想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 67428

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


421#
發表於 11-8-24 13:13 |只看該作者

引用:Quote:黃二少奶+發表於+11-8-24+12:36+十點

原帖由 sasa888 於 11-08-24 發表
我都仲未識同bb沖涼,今晚試下先...
我唔會夜晚同bb沖涼,我99話唔好,驚佢凍親,所以我通常最遲4點前一定同b豬沖涼




水晶宮

積分: 67428

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


422#
發表於 11-8-24 13:14 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+黃二少奶+於+11-08-24+發表我

原帖由 Vana 於 11-08-24 發表
Me too... V ok ga.... Ate breakfast for an hr

悅同,hope u go as smooth as us la
唔食個早餐邊有氣力生




大宅

積分: 4447

畀面勳章


423#
發表於 11-8-24 14:26 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-8-24 13:13
我唔會夜晚同bb沖涼,我99話唔好,驚佢凍親,所以我通常最遲4點前一定同b豬沖涼



...
因為papa 幫小嵐沖涼嫁, 所以呢個星期起都係夜晚先沖嫁..因為佢papa 幫佢沖佢好開心嫁, 我琴日幫佢沖搞到佢喊呀...無鬼用tim..


大宅

積分: 4447

畀面勳章


424#
發表於 11-8-24 14:33 |只看該作者
我老豆今日打俾我開出我阿媽幫手湊小嵐既要求, 如果係我你地會點簡 :
1. 俾8000蚊佢地幫我湊加我同老公既晚飯
2. 請工人, mama 黎屋企幫手睇下 (但都仲要俾2000蚊佢地當家用)
3. 自己唔做 (公司benefit好,我驚第日好難搵返)
4. 育嬰院但係要俾4000佢地當晚飯加家用

真係唔知點好,冇諗過俾mama湊都要俾甘多錢:依家真係唔知點好, 其實有d唔開心, 自問平時都有比錢佢地用,點解要計得甘清...一心諗住佢地會好錫孫女點知樣樣計到足...唉...點算...


水晶宮

積分: 67428

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


425#
發表於 11-8-24 14:33 |只看該作者
sasa888 發表於 11-8-24 14:26
因為papa 幫小嵐沖涼嫁, 所以呢個星期起都係夜晚先沖嫁..因為佢papa 幫佢沖佢好開心嫁, 我琴日幫佢沖搞到佢 ...

沖沖下佢就慣嫁喇,
不過都係唔好咁夜先幫BB沖涼呀


大宅

積分: 4447

畀面勳章


426#
發表於 11-8-24 14:36 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-8-24 14:33
沖沖下佢就慣嫁喇,
不過都係唔好咁夜先幫BB沖涼呀

都係..今晚學左聽日開始早d幫佢沖


水晶宮

積分: 67428

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


427#
發表於 11-8-24 15:02 |只看該作者

引用:我老豆今日打俾我開出我阿媽幫手湊小嵐既要

原帖由 sasa888 於 11-08-24 發表
我老豆今日打俾我開出我阿媽幫手湊小嵐既要求, 如果係我你地會點簡 :
1. 俾8000蚊佢地幫我湊加我同老公既 ...
咁其實湊bb真係好困身同辛苦,
我自己湊緊都好明白,
不過我想問8千蚊包唔包奶粉同尿片,
如果包埋我覺得ok,
如果唔包似乎貴左啲,
你媽媽係黎你地屋企,定係你地要湊過去,
如果你要湊黎湊去,不如請工人,
起碼你放工返到屋企唔駛咁辛苦做家務




大宅

積分: 4028


428#
發表於 11-8-24 15:15 |只看該作者
悅同 發表於 11-8-24 12:35
依加有d煮到埋黎的感覺,之前成日覺得有排都未生得。
都38w幾喇,"鄧"你緊張呢
幫bb諗左名未呀?


大宅

積分: 4447

畀面勳章


429#
發表於 11-8-24 15:17 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-8-24 15:02
咁其實湊bb真係好困身同辛苦,
我自己湊緊都好明白,
不過我想問8千蚊包唔包奶粉同尿片,
唔包奶粉同尿片嫁..仲要湊過去佢屋企, 夜晚就叫我都唔駛湊返過去, 不過我唔會lor...如果唔係咪一日咪見得佢一,兩個鐘都冇

但係我老公又唔鍾意屋企多個人, 所以真係好難諗, 我都未同老公講8000事件呀..依家剩係自己屈住屈住個人好煩唔開心呀.

其實我老豆計到甘大 都有d酸流流嫁, 自問一路都對佢地唔錯...唉...諗住佢地會弄孫為樂
嫁..點解會變左甘嫁..


侯爵府

積分: 21177


430#
發表於 11-8-24 15:25 |只看該作者
sasa888 發表於 11-8-24 14:33
我老豆今日打俾我開出我阿媽幫手湊小嵐既要求, 如果係我你地會點簡 :
1. 俾8000蚊佢地幫我湊加我同老公既 ...

聽到都有d唔開心,大家都心照,比呀媽湊係要比錢,但講明個數目,感覺就唔多好。

係你爸爸自己出聲,定你呀媽搵佢做醜人?

不如你試下搵本地EE or 請工人 or育嬰院啦!咁搞就算你搵呀媽湊,個心都會有條刺。

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


431#
發表於 11-8-24 15:27 |只看該作者
sasa888 發表於 11-8-24 15:17
唔包奶粉同尿片嫁..仲要湊過去佢屋企, 夜晚就叫我都唔駛湊返過去, 不過我唔會lor...如果唔係咪一日咪見得佢 ...

都唔係單單係錢的問題,感覺唔多好受,咩你未生之前,唔係已經傾好架,依加bb出左世,臨時臨急先黎講條件,真係kiu起你wow

你有無99架?可以幫忙睇下嗎?

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


432#
發表於 11-8-24 15:28 |只看該作者
rabbitbaby1 發表於 11-8-24 15:15
都38w幾喇,"鄧"你緊張呢
幫bb諗左名未呀?

改左名啦!依加落街都唔敢去得遠。

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


433#
發表於 11-8-24 15:29 |只看該作者
sasa888 發表於 11-8-24 14:36
都係..今晚學左聽日開始早d幫佢沖

fb見你老公好熟手,好有信心同bb沖涼。

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


434#
發表於 11-8-24 15:33 |只看該作者
sasa888 發表於 11-8-24 14:33
我老豆今日打俾我開出我阿媽幫手湊小嵐既要求, 如果係我你地會點簡 :
1. 俾8000蚊佢地幫我湊加我同老公既 ...

你平時要返呀媽度食飯架?去育嬰院比左$4000做學費,仲要比$4000呀媽開飯??需然依加買送係好貴,但計到咁足,自己搵埋比曬佢地,不如自己唔好做 or請工人。自己湊又安心,又開心!請工人又可以跟你方法湊。少d同老人家有沖突!

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


435#
發表於 11-8-24 15:34 |只看該作者
Vana 發表於 11-8-24 13:06
Me too... V ok ga.... Ate breakfast for an hr

悅同,hope u go as smooth as us la

我諗我琴日有d搞肚痛加振痛,因為一路痛,一路去廁所。

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


436#
發表於 11-8-24 15:36 |只看該作者
頭先落街係書局睇左本底能湊b之道。都幾搞笑!!企太耐好倦,第日先睇埋本底能湊b之道2。
<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


437#
發表於 11-8-24 15:38 |只看該作者
sasa888 發表於 11-8-24 11:39
同埋我想問係咪有d叫猛長期嫁.因為呢兩,三晚小嵐b都食完12點個輪奶(呢輪通常都係c6用樽餵俾我訓耐 ...

4 wks大約一日有1000ml人奶!之後奶量會越黎越穩定。

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


438#
發表於 11-8-24 15:46 |只看該作者
sasa888 發表於 11-8-24 15:17
唔包奶粉同尿片嫁..仲要湊過去佢屋企, 夜晚就叫我都唔駛湊返過去, 不過我唔會lor...如果唔係咪一日咪見得佢 ...

你咁既情況,最好還是請工人,唔鍾意有外人同住都無計,最多請兩年,到bb入學就唔要工人,咁你個心會舒服d,又可以自己控制到bb的生活,返屋企有飯食。工人一個月,大約花費$5000,平過婆婆,你會少d勞氣過婆婆,有力氣過婆婆,可能會做得足過婆婆。



你請工人,婆婆黎幫下眼,都要講明價目黎收錢,就真係有d酸溜溜。

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


水晶宮

積分: 67428

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


439#
發表於 11-8-24 15:59 |只看該作者

引用:Quote:黃二少奶+發表於+11-8-24+15:02+咁其

原帖由 sasa888 於 11-08-24 發表
唔包奶粉同尿片嫁..仲要湊過去佢屋企, 夜晚就叫我都唔駛湊返過去, 不過我唔會lor...如果唔係咪一日咪見得佢 ...
明白你梗係唔開心,但係你地之前唔係傾好左嫁咩,點解會咁,會唔會佢唔想湊呀,8千再加尿片奶粉咪成萬蚊一個月,你返到屋企仲要做家務,照顧阿b,咁我情願揀育嬰院或者請工人




大宅

積分: 4447

畀面勳章


440#
發表於 11-8-24 16:08 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sasa888+於+11-08-24+發表唔

原帖由 黃二少奶 於 11-08-24 發表
明白你梗係唔開心,但係你地之前唔係傾好左嫁咩,點解會咁,會唔會佢唔想湊呀,8千再加尿片奶粉咪成萬蚊一 ...
之前冇講明幾錢嫁,剩係問湊唔湊,都冇諗過要甘多錢,同埋我又晤放心佢地湊




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo