自由講場

跳至

首頁

尾頁
   25


琥珀宮

積分: 182849

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章


421#
發表於 19-5-10 20:09 |只看該作者
Fishqqma 發表於 19-5-10 19:13
唔好理呢啲人, 人哋輕輕鬆鬆講下笑, 佢哋就入嚟玩認真。

我多謝有佢呢啲傻人喺度幫你推post咋


琥珀宮

積分: 182849

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章


422#
發表於 19-5-10 20:17 |只看該作者
lovelyjimjim 發表於 19-5-10 19:11
咁又唔使多謝,你同樓主依類型既人留少幾個言已經好好架喇

自由廣場幾時唔可以自由留言呀


公爵府

積分: 27112

2024年龍年勳章 畀面勳章


423#
發表於 19-5-10 20:26 |只看該作者
blinknogood 發表於 19-5-10 19:52
真的唔好意思, 再想問一下:

51,500 / 7,000,000 不是0.73%嗎?

我淨係睇佢話有4%咋,當中有0.8%係超級有錢。同埋香港真正人口唔係齊整7,000,000。我做人事事旦旦,唔係好認真咋。大家輕鬆啲,呢啲資料都係2013年嘅,參考吓啫。


大宅

積分: 4908


424#
發表於 19-5-10 20:29 |只看該作者
小小bb 發表於 19-5-10 20:26
我淨係睇佢話有4%咋,當中有0.8%係超級有錢。同埋香港真正人口唔係齊整7,000,000。我做人事事旦旦,唔係好 ...

不要介意, 不是刻意挑剔 只是我的職業病罷了, sorry


大宅

積分: 4908


425#
發表於 19-5-10 20:32 |只看該作者
selinwong 發表於 19-5-10 20:03
121是家庭收入,叧一個吾知

另一個單位是51,500人


侯爵府

積分: 21308


426#
發表於 19-5-10 20:33 |只看該作者
rean_chau 發表於 19-5-9 09:45
講十萬唔多果啲, 好多時係因為呢個收入滿足唔到佢地個生活圈.
講3萬好夠, 好多時係佢生活圈子入面係比較比 ...

中肯


男爵府

積分: 6846

開心吸收勳章


427#
發表於 19-5-10 20:36 |只看該作者
奶茶喱哩 發表於 19-5-9 09:19
如果十萬二公婆洗係誇左
但如果一家四口我又唔覺得誇張
點解咁多JM咁大反應


我今日先同老公傾計講下
我們一家4口加工人,
要供樓, 要養4大長老,
養車,仔讀國際私校,
其實講真,唔叫有$
但唔叫窮


公爵府

積分: 27112

2024年龍年勳章 畀面勳章


428#
發表於 19-5-10 20:37 |只看該作者
blinknogood 發表於 19-5-10 20:29
不要介意, 不是刻意挑剔 只是我的職業病罷了, sorry

明白

我覺得依個post都已經過分認真。有錢又好冇錢又好都唔係乜嘢大不了。我有個鄰居搬咗去君臨天下(唔係細單位),佢哋都係一般退休專業人士啊,估計都係靠投資賺返嚟。佢哋平時生活好簡樸,部日本豐田車都10幾年啦,平時做義工搭巴士。打扮樸素。好難諗到億萬富婆行緊花園街同街邊小販講緊價。但係我就識一個咁樣嘅師奶啦。

其實生活好簡單,開開心心過就好啦。唔好作咁多金錢比較。


男爵府

積分: 7868


429#
發表於 19-5-10 20:42 |只看該作者
vivibabyvivi 發表於 19-5-10 20:17
自由廣場幾時唔可以自由留言呀

冇話唔得,勸喻叫你留少d姐,驚你同樓主出街講依d topic出黎俾人笑咋


男爵府

積分: 7868


430#
發表於 19-5-10 20:45 |只看該作者
vivibabyvivi 發表於 19-5-10 20:09
我多謝有佢呢啲傻人喺度幫你推post咋

依個post又使乜我推呢?就係有樓主同你依類人已經夠做hit post啦,講埋d野咁無知,我入黎都係同我老公一齊睇你地d comment,當娛樂得啖笑


男爵府

積分: 7868


431#
發表於 19-5-10 20:47 |只看該作者
tester5 發表於 19-5-10 20:06
咁我同你睇法一樣。搵10萬月薪的確係難既,講真我冇、我先生都冇,可見將來都永遠冇。

但的確識 ...

係呀所以我睇左咁多頁真係覺得得你一個有指出重點,唔明点解要咁focus人地30萬同点解成日暗示人吹水


侯爵府

積分: 21308


432#
發表於 19-5-10 20:49 |只看該作者
lovelyjimjim 發表於 19-5-10 18:41
本帖最後由 lovelyjimjim 於 19-5-10 19:12 編輯

咪係囉,樓主口口聲聲叫人唔好咁認真,其實佢自己先係 ...

其實想30萬有咩問題,有朋友好認真同我講過錢對佢嚟講點先為之夠。 首先,要夠正常生活開支,養父母,一家保險等。 然之後,要有自己一層樓。 再一筆錢,足夠兩個仔女去外國讀書。 再一筆錢, 仔,女一人一層樓,或至少夠首期。 再一筆錢,一係一層樓用嚟收租養老,一係要夠食過世。
做唔做到一1件事,我覺得呢個諗法,make sense吖,當然,生幾件出嚟食阿公嘅人都唔少,呢啲咪人各有志囉。要達到呢個目標,你覺得30萬一個月多嗎?


珍珠宮

積分: 40960


433#
發表於 19-5-10 20:50 |只看該作者
yychu722 發表於 19-5-10 20:36

我今日先同老公傾計講下
我們一家4口加工人,

同意,朋友間傾計大家要供樓,請工人,小朋友讀國際或私校,興趣班,養車等,一個家庭開支最少也要八九萬以上,所以家庭收入十萬也不有太多可儲蓄。


大宅

積分: 4908


434#
發表於 19-5-10 20:55 |只看該作者
小小bb 發表於 19-5-10 20:37
明白

我覺得依個post都已經過分認真。有錢又好冇錢又好都唔係乜嘢大不了。我有個鄰居搬咗去君臨天 ...

你說得對,開開心心健健康康就好了


珊瑚宮

積分: 109540

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章


435#
發表於 19-5-10 20:56 |只看該作者
小小bb 發表於 19-5-10 10:41
只係公司嘅一種職位稱呼,間間公司唔同。聽過VP朋友講其實佢仲低過GM。

有個朋友話佢個妹行DBS入邊做VP, ...

我以前都有in過金融機構,title vp, 實際只係senior 做野2、3年就係vp, d title inflate到呢⋯⋯


琥珀宮

積分: 182849

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章


436#
發表於 19-5-10 20:56 |只看該作者
lovelyjimjim 發表於 19-5-10 20:42
冇話唔得,勸喻叫你留少d姐,驚你同樓主出街講依d topic出黎俾人笑咋
...

你覺得我講野咁唔啱聽歡你同版主投訴我


琥珀宮

積分: 182849

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章


437#
發表於 19-5-10 20:58 |只看該作者
lovelyjimjim 發表於 19-5-10 20:45
依個post又使乜我推呢?就係有樓主同你依類人已經夠做hit post啦,講埋d野咁無知,我入黎都係同我老公一齊 ...

本帖最後由 vivibabyvivi 於 19-5-10 20:58 編輯

吹,繼續吹

myimage.jpg


男爵府

積分: 6846

開心吸收勳章


438#
發表於 19-5-10 20:59 |只看該作者
Moonlight819 發表於 19-5-10 20:50
同意,朋友間傾計大家要供樓,請工人,小朋友讀國際或私校,興趣班,養車等,一個家庭開支最少也要八九萬 ...

所以兩公婆搵錢,
好多家庭做到收入十萬,
我仔同學同身邊朋友都唔難有


男爵府

積分: 7868


439#
發表於 19-5-10 20:59 |只看該作者
vivibabyvivi 發表於 19-5-10 20:56
你覺得我講野咁唔啱聽歡你同版主投訴我

sorry 我唔係行complain人既路線,投訴你有乜著數?你都識講自由架嘛依度,一陣少左d comment睇我又少左娛樂,攞苦黎辛


珊瑚宮

積分: 109540

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章


440#
發表於 19-5-10 21:11 |只看該作者
blinknogood 發表於 19-5-10 20:02
121樓 是以家庭收入為單位,這位JM提供的2013 年文章應該是以個人入息為單位 , 難道我理解錯了 :question ...

家庭變左個人
算啦唔好認真
呢度仲話人工高,數據分析應用九流
係我條lang真係即炒,仲話俾3萬,萬3人工都俾多

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo