想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


421#
發表於 11-9-21 12:15 |只看該作者
回覆 樂遙BB 的帖子

因為我有食開維他命C , 又唔想再溝藥食...咪試下DOCTOR'S 既 MULTI-VITAMINS & MINERALS 因為佢齊D MA~


珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


422#
發表於 11-9-21 12:18 |只看該作者
回覆 rabdotrab 的帖子

我99都幾錫我既,,,,反而我MAMI就......唉....過時個節先會煲LAW!
99知我少煲湯飲MA~成日迫老公拎比我飲~~XDDDD!!!我有時飲到怕....仲拎黎索公仔麵食~~!!~

點評

edith_ricky  我同你相反,mum成日煲,99過節先煲勁野~  發表於 11-9-22 09:55


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


423#
發表於 11-9-21 12:27 |只看該作者

回覆:823 Day 1一齊入黎傾下計, 齊齊為大家打下氣啊~~

終於攪店,離開威記,追下post先




珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


424#
發表於 11-9-21 12:34 |只看該作者
回覆 edith_ricky 的帖子

慢慢追~~我會等你架~~~小心身體呀~~唔好掛住追POST~要休息下呢~~~


男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


425#
發表於 11-9-21 12:36 |只看該作者
回覆 rabdotrab 的帖子

林醫生o係中環都幾出名,呢度既jm大讚,我都係睇post先留意到佢,但佢收費都幾貴架!有jm報料,oscar要$1800,結構要$2400,而且唔會照好耐,因為太多人睇佢了!不過經驗關係,佢好快就照到清楚,呢d都係呢度睇返唻既comment,希望幫到你啦!


男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


426#
發表於 11-9-21 12:39 |只看該作者
aubmaki 發表於 11-9-21 12:11
回覆 currymama 的帖子

中醫我試幾個啦~幾個都唔啱我..次次食完藥~一燒就幾日!!!!/.\ 試左5個月放棄了
血糖低要食普通朱古力/得力so,黑古力唔食得多架,食得多反而失去佢既功效,你上網search"黑朱古力好處"就知應該點食,了解下佢既好處都係好事!加油!


禁止訪問

積分: 5376


427#
發表於 11-9-21 12:41 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 5376


428#
發表於 11-9-21 12:42 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


429#
發表於 11-9-21 12:43 |只看該作者
回覆 currymama 的帖子

但我睇幾個醫生...幾個醫生都叫我食黑古力WO~@@

點評

edith_ricky  原來黑古古力咁大威力咖~?!  發表於 11-9-22 09:46


別墅

積分: 647


430#
發表於 11-9-21 12:44 |只看該作者

引用:終於攪店,離開威記,追下post先 +

原帖由 edith_ricky 於 11-09-21 發表
終於攪店,離開威記,追下post先
慢慢來~ 我地等你呀!




禁止訪問

積分: 5376


431#
發表於 11-9-21 12:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


432#
發表於 11-9-21 12:48 |只看該作者
回覆 rabdotrab 的帖子

/0\ 但佢對自己個女同我老公...反而又MAMA地WO~最錫係大哥囉~!!!
我又衰既99成日叫我返去食飯~我又唔肯返去食飯,,,,因為我怕搭車...好易暈車浪~次次返去迫我飲2大個湯碗先比人走....等車加車程差唔多成個鐘...好辛苦架...
99 對住我冇付~先叫老公拎野我食~~~


禁止訪問

積分: 5376


433#
發表於 11-9-21 12:51 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


434#
發表於 11-9-21 12:55 |只看該作者
回覆 rabdotrab 的帖子

99住大埔呀~
我唔係同99住架....!!!~如果一齊住就PK啦...!!!~
因為我係燥底加小小潔X架!!~如果同佢住...我會發癲...因為99好LIKE 執D 垃圾返黎..../.\
(e.g. 鐵架..櫃....果d) 仲試過係街執到送返黎住比佢d 仔女食.....

點評

edith_ricky  我係大埔友,可能我99識你99都唔定~我都係燥或加潔癖~!有時都頂唔順99  發表於 11-9-22 09:50


禁止訪問

積分: 5376


435#
發表於 11-9-21 12:56 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


436#
發表於 11-9-21 12:58 |只看該作者
回覆 rabdotrab 的帖子

我睇到有另一個係照3d定4d,o係旺角比較平但有好評,抄低左做ref,我pm兩個醫生既料比你,你睇睇~


珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


437#
發表於 11-9-21 13:01 |只看該作者
回覆 rabdotrab 的帖子

況且我同老公結婚都係年幾姐..關係唔好就驚啦.!!~
99 錫我係因為我食得住我老公...管得掂佢個仔~~!
因為老公未識我之前好反叛唔'痴'家...成日同屋企嘈交,,,
而家我教好左佢個仔...緊係錫我啦


禁止訪問

積分: 5376


438#
發表於 11-9-21 13:07 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 5376


439#
發表於 11-9-21 13:08 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


440#
發表於 11-9-21 13:10 |只看該作者
回覆 rabdotrab 的帖子

要呀要呀!麻煩你send比我丫!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo