心聲留言

跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 23569

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


421#
發表於 08-10-27 23:06 |只看該作者
又無人~~
人就是如此!喜歡隨著環境轉變.是對是錯,當下覺得好玩就不顧後果!做了媽媽時常會大罵孩子的好奇.好勝心.但做媽媽的會否反醒自己也不是如此!


侯爵府

積分: 23569

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


422#
發表於 08-10-27 23:06 |只看該作者
原文章由 phoebelamlam 於 08-10-27 22:16 發表

人就是如此!喜歡隨著環境轉變.是對是錯,當下覺得好玩就不顧後果!做了媽媽時常會大罵孩子的好奇.好勝心.但做媽媽的會否反醒自己也不是如此!


侯爵府

積分: 23569

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


423#
發表於 08-10-27 23:08 |只看該作者
原文章由 kateyu 於 08-10-27 22:44 發表

個仔又好煩~

mouth: mouth: 大家咁話.
人就是如此!喜歡隨著環境轉變.是對是錯,當下覺得好玩就不顧後果!做了媽媽時常會大罵孩子的好奇.好勝心.但做媽媽的會否反醒自己也不是如此!


子爵府

積分: 13589


424#
發表於 08-10-27 23:11 |只看該作者
原文章由 梓軒媽咪 於 08-10-27 23:06 發表
又無人~~


等你好c耐喇~


子爵府

積分: 13589


425#
發表於 08-10-27 23:11 |只看該作者
原文章由 梓軒媽咪 於 08-10-27 23:06 發表



子爵府

積分: 13589


426#
發表於 08-10-27 23:12 |只看該作者
原文章由 梓軒媽咪 於 08-10-27 23:08 發表

mouth: mouth: 大家咁話.


爽c 終於瞓左


侯爵府

積分: 23569

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


427#
發表於 08-10-27 23:13 |只看該作者
原文章由 kateyu 於 08-10-27 23:11 發表


等你好c耐喇~

人家特登早d上黎~點知都係無人.
人就是如此!喜歡隨著環境轉變.是對是錯,當下覺得好玩就不顧後果!做了媽媽時常會大罵孩子的好奇.好勝心.但做媽媽的會否反醒自己也不是如此!


侯爵府

積分: 23569

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


428#
發表於 08-10-27 23:14 |只看該作者
原文章由 kateyu 於 08-10-27 23:12 發表


爽c 終於瞓左

我個都係剛瞓左~今日無比佢瞓晏覺.成個下午嘈嘈閉.
人就是如此!喜歡隨著環境轉變.是對是錯,當下覺得好玩就不顧後果!做了媽媽時常會大罵孩子的好奇.好勝心.但做媽媽的會否反醒自己也不是如此!


子爵府

積分: 13589


429#
發表於 08-10-27 23:32 |只看該作者
原文章由 梓軒媽咪 於 08-10-27 23:13 發表

人家特登早d上黎~點知都係無人.


我攪個仔沖涼,攪完就上黎喇~
佢地呢排愛上食田品


子爵府

積分: 13589


430#
發表於 08-10-27 23:33 |只看該作者
原文章由 梓軒媽咪 於 08-10-27 23:14 發表

我個都係剛瞓左~今日無比佢瞓晏覺.成個下午嘈嘈閉.


我果隻就係瞓左,so唔願瞓


侯爵府

積分: 23569

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


431#
發表於 08-10-27 23:36 |只看該作者
原文章由 kateyu 於 08-10-27 23:32 發表


我攪個仔沖涼,攪完就上黎喇~
佢地呢排愛上食田品

比比話事計,依排秋膠起想.依田品滋潤下.
人就是如此!喜歡隨著環境轉變.是對是錯,當下覺得好玩就不顧後果!做了媽媽時常會大罵孩子的好奇.好勝心.但做媽媽的會否反醒自己也不是如此!


侯爵府

積分: 23569

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


432#
發表於 08-10-27 23:37 |只看該作者
原文章由 kateyu 於 08-10-27 23:33 發表


我果隻就係瞓左,so唔願瞓

今日見佢想瞓就捉左佢去街,我專登唔比佢瞓,睇下夜晚會唔會好d
人就是如此!喜歡隨著環境轉變.是對是錯,當下覺得好玩就不顧後果!做了媽媽時常會大罵孩子的好奇.好勝心.但做媽媽的會否反醒自己也不是如此!


子爵府

積分: 13589


433#
發表於 08-10-27 23:43 |只看該作者
原文章由 梓軒媽咪 於 08-10-27 23:36 發表

比比話事計,依排秋膠起想.依田品滋潤下.


E~
我又要~


子爵府

積分: 13589


434#
發表於 08-10-27 23:43 |只看該作者
原文章由 梓軒媽咪 於 08-10-27 23:37 發表

今日見佢想瞓就捉左佢去街,我專登唔比佢瞓,睇下夜晚會唔會好d


咁ok冇呀?
有冇早左瞓呀?
有時呈b眼瞓得滯反而仲扭~


侯爵府

積分: 23569

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


435#
發表於 08-10-27 23:45 |只看該作者
原文章由 kateyu 於 08-10-27 23:43 發表


E~
我又要
~

快d搵呈爸啦~~
人就是如此!喜歡隨著環境轉變.是對是錯,當下覺得好玩就不顧後果!做了媽媽時常會大罵孩子的好奇.好勝心.但做媽媽的會否反醒自己也不是如此!


侯爵府

積分: 23569

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


436#
發表於 08-10-27 23:46 |只看該作者
原文章由 kateyu 於 08-10-27 23:43 發表


咁ok冇呀?
有冇早左瞓呀?
有時呈b眼瞓得滯反而仲扭~

返黎沖完涼,飲埋奶奶就瞓左 不過我擔心今晚會喊醒
人就是如此!喜歡隨著環境轉變.是對是錯,當下覺得好玩就不顧後果!做了媽媽時常會大罵孩子的好奇.好勝心.但做媽媽的會否反醒自己也不是如此!


子爵府

積分: 13589


437#
發表於 08-10-28 00:55 |只看該作者
原文章由 梓軒媽咪 於 08-10-27 23:45 發表

快d搵呈爸啦~~


呈爸ot


子爵府

積分: 13589


438#
發表於 08-10-28 00:56 |只看該作者
原文章由 梓軒媽咪 於 08-10-27 23:46 發表

返黎沖完涼,飲埋奶奶就瞓左 不過我擔心今晚會喊醒


呈b都係成日瞓瞓下醒


珊瑚宮

積分: 104756


439#
發表於 08-10-28 08:43 |只看該作者
原文章由 tammymhk 於 08-10-27 22:32 發表
乜你成日咁對自己家姐架......mouth: mouth:

咁如果我唔話佢健在,應該話佢咩呀


侯爵府

積分: 23569

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


440#
發表於 08-10-28 08:43 |只看該作者
原文章由 phoebelamlam 於 08-10-28 08:43 發表

咁如果我唔話佢健在,應該話佢咩呀

人就是如此!喜歡隨著環境轉變.是對是錯,當下覺得好玩就不顧後果!做了媽媽時常會大罵孩子的好奇.好勝心.但做媽媽的會否反醒自己也不是如此!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo