立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
珍珠宮
積分: 44087
原帖由 yanyan-mummy 於 12-10-26 發表 尤其是青春期開始
侯爵府
積分: 21255
原帖由 yanyan-mummy 於 12-10-26 發表 一時時啦
原帖由 yanyan-mummy 於 12-10-26 發表 你係band1頭考中上噃
原帖由 peggy 於 12-10-26 發表 今日同阿仔買冬季校服 , 兩件衫shirt、兩條西褲&校樓 , 要$650, 好貴呀
雲母殿
積分: 1297465
peggy 發表於 12-10-26 23:11 今日同阿仔買冬季校服 , 兩件衫shirt、兩條西褲&校樓 , 要$650, 好貴呀
yoyob230398 發表於 12-10-26 23:12 你又唔知足
yoyob230398 發表於 12-10-26 23:13 而家有咩係平
yoyob230398 發表於 12-10-26 23:13 禁你刀記得
原帖由 yanyan-mummy 於 12-10-26 發表 仲咩學我
yanyan-mummy 發表於 12-10-26 23:16 係未金輪買呀~好貴ga~
peggy 發表於 12-10-26 23:19 維多利亞
原帖由 peggy 於 12-10-26 發表 下星期阿女要交ballet 考試費&服裝費又要$2xxx
原帖由 yanyan-mummy 於 12-10-26 發表 bk 好似好慢咁ge~
yoyob230398 發表於 12-10-26 23:22 慢左少少
yoyob230398 發表於 12-10-26 23:21 嘩!我個細囡剛剛學好貴喎
原帖由 peggy 於 12-10-26 發表 年年都要考試, 愈高級愈貴 (包埋琴師、考官食宿費), 又每年一套新衫 &鞋 , 差唔多啦 , 唔算貴, 有d ballet ...
原帖由 yoyob230398 於 12-10-26 發表 下唔我要好好諗下
yoyob230398 發表於 12-10-26 23:31 下唔我要好好諗下
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy