跳至

首頁

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 6817


421#
發表於 06-1-28 23:48 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5320


422#
發表於 06-1-29 01:21 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

[size=x-large]心想事成


男爵府

積分: 5742


423#
發表於 06-1-29 09:15 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

[size=xx-large]祝大家:身體健康, 心想事成, 小朋友快高長大


子爵府

積分: 10461


424#
發表於 06-1-29 12:35 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

祝各bk daddy 同mami [size=medium]萬事勝意, 身體健康. 各位bb [size=medium]身體健康, 快高長大, 聰明伶俐


大宅

積分: 3608


425#
發表於 06-1-29 17:57 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

[size=x-large]祝各位BK友
春節愉快,全家幸福,
身體健康,萬事勝意,
新年發大財!



大宅

積分: 3608


426#
發表於 06-1-29 22:40 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

Che, jackie, Tanny,

Cl, Ian & Makus睇Barney show, 睇得開心嗎 ? 雖然佈景無VCD個隻咁靚, 但君君睇得好開心, 好投入, 並全場坐足無走, live show真係好睇好多, 都值回票價嘅..


禁止訪問

積分: 6817


427#
發表於 06-1-29 23:33 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3608


428#
發表於 06-1-29 23:40 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

Che,

你們睇那場, 爆唔爆呀 ? 我今日下午個場, 除了兩邊側邊最頂那些唔滿外, 其他位都爆哂 ! 並且大部份都是外藉人士tim..

What is "Music in the wok" ?


禁止訪問

積分: 6817


429#
發表於 06-1-29 23:45 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2911


430#
發表於 06-1-29 23:50 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

[size=large]咁多位, 新年快樂, 心想事成!!

che, ama,


禁止訪問

積分: 6817


431#
發表於 06-1-29 23:51 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4421


432#
發表於 06-1-30 03:07 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

[img align=left]http://www.singtao.com/special/lunar03/ecard/pics/singtao_ecard_08_s.jpg[/img]
[size=large]大人搵多d錢,小孩快高長大!


子爵府

積分: 10461


433#
發表於 06-1-30 03:35 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

ama, happy birthday.


大宅

積分: 2576


434#
發表於 06-1-30 13:38 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

Hello

祝各位狗年
如虎添翼, 心想事成, 身體健康!

ama: 妳生日? happy birthday, 係唔係可以逗多封利是呀

che: 我家呢兩年都係食盆菜團年, 鴻星好味道, 成廿種料都有, 那樽鮑魚汁好夠味, 食到一半加用個盆菜打住邊爐, 勁好味呀!
唔好意思, 我愛吃


大宅

積分: 3608


435#
發表於 06-1-30 20:27 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

多謝各位...又大一年啦 ! :cry:

為食Ronnie,

你終於蒲頭啦 ! 生日老人家實比多封嘅!

mei,

你們05年8 月的半歲生日會, 我朋友都有去噃!


禁止訪問

積分: 6817


436#
發表於 06-1-30 22:08 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 23362


437#
發表於 06-1-31 00:38 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

祝大家新年快樂, 笑口常開, 財運亨通!!

a媽
belated happy birthday!


大宅

積分: 3853


438#
發表於 06-1-31 16:45 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

祝大家新年快樂, 笑口常開, 財運亨通,身體健康!

a ma,
belated happy birthday!!


男爵府

積分: 5320


439#
發表於 06-1-31 23:41 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

a ma,
belated happy birthday!!

明日會去op, 有冇人會去呢 ?? pass 幾$ ???


禁止訪問

積分: 6817


440#
發表於 06-1-31 23:44 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo