想生BB

跳至

首頁

尾頁
   7


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


421#
發表於 11-8-30 20:48 |只看該作者
gonggongpopo 發表於 11-8-27 23:09
係呀,你問佢先有証明,其實都只係簡單列名你既預產期,同廣華解釋一大輪佢地先收當証明書!



...
E~ 我昨日去到廣華又無問我喎! 可能你己帶咗個頭, 咁我唔洗咁多解釋.


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


422#
發表於 11-8-30 20:54 |只看該作者
gonggongpopo 發表於 11-8-27 23:06
醫生都有比藥我塞。下次都係睇dr lam未搵其他醫生!
咁你 book 咗仁安?

我下次約dr Chow 响 9/9, 我諗住索性約遲D直接見dr Tung.

唉! 我昨日病咗 lu ! 食咗兩日中藥, 希望明日好番.


大宅

積分: 2218


423#
發表於 11-8-31 11:59 |只看該作者
我打電話去仁安,佢話Dr Tung 連waiting list 唔會有住,好失望!

各位JM 有無其他介紹呀?


別墅

積分: 673


424#
發表於 11-8-31 12:10 |只看該作者
rabbit2010 發表於 11-8-30 20:54
咁你 book 咗仁安?

我下次約dr Chow 响 9/9, 我諗住索性約遲D直接見dr Tung.

Yes, I have reserved both 仁安 and KWH.
Me too...我下次約dr Lam 响 7/9, 我諗住索性約遲D直接見dr Tung..then i don't have to take some many days off ma...however the nurse insists me to see dr. lam one more time..plus she only prescribed the medication(塞藥) for me until 7/9...therefore i have no choice.

Why? what makes you sick ar? you have to take good care of yourself!! Wish you get well soon.


別墅

積分: 673


425#
發表於 11-8-31 12:12 |只看該作者
mrschou 發表於 11-8-31 11:59
我打電話去仁安,佢話Dr Tung 連waiting list 唔會有住,好失望!

各位JM 有無其他介紹呀? ...
so full for dr. Tung? checkout this list and see if you can find one suitable for you.

http://tohavebaby.com.hk/chi/doctors_list


別墅

積分: 673


426#
發表於 11-8-31 12:15 |只看該作者
zarara188...how are you doing? haven't heard from you for a long time la...keep up keep up ar!!


大宅

積分: 2218


427#
發表於 11-8-31 12:17 |只看該作者
Actually I have done the check up and the doctor suggested me to do the IVF. Before doing that, I wanna seek second opinion.
The doctor I have consulted is one of doctors on the list.


男爵府

積分: 7674


428#
發表於 11-8-31 15:26 |只看該作者
mrschou 發表於 11-8-31 12:17
Actually I have done the check up and the doctor suggested me to do the IVF. Before doing that, I wa ...

但出名個d全部都要排一年
你唔試瑪麗私家 ?
仁安都仲有幾個男醫生選擇既

點評

mrschou  What do I need if I want to go to 瑪麗? Do I need any referal  letter?  發表於 11-8-31 21:45


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


429#
發表於 11-8-31 17:19 |只看該作者
gonggongpopo 發表於 11-8-31 12:10
Yes, I have reserved both 仁安 and KWH.
Me too...我下次約dr Lam 响 7/9, 我諗住索性約遲D直接見dr Tun ...
但姑娘話要揾一個醫生先可以book. 仲要只可以留 2 weeks 就落定?

結果同你一樣. 都要繼續睇dr Chow.

唉! 今次感冒全因食咗一片" 薑 " , 因為嗰日搭車好想嘔, 落車之後立刻去買D薑諗住對作嘔有幫助, 點知嗰晚就喉嚨痛. 之後又咳又攰添! EC話薑可以止嘔, 但孕婦比較燥唔啱食薑. 所以大家要小心呀!

今日比昨日好番少少, 但仲有咳. EC話要睇到好先好停藥, 佢話D藥唔會影響個胎, 仲有安始成份. 希望如此啦!


男爵府

積分: 7674


430#
發表於 11-8-31 22:07 |只看該作者
要醫生信架


大宅

積分: 1659


431#
發表於 11-9-1 00:03 |只看該作者

回覆:睇緊仁安董醫生嘅jm, 入嚟一齊傾吓!!

我有朋友係仁安做ivf, 個醫生竟然唔同我朋友講佢有個瘤喺子宮到,同佢照做ivf, 做完之後,個姑娘同佢講先知,我朋友之後去左睇婦科,d醫生都話有個瘤應該處理先,如果唔係做ivf成功率會好低!仁安為求賺錢太過份!!!



點評

magmagmag  我又無聽人講有子宮瘤會影響個成功率!  發表於 11-9-1 00:36


大宅

積分: 2375


432#
發表於 11-9-1 00:31 |只看該作者

引用:我有朋友係仁安做ivf,+個醫生竟然唔同我朋

原帖由 subefish 於 11-09-01 發表
我有朋友係仁安做ivf, 個醫生竟然唔同我朋友講佢有個瘤喺子宮到,同佢照做ivf, 做完之後,個姑娘同佢講先知 ...
你朋友睇仁安邉個醫生呢?!




男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


433#
發表於 11-9-1 10:57 |只看該作者
subefish 發表於 11-9-1 00:03
我有朋友係仁安做ivf, 個醫生竟然唔同我朋友講佢有個瘤喺子宮到,同佢照做ivf, 做完之後,個姑娘同佢講先知 ...

其實我都有子宫瘤, 醫生話係睇吓你個瘤既位置, 大小決定先割咗佢定繼續做IVF. 不過無同你朋友講就唔啱啦!


別墅

積分: 673


434#
發表於 11-9-1 11:15 |只看該作者
rabbit2010 發表於 11-8-31 17:19
但姑娘話要揾一個醫生先可以book. 仲要只可以留 2 weeks 就落定?

結果同你一樣. 都要繼續睇dr Chow.

So the only thing we could do is wait for Dr. Tung's return and ask for her advise.

I c, you have a cold because of the ginger. Have you ever try dry "lemon" before? 對作嘔有幫助too....

get well soon ar!!


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


435#
發表於 11-9-2 13:42 |只看該作者
gonggongpopo 發表於 11-9-1 11:15
So the only thing we could do is wait for Dr. Tung's return and ask for her advise.

I c, you have ...
謝謝你. 今日好番好多. 因為我有夜咳, 所以晚上盡量開細個冷氣. 昨晚D咳都改善咗好多. 呢幾日就要小心飲食, 唔好再番發.

我本身個胃差差哋, 所以EC話我可以食陳皮, 八仙果. 而且我宜家有痰, 陳皮仲可以幫埋我化痰添. 不過我都唔敢食太多, 始終呢D都係多糖, 多鹽既食物.


複式洋房

積分: 193


436#
發表於 11-9-2 14:38 |只看該作者

回覆:睇緊仁安董醫生嘅jm, 入嚟一齊傾吓!!

平日看董醫生,今次看完周醫生,感覺很不同,周醫生超快!



點評

gonggongpopo  dr. tung is the best dr. i ever seen...  發表於 11-9-2 17:21


子爵府

積分: 13137


437#
發表於 11-9-10 12:05 |只看該作者
gonggongpopo 發表於 11-8-31 12:15
zarara188...how are you doing? haven't heard from you for a long time la...keep up keep up ar!!

Hihi!!
各位jm, 我好耐都冇上來bk 啦! 因為近幾個weeks 超忙, 超多嘢做呀! 返到屋企都totally exhausted lu!!

我幾好呀! 家吓等m 到, dr tung 就快返工囉! m 到就開始新一個iui 啦!!

你地都幾好嗎??
I just want to have healthy babies!


子爵府

積分: 13137


438#
發表於 11-9-10 12:09 |只看該作者
阿福 發表於 11-9-2 14:38
平日看董醫生,今次看完周醫生,感覺很不同,周醫生超快!

唔怕! 董醫生就快返來啦!!
I just want to have healthy babies!


複式洋房

積分: 193


439#
發表於 11-9-11 00:10 |只看該作者

引用:Quote:阿福+發表於+11-9-2+14:38+平日看董

原帖由 zarara188 於 11-09-10 發表
唔怕! 董醫生就快返來啦!!
期待中




別墅

積分: 673


440#
發表於 11-9-12 17:34 |只看該作者
zarara188 發表於 11-9-10 12:05
Hihi!!
各位jm, 我好耐都冇上來bk 啦! 因為近幾個weeks 超忙, 超多嘢做呀! 返到屋企都totally exhausted l ...

I am doing ok la..thanks...don't work too hard la...let's get well prepared. Dr. Tung is returned!!! Good luck to you....

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo