想生BB

跳至

首頁

尾頁
   4


子爵府

積分: 10259


421#
發表於 11-7-23 21:03 |只看該作者

引用:Quote:siuangel1+發表於+11-7-23+14:53+我

原帖由 Cruby 於 11-07-23 發表
放鬆d... 放鬆d...
又不如食下西瓜駁下, 等佢快d黎啦...
但其實會唔會已經排左, 又咁岩bingo左, 所以唔黎 ...
我剛飲了冬 瓜湯!吾知有無影響!




男爵府

積分: 9834


422#
發表於 11-7-23 21:34 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-7-17 12:02
應該day 30排左,我都係嫁,紅d深粗後都keep住有線嫁,唔會變番白雪雪!所以要睇埋體溫就最準! ...

HI,請問溫度應該放去邊到CHECK會比較準,,,
舌底/液下....還是邊個部份,,,,煩幫忙提供,,^_^


子爵府

積分: 10404


423#
發表於 11-7-23 21:37 |只看該作者
computer12 發表於 11-7-23 21:34
HI,請問溫度應該放去邊到CHECK會比較準,,,
舌底/液下....還是邊個部份,,,,煩幫忙提供,,^_^ ...

check溫度一定要用口探,要每朝同一時間,一訓醒,乜都唔好做,唔好大動作,只係拎起支探熱針就放落個口到探先準確!
神呀,請允許bb黎到我身旁!


男爵府

積分: 9834


424#
發表於 11-7-23 22:13 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-7-23 21:37
check溫度一定要用口探,要每朝同一時間,一訓醒,乜都唔好做,唔好大動作,只係拎起支探熱針就放落個口到 ...

好,,,多謝你提醒我呵,,,,,,^_^


子爵府

積分: 10404


425#
發表於 11-7-23 22:15 |只看該作者
computer12 發表於 11-7-23 22:13
好,,,多謝你提醒我呵,,,,,,^_^

唔好客氣,有唔明就再問啦,我答到既一定盡量答!
神呀,請允許bb黎到我身旁!


男爵府

積分: 9834


426#
發表於 11-7-23 22:30 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-7-23 22:15
唔好客氣,有唔明就再問啦,我答到既一定盡量答!

另外,,,我想問問,,

邊段時間用紅D,,
因我見有D人話臨黎M又用紅D,唔係應用綠D ???


子爵府

積分: 10404


427#
發表於 11-7-23 22:37 |只看該作者
computer12 發表於 11-7-23 22:30
另外,,,我想問問,,

邊段時間用紅D,,

排卵後12日左右,可以用紅d check先,如果有線,仲要一日比一日深既話,即係有機會bingo,如果見到深粗就可以用綠d再check囉!
神呀,請允許bb黎到我身旁!


男爵府

積分: 9834


428#
發表於 11-7-23 22:49 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-7-23 22:37
排卵後12日左右,可以用紅d check先,如果有線,仲要一日比一日深既話,即係有機會bingo,如果見到深粗就 ...

因我一直用紅D去CHECK都間中有2條紅色線,(不過通常有條係淺色D)

咁我6月23日黎M,
然後7/7-7/16期間都曾有DODO
咁我今日7/23日,咁我係咪應用紅D驗,,,,

因我唔係太知,幾時係排卵期...V_V


男爵府

積分: 6375


429#
發表於 11-7-23 23:01 |只看該作者

引用:Quote:siuangel1+發表於+11-7-23+14:53+我

原帖由 Cruby 於 11-07-23 發表
放鬆d... 放鬆d...
又不如食下西瓜駁下, 等佢快d黎啦...
但其實會唔會已經排左, 又咁岩bingo左, 所以唔黎 ...
我諗唔會喇,因為到而家都低溫..... 我呢幾日晚晚糖水所以真係話知佢。

我呢日開始有少少分泌但我唔識觀察




男爵府

積分: 6375


430#
發表於 11-7-23 23:02 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Cruby+於+11-07-23+發表放鬆d

原帖由 bear88 於 11-07-23 發表
我剛飲了冬 瓜湯!吾知有無影響!
冬瓜消暑呀




子爵府

積分: 10259


431#
發表於 11-7-23 23:04 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+bear88+於+11-07-23+發表我剛

原帖由 siuangel1 於 11-07-23 發表
冬瓜消暑呀
係!但如果中係咪太涼呢




別墅

積分: 530


432#
發表於 11-7-23 23:39 |只看該作者

回覆:K.K.NG 的帖子

真的??我好多日無用紅D,今日D38,心癢癢用紅綠一齊驗,同你見到個JM一樣,綠D白雪雪,紅D深色,有人話有機會中,但又有人話M到前都會甘,過多兩日再用棒驗。




別墅

積分: 530


433#
發表於 11-7-24 09:26 |只看該作者

回覆:等bingo的JM,,一齊討論,打氣!(舊帖乃"有冇JM六月中day 1等bingo?")

今日朝再check 紅D, 己經無線,琴日又甘深,真係神奇!




子爵府

積分: 10259


434#
發表於 11-7-24 09:53 |只看該作者

引用:Quote:computer12+發表於+11-7-23+22:30+另

原帖由 K.K.NG 於 11-07-23 發表
排卵後12日左右,可以用紅d check先,如果有線,仲要一日比一日深既話,即係有機會bingo,如果見到深粗就 ...
今日day 43 高溫13 天!今日36.94 !琴曰37.05 !係咪跌溫?我上個cycle 36.85 跌到36.54 來m !




子爵府

積分: 10259


435#
發表於 11-7-24 11:10 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+K.K.NG+於+11-07-23+發表排卵

原帖由 bear88 於 11-07-24 發表
今日day 43 高溫13 天!今日36.94 !琴曰37.05 !係咪跌溫?我上個cycle 36.85 跌到36.54 來m !



...
未有jm 起左身




子爵府

積分: 10404


436#
發表於 11-7-24 11:21 |只看該作者
bear88 發表於 11-7-24 11:10
未有jm 起左身

我今朝都跌左溫lu,可能今日或者聽日黎M,又要重新一個cycle啦!一齊加油!
神呀,請允許bb黎到我身旁!


子爵府

積分: 10259


437#
發表於 11-7-24 11:26 |只看該作者

引用:Quote:bear88+發表於+11-7-24+11:10+未有jm

原帖由 K.K.NG 於 11-07-24 發表
我今朝都跌左溫lu,可能今日或者聽日黎M,又要重新一個cycle啦!一齊加油! ...
我 係咪叫跌?你今曰幾多呀!




子爵府

積分: 10404


438#
發表於 11-7-24 11:39 |只看該作者
connieyky 發表於 11-7-24 09:26
今日朝再check 紅D, 己經無線,琴日又甘深,真係神奇!

你會唔會係遲排卵呀?

神呀,請允許bb黎到我身旁!


子爵府

積分: 10404


439#
發表於 11-7-24 11:42 |只看該作者
bear88 發表於 11-7-24 11:26
我 係咪叫跌?你今曰幾多呀!


day 31 36.67
day 32 36.86
day 33 36.69
day 34 36.48



我通常跌低過36.4x就會黎M嫁啦,所以應該今日或者聽日!你睇埋聽日啦,如果聽日再跌,都應該係跌溫嫁啦!
神呀,請允許bb黎到我身旁!


子爵府

積分: 10259


440#
發表於 11-7-24 11:50 |只看該作者

引用:Quote:bear88+發表於+11-7-24+11:26+我+係

原帖由 K.K.NG 於 11-07-24 發表
day 31 36.67
day 32 36.86
day 33 36.69
我係day 38 36.80
Day 39 36.96
Day 40 36.89
Day 41 37.01
Day 42 37.05
Day 43 36.94
高溫第十三天?我cycle 45-50 days !我day 30-32 深粗!請幫忙睇!




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo