想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


421#
發表於 11-9-2 21:25 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+littlezoo+於+11-09-02+發表

原帖由 siuangel1 於 11-09-02 發表
Post個體溫睇吓會好d
我無日日量呀




珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


422#
發表於 11-9-2 21:25 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+littlezoo+於+11-09-02+發表

原帖由 siuangel1 於 11-09-02 發表
Post個體溫睇吓會好d
我無日日量呀




大宅

積分: 3315


423#
發表於 11-9-2 22:18 |只看該作者
本帖最後由 Cruby 於 11-9-2 22:24 編輯
littlezoo 發表於 11-9-2 15:41
cruby今日好忙?? 成朝唔見你~

呢幾日超忙, 總公司大老板下星期來港, 大量report要準備, lunch都差d無時間食呀~~~


大宅

積分: 3315


424#
發表於 11-9-2 22:24 |只看該作者
littlezoo 發表於 11-9-2 18:50
唔知呀!但day20,理應仲有8日就m,嘩遲先排?
你之前day幾出現過深粗呀?
如果bingo左, 排卵後8-10日開始紅d可能會再出現深粗,
仲會一日深過一日, 會好深好深架...
呢個時候, 可以同時間check埋綠d啦,
不過綠d無紅d咁敏感, 未必會咁快有線...
但你排後day幾呀? 會唔會咁快呢? 定係你估錯左排旦日?

無論點都好, 祝早孕!!!



男爵府

積分: 6375


425#
發表於 11-9-2 22:42 |只看該作者

回覆:8月中day 1等bingo的JM,,一齊討論,打氣!(part 2)

係呀,兩樣都有可能




珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


426#
發表於 11-9-2 23:18 |只看該作者

引用:[i=s]+本帖最後由+Cruby+於+11-9-2+22:24+

原帖由 Cruby 於 11-09-02 發表
本帖最後由 Cruby 於 11-9-2 22:24 編輯
慘!星期六日抖抖喇




珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


427#
發表於 11-9-2 23:22 |只看該作者

引用:Quote:littlezoo+發表於+11-9-2+18:50+唔知

原帖由 Cruby 於 11-09-02 發表
你之前day幾出現過深粗呀?
如果bingo左, 排卵後8-10日開始紅d可能會再出現深粗,
仲會一日深過一日, 會好深 ...
多謝你!我都祝你早孕
我之前無試過咁深,一直都係淺水印哠!今日day20,又唔似咁遲排,又唔似中!
總之今晚就補多次穩陣




男爵府

積分: 6375


428#
發表於 11-9-2 23:23 |只看該作者

回覆:8月中day 1等bingo的JM,,一齊討論,打氣!(part 2)

如果夾埋體溫就易睇好多




大宅

積分: 3315


429#
發表於 11-9-2 23:24 |只看該作者
littlezoo 發表於 11-9-2 23:22
多謝你!我都祝你早孕
我之前無試過咁深,一直都係淺水印哠!今日day20,又唔似咁遲排,又唔似中! ...
不過唔好咁激喎... (例如果D咩巴黎旋轉又旋轉啦~~~ 哈哈)
一陣真係著床緊就要小心架喇... ^^


大宅

積分: 3315


430#
發表於 11-9-2 23:26 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-9-2 23:23
如果夾埋體溫就易睇好多
嗯... 會容易D推測~


珍珠宮

積分: 30303


431#
發表於 11-9-3 02:59 |只看該作者
littlezoo 發表於 11-9-2 21:08
只有bb健康,咩生肖都唔緊要

me2


大宅

積分: 3575


432#
發表於 11-9-3 07:16 |只看該作者

引用:[i=s]+本帖最後由+Cruby+於+11-9-2+22:24+

原帖由 Cruby 於 11-09-02 發表
本帖最後由 Cruby 於 11-9-2 22:24 編輯
我都係,本來今日返三個鐘, 我可能要Ot 到夜晚先走得




男爵府

積分: 6375


433#
發表於 11-9-3 09:04 |只看該作者

回覆:8月中day 1等bingo的JM,,一齊討論,打氣!(part 2)

今早36.7




大宅

積分: 3575


434#
發表於 11-9-3 09:13 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-9-3 09:04
今早36.7

我今朝升到36.85, 重未試過咁高


珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


435#
發表於 11-9-3 09:15 |只看該作者

回覆:8月中day 1等bingo的JM,,一齊討論,打氣!(part 2)

我都係36.7




男爵府

積分: 6375


436#
發表於 11-9-3 09:40 |只看該作者

引用:我都係36.7 +

原帖由 littlezoo 於 11-09-03 發表
我都係36.7
但你今早唔係36.87?




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


437#
發表於 11-9-3 10:40 |只看該作者

回覆:8月中day 1等bingo的JM,,一齊討論,打氣!(part 2)

我今日溫度跌左



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


438#
發表於 11-9-3 10:43 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+littlezoo+於+11-09-03+發表

原帖由 siuangel1 於 11-09-03 發表
但你今早唔係36.87?
唔係呀,36.7,呢兩日都係




珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


439#
發表於 11-9-3 10:44 |只看該作者

引用:我今日溫度跌左 +

原帖由 siutreasure 於 11-09-03 發表
我今日溫度跌左
咁可能就排喇




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


440#
發表於 11-9-3 10:50 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siutreasure+於+11-09-03+發

原帖由 littlezoo 於 11-09-03 發表
咁可能就排喇
不過我得幾日data, 又用耳探,唔知準唔準,但岩岩驗紅d又好似深多d
myphoto.jpg



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo