在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 23932


421#
發表於 05-5-11 18:46 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

1/ 你住邊架
2/ 我都5駛借地址架,外家係HH,栗子比外家TAKE CARE GE
HMT 用 OLD GIRL 分入,5駛改地址架
3/ TKO 入到好小學,中學都水得人啦,成區得一間英中咋

PinkyFung77 寫道:
好似將軍澳冇咩好學校, 西頁都係呢個校網, 第時仲要問人借地址讀書


侯爵府

積分: 23932


422#
發表於 05-5-11 18:49 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

車, 你自已數下啦, WENSI, MRSNG, CPY, MIFFY 同我, 有冇人放仔女係TKO讀書呀
啫喱媽 寫道:
[quote]
栗子媽媽 寫道:
你你你你地講到我好.........驚
ONE OF THE TKO MOM 上

唔驚, 大把人陪你... [/quote]


侯爵府

積分: 23932


423#
發表於 05-5-12 11:45 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

good morning


男爵府

積分: 7378


424#
發表於 05-5-12 11:54 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

早晨
今朝咁靜既 ?-(

cathy


侯爵府

積分: 23932


425#
發表於 05-5-12 12:00 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

老師你好


男爵府

積分: 7378


426#
發表於 05-5-12 12:16 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

栗子媽媽
嗌我cathy啦!唔好嗌我老師啦!我會


cathy


伯爵府

積分: 18456


427#
發表於 05-5-12 13:43 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

請問你們住土瓜灣,小朋友讀哪一間幼稚園呢?我囡囡今年九月要讀k1啦,any recommand
世間最美妙的事情,就是擁有一個溫馨的家庭。我們可自然從容地回到家中,無拘無束地被家庭接納為其中的成員。 ;-) (維斯各特)


伯爵府

積分: 17559


428#
發表於 05-5-12 14:28 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

Which one is better?

諾基亞 3230


諾基亞 6170


諾基亞 6020


三星 E818


新力愛立信 K700i


侯爵府

積分: 23932


429#
發表於 05-5-12 15:10 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

家維同黃埔兩間保良都有GOODWILL
培道有中小學SUPPORT,不過要比$
我個女出左老尖....德信
tsuitung 寫道:
請問你們住土瓜灣,小朋友讀哪一間幼稚園呢?我囡囡今年九月要讀k1啦,any recommand


洋房

積分: 282


430#
發表於 05-5-12 15:36 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

tsuitung 寫道:
請問你們住土瓜灣,小朋友讀哪一間幼稚園呢?我囡囡今年九月要讀k1啦,any recommand


你囡囡今年九月要讀k1?? 是否已經報了幼稚園??
牧愛幼稚園好似幾好,好多年前我姑奶的囡讀過
:-?


大宅

積分: 1725


431#
發表於 05-5-12 15:40 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

我住香港區, 唔熟九龍, 比唔到意見你
tsuitung 寫道:
請問你們住土瓜灣,小朋友讀哪一間幼稚園呢?我囡囡今年九月要讀k1啦,any recommand



大宅

積分: 1725


432#
發表於 05-5-12 15:41 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

Wensi,

我用緊 sony ericsson K700i, okay wor


伯爵府

積分: 17559


433#
發表於 05-5-12 15:46 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

tsuitung

請問你們住土瓜灣,小朋友讀哪一間幼稚園呢?我囡囡今年九月要讀k1啦,any recommand ....................今年報在名la wor!你報左未?

Emily_bb
我用緊 sony ericsson K700i, okay wor ..........選左Nokia3230新d。


大宅

積分: 1725


434#
發表於 05-5-12 15:52 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

wensi 寫道:

Emily_bb
我用緊 sony ericsson K700i, okay wor ..........選左Nokia3230新d。
>>>>>> 你 like 就得啦


伯爵府

積分: 18456


435#
發表於 05-5-12 18:20 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

其實我已選擇報讀太陽島,已留位,想再睇其他,都幾煩,心大心細
世間最美妙的事情,就是擁有一個溫馨的家庭。我們可自然從容地回到家中,無拘無束地被家庭接納為其中的成員。 ;-) (維斯各特)


男爵府

積分: 7378


436#
發表於 05-5-12 18:29 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

tsuitung,
要睇你小學想點部署,如果你小學諗住考直資同私校,就搵九龍塘名幼稚園好啲,如果你諗大抽獎,就冇所謂。我聽人講紅磡海逸學之園好似幾好,普通話及英語教學,可以打聽下。
cathy


侯爵府

積分: 23932


437#
發表於 05-5-12 19:12 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

難為了媽媽 :-( :-(
我之前都有考威廉國際 (海日酒店對面),聽人講都幾好,不過後來德信收左入左德信
如果你個係仔,我覺得德信可以LOOKLOOK架
Cathyneo 寫道:
tsuitung,
要睇你小學想點部署,如果你小學諗住考直資同私校,就搵九龍塘名幼稚園好啲,如果你諗大抽獎,就冇所謂。我聽人講紅磡海逸學之園好似幾好,普通話及英語教學,可以打聽下。
cathy


侯爵府

積分: 23932


438#
發表於 05-5-13 00:54 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

原來e+幼稚園攪埋joint summer course
栗子學校有功夫, dancing n drawing

but i want she to learn language 喎 [quote]


男爵府

積分: 7378


439#
發表於 05-5-13 09:22 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

早晨! :-P

栗子媽媽,
我囝囝都學過好多英文班,但我覺得最好係幼聯既phonics plus, 不過一定要ms. pansy個班,我囝囝讀左差不多一年,就快讀完。但我試過介紹囝囝同學去讀,佢地唔係ms pansy教,覺得唔好,最後冇讀啦!
另外,囝囝而家係黃埔english wise學緊英文,我又係覺得幾好,佢地好有系統,有哂書咁教。
不過將軍澳我唔識邊度學英文好。
cathy


子爵府

積分: 10930


440#
發表於 05-5-13 10:01 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

~~
早晨,各位MAMI

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo