興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   31


翡翠宮

積分: 87467


421#
發表於 15-6-7 22:33 |只看該作者

引用:打個卡先c6 今日忽然同我講我著one piece係

原帖由 nsychristy 於 15-06-07 發表
打個卡先

c6 今日忽然同我講
你最尾個句講得好啱


已刪除用户

積分: 42578


422#
發表於 15-6-7 22:39 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 nsychristy 於 15-06-07 發表

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 87467


423#
發表於 15-6-7 23:07 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 小manman 於 15-06-07 發表你

原帖由 nsychristy 於 15-06-07 發表
煩就煩在冬天 d one piece唔靚
一到冬天就唔知著乜
唔係呀,冬天都好多連身裙好靚架!!

連身裙襯短褸、中褸都好好睇架!!


已刪除用户

積分: 42578


424#
發表於 15-6-7 23:21 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 nsychristy 於 15-06-07 發表

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 56409


425#
發表於 15-6-8 10:14 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+小manman+於+15-06-07+發表唔

原帖由 nsychristy 於 15-06-07 發表
呢幾年行街都睇唔中喔,好多都好韓式
係呀,又𡃁妹,又短,入伍人點著.....



我的最愛: 老公, 仔仔, 同來緊既女女, 老豆


伯爵府

積分: 18587


426#
發表於 15-6-8 11:22 |只看該作者

回覆:超媽衣著心得交流室 (2)

本帖最後由 carebearsss 於 15-6-11 02:43 編輯

大家返工one piece多數邊度買?利申超級哈比人,得153之前喺mango買過一條幾好,但係其他裙款cutting都唔fit之後行過zara都唔係太啱,budget<$800一條,有無咩鋪頭推介?thanks



myphoto.jpg (79.23 KB, 下載次數: 0)

myphoto.jpg


水晶宮

積分: 74673


427#
發表於 15-6-8 11:26 |只看該作者
carebearsss 發表於 15-6-8 11:22
大家返工one piece多數邊度買?利申超級哈比人,得153之前喺mango買過一條幾好,但係其他裙款cutting ...

slim, 身型好好, 配襯簡約得宜, super like

利申, 161cm, 以前9Xlbs, 而家慘不忍睹 (呢幾年重左好多)



水晶宮

積分: 74673


428#
發表於 15-6-8 11:28 |只看該作者
carebearsss 發表於 15-6-8 11:22
大家返工one piece多數邊度買?利申超級哈比人,得153之前喺mango買過一條幾好,但係其他裙款cutting ...

One piece 經常在zara , 以前比較捨得會去Jessica, Max Mara, D可以去Stage of Playlold



伯爵府

積分: 18587


429#
發表於 15-6-8 11:30 |只看該作者

引用:Quote:carebearsss+發表於+15-6-8+11:22+大

原帖由 上校車 於 15-06-08 發表
One piece 經常在zara 買, 以前比較捨得會去Jessica, Max Mara, 平D可以去Stage of Playlold
...
因為我又矮又無咩身材,有時zara可能我會衣不稱身:\'(stage of playlord可以去睇吓喎




伯爵府

積分: 18587


430#
發表於 15-6-8 11:31 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+小manman+於+15-06-07+發表唔

原帖由 nsychristy 於 15-06-07 發表
呢幾年行街都睇唔中喔,好多都好韓式
Me too




翡翠宮

積分: 87467


431#
發表於 15-6-8 11:51 |只看該作者

引用:大家返工one piece多數邊度買?利申超級哈

原帖由 carebearsss 於 15-06-08 發表
大家返工one piece多數邊度買?利申超級哈比人,得153之前喺mango買過一條幾好,但係其他裙款cutting ...
好睇

點評

carebearsss    發表於 15-6-8 12:16


禁止訪問

積分: 80247


432#
發表於 15-6-8 12:03 |只看該作者

回覆:超媽衣著心得交流室 (2)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


已刪除用户

積分: 42578


433#
發表於 15-6-8 13:07 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 nsychristy 於 15-06-07 發表

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 74673


434#
發表於 15-6-8 15:52 |只看該作者
我想問下大家, 有無人做紋眼線 ?
我個衰同事又想我同佢一齊去 (又唔係二人同行, 一人價錢, 都唔知叫我去做咩)
佢話出面大約都係1500 左右, 係唔係好痛架 ? (佢死都話唔痛唔腫)
我真係唔多信佢, 我好怕痛同埋眼線呢D 位咁敏感


男爵府

積分: 8480


435#
發表於 15-6-8 16:15 |只看該作者

引用:我想問下大家, 有無人做紋眼線

原帖由 上校車 於 15-06-08 發表
我想問下大家, 有無人做紋眼線 ?
我個衰同事又想我同佢一齊去 (又唔係二人同行, 一人價錢, 都唔知叫我去做 ...
我一定唔會,唔鐘意, 無得解

29/08/2014, BB born @w14. We will always love  you & hope you rest in peace  


伯爵府

積分: 18587


436#
發表於 15-6-8 17:15 |只看該作者

引用:我想問下大家,+有無人做紋眼線+?我個衰同事

原帖由 上校車 於 15-06-08 發表
我想問下大家, 有無人做紋眼線 ?
我個衰同事又想我同佢一齊去 (又唔係二人同行, 一人價錢, 都唔知叫我去做 ...
我阿媽成廿年前紋咗,佢話後悔




翡翠宮

積分: 87467


437#
發表於 15-6-8 17:39 |只看該作者

引用:我想問下大家, 有無人做紋眼線

原帖由 上校車 於 15-06-08 發表
我想問下大家, 有無人做紋眼線 ?
我個衰同事又想我同佢一齊去 (又唔係二人同行, 一人價錢, 都唔知叫我去做 ...
我整左,但唔係紋係柔,靚唔靚就見人見智,我知好多人唔鍾意整,但我個人因為貪方便,唔使日日畫好麻煩,同埋我本身唔識化妝,畫眉同眼線要花好多時間,仲要畫極都唔對稱,而最重要的原因係我油性皮膚,所以屬於油眼,我試過好多隻眼線筆都變熊貓眼,同埋,柔左就算哭、捽眼都唔驚會化~

我柔左眉同眼線已經超過10年~


翡翠宮

積分: 87467


438#
發表於 15-6-8 17:40 |只看該作者

引用:我想問下大家, 有無人做紋眼線

原帖由 上校車 於 15-06-08 發表
我想問下大家, 有無人做紋眼線 ?
我個衰同事又想我同佢一齊去 (又唔係二人同行, 一人價錢, 都唔知叫我去做 ...
痛唔痛其實要視乎個美容師的麻醉膏~

我試過嘉痛,但亦試過唔痛~


已刪除用户

積分: 42578


439#
發表於 15-6-8 18:33 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 nsychristy 於 15-06-07 發表

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


已刪除用户

積分: 42578


440#
發表於 15-6-8 18:33 |只看該作者

引用:我想問下大家, 有無人做紋眼線

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo