心聲留言

跳至

首頁

尾頁
   0


珊瑚宮

積分: 101907

醒目開學勳章 畀面勳章


421#
發表於 11-4-21 12:23 |只看該作者
ivythepooh 發表於 11-4-21 12:14
哈哈,聽好多媽媽講,會變口味~~
原來都真係ge~~

你未有耐生呢?


珊瑚宮

積分: 101907

醒目開學勳章 畀面勳章


422#
發表於 11-4-21 12:24 |只看該作者
yk0108 發表於 11-4-21 12:18
無人同我講有咩禁忌, 傻吓傻吓咩都唔知.

屋企無老人家咩?


伯爵府

積分: 16992


423#
發表於 11-4-21 12:24 |只看該作者
ivythepooh 發表於 11-4-21 12:22
呀媽99唔會提住ga?

亞媽無理我, 無99. 只是得健康院的姑娘提吓我可以食薑飯咁囉!


伯爵府

積分: 17134


424#
發表於 11-4-21 12:26 |只看該作者
acbeans 發表於 11-4-21 12:22
咁我有時覺得好睇自己身體,我生完後個姑娘同我講,我可以
去沖涼我心諗我生完元氣大傷,企我都無力 ...

咁你都好叻呀,都捱到2wk~~~
我聽過同事講,佢第二日已經沖涼lu~~~

不過唔知沖涼係咪真係唔好呢?

其實要咁耐唔沖涼,真係好難ga wo...唔知邊度傳d咁ge禁忌黎...唉~~


珊瑚宮

積分: 101907

醒目開學勳章 畀面勳章


425#
發表於 11-4-21 12:26 |只看該作者
yk0108 發表於 11-4-21 12:24
亞媽無理我, 無99. 只是得健康院的姑娘提吓我可以食薑飯咁囉!

我阿媽都無乜理我,因為佢以前都無人提點佢,所以佢都唔識,
我都係99睇咋


伯爵府

積分: 17134


426#
發表於 11-4-21 12:27 |只看該作者
yk0108 發表於 11-4-21 12:24
亞媽無理我, 無99. 只是得健康院的姑娘提吓我可以食薑飯咁囉!

都唔緊要ge~~有老公照顧一樣者~~

健康院姑娘都會提下ga~~咁都幾好呀!~~


伯爵府

積分: 17134


427#
發表於 11-4-21 12:28 |只看該作者
acbeans 發表於 11-4-21 12:23
你未有耐生呢?

其實我仲未婚ga~~我9月先婚期~~
都打算婚後努力~~所以入定黎睇下~~

我係咪太心急呀~~wakaka~~


珊瑚宮

積分: 101907

醒目開學勳章 畀面勳章


428#
發表於 11-4-21 12:30 |只看該作者
ivythepooh 發表於 11-4-21 12:26
咁你都好叻呀,都捱到2wk~~~
我聽過同事講,佢第二日已經沖涼lu~~~

其實唔沖涼唔想你冷親入風啫,以前無暖氣冷天嚟沖係好易入風架,
等同你感親周身骨痛都唔會去沖涼一樣


珊瑚宮

積分: 101907

醒目開學勳章 畀面勳章


429#
發表於 11-4-21 12:33 |只看該作者
ivythepooh 發表於 11-4-21 12:28
其實我仲未婚ga~~我9月先婚期~~
都打算婚後努力~~所以入定黎睇下~~

原來係準新娘

你諗住咁快生呀?唔二人世界先呀?


伯爵府

積分: 16992


430#
發表於 11-4-21 12:33 |只看該作者
ivythepooh 發表於 11-4-21 12:27
都唔緊要ge~~有老公照顧一樣者~~

健康院姑娘都會提下ga~~咁都幾好呀!~~

都係呀! 有老公照顧, 佢仲專登走去學煲湯, 買燕窩我吃

但係有時見到D小朋友, 八星伴月咁真係好"善"慕. 有時又諗, 好在我生囡, 生仔第時做人99, 我又咩都唔識, 個新抱話我唔錫佢.


伯爵府

積分: 17134


431#
發表於 11-4-21 12:36 |只看該作者
acbeans 發表於 11-4-21 12:30
其實唔沖涼唔想你冷親入風啫,以前無暖氣冷天嚟沖係好易入風架,
等同你感親周身骨痛都唔會去沖涼一樣:funn ...

都係,而家係咪有冷暖氣,其實都可以沖涼ga~~


伯爵府

積分: 17134


432#
發表於 11-4-21 12:39 |只看該作者
acbeans 發表於 11-4-21 12:33
原來係準新娘

你諗住咁快生呀?唔二人世界先呀?

係呀,仲倒數緊big day~~~

其實我都幾矛盾呀,又想快d生,但其實又怕無二人世界~~
又怕下年龍年,出生率勁,以後競爭大...

我都唔知自己係咪諗太多~~


伯爵府

積分: 17134


433#
發表於 11-4-21 12:43 |只看該作者
yk0108 發表於 11-4-21 12:33
都係呀! 有老公照顧, 佢仲專登走去學煲湯, 買燕窩我吃

但係有時見到D小朋友, 八星伴月咁真係好 ...

你老公咁好~~開心晒啦~~
女人都係最緊要老公錫~~heehee~~

哈哈,如果有得揀我都想揀女~~


珊瑚宮

積分: 101907

醒目開學勳章 畀面勳章


434#
發表於 11-4-21 12:59 |只看該作者
ivythepooh 發表於 11-4-21 12:36
都係,而家係咪有冷暖氣,其實都可以沖涼ga~~

如果浴室有晒暖氣,而自己身體又許可,快快手沖個涼應該
問題唔大嘅,再加上又有補品食吓,應該好過以前啦


珍珠宮

積分: 34867

2024年龍年勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章


435#
發表於 11-4-21 13:03 |只看該作者
回覆 ivythepooh 的帖子

係呀~本身我係肥嘢 135磅(鍾意食濃味)....有咗變清啖....食得少....初期仲要瘦咗....陀到生個時148磅左右 (雖然好肥...但增長唔多)...無食甜嘢...生完幾日立即瘦130磅....坐月sorry 停唔到...不停保....跟住就未輕過....我諗依家無都有148...無眼睇



前面是絕路~希望在轉角


珊瑚宮

積分: 101907

醒目開學勳章 畀面勳章


436#
發表於 11-4-21 13:05 |只看該作者
ivythepooh 發表於 11-4-21 12:39
係呀,仲倒數緊big day~~~

其實我都幾矛盾呀,又想快d生,但其實又怕無二人世界~~

咁而家結婚野搞掂未?

如果仲後生咪過吓二人世界先囉,有咗小朋友就無咁自由啦


珊瑚宮

積分: 101907

醒目開學勳章 畀面勳章


437#
發表於 11-4-21 13:06 |只看該作者
ivythepooh 發表於 11-4-21 12:43
你老公咁好~~開心晒啦~~
女人都係最緊要老公錫~~heehee~~

我都鍾意女,好在我生女


珊瑚宮

積分: 101907

醒目開學勳章 畀面勳章


438#
發表於 11-4-21 13:08 |只看該作者
mimichong 發表於 11-4-21 13:03
回覆 ivythepooh 的帖子

係呀~本身我係肥嘢 135磅(鍾意食濃味)....有咗變清啖....食得少....初期仲要瘦咗. ...

老公唔介意就得囉


珍珠宮

積分: 34867

2024年龍年勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章


439#
發表於 11-4-21 13:09 |只看該作者
ivythepooh 發表於 11-4-21 12:28
其實我仲未婚ga~~我9月先婚期~~
都打算婚後努力~~所以入定黎睇下~~

唔緊要~學定先係好....好多嘢學定.....生bb...小朋友成長....第日同 99相處都好的
....恭喜晒
前面是絕路~希望在轉角


珊瑚宮

積分: 101907

醒目開學勳章 畀面勳章


440#
發表於 11-4-21 13:11 |只看該作者
mimichong 發表於 11-4-21 13:09
唔緊要~學定先係好....好多嘢學定.....生bb...小朋友成長....第日同 99相處都好的
....恭喜晒
...

直頭多野煩tim

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo