於 08-7-20 00:36 發表
汶汶肯企係個corner位半個鐘? 佢好乖呀!

我個囡都步入2歲曳既stage, 好多蠱惑野, 激到我跳起. 我一開始話佢, 佢即刻笑笑口講sorry, 想我收聲!

叫佢企naughty corner 2分鐘, 佢一邊企一邊做鬼臉, 又不停 ...

佢一被我地教訓, 就會無晒mood咁, 做錯野咁ge樣! 企定定比我鏟!


伯爵府

積分: 15067


422#
發表於 08-7-20 12:42 |只看該作者
原文章由 CottonCandy 於 08-7-20 00:37 發表
PI clubhouse + 天台野餐

Jul 21 (Mon) -heiyee, 逸希
Jul 23 (Wed) -heiyee, 逸希, 汶汶
Jul 25 (Fri) -heiyee, 逸希, 汶汶
Jul 30 (Wed) -heiyee, 逸希, 汶汶

係幾點玩到幾點, 我要睇下係埋需要帶工人...


伯爵府

積分: 15067


423#
發表於 08-7-20 12:43 |只看該作者
原文章由 jjtseung 於 08-7-20 12:40 發表
佢一被我地教訓, 就會無晒mood咁, 做錯野咁ge樣! 企定定比我鏟!

仲有, 佢而加好挑食! 前果排跟6299去得茶樓多, 而加唔肯食自己的飯仔!


大宅

積分: 3401


424#
發表於 08-7-21 14:47 |只看該作者
如果想同小朋友一齊野餐下的話就早少少啦....10:30左右入去可以玩下先再食野.
如果怕太熱的話就等小朋友在家吃過午餐之後, 我地一齊到馬灣lunch先比小朋友玩.
最好4:00左右走啦!

原文章由 jjtseung 於 08-7-20 12:42 發表

係幾點玩到幾點, 我要睇下係埋需要帶工人...


大宅

積分: 3401


425#
發表於 08-7-21 14:56 |只看該作者
我對付逸希都係先嚴厲咁教訓責罵一番, 如果一次唔得, 我就會帶佢離開佢摟計的位置, 多數抽起佢到梳化再兇惡d咁責罵, 佢就會好驚咁知錯喊啦. 所以我一路都未試用過naugthy coner呢個方法.
不過我看過書同電視教第一,二次警告要好嚴厲的low voices, 小朋友先知唔係玩要認真!
naugthy corner 要ingore對佢的注意, 因為小朋友最怕係大人唔理睬佢.
再唔得可能要用收最愛玩具呢個方法啦!


伯爵府

積分: 15067


426#
發表於 08-7-21 21:15 |只看該作者
原文章由 mavis_chiu 於 08-7-21 14:56 發表
我對付逸希都係先嚴厲咁教訓責罵一番, 如果一次唔得, 我就會帶佢離開佢摟計的位置, 多數抽起佢到梳化再兇惡d咁責罵, 佢就會好驚咁知錯喊啦. 所以我一路都未試用過naugthy coner呢個方法.
不過我看過書同電視教第一, ...

收到, 收到! 又學到野!


伯爵府

積分: 15067


427#
發表於 08-7-21 21:17 |只看該作者
原文章由 mavis_chiu 於 08-7-21 14:47 發表
如果想同小朋友一齊野餐下的話就早少少啦....10:30左右入去可以玩下先再食野.
如果怕太熱的話就等小朋友在家吃過午餐之後, 我地一齊到馬灣lunch先比小朋友玩.
最好4:00左右走啦!

...

23號原來我有約, 其他就得!
不過呢個week真係好好好曬, 好好好熱! 如果不能好早or夜d, 不如多些indoor活動!


伯爵府

積分: 15067


428#
發表於 08-7-21 21:52 |只看該作者
我同汶爸突然make佐個決定~~~ 下個月送汶汶去托兒所!

事關~~~ 汶汶突然180改變, 突然訓得唔好, 食得極差(除非去茶樓食有味野就自己食都肯), 極度痴身(汶媽第一, 汶爸第二~~~唔但要陪佢, 要互動咁一齊玩, 唔比你坐低)...... 我地已經排除佐病呢樣野... 汶汶可愛的時候就笑到我地暈, 可恶的時候... 湊佢咁耐都未試過幾樣野一齊來料! 搞到我同佢的schedule亂晒籠!
再加上, 我呢3個星期日日扯到盡, 搞到自己極度神經緊張 (原本都已經係...)! 而加好似產後憂鬱咁, 有d控制唔到自己的情緒... 呢樣野真係好影響到我同汶汶的感情!
加上而加住的附近真係無mud地方岩佢玩, 係埋都要搭車, 我想偷懶都唔得!

今日去睇佐呢間XXXX協會的托兒所, 院長同老師都好有經驗同愛心, 獨立校舍, 歲半-2歲班(大B班)單獨1層, 課程安排好似預早的N1咁! 好彩竟然有一千零一個位! 今日去到參觀的時候, 岩岩大B班小朋友訓醒, 真係好乖, 無個喊or大聲講野, 自己着鞋着圍裙, 去廁所識自己除褲, 大部分都戒片, 全部自己食飯... 我都好期待汶汶自己咁乖食野...

我都唔知咁ge決定岩唔岩, 汶汶當然會少佐星期一至五的周圍玩, 不過, 每日放學我都會帶佢去下outdoor playground! 如果佢適應之後, 日日有咁多小朋友一齊玩會唔會更開心?? 一切都要試佐先知!


琥珀宮

積分: 192715

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


429#
發表於 08-7-21 22:06 |只看該作者
hi hi


伯爵府

積分: 15067


430#
發表於 08-7-21 22:09 |只看該作者
原文章由 joannelai930 於 08-7-21 22:06 發表
hi hi




睇到我篇作文未?


琥珀宮

積分: 192715

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


431#
發表於 08-7-21 22:23 |只看該作者
睇到啦, 既然決定左, 就唔好諗咁多啦,
希望汶汶早d學習群體生活變得再可愛d
原文章由 jjtseung 於 08-7-21 22:09 發表




睇到我篇作文未?


伯爵府

積分: 15067


432#
發表於 08-7-21 22:32 |只看該作者
原文章由 joannelai930 於 08-7-21 22:23 發表
睇到啦, 既然決定左, 就唔好諗咁多啦,
希望汶汶早d學習群體生活變得再可愛d


有時覺得自己真係無用, 咁都suffer唔到, 以前都試過好激氣的時候, 以後亦更加多機會要面對教育上的難題... 我真係要多些睇書學習...


大宅

積分: 3842


433#
發表於 08-7-21 23:01 |只看該作者
我的建議是

10:30am 到達馬灣

10:30am - 11:30am 天台野餐 (可以是每人準備一份總人數份量的食物 or 外賣送上)

12:00noon 入blue blue clubhouse 玩 + 參觀 green green club 的小小動物園,內有幾靚的鳥和淅易)

3:00pm - 4:00pm 日落後可選擇

到沙灘玩玩, 
or 馬灣公園走走,
or 回天台玩, 我有隻吹氣大烏龜可放水比小朋友玩水放船仔, 大人傾下計
or 太累離開


Mei Foo 朋友 可以 10:00am 在 Nob Hill / Mei Foo MTR 等其他的朋友可再 discuss

各位覺得如何.  


大宅

積分: 3401


434#
發表於 08-7-22 14:24 |只看該作者
唔好咁講, 大家揍仔女都會有超激氣的時候, 小朋友的trouble 2 係人人都會經歷的. 我個人覺得小朋友返托兒所好, 返學好, 都係一個比小朋友同大人的一個體驗, 可能有意外收穫呢!
我都希望逸希會返學之後學講野多d, 識得去廁所同可以自理的學習好d啦!

原文章由 jjtseung 於 08-7-21 22:32 發表


有時覺得自己真係無用, 咁都suffer唔到, 以前都試過好激氣的時候, 以後亦更加多機會要面對教育上的難題... 我真係要多些睇書學習...


大宅

積分: 3401


435#
發表於 08-7-22 14:28 |只看該作者
我無所謂, 是關我都唔知有咩玩...哈哈!
不過我只怕小朋友要十點幾食野有d難度. 因為平日最早都差不多11:30先食.
如果先少玩片時先食野, 會唔會好曬好熱呢 ?

原文章由 HoiYauBB 於 08-7-21 23:01 發表
我的建議是

10:30am 到達馬灣

10:30am - 11:30am 天台野餐 (可以是每人準備一份總人數份量的食物 or 外賣送上)

12:00noon 入blue blue clubhouse 玩 + 參觀 green green club 的小小動物園,內有幾靚的 ...


大宅

積分: 1011


436#
發表於 08-7-22 17:17 |只看該作者
返全日嗎? 歲半至2歲都全部介左片自己食飯 真係好叻呀!! garrick 都係啱啱先介左日片, 而自己食飯......我仲祈待緊呢

garrick 都係20 個月入學, 當時garrick 都係勁痴身, 加上好想garrick 多d 同小朋友一齊群體活動, 依家諗返一d 都無後悔

我覺得汶汶無輪語言能力同體能都發展比較快, 返學可能更能滿足佢的求知慾, 不過一開始就全日, 可能媽咪會舍得, 因為真係會好唔慣呢


原文章由 jjtseung 於 08-7-21 21:52 發表
我同汶爸突然make佐個決定~~~ 下個月送汶汶去托兒所!

事關~~~ 汶汶突然180改變, 突然訓得唔好, 食得極差(除非去茶樓食有味野就自己食都肯), 極度痴身(汶媽第一, 汶爸第二~~~唔但要陪佢, 要互動咁一齊玩, 唔比你坐低 ...

[ 本文章最後由 garrickmum 於 08-7-22 17:29 編輯 ]

XXX

[]


大宅

積分: 1011


437#
發表於 08-7-22 17:24 |只看該作者
千祈唔好咁諗! 我地都係全職媽咪, 完全明白你的感受, 一定支持你!!

原文章由 jjtseung 於 08-7-21 22:32 發表


有時覺得自己真係無用, 咁都suffer唔到, 以前都試過好激氣的時候, 以後亦更加多機會要面對教育上的難題... 我真係要多些睇書學習...

XXX

[]


大宅

積分: 1404


438#
發表於 08-7-22 17:58 |只看該作者
原文章由 jjtseung 於 08-7-21 21:52 發表
我同汶爸突然make佐個決定~~~ 下個月送汶汶去托兒所!

事關~~~ 汶汶突然180改變, 突然訓得唔好, 食得極差(除非去茶樓食有味野就自己食都肯), 極度痴身(汶媽第一, 汶爸第二~~~唔但要陪佢, 要互動咁一齊玩, 唔比你坐低 ...



唉!完全明白你的決定不易........ 但是可能對汶有好處, 不要想太多, 番學係遲早都要番..... 汶汶番早幾個月早習慣也好啊!

我的情緒脾氣也不好啊!大家也明白, 有時真係嘔血!!!


伯爵府

積分: 15067


439#
發表於 08-7-22 19:43 |只看該作者
多謝你地的支持! 汶婆都覺得比汶汶返學會好些, 因為佢都覺得汶汶的求知欲好強, 專著力好差, 如果有適當的引導會學習得快而得法! 加上佢而加真係好多主意, 成日要你如何如何跟佢玩, 做錯佐會走來糾正我地... 除佐去街, 所以去街我仲無咁累!

同埋集體生活希望令佢無咁依賴我地... 佢其他野都OK, 唯獨食飯呢樣野, 呢排唔係出牙, 唔係唔舒服, 就係唔願食屋企野! 打又打過, 鬧又鬧過, 餓又餓過, 又改變好幾種煮食方法, 都一d改進都無... 好似今日咁, lunch11:45am食完, tea只食ㄧ杯60g的細乳酪+半片方飽, 去wise kids玩, 直到頭先7點食, 第一啖就吐出來! 所以我最期待可以改變的就是, 佢在群體壓力下, 最後可以自己乖乖食!
我地仲未同汶"女麻"講, 實唔同意!mouth:


伯爵府

積分: 15067


440#
發表於 08-7-22 20:06 |只看該作者
原文章由 garrickmum 於 08-7-22 17:17 發表
返全日嗎? 歲半至2歲都全部介左片自己食飯 真係好叻呀!! garrick 都係啱啱先介左日片, 而自己食飯......我仲祈待緊呢

garrick 都係20 個月入學, 當時garrick 都係勁痴身, 加上好想garrick 多d 同小朋友一齊群體活動, 依家諗返一d 都無後悔

我覺得汶汶無輪語言能力同體能都發展比較快, 返學可能更能滿足佢的求知慾, 不過一開始就全日, 可能媽咪會舍得, 因為真係會好唔慣呢


返全日ㄚ! 呢間真係幾好, 我之前以為淨係幫人湊B, 原來佢地上下午都有上堂, 有音樂/唱遊堂, 聽故事, 做勞作, 每月都有唔同的主題(例如:消防員...), 我之前放棄的果間N1都無咁豐富! 真係好感激~~~ 仲有一個位比我!

佢地全部的小朋友都自己食飯, 當然我見到的呢班大B下個月就畢業, around 2歲! 戒片就唔係全部, 不過個個都自己除褲去廁所!
汶汶有d野真係好令我suprised, 我無刻意教汶汶abcde...等, 因為我覺得學術上的野佢返學都好快識, 我反而注重d生活常識同認知, 汶汶淨係間中睇DWE而吸收, 我搬屋呢排, 佢都成個月無睇到DWE... 點知, 呢排佢自己唱ABC歌, 當然係唔清果只, 不過又肯定聽到佢唱緊ABC歌, 能聽出有十幾個字母, 唱得好好笑! 今日我搭粒, 9字樓, 佢突然話"9"... 返來同佢玩, 原來1-9佢都已經識晒! 玩配對遊戲, 係人地屋企, 甚至自己呢度, 咁耐以來都唔肯玩, 今日算比面, 坐佐1分鐘, 比佢睇動物圖片, 佢毫不猶豫咁從一堆中找到正確的配對...

佢的專注力真的好差, 不過兩次interview, 老師可以handle到佢係張櫈度考6/7樣野, d老師真係有魔力!

[ 本文章最後由 jjtseung 於 08-7-22 21:09 編輯 ]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo