想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


別墅

積分: 874


421#
發表於 11-8-3 13:50 |只看該作者
樂遙BB 發表於 11-8-3 13:46
因為我地都有食排卵藥..唔知會唔會食左會影響到會早D排卵
真係估唔倒, 不過睇分泌又唔似排左卵, 上次我排卵都有排卵痛, 希望未排啦


大宅

積分: 4108

畀面勳章


422#
發表於 11-8-3 13:51 |只看該作者

回覆:有冇jm23/6 day1? 而加應該差唔多排egg喇喎, 一齊加油呀

本帖最後由 樂遙BB 於 11-8-3 13:54 編輯

今日check紅d得返淺線咋
唔知係唔係我唔聽話冇2個鐘內唔飲野





大宅

積分: 4108

畀面勳章


423#
發表於 11-8-3 13:52 |只看該作者

回覆:有冇jm23/6 day1? 而加應該差唔多排egg喇喎, 一齊加油呀

:;pppp:
myphoto.jpg



點評

smile_w99  我琴日條線就係咁嘅樣! 唔知今晚番去會唔會深d?!  發表於 11-8-3 14:07


大宅

積分: 4108

畀面勳章


424#
發表於 11-8-3 13:52 |只看該作者

回覆:有冇jm23/6 day1? 而加應該差唔多排egg喇喎, 一齊加油呀

本帖最後由 樂遙BB 於 11-8-3 13:54 編輯

:;pppp:







大宅

積分: 4108

畀面勳章


425#
發表於 11-8-3 13:57 |只看該作者
kathytong801 發表於 11-8-3 13:30
你會唔會係索vv索得太多, 你試下3秒即ling返出黎, 索太多會影響result架. 因為冇理由咁樣已經係最dark col ...
咁希望大家都可以快D見到面啦..


大宅

積分: 4108

畀面勳章


426#
發表於 11-8-3 13:59 |只看該作者
好有衝動想去買哈哈笑..
不過如果係我手上..哈哈笑絕對唔襟玩


大宅

積分: 2708


427#
發表於 11-8-3 14:08 |只看該作者
樂遙BB 發表於 11-8-3 13:59
好有衝動想去買哈哈笑..
不過如果係我手上..哈哈笑絕對唔襟玩

我都係! 不過我驚愈多嘢愈亂! 都唔知跟邊樣好!


別墅

積分: 874


428#
發表於 11-8-3 15:59 |只看該作者
樂遙BB 發表於 11-8-3 13:59
好有衝動想去買哈哈笑..
不過如果係我手上..哈哈笑絕對唔襟玩
haha...我有存貨呀, 不過都忍到唔用wor, 諗住近day14先用


大宅

積分: 4108

畀面勳章


429#
發表於 11-8-3 16:14 |只看該作者
kathytong801 發表於 11-8-3 15:59
haha...我有存貨呀, 不過都忍到唔用wor, 諗住近day14先用
我冇記錯萬0買緊297呀

不過GNX隻葉酸就好抵買..特價7X.X再75折=5X.X


別墅

積分: 874


430#
發表於 11-8-4 18:05 |只看該作者

引用:Quote:kathytong801+發表於+11-8-3+15:59+h

原帖由 樂遙BB 於 11-08-03 發表
我冇記錯萬0買緊297呀

不過GNX隻葉酸就好抵買..特價7X.X再75折=5X.X
我喺doctor buy 葉酸, $50 for 1mth

How's yr red d today?




大宅

積分: 4108

畀面勳章


431#
發表於 11-8-4 21:34 |只看該作者
BK傻左???
POST幾次都出唔到個POST


大宅

積分: 4108

畀面勳章


432#
發表於 11-8-4 21:36 |只看該作者

回覆:有冇jm23/6 day1? 而加應該差唔多排egg喇喎, 一齊加油呀

本帖最後由 樂遙BB 於 11-8-4 21:37 編輯

紅D冇晒線咁呀..仲淺過DAY10


myphoto.jpg






大宅

積分: 2708


433#
發表於 11-8-4 21:50 |只看該作者
樂遙BB 發表於 11-8-4 21:36
紅D冇晒線咁呀..仲淺過DAY10

點評

jessying  me too~~~  發表於 11-8-4 23:17


大宅

積分: 2708


434#
發表於 11-8-4 21:54 |只看該作者
Me too!
愈黎愈淡色!想点?


別墅

積分: 874


435#
發表於 11-8-4 23:09 |只看該作者

引用:Me+too!愈黎愈淡色!想点?

原帖由 smile_w99 於 11-08-04 發表
Me too!
愈黎愈淡色!想点?
咁奇?係米未排呀?




大宅

積分: 4108

畀面勳章


436#
發表於 11-8-4 23:25 |只看該作者
kathytong801 發表於 11-8-4 23:09
咁奇?係米未排呀?
可能真係未排..
我每日體溫都仲有36.4X..
今個CYCLE D 體溫有D怪怪地..

如果真係未排..真係解釋唔到點解由深變淺


大宅

積分: 4108

畀面勳章


437#
發表於 11-8-5 12:02 |只看該作者

回覆:有冇jm23/6 day1? 而加應該差唔多排egg喇喎, 一齊加油呀

Day 13..體溫36.35
myphoto.jpg





大宅

積分: 3520


438#
發表於 11-8-5 14:29 |只看該作者
昨晚開始隔日do do(4/8-11/8), cycle 2 , 希望bingo!
大家加油!


大宅

積分: 4108

畀面勳章


439#
發表於 11-8-6 11:15 |只看該作者

回覆:有冇jm23/6 day1? 而加應該差唔多排egg喇喎, 一齊加油呀

各位jm早晨

今日day14..體溫明顯低左有36.21
紅d終於深返..有分泌..

但分泌係好似1"pat pat"白色咁..唔係好似液體咁..有冇jm係咁
myphoto.jpg





大宅

積分: 4108

畀面勳章


440#
發表於 11-8-6 15:56 |只看該作者

回覆:有冇jm23/6 day1? 而加應該差唔多排egg喇喎, 一齊加油呀

Day14 36.21
紅d第1次咁深色..各位jm..大約有幾多個%?
myphoto.jpg





首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo