想生BB

跳至

首頁

尾頁
   7


大宅

積分: 4981


421#
發表於 11-3-14 18:06 |只看該作者

回覆 418# bobolily 的文章

我唔識煮飯架, 簡直係一名白痴, 好彩C6煮得好食咋... 我今晚返去叫佢剪開先, 都發左10隻, 食左兩隻啦~ 我反而怕甜食, 因為花膠本身都好漏, 加埋甜, 我怕我食唔落呀~~

其實, 我之前食左一年中藥, 食咪好, 唔食咪又係咁囉... 你睇個中醫係邊呀? 依家仲有無食中藥呀?


大宅

積分: 4981


422#
發表於 11-3-14 18:07 |只看該作者
bobolily,

等我同C6反映下先...

原帖由 bobolily 於 11-3-14 17:59 發表
sa80,
你不如隔日飲啦, 感覺好似平均d


大宅

積分: 4134


423#
發表於 11-3-14 18:41 |只看該作者
我上星期五驗血報告話我FSH偏高(14.1),但果日醫生又無同我照下有無卵泡,又唔使我打針,淨係d3開始食5日排卵藥同葉酸,之後d13返去照同打破卵針,如果我FSH偏高,d13點會有卵呢?我又無打針喎!同埋我到今日都無分泌,睇黎d13都係無旦打唔到排卵針架啦!咁又晒咗半日假啦!


男爵府

積分: 5503


424#
發表於 11-3-14 21:07 |只看該作者

回覆 33# sa80 的文章

姑娘唔同你講要暖住真係有點問題.另外.唔一定要急去小便的.我做3次都無姑娘同我講要急先可以做.


男爵府

積分: 5503


425#
發表於 11-3-14 21:11 |只看該作者

回覆 21# sa80 的文章

唔係喎.呢幾日有點瀉瀉哋呀.


男爵府

積分: 5503


426#
發表於 11-3-14 21:15 |只看該作者
唉.我今日又有唔少分泌啦.(真係白色的分泌,唔係塞藥). 點算呢. 同埋有點mc feel. 唔好呀.我唔想見倒m小姐呀.


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


427#
發表於 11-3-15 07:59 |只看該作者
原帖由 MimiKwan 於 11-3-14 21:15 發表
唉.我今日又有唔少分泌啦.(真係白色的分泌,唔係塞藥). 點算呢. 同埋有點mc feel. 唔好呀.我唔想見倒m小姐呀.

我都有啲m come feel呀...係果啲有啲痛但唔係屙果種,反而就下腹少左扯住痛呀...


大宅

積分: 1138


428#
發表於 11-3-15 09:29 |只看該作者
我做嗰日一返到醫生到, 就同姑娘講急, 佢就叫醫生入嚟開始, 跟住醫生照完話, 妳都唔急, 之後就叫姑娘比兩杯水我飲, 叫我真係急先再叫佢, 佢話唔急唔做, 因為急會令膀胱壓平個子宮, 嗰時先做架喎 ... 之後我再急就再叫醫生, 佢再照就話 ... 拿今次就真係好急喇 ... 做完之後休息20分鐘真係忍到我死呀, 急爆呀, 夠鐘走去洗手間, 點知去唔到, 係小小小小咁滴出嚟呀陰公 .....

原帖由 MimiKwan 於 11-3-14 21:07 發表
姑娘唔同你講要暖住真係有點問題.另外.唔一定要急去小便的.我做3次都無姑娘同我講要急先可以做.


別墅

積分: 711


429#
發表於 11-3-15 09:40 |只看該作者
XXD 搞笑,我听日dr Tse帮我做iui,希望唔痛啦!


大宅

積分: 4981


430#
發表於 11-3-15 09:46 |只看該作者
MimiKwan,

所以, 我都打定輸數架啦~ C6話當買個經驗, 不過依個經驗成$8000, 好貴呀><

的士太,

咩可以照到急唔急既咩?

唔好意思, 我仲有一個白痴問題, 我想問下點塞藥呀? 我琴晚搞左好耐, 自己塞唔到, 好DRY. 我買定KY, 又唔知用唔用得? 跟住叫C6黎幫手, 但好似唔係塞都好入咁....


大宅

積分: 4981


431#
發表於 11-3-15 09:49 |只看該作者
MimiKwan,

我今日開始飲高鈣脫脂奶, 希望去到啦~~ 我總係覺得有便便係個肚入面咁.

原帖由 MimiKwan 於 11-3-14 21:11 發表
唔係喎.呢幾日有點瀉瀉哋呀.


大宅

積分: 1138


432#
發表於 11-3-15 09:57 |只看該作者
係啊, 佢係肚出面照, 佢重叫我睇, 見到個佢話係子宮嘅位置平咗囉, 佢一路做一路話 .... 拿呢條就管 ... 依家放精喇 ... 依家呢啲就係放咁咗入去嘅精子了 ....

可能醫生比咗啲一隻手指嘅手套我塞藥時用, 我塞時都算順利啊, 我係自己塞的, 塞了一隻手指咁入的位置, 我反而叫大少唔好裝我塞藥 hahahaaaa ~

原帖由 sa80 於 11-3-15 09:46 發表
MimiKwan,

所以, 我都打定輸數架啦~ C6話當買個經驗, 不過依個經驗成$8000, 好貴呀><

的士太,

咩可以照到急唔急既咩?

唔好意思, 我仲有一個白痴問題, 我想問下點塞藥呀? 我琴晚搞左好耐, 自己塞唔到, 好DRY. 我 ...


大宅

積分: 4069

畀面勳章


433#
發表於 11-3-15 10:04 |只看該作者
sa80,
想問吓你驗血係味check多囊? 多囊其實對生B會有乜問題? 医生話我左邊排卵好似唔係幾好, 若今次唔得就要驗血, 你知唔知其實驗血check d 乜?
我而家都間中有睇中醫, 在紅磡睇.. 嘩, 你好勁呀,食左一年中藥, 而家仲有冇食中藥?
尋晚你有冇薑水浸腳? 我放工食完飯太倦, 冇浸到呀, 今晚返去一定要浸
,
原帖由 sa80 於 11-3-14 18:06 發表
我唔識煮飯架, 簡直係一名白痴, 好彩C6煮得好食咋... 我今晚返去叫佢剪開先, 都發左10隻, 食左兩隻啦~ 我反而怕甜食, 因為花膠本身都好漏, 加埋甜, 我怕我食唔落呀~~

其實, 我之前食左一年中藥, 食咪好, 唔食咪又係 ...


大宅

積分: 4069

畀面勳章


434#
發表於 11-3-15 10:07 |只看該作者
MimiKwan,
你食左乜野? 點解瀉瀉哋呀?

原帖由 MimiKwan 於 11-3-14 21:11 發表
唔係喎.呢幾日有點瀉瀉哋呀.


大宅

積分: 4981


435#
發表於 11-3-15 10:09 |只看該作者
嘩... 你個醫生好仔細呀... 我做時咩都睇唔到, 不過個過程好快囉~

"途"手好勁呀!!!! 我今日返去打針, 順便會問埋姑娘應該點塞... 唉... 搞到自己好白痴咁!

原帖由 的士太 於 11-3-15 09:57 發表
係啊, 佢係肚出面照, 佢重叫我睇, 見到個佢話係子宮嘅位置平咗囉, 佢一路做一路話 .... 拿呢條就管 ... 依家放精喇 ... 依家呢啲就係放咁咗入去嘅精子了 ....

可能醫生比咗啲一隻手指嘅手套我塞藥時用, 我塞時都算 ...


大宅

積分: 4069

畀面勳章


436#
發表於 11-3-15 10:12 |只看該作者
医生或姑娘在肚位照超声波可以check到急唔急小便o家, 我做之前係姑娘幫我check, 然後話我唔係咁急, 再問醫生同叫我等多陣囉, 佢哋話急急地做最容易

原帖由 sa80 於 11-3-15 09:46 發表
MimiKwan,

所以, 我都打定輸數架啦~ C6話當買個經驗, 不過依個經驗成$8000, 好貴呀><

的士太,

咩可以照到急唔急既咩?

唔好意思, 我仲有一個白痴問題, 我想問下點塞藥呀? 我琴晚搞左好耐, 自己塞唔到, 好DRY. 我 ...


大宅

積分: 4981


437#
發表於 11-3-15 10:18 |只看該作者
bobolily,

我係驗血check到架, 當時我個婦科醫學話我摘界, 因為我完全無多囊既徵狀, 我唔係肥啦, 唔多毛, 又好準地28日m到啦, 我問題係會係day14到流啡or血.

再睇周美仙, 佢同我照時, 佢好firm話我係多囊啦~ 有多囊既人, 係唔會排卵, (check有無排卵都係驗血check到) 就近有左, 都好易小x.

我依家無食中藥啦, 因為醫生怕中藥影響到藥性. 琴晚我都無浸腳><", 今晚一定浸!!

原帖由 bobolily 於 11-3-15 10:04 發表
sa80,
想問吓你驗血係味check多囊? 多囊其實對生B會有乜問題? 医生話我左邊排卵好似唔係幾好, 若今次唔得就要驗血, 你知唔知其實驗血check d 乜?
我而家都間中有睇中醫, 在紅磡睇.. 嘩, 你好勁呀,食左一年中藥, 而 ...


大宅

積分: 4981


438#
發表於 11-3-15 10:32 |只看該作者
bobolily,

咁你有無照輸卵管呀?


大宅

積分: 4069

畀面勳章


439#
發表於 11-3-15 10:51 |只看該作者
sa80,
聽完你講, 我都有可能係多囊?? :( 我第一次睇董醫生時, 佢話我唔識自己排卵呀, 所以佢比排卵葯我食, 又同我打破卵針, 我都唔係肥啦, 唔多毛, 又係好準地28日至30日m到o家...


原帖由 sa80 於 11-3-15 10:18 發表
bobolily,

我係驗血check到架, 當時我個婦科醫學話我摘界, 因為我完全無多囊既徵狀, 我唔係肥啦, 唔多毛, 又好準地28日m到啦, 我問題係會係day14到流啡or血.

再睇周美仙, 佢同我照時, 佢好firm話我係多囊啦~ 有多 ...


大宅

積分: 4069

畀面勳章


440#
發表於 11-3-15 10:56 |只看該作者
sa80,
有呀, 照左冇事12月先做第一次iui囉, 董e生好好, 成日鼓勵我, 又話有机會o家, 叫我加油比心机.. 唉, 其實我都35歲, 佢仲好好心安慰我話我仲後生, 不用擔心添, 真係好感激佢.. 係呢, 你又有冇照?

原帖由 sa80 於 11-3-15 10:32 發表
bobolily,

咁你有無照輸卵管呀?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo